Şimdi Ara

Telefonlar Neden Abartılıyor? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
656
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Call Me Maybe

    Alın bu fakiri burdan.

    iPhone 4 aldın 4S çıktı 4S'i alacaksın. 5 çıktı 5 i alacaksın allahın emri bu kaçışın yok.

  • 5800 mükemmel bir telefon whatsapp viber çalışıyor ses kalitesi yüksek resisif süper amoled ekran (şaka)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dünya geneli için konuşursak tüketim çılgınlığı.

    ancak türkiye gibi 3. dünya ülkelerinde prestij muamelesi de görüyor. amerika veya japonya'da iphone la galaxy ile gösteriş yapamazsınız mesela.
  • bırak millet alsın sanane, çoğu, tr cihazı aldığı için çok güzel vergi ödüyor bu sayede. en azından bi işe yarıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Djtiest_

    "Telefonlar neden bu kadar abartılıyor" farklı bir sonuç veya çıkarım diyebilirim

    Aslında bu geçtiğimiz yıllardan bugüne dönemsel olarak üreticilerin, tüketiciyi sürekli tüketime alıştırması veya zorundaymış gibi göstermesi şeklinde düşünülebilir. Örneğin 1960-70'li yıllarda beyaz eşya kültürü yeni yeni ülkemizin gündemine geliyor ve bir buz dolabının getireceği fayda ve kolaylık müthiş bir şey gibi lanse ediliyordu nitekim de öyleydi

    1980-1990'lı yıllarda ise ihtiyaç olmamasına rağmen dünya genelinde bir otomobil furyası veya sanki bir ihtiyaç gibi üreticilerin pazarlama departmanları tarafından toplumlara lanse edilmiş keza günümüze kadar da ülkemde de geçerli olmak kaydıyla başarılı olmuştur.

    Bugünlere geldiğimizde ise beyaz eşyasından tutunda otomobiline, konutlara ve çeşitli teknoloji ürünleri kapsamında insanlara sürekli - Bak onlar alıyor ve aslında bu bir gereklilik. Bunu sende almalısın - fikri, düşüncesi çeşitli reklamlarla empoze edilmeye çalışıyor nitekim başarılı da olunuyor.

    Yani olayı sadece cep telefonları kapsamında değerlendirmemek lazım. Dünya genelinde uygulanan pazarlama stratejisi, insanların, değişen teknolojik imkanlar kanalıyla tüketim alışkanlıklarının da değişmesi gerektiği fikrinin empoze edilmeye çalışılmasından başka bir şey değildir -bence-

    Değişen veya geliştirilen teknolojinin üreticiye belirli bir maliyeti olmuştur ve üretici de bu maliyeti -her ne kadar çok dar bir kapsamda değerlendiriyor olsam da- reklam ve pazarlama maskeleriyle süsleyip insanlara tüketim alışkanlıklarını gelişen teknoloji ile değiştirmeleri gerektiği düşündürülüyor ve biz de sürekli tüketiyoruz.

    Tabi eğer bu bir suçsa, kötülükse bunda bankaların da payı olduğunu söyleyebilirim



    +1 adam gerçekten haklı




  • dikkat ettimde

    cok sacma ben bunu bozulana kada kullanirim diyenlerde hep yuksek model telefonlar var

    seneye yine en son cikani alip aynisini derler "bozulana kadar kullanirim,benim isim vardi aldim ama isi olmayan bile aliyo,hic bi ozelligini kullanmayanlar niye aliyo" vs

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilinçsizlik bana kalırsa ihtiyaca göre alışveriş yapmayı bilmiyoruz.
  • 7 sene önce n 79 aldım hala onu kullanıyorum
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.