Şimdi Ara

Telefonunu serviste olup mağdur olan ne yapmalı? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
103
Cevap
0
Favori
11.558
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    2. sorunuzdan başlayalım. tamamen yeni bir telefon vermeleri gerekir. kanun bu konuda çok açık. eski kapağın içine anakartı değiştirip vermeleri yasal değil.öyle bir durum olursa bu konuda elbette tüketici hakem heyeti yada mahkemelere başvurabilirsiniz.
    1.sorunuza gelince arızayı mı yapamıyorlar?garanti süresi içindeyse ve kullanıcı hatası yoksa para iadesi yapmaları yada yenisini vermeleri gerekir.soruyla alakalı biraz daha geniş bilgi verirseniz yardımcı olurum.bu tür konularda manevi zarar biraz uçuk olur.sadece idari makamlara şikayet hakkı olabilir.4077 sayılı yasanın ilgili maddelerine göre.dediğim gibi sorunuzu biraz aöarsanız daha ayrıntılı bilgi veririm.


    Aynı arıza 3 defa tekrarladı yapamadılar hatta farklı arızalarla birlikte geri gönderdiler.. Değişim dedikleri şey de SWAP olayı.. 35 gün sonra bana telefonun anakartını değiştirip eski kapakları takıp göndermişler.Kabul edemeyeceğimi ücret iadesini istediğimi belirttim bunu da gerçekleştiremiyceklerini çünkü telefonun teslim alınmasının beklendiğini söylediler beni ilgilendirmediğini yasal süremin dolduğunu belirttiğim halde aynı şeyleri tekrar edip durdular.Ben de servis formlarım faturamla birlikte Tüketici Hakem Heyetine gidip dilekçemi verdim.. 05,11,2009 tarihinde karar yazılmış ve bayiye gönderilmiş onlardan savunma bekliyorlar. Sizce ne kadar sürede sonuca bağlanır? ve bir nokta daha Nokia dün beni tekrar aradı ve telefonu halen teslim almadığımı sordular.. Ben de şu an mahkemede dedim ve birkaç birşey konuştuktan sonra kararı bize faxlayın avukatlarımız incelesin falan.. Sizce Nokia'ya faxlamalmıyım kararı (sonuçlandığında) yoksa aldığım bayiye gidip direk ücretimi temin edebilir miyim?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MzLgNy

    quote:

    2. sorunuzdan başlayalım. tamamen yeni bir telefon vermeleri gerekir. kanun bu konuda çok açık. eski kapağın içine anakartı değiştirip vermeleri yasal değil.öyle bir durum olursa bu konuda elbette tüketici hakem heyeti yada mahkemelere başvurabilirsiniz.
    1.sorunuza gelince arızayı mı yapamıyorlar?garanti süresi içindeyse ve kullanıcı hatası yoksa para iadesi yapmaları yada yenisini vermeleri gerekir.soruyla alakalı biraz daha geniş bilgi verirseniz yardımcı olurum.bu tür konularda manevi zarar biraz uçuk olur.sadece idari makamlara şikayet hakkı olabilir.4077 sayılı yasanın ilgili maddelerine göre.dediğim gibi sorunuzu biraz aöarsanız daha ayrıntılı bilgi veririm.


    Aynı arıza 3 defa tekrarladı yapamadılar hatta farklı arızalarla birlikte geri gönderdiler.. Değişim dedikleri şey de SWAP olayı.. 35 gün sonra bana telefonun anakartını değiştirip eski kapakları takıp göndermişler.Kabul edemeyeceğimi ücret iadesini istediğimi belirttim bunu da gerçekleştiremiyceklerini çünkü telefonun teslim alınmasının beklendiğini söylediler beni ilgilendirmediğini yasal süremin dolduğunu belirttiğim halde aynı şeyleri tekrar edip durdular.Ben de servis formlarım faturamla birlikte Tüketici Hakem Heyetine gidip dilekçemi verdim.. 05,11,2009 tarihinde karar yazılmış ve bayiye gönderilmiş onlardan savunma bekliyorlar. Sizce ne kadar sürede sonuca bağlanır? ve bir nokta daha Nokia dün beni tekrar aradı ve telefonu halen teslim almadığımı sordular.. Ben de şu an mahkemede dedim ve birkaç birşey konuştuktan sonra kararı bize faxlayın avukatlarımız incelesin falan.. Sizce Nokia'ya faxlamalmıyım kararı (sonuçlandığında) yoksa aldığım bayiye gidip direk ücretimi temin edebilir miyim?

    lehine kara çıkarsa direk icraya koy.muhattap olma şu mikroplarla.




  • quote:


    lehine kara çıkarsa direk icraya koy.muhattap olma şu mikroplarla.



    Büyük ihtimalle çıkcak Ordaki görevliyle konuştum her türlü haklısın filan demişti zaten.. Umarım bir aksilik olmaz.. Karar çıktığı zaman icraya verip faiziyle birlikte mi almam gerekir nasıl bir yol izlemeliyim ?
  • acaba ürünüm ayıplı bir ürünmüdür
    samsung inno 8510 i 16 gb telefon kullanıyorum telefonum devamlı kılıfta olmasına rağmen gün be gün boya atmakta benim bu durumda servise nasıl başvuru yapmam gerekmekte samsung a mail attım telefonu onlara göndermem gerekiyormuş inceledikten sonra bilgide ancak buluna bileceklermiş diye cevap aldım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MzLgNy

    quote:


    lehine kara çıkarsa direk icraya koy.muhattap olma şu mikroplarla.



    Büyük ihtimalle çıkcak Ordaki görevliyle konuştum her türlü haklısın filan demişti zaten.. Umarım bir aksilik olmaz.. Karar çıktığı zaman icraya verip faiziyle birlikte mi almam gerekir nasıl bir yol izlemeliyim ?

    icraya verirsen icra memuru yada müdürü oraya ödeme emri tebliğ eder. 7 günlük ödeme süreleri var. büyük bir ihtimalle bu süre içinde parayı öderler.avukatla görüş. o icraya versin. vekalet ücretini de ödesinler. faiz konusunu avukat halleder zaten.kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibonline

    acaba ürünüm ayıplı bir ürünmüdür
    samsung inno 8510 i 16 gb telefon kullanıyorum telefonum devamlı kılıfta olmasına rağmen gün be gün boya atmakta benim bu durumda servise nasıl başvuru yapmam gerekmekte samsung a mail attım telefonu onlara göndermem gerekiyormuş inceledikten sonra bilgide ancak buluna bileceklermiş diye cevap aldım.

    telefonu alalı kaç gün oldu? 30 gün geçmemişse durumu satıcıya bildirerek para iadesi alabilir yada değişim isteyebilirsin. 6 ay 1 yılı aşkın bir süredir telefonu kullanıyorsan dış kapağı garantiden tamir edilir.
  • Merhaba. Ben yaklaşık 3 ay önce samsung S8003 Jet modeli telefon aldım. Bu modelin neredeyse %99' unun ekranın sorun var. Benimkinin ekranındada geçte olsa böyle bir sorun oluştu. Ben bunu servise versem değişim isteyebilirmiyim. Çünkü telefonun kendisinden kaynaklanan birşey bu sorun yani kullanıcı hatasından değil. Sonradan olmaya başladığı icin bu kadar süre bekledim. Cevabınıza göre hareket edecem. Teşekkürler şimdiden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem62

    Merhaba. Ben yaklaşık 3 ay önce samsung S8003 Jet modeli telefon aldım. Bu modelin neredeyse %99' unun ekranın sorun var. Benimkinin ekranındada geçte olsa böyle bir sorun oluştu. Ben bunu servise versem değişim isteyebilirmiyim. Çünkü telefonun kendisinden kaynaklanan birşey bu sorun yani kullanıcı hatasından değil. Sonradan olmaya başladığı icin bu kadar süre bekledim. Cevabınıza göre hareket edecem. Teşekkürler şimdiden.

    yapılacak şey telefonu servise verip telefonun ekranının ayıplı olduğunu belirtip, değişim yada para iadesi istemektir.zira size verilen telefonda ayıp daha sonra ortaya çıkmıştır. bu durumda 30 günlük bildirim süresi ile bağlı değilsiniz.vakit kaybetmeden telefonunuzu teknik servise bildirin.sorun çıkarsa yardımcı olurum.




  • Peki birşey daha sormak istiyorum. Telefonum için özel invisibleshield adında bir kılıf almıştım. Telefonun üzerine yapıştırılıyor. Bunu cıkarmam gerekiyormu yoksa o şekildemi vermeliyim tabi verirsem telefon degisimi olursa kılıfa verdigim parada boşa gidecek napmalıyım bu konuda?
  • Sn.cssbaycelebi,
    İlginize teşekkür ederim.Yazılarınızın bir kısmını okudum.Benimde vatanda aldığım samsung marka telefon ile sorunum devam ediyor.
    10.10.2009 tarihinde samsung J700 marka telefon aldım.Evde bazı yerlerde diğer telefon çektiği halde samsungun çekmediğini farkettim. 29.10.2009 tarihinde vatan bilgisayara götürdüm.Müşteri hizmetleri cihazı alarak bir forum doldurdu ve İstanbula gönderdiler.2 hafta önce faturanın aslını vatan bilgisayara götürmem şeklinde mesaj geldi.Bende götürdüm fotokopisini çektiler aslını tekrar bana verdiler.Değişim için yetkili servisten rapor bekliyoruz diyorlar.Bende kızdım,bana 1 ay içerisinde işlemin sonuçlanacağını neden hala sonuçlanmadığını ve tüketici mahkemesine müracaat edeceğimi söyledim.Müşteri temsilcisi bayan 30 günlük(iş günü) süremin daha dolmadığını 1-2 gün daha beklememi aksi takdirde kanuni hakkımı kullanabileceğimi söyledi.Benim 30 günlük sürem ne zaman doluyor. Bu husus ayıplı mal kapsamına girmezmi?Değişim veya para iadesi benim tercihimemi kalıyor?Bilgi verirseniz sevinirim.Selamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem62

    Peki birşey daha sormak istiyorum. Telefonum için özel invisibleshield adında bir kılıf almıştım. Telefonun üzerine yapıştırılıyor. Bunu cıkarmam gerekiyormu yoksa o şekildemi vermeliyim tabi verirsem telefon degisimi olursa kılıfa verdigim parada boşa gidecek napmalıyım bu konuda?

    o dediğini çıkartıp ver servise.tek kullanımlık mı bu kılıflar.ben de almayı düşünüyorumda.
  • slm herkese bende s8003 var 23ünde hbden aldım ve ekranda fabrikasyon hata olan hışırtı sorunu var ne yapmalıyım hb ye mi göndereyim yoksa servise mi gideyim?

    Edit: servisi başarı mı yoksa telpa mı herkes telpadan bahsediyor ama benim bildiim başarı samsungun servisi ve benim kutu üzerinde de başarı çıkartması var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zedat_1903 -- 3 Aralık 2009; 17:28:51 >
  • Yok ömür boyu gibi birşey cok kullanışlı. Fiyatı biraz pahalı geliyor ilk başta ama kullandıkça değdiğini anlıyorsun. Bugün çıkartıp yarın vereyim en iyisi telefonu. Telpaya gittiğimde sorunu söyleyecem ve değişim veya para iadesi istedigimi mi söyleyeceğim tam olarak?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem62

    Yok ömür boyu gibi birşey cok kullanışlı. Fiyatı biraz pahalı geliyor ilk başta ama kullandıkça değdiğini anlıyorsun. Bugün çıkartıp yarın vereyim en iyisi telefonu. Telpaya gittiğimde sorunu söyleyecem ve değişim veya para iadesi istedigimi mi söyleyeceğim tam olarak?

    evet aynen öyle.zira telefonunuz anlattığınız kadaryla ayıplı bir mal.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zedat_1903

    slm herkese bende s8003 var 23ünde hbden aldım ve ekranda fabrikasyon hata olan hışırtı sorunu var ne yapmalıyım hb ye mi göndereyim yoksa servise mi gideyim?

    Edit: servisi başarı mı yoksa telpa mı herkes telpadan bahsediyor ama benim bildiim başarı samsungun servisi ve benim kutu üzerinde de başarı çıkartması var

    garanti belgesinde telpa mı başarı mı olduğu yazar.yazmıyorsa telpa ve başarının sitesine gir imei numarasından sorgulat.30 gün dolmadan durumu satıcıya bildir yani hb ye, para iadesi yada değişim isteye. zira telefonun bariz ayplı bir mal. servisede bırakabilirsin ayıplı olduğunu bildirerek, aynı seçimi burada da (değişim yada para iadesi talebi) yapabilirsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cssbaycelebi


    quote:

    Orijinalden alıntı: zedat_1903

    slm herkese bende s8003 var 23ünde hbden aldım ve ekranda fabrikasyon hata olan hışırtı sorunu var ne yapmalıyım hb ye mi göndereyim yoksa servise mi gideyim?

    Edit: servisi başarı mı yoksa telpa mı herkes telpadan bahsediyor ama benim bildiim başarı samsungun servisi ve benim kutu üzerinde de başarı çıkartması var

    garanti belgesinde telpa mı başarı mı olduğu yazar.yazmıyorsa telpa ve başarının sitesine gir imei numarasından sorgulat.30 gün dolmadan durumu satıcıya bildir yani hb ye, para iadesi yada değişim isteye. zira telefonun bariz ayplı bir mal. servisede bırakabilirsin ayıplı olduğunu bildirerek, aynı seçimi burada da (değişim yada para iadesi talebi) yapabilirsin.



    teşekkür ederim zaten sorunu hbye bildirdim ama servise gitmet bence daha zahmetsiz olacak en azından kargodan zaman kaybetmemiş olacağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cimbom38

    Sn.cssbaycelebi,
    İlginize teşekkür ederim.Yazılarınızın bir kısmını okudum.Benimde vatanda aldığım samsung marka telefon ile sorunum devam ediyor.
    10.10.2009 tarihinde samsung J700 marka telefon aldım.Evde bazı yerlerde diğer telefon çektiği halde samsungun çekmediğini farkettim. 29.10.2009 tarihinde vatan bilgisayara götürdüm.Müşteri hizmetleri cihazı alarak bir forum doldurdu ve İstanbula gönderdiler.2 hafta önce faturanın aslını vatan bilgisayara götürmem şeklinde mesaj geldi.Bende götürdüm fotokopisini çektiler aslını tekrar bana verdiler.Değişim için yetkili servisten rapor bekliyoruz diyorlar.Bende kızdım,bana 1 ay içerisinde işlemin sonuçlanacağını neden hala sonuçlanmadığını ve tüketici mahkemesine müracaat edeceğimi söyledim.Müşteri temsilcisi bayan 30 günlük(iş günü) süremin daha dolmadığını 1-2 gün daha beklememi aksi takdirde kanuni hakkımı kullanabileceğimi söyledi.Benim 30 günlük sürem ne zaman doluyor. Bu husus ayıplı mal kapsamına girmezmi?Değişim veya para iadesi benim tercihimemi kalıyor?Bilgi verirseniz sevinirim.Selamlar.


    tamir süresi telefonu vatan bilgisayara bıraktığınız anda başlar.(formun tanzim edildiği tarihte, bir sureti sizde inşallah).30 günlük iş gününü 29.10.2009 tarihinden itibaren hesapla.bayramıda hesaba katarsak 30 günlük iş süresi 7 aralıkta doluyor.fakat sizin zaten ayıplı maldan dolayı sözleşmeyi feshedip para iadesi yada değişim isteme hakkınız süreyle bağlı olmaksızın var ( 30 günlük iş günü süresi azami tamir süresidir.telefon yada diğer bir mal 30 gün içinde tamir edlmezse seçimlik haklar doğar).rapor aleyhe sonuçlanırsa yani malın ayıplı olmadığına karar verilirse servisin raporuna karşı tüketici hakem heyeti nezdinde itiraz edebilirsin. siz vatan bilgisayarda düzenlenen formda malın ayplı olduğunu belirtip değişim yada para iadesi istediğinizi forma şerh düşürttünüz mü?




  • Şöyle birşey var bu marka telefonun %99 u belkide tamamının bu sorunu var. Bende ilk zamanlarda yoktu fakat daha sonraları oluştu. Ve telpa berbatmış herkes yaklaşık 2 aydır telefonlarının serviste beklediğini söylüyor. Bu durumu göze aldım mecburen yarında götürüp verecem. Dediğiniz gibi telefon parasının iadesini isteyecem ya da hic olmadı değişimini talep edecem. Tek çekincem 3-4 aylık bir kullanma süresi olmasıydı. Anladığım kadarıyla para idaesinde yada değişiminde 30gün sınırı yok. Sizde bu konuda beni aydınlattınız. Teşekkürler.
  • Güzel Paylaşım Teşekkürler Emeğine Sağlıkk
  • Sn.cssbaycelebi,
    Formdaki arkadaşlara uyarı olsun diye şunu da yazayım.Reyonda telefonu inceledik,almaya karar verdik.Raftan getirilen yeni (!) telefonu aldık.Eve giderken bir de baktık ki telefon rehberinde numaralar var geri döndük.Satış elemanının yüzü kızardı ve faturamızı iptal edip,hemen jelatini açılmamış bu telefonu verdiler.Vatanda bütün bu kayıtlar var.Son telefon görüşmemde Vatan yetkililerine bu yapılanların ahlaki olmadığını ve tüketici mahkemesine gideceğimi ve hakkımı arayacağımı,bu yaşadıklarımı çevreme anlatacağımı,vatandan kendimin de bir daha alış veriş yapmayacağımı söyledim. Formun bir nüshası ve fatura elimde mevcut. İstanbula telefon açtığımda malın tamir değil de, yenisiyle değiştirileceği veya başka bir ürün alınabilmesi için çek verileceği, servisin rapor tutacağı,vatana değişim için dönüleceği söylendi. Servis raporu halen gelmedi.Vatan bilgisayardaki formda sadece sorunu yazdılar ve servise gönderdiler. Bende ilk defa başıma geldiği için malın ayıplı olduğuna belirtip değişim veya para iadesi şeklinde forma şerh düşmedim. Sağolun uyarı ve bilgilendirmeleriniz için bundan sonra bir daha böyle bir şey başıma gelirse daha dikkatli olacağım.Teşekkürler.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.