Şimdi Ara

Telpa 3. Kez tamir yapmadan gondermis cihazimi!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7
Cevap
0
Favori
244
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Cihazimi 22/11/2016 tarihinde ilk kez sim kart okumama sorunu ile gonderdim. Cihaz geldiginde kasasinda kirik vardi sim kart sorunu devam ediyordu. Tekrar gonderdim benden 705 lira talep ettiler anakart degisimi dokunmatik panel degisimi kasa degisimi diyerek. itiraz ettim sim kart yuvasi ve kasa degistirildi diye gondermisler 13/12/2016 da cihaz elime gecti sim kart okumama sorunu devam ediyor gecen yilda kapanma sorunundan ana kart degisimi yapildi. Bu cihaz ve teknik servis psikolojimi mahvetti. Arkadaslar simdi aradim telpayi sistem yok yarim saate sizi arayalim dediler. Tuketici haklarindan hakkimizi nasil ariyoruz bilen var mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Telpa ile yaşanan şikayetler kan donduran cinsten. Telefon arıza veriyor x sebebiyle. Adam da garanti hakkını kullanmak istiyor. Fakat karşısındaki servis senin telefonuna sıvı kaçmış, düşürmüşsün, kenarları soyulmuş, kullanıcı hatası diyerek yaşanan mağduriyetten iyice yararlanmak istiyor haksız bir şekilde. Ha bunu da belirteyim. Dediğin gibi sağlam cihazı kırıp dökerek geri de yolluyor.
  • Hocam ben bu mesajı yazdıktan sonra cihazımı defalarca daha gönderdim servise toplamda 2 kez anakart 2 kez sim kart yuvası 1 kez arka kasa (onuda kendileri kırdılar) 1 kezde batarya değişti. en son gödermem de cihaz değişimi talep ettim. yanıt olarak sim kart yuvasını kullanıcı kaynaklı kırılmış dediler ücret istediler vermedim cihazı gönerdiler. tüketivi haklarına verdim ama bişey çıkacagını sanmam 13/01/2017 de garantisi bitti cihazımın ama ilk gönderdiğimde daha 2 ay vardı dolmasına 2 ay hiç kullanamadım telefonu hep servise gitti geldi. allah belalarını versin telpanın
  • Android one projesi olmasa ortada ne Telpa kalır ne de General Mobile. Bir gün Google, projeyi sonlandırırsa görürüm Telpa'yı:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnsallah batarlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesutefe

    İnsallah batarlar

    Merhaba. Ben 2,5 yıldır 4G kullanıcısıyım. Şu anda 7.1.1 versiyonunu kullanıyorum. Garantisi bitti ama telefonum halen ilk günkü gibi. Çünkü hep kılıf hemde 2 adet ekran koruyucu cam aldım. Kılıfımda kapaklı model. Yani düşse de birşey olmaz cinsten. Bir önceki telefonum HTC idi 1900 TL para bayılmıştım. Bu telefonu 600 TL'ye alınca 1900TL verdiğime pişman oldum. Yani telefonumdan o derece memnunum. Allah nazardan saklasın :D Sizin sorununuza gelince maalesef hangi servise bulaşırsanız bulaşın böyle sıkıntıları çok yaşıyorsunuz. Çözümü google'da tüketici hakem heyeti diye aratıp yerini bulun. Telefonla birlikte bütün servis evraklarını neler yapıldığını belgeleyecek bütün evrakları faturasını garanti belgesini ne varsa götürün. Hakem heyeti firmaya ihtar çektiriyor. Sonra da dava açıyor bildiğim kadarıyla. Genelde davalar tüketici lehine sonuçlanıyormuş duyduğum kadarıyla. Ya ürünü parasını vererek geri alıyorlar, yada yenisi ile değiştiriyorlar. Umutlandırmak istemem ama denemekte fayda var. Bilginiz olsun...




  • Tesekkur ederim hocam dediginizi yaptim fakat söyle bi sorun var telefonu ilk gonderdigimde iki ay garantisi kalmisti iki ay suresince git gel yapa yapa servise en son gonderdiklerinde garantinin bitmesine bir gun vardi o gunde gittim tuketici haklarina verdim adam bunun garantisi bitmis isin zor dedi. Durumumu bildirir bi dilekce yazdim ama o na gerek yok dedi almadi. E devletten sorgularsin sonucu dedi bakiyorum ama bulamadim nerden sorgulandigina

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.