Samsung 5603 cep.telefonunu izmir telpaya şarz soket arızası için götürdüm tel.garantili ve kaydı alınıp teslim alındı 1 hafta sonra beni aradılar ve telefonun sıvı taması olduğu söylenip 40.-lira istendi sıvı teması için imkansız diye ısrar etsemde yapılsın diyerek tamam dedim aradam 1 hafta daha geçti tekrar arandım bu seferde telefonun ana kartı değişecek diyerek 194.-lira istendi kalsın diyerek isyan ettim ne zaman alırım dediğimde tel.istanbulda 1 hafta sonra gelir dendi bir dahada aranmadım aradan 2 hafta geçti ve servise giderek te.sordum ve tel.bana çalışır olarak verdiğim cebim ölü bir şekilde teslim edildi isyan etsemde bana sıvı teması palavrası yaptılar.telefonu alarak tel.tamir servisi bularak sorunu söyledim ve bana tel.sıvı teması olmayıp işlemcinin arızalı olduğunu söyleyip benim servise telefonu götürerek exper raporu istememi söylememi söylediler,tekrar servise gidip yaygara çıkarınca bir üst yetkili benimle ilgilenerek bu telefonun kontrolünü kimin yaptığını sordu sözde istanbula giden telefon gitmemiş bile içeriden bir teknisyen çıkarak ben bakmıştım sıvı teması var demişti ona telefonun içini açıp bana göstermesini söyledi bir süre sonra teknisyen kişi bana telefonun ana kartını getirerek içindeki sıvı oksitlenmesini gösterdi nasıl olur derken kabullendik sonra tel.toplanarak bana geldi ama aynı tel.değildi itiraz edince kendi telefonum geldi isterseniz içini açalım ama işimiz yoğun bekliceniz bu telefonda aynı şekilde dendi tabi serviste yaklaşık 3 saatimi geçirdiğimdem nalet olsun diyerek çıktım ve eve geldim içini ben açtım ve telefonda bırakın oksitlenmeyi bir toz zerresi bile yoktu...((daha öncede lcd tvmi ses çıkışı arızalı denmişti yüksek ücret istemişlerdi dışarıdan yaptırmayı düşünmüştüm neyse kısa keseyim hapörlör değişince sorun kalmadı.))sizin gibi servise sevgi ve saygılarımı sunuyorum bizleri enayi yerine koyduğunuz için...
bu servislerin çoğu aynı. benimde telefonum arızalandı(samsungi8910).aldığım bayiye verdim.cihaz 2 hafta sonra ,ekonomik tamiri mümkün değil sıvı teması var ,denilerek tarafıma ulaştırıldı. ben telefonun kesinlikle sıvı teması olmadığını bildiğim için ,bayiye hangi servise gönderdiniğini sordum ve nokia clup cevabını aldım. bunun üzerine samsung'a telefon ederek durumu bildirdim.samsung'un bana gönder dediği bayiye(sistem grup) kargo ile gönderdim. telefon 4 adet parça değişimi garanti dahilinde yapılarak tarafıma gönderildi. bu olaydanda anlaşılacağı üzere çoğu servis hile/işi savsaklama ile iş yapıyor.onun için dikkat edilmesi gerek.
direkt samsung servisine göturdum kadıköye. telpasını yemişim yaaaa
Bunların hepsi öyle,tamamen savsaklama,hile ve en uyuz edici yanı ise tüketiciyi enayi yerine koymaları ve bunda da ısrar etmeleri.Bende bunları da düşünerek garantili ve daha pahalı telefon almaktansa yutdışı daha ucuz telefon alırım dedim ve aldım.Ne de olsa garantinin ücretsiz olarak yaptığı birşey yok,üstüne birde enayi olmak cabası
quote:
Orijinalden alıntı: Basri Mutaf
direkt samsung servisine göturdum kadıköye. telpasını yemişim yaaaa
garantili telefonumun lcd ve dokunmatik değişimi için ücret talep edicekmiş, web sitesinden okudum ve şuan aramalarını bekliyorum