Şimdi Ara

Temiz elentra mı? Az yıpranmış Focus Comfort mu? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
1.868
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İkinci el değeri, kullanım özellikleri açısından kesinlikle focus derim.
  • focus al derim 2 elde tutulur hyundai gibi deildir
  • 20.000 liraya çok daha temiz Focus'lar bulabilirsiniz Focus'u tercih etmenizi öneririm. Uzun vadede Elantra 2.el durumu olsun, kalitesi-mekaniği olsun elinizde kalır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    20.000 liraya çok daha temiz Focus'lar bulabilirsiniz Focus'u tercih etmenizi öneririm. Uzun vadede Elantra 2.el durumu olsun, kalitesi-mekaniği olsun elinizde kalır.


    orada dur bakalım ikinci el konusunda haklı olabilirsin ama hyundainin mekaniğine yürüyen aksamına KALİTESİNE laf atıcak adamdan ben arabadan anlayıp anlamadığı konusunda şüphe ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Toyota SUPRA -- 30 Ekim 2007; 0:51:24 >
  • O ZAMAN KENDİNDEN ŞÜPHE ET.HYUNDAİ'NİN MEKANİĞİ İYİ AMA KALİTESİ HALA VASAT.
    quote:

    Orjinalden alıntı: eggy13

    quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    20.000 liraya çok daha temiz Focus'lar bulabilirsiniz Focus'u tercih etmenizi öneririm. Uzun vadede Elantra 2.el durumu olsun, kalitesi-mekaniği olsun elinizde kalır.


    orada dur bakalım ikinci el konusunda haklı olabilirsin ama hyundainin mekaniğine yürüyen aksamına KALİTESİNE laf atıcak adamdan ben arabadan anlayıp anlamadığı konusunda şüphe ederim




  • quote:

    Orjinalden alıntı: enoman

    O ZAMAN KENDİNDEN ŞÜPHE ET.HYUNDAİ'NİN MEKANİĞİ İYİ AMA KALİTESİ HALA VASAT.
    quote:

    Orjinalden alıntı: eggy13

    quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    20.000 liraya çok daha temiz Focus'lar bulabilirsiniz Focus'u tercih etmenizi öneririm. Uzun vadede Elantra 2.el durumu olsun, kalitesi-mekaniği olsun elinizde kalır.


    orada dur bakalım ikinci el konusunda haklı olabilirsin ama hyundainin mekaniğine yürüyen aksamına KALİTESİNE laf atıcak adamdan ben arabadan anlayıp anlamadığı konusunda şüphe ederim




    kalite derken ne kalitesi genel kalite derseniz yanılırsınız yok iç mekan plastiği derseniz bazı modellerde haklı olabilirsiniz sac derseniz haklısınız NE KALİTESİ BUNU BİR BİLELİM GENEL KALİTEDEN SÖZEDİYORSAK O ZAMAN HYUNDAYİ YE LAF SÖYLERKEN DURUP BİR DAHA DÜŞÜNMEK GEREKİR EN BÜYÜK 6. OTOMOBİL ŞİRKETİNDEN SÖZEDİYORUZ beyler sezarın hakkı sezara



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Toyota SUPRA -- 31 Ekim 2007; 22:38:15 >




  • focus diyorum
  • biniciyim diyorsan focus derim...satıcıyım diyorsan ikiside olur...
  • hyundaı elentaraya arkadaslar pek sıcak bakmıyorlar ama focusatan altta kalacak bir yanı yokki arabanın. yol tutus demişler elantrayı bir kullanıp sonra konusun derim ben. elentra ağır bir araba o yuzden yoldan çıktığını hiç görmedim.yuksek hızlarda girmediğim viraj kalmadı arabada tek kayma eğilimi falan yok.
    mükemmel konfor+güvenlik. o kasasına rağmende araba gayet seri (1.6cc motor)
    ama sunuda soleyim benim kullandığım elentranın vitesi biraz rahatsızdı nedeni bilmiyorum ama tümü böyle deildir sanırım.
    burdan sonra gerisi arkadasa kalmıs
    ford focusa göre elantra kötü bir araba değil
    tercih meselesi
  • Hyundai'nin bazı modellerinde iç kalite vasat diyorsun, hepsi öyle. Ayrıca sac biraz ince belki bunda ne var diyorsun. E geriye ne kaldı? Çok yakın çevremde yıllardır ilk nesil Accent'ten ikinci nesline, ilk nesil Getz ve makyajlısına bunun yanında da Tucson'a kadar hepsinden alan, kullanan var. Halen de 1 adet ilk nesil, 1 adet makyajlı nesil Getz ve Tucson var. Hiç birinde fark yok. Hepsinin içi aynı kütük gibi. Kalite çok vasat. Mekanik pek birşey diyemeyeceğim çünkü Tucson dışında çok fazla kullanılan araçlar değiller. Ama yol tutuş hepsinde rezalet, performans adına birşey yok. Güvenlik zaten yok..

    Focus kesinlikle en iyi seçim olur Ayrıca bugün öğrendim ki bir arkadaşım FocusHB 1.6oto. Ghia aracını satıyormuş. Benim de arasıra bindiğim çok temiz bir araç. Düşünürseniz pm'den ulaşın




  • quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    Hyundai'nin bazı modellerinde iç kalite vasat diyorsun, hepsi öyle. Ayrıca sac biraz ince belki bunda ne var diyorsun. E geriye ne kaldı? Çok yakın çevremde yıllardır ilk nesil Accent'ten ikinci nesline, ilk nesil Getz ve makyajlısına bunun yanında da Tucson'a kadar hepsinden alan, kullanan var. Halen de 1 adet ilk nesil, 1 adet makyajlı nesil Getz ve Tucson var. Hiç birinde fark yok. Hepsinin içi aynı kütük gibi. Kalite çok vasat. Mekanik pek birşey diyemeyeceğim çünkü Tucson dışında çok fazla kullanılan araçlar değiller. Ama yol tutuş hepsinde rezalet, performans adına birşey yok. Güvenlik zaten yok..



    cok yakın bir arkadasımda elantra var 2004 model gercekten diger araclarla karsilastirildiginda konfor kalite performans eksikligi var 1.6 motorun asiri yakıt tuketimi varmis 12 litre civari dolaniyo diyor




  • Focus'u bilmem, uzun süreli kullanmadım. Yol tutuşu efsane olan bir araç olduğunu biliyorum. Elantra'yı ise kullanıyorum; 2004 model ve şu an 73binde. yol tutuşu focus kadar iyi değildir herhalde ama benim bu güne kadar bu arabanın yol tutuşundan bir sıkıntım olmadı. Klasik hidrolik direksiyonu yüksek süratte sertliğini kaybetmez ve direksiyon hareketlerine araba hemen tepki verir (Megane II'lerdeki gibi gecikmeli bir tepki yoktur) Bu bakımdan aracın kontrolü ve viraj kabiliyeti gayet kolaydır.

    kalite ve dayanıklılık konusuna gelince de sadece şunu söyleyebilirim. 4. senesine girdi ve 73 bin km yol yaptı ama hala daha herhangi bir yerinden en ufak bir tıkırtı gelmiyor. soyulan, aşınan, kabaran bir bölgesi, tutamağı, düğmesi yok. Motorunda, mekaniğinde veya gidişinde en ufak bir sorun yok. Hala Aküsü ve egsozu orjinal, arka stop grubundan sönüp de değişen ampul bile olmadı, onlar bile orjinal.
    Daha kaliteli olabilir miydi? bilmiyorum. Düşünüyorum, düşünüyorum, "daha kaliteli nasıl olurdu? sorusuna cevap bulamıyorum. Belki daha lüks yapabilirlerdi: sadece deri vites ve direksiyon yapacaklarına her yeri deri kaplayabilirlerdi. Ne bileyim, maun falan kaplayabilirlerdi...
    Bu sadece benim arabam için mi böyle, geri kalan bütün elantralar döküntü mü bilemiyorum. Bundan sonra da böyle sıkıntısız kullanabilir miyim, yoksa birden bire araç dökülüp herşey elimde kalmaya başlar mı, onu da bilemiyorum. Orasını zamanla göreceğim. Ama bu güne kadarki kullanıma bakınca geriye söylenebilecek tek şey kalıyor: Allah nazardan saklasın!

    Bu yaş ve kilometreye ulaşmış focus'ların durumları nasıldır hiç bilmiyorum.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    performans adına birşey yok.




    sınıfındaki araçlara bir bak bakalım

     Temiz elentra mı? Az yıpranmış Focus Comfort mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Toyota SUPRA -- 1 Kasım 2007; 1:15:40 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dedikodu
    Bu yaş ve kilometreye ulaşmış focus'ların durumları nasıldır hiç bilmiyorum.


    sapasağlamlar

    Sağlamlık demek, kullanılan odun gibi malzemeye birşey olmaması demek değildir. Onun halen ilk günkü işlevselliğini, kalitesini ve görünümü koruyabilmesidir.

    Güvenlik konusu da var..

    http://www.euroncap.com/tests/hyundai_elantra_2001/104.aspx

    http://www.euroncap.com/tests/ford_focus_1999/34.aspx




  • quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun


    quote:

    Orjinalden alıntı: dedikodu
    Bu yaş ve kilometreye ulaşmış focus'ların durumları nasıldır hiç bilmiyorum.


    sapasağlamlar

    Sağlamlık demek, kullanılan odun gibi malzemeye birşey olmaması demek değildir. Onun halen ilk günkü işlevselliğini, kalitesini ve görünümü koruyabilmesidir.


    Ben de bir saattir bunu söylüyorum: halen ilk günkü işlevselliğini, kalitesini ve görünümünü koruyor diyorum. Bozulup arızalanan, soyulan dökülen, aşınan bir kısmı olmadı diyorum. Mesela bir dönem VW grubu araçların kapı kolları, vites topuzu, cam açma düğmelerini çevreleyen plastik aksam soyulup durdu, Bir dönem Oplel Astra'ların direksiyondaki korna düğmeleri hep soyulur (bu gibi durumları yakınımda, çevremde kullanan kişilerden ve internet şikayetlerinden görüyorum, biliyorum) ama buna benzer hiç bir şikayet, 4. senesine girmesine ve 73bin km. olmasına rağmen, benim arabamda olmadı diyorum. Bunun dışında hala herhangi bir yerinden en ufak bir tıkırtı, cızırtı, zırıltı gelmiyor, diyorum. inanmayan varsa buyursun, bir çayımı içsin, bir tur atıp hep birlikte bakalım; halep ordaysa arşın burda...
    Ha, belki bütün elantralar dökülüyordur da benim arabam bir istisnadır, orasını bilemem. ben yaşadığımı aktarıyorum.

    Odun gibi yorumuna gelince, orası tamamen subjektif ve kişisel bir yorum; sen katılırsın, başkası katılmaz... Ama alacak kişi, almayı düşündüğüne göre malzemesini pek de "odun gibi" bulmamış olsa gerek. yoksa "odun gibi" malzemesi olan bir aracı almayı düşünmezdi herhalde.

    Neyse, yine de bilgin olsun diye söylüyorum, o "odun gibi" dediğin malzeme dağılıp dökülmüyor...

    quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    Güvenlik konusu da var..

    http://www.euroncap.com/tests/hyundai_elantra_2001/104.aspx

    http://www.euroncap.com/tests/ford_focus_1999/34.aspx



    Güvenlik konusuna gelince...
    Biz de aracımızı alırken güvenlik konusunu araştırıp öyle aldık herhalde... Sadece fiyatına bakarak bir tercih yapmadık...
    Sen Euro-NCAP sonuçlarını vermişsin, birazdan ben Euro-NCAP kadar geçerliliğe sahip sonuçlar vereceğim. Oraya bakar, kıyaslamanı yaparsın.

    Bahsettiğim kuruluş, Euro-NCAP'in 1997 yılındaki kuruluşundan çok daha evvelden beridir NCAP (New Car Assesment Programme = Yeni Araç Değerlendirme Programı) yapan kuruluştur. Bu kuruluş ABD hükümetine (US Department of Transportation = Birleşik Devletler Ulaştırma Bakanlığı) bağlı, resmi ve federal bir kuruluş olan NHTSA'dır (www.nhtsa.gov). NHTSA'nın açılımı National Highway Traffic Security Administration = Milli Otoyol Trafik Güvenlik İdaresi. Crash testler dışında güvenlikle ilgili bir sürü faaliyetleri olduğundan crashtest sonuçlarınıwww.safecar.gov (dikkat edin .gov ile biten hükümete ait internet adresidir) adresinde toplamışlar.

    Buyrun bu link 2004 model Elantra'nın çarpışma testi:
    http://www.safercar.gov/Cars/2814.html

    Bu da 2004 Focus'un çarpışma testi:
    http://www.safercar.gov/Cars/2764.html

    Kıyaslama olsun diye bu da 2004 Golf'ün çarpışma testi:
    http://www.safercar.gov/Cars/2983.html

    Bu testlere bakınca Focus'a göre Elantra güvenlik konusunda bir adım daha önde görünüyor.
    Yıldız sonuçları
    Elantra (ön 5-4; yan 5-4; takla ihtimali %11)
    Focus (ön 5-4; yan 3-4; takla ihtimali %13)

    Bundan sonra isteyen istediği teste güvenir...




  • hiç dikkat etinizmi son gunlerdeki sehit olaylarından sonra cogu kimselerin avatar resmi ve imzası değişti.
    aynı avatar resmi ile doldu bütün forum..
  • 2005 elentra 20,000 etmez ki
  • Elentra hakkındaki yorumları okuyunca şaşırdım hakikaten.Ben 10 yıldır ilk sahibi olduğum 98 model Accent 1,3 LS ye biniyorum.Bir kere bile yolda bırakmadı ve hiç bir masraf çıkarmadı.Arabanın içi ve bagaj full dolu otobanda 160 km. bastı. e daha ne olsun.Ancak yerli üretim değil Kore üretimiydi.Ne savrulma ne kayma yaşatmadı bana.Accent LS ki en düz araba hiç bir özelliği yok.Accent böyle olunca Elentranın bundan daha kötü bir araba olabileceğine kesinlikle ihtimal vermiyorum.Şimdi satmayı düşünüyorum.Kafamda Elentra var.Kısmet.
  • fiyatlar pahalı o paraya ghia bulursun
  • FOCUS 'un temizini bulursan focus al.elantra kötü bir araç değil ama her bakımdan focus .2.eli ,konforu,işçiliği,yol tutuşu.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.