Orjinalden alıntı: mertten90 benim arabamla 2 kez kaza yaptım ilk kazada arabam park halindeyken arkadan palio çarptı palio da ön taraf motora kadar girdi benim arabanın sadece tampon gitti ikinci kazam ise izmirde balçovada eshota çarptım 50 km ile giderken ikinci kazamda farlar ön tampon ve radyatör gitti sadece fazla hasar yoktu yinede zaten kasko ödedi ama benim görüşüm kasası doğandan ve şahinden sağlam bana göre ayrıca arkadaşlar gerçekten 103 bg motor inanmayan warsa gösteririm
iyi de Şahin le Doğan kasası hiç sağlam değilki, ama zamanına göre çok kaliteli ve konforlu araçlardı Tempra lar
italyan tepraların beygir gücü ruhsatta 103 bg olarak yazılıdır ayrıca üretimde yurt dışı olarak işaretlidir...!!
Dikkatinizi çekerim ITALYAN (1990-1992) arası geldi Türkiyeye hidrolik direksiyonda mevcuttu..
Allah kimsenin başına vermesin geçmiş olsun... Ama anlayamadıgınız şeyler var bir aracın kaputu v şeklinde deformite olmazsa camdan girip şöförün kellesini uçurur o katlanmalar normal ayrıca 30 km hızla yapılan bir kazada hasar normal arabaların haşat oldugu o euro N/cap Testleri 60 kmde frenleme olmadan yapılıyor.
quote:
Orjinalden alıntı: SeLiM_50
dün sanayiden bi kaportacı arkadaş evine gitmek üzere 91 model 7.750 tl ye satılık olan temprasıyla yola çıktı. 15 dk sonra korna çalarak geri geldi. Bi baktım arabayı tanıyamadım.Gitmiş dodge marka kamyonete arkadan girmiş. Tamponda çizik yok. Kaput ters V şeklindeydı. 2 far 2 sinyal sol kırık camurluk cortlamıs . ön panel motora kadar girmiş. Adam ısrarla 30 la gidiodum dio.Tempra hastası. toplayıp satıo. Dedik 50 60 la fan girmişindir ama yok adam ısrarla en fazla 30 la gidiodum diyor. Sonra kafama takıldı 30 la giderken nası bu kadar hasar alıor araba die çok temiz arabası wardı 7500 e satar artık.Tempra alacak warsa pendıkde araba
lexus arkadasıma katılıyorum tempramı mı kalsın
TEMPRA ALMAYI DUSUNDUM AMA HEP ENGEL OLDULAR
arkadaşlar 4 yıl kullanmış ve 4 senenin sonunda kaza yaparak tempra macerasına son vermiş biri olarak şunu söyleyebilirim.. tempra rahat seri bir arabadır... sxak tempra beyaz italyan 1992 mod. klima hid. dir. 4 cam otom. sis farları çelik jantlar arka cam perdesi arka emniyet kemerleri vs. vs. standarttı 1992 de. ayrıca bahsettiğiniz o çürüklük insan hayat kurtarmak için yada kaza anında kiseye zarar vermemesi açısından düşünülmüş bir inceliktir.... tempranın kaportası bükülerek hem darbeyi emer hamde şasiye darbenin yumuşakça ulaşması sağlanır... çünkü tepranın şasisi çok sağlamdır... yaptığım kazada araba darmaddağın olmasına rağmen(ön kısmı pejo j-9 la kafa kafaya şehir içi 70 km hız) şaside ve bende hiçbir şey yoktu ve emniyet kemerimde yoktu...
SAYGILAR....
AYRICA Bİ ARKADAŞ YAZMIŞ 1993 mod tempra aldık 2,0 ie. 16v the cat die.... 1993 mod tempralar yalnızca 2,0 ie 8v 115 bg dir 1996da çıkan tepralar 2,0 ie. 16v 148 bg.dir ve the cat olarak adlandırılır..
SAYGILAR...
benim dayımda vardı 94 SX AK. Şık araçtı ama inanın çok narindi. En son tamirciye gitmekten bıktığı için sattıııı
Sisyphos Ciglideki kazayi cok iyi hatirliyorum, arac ne hale gelmisti oyle... Bize de bir tane Tempra SX-AK haciz yoluyla gelmisti. Araci duz yolda tutmaya zorlaniyorduk. Gercekten cok dengesiz bir aracti (sahsi dusuncem ve araba da kotu olabilirdi tabii ki). Temprayla kaza yapan cok arkadasim oldu, masrafi cok fazla oluyor ve dayaniksiz bir arac. Arkayi gorememen de cabasi... Ama icindeki km gostergeleri ve on dizayni cok hos...
fiatın en yakışıklısı bence
quote:
Orjinalden alıntı: 10ur_1
arkadaşlar 4 yıl kullanmış ve 4 senenin sonunda kaza yaparak tempra macerasına son vermiş biri olarak şunu söyleyebilirim.. tempra rahat seri bir arabadır... sxak tempra beyaz italyan 1992 mod. klima hid. dir. 4 cam otom. sis farları çelik jantlar arka cam perdesi arka emniyet kemerleri vs. vs. standarttı 1992 de. ayrıca bahsettiğiniz o çürüklük insan hayat kurtarmak için yada kaza anında kiseye zarar vermemesi açısından düşünülmüş bir inceliktir.... tempranın kaportası bükülerek hem darbeyi emer hamde şasiye darbenin yumuşakça ulaşması sağlanır... çünkü tepranın şasisi çok sağlamdır... yaptığım kazada araba darmaddağın olmasına rağmen(ön kısmı pejo j-9 la kafa kafaya şehir içi 70 km hız) şaside ve bende hiçbir şey yoktu ve emniyet kemerimde yoktu...
SAYGILAR....
arkadaşım sana katılıyorum ve bu inceliği anlamayanlara güzel bir cevap olmuş kaporta zayıf ama ön konsoldaki çelik bar insan hayatını kurtarıyor...tempra'nın önü zayıf ama kabin çok kuvvetli... sıfırı çıksa bugün alırım. ve hala keyifle biniyorum 98 1.6 ie sw sunroof klima full. ama modeli eskidi. fiat'tann marea aldım ama tempra bir başka sattım marea'yı!!! tempr^'daki uzun yol konforu bambaşka özellikle 20 ie 16v ve 1.6 ie olanları süper...bundan sonra alacağım araba ne toyota ne opel varsa BMW yoksa emektar TEMPRA'M SAYGILAR...
sıfırı çıksa bende hemen alarım walla tempra onun gibi araba kullanamadım bir daha
fren?
quote:
Orjinalden alıntı: GÖRKEMKAZAN
fren?
zamanına göre iyiydi ama şu anda o kadar da iyi değil abs'li modeller gene iyide normal sistemler de bakımları yapıldığı sürece bi sorun olmaz bugün hala çoğu arabada da tempra'nın normal fren sistemi gibi sistem kullanılıyor(clio,albea,cordoba basic'te....vs.baz modelli araçlarda...)
tempralarda durma sorunu var o yüzden öle yazdım...şuanki araçlarda tempradaki fren sistemi kullanılsa da o fren sistemi tempra ya yetmiyor ayrıca ani frenle tempra arkasını atıyor şahit oldugum bi olaydır...
quote:
Orjinalden alıntı: GÖRKEMKAZAN
tempralarda durma sorunu var o yüzden öle yazdım...şuanki araçlarda tempradaki fren sistemi kullanılsa da o fren sistemi tempra ya yetmiyor ayrıca ani frenle tempra arkasını atıyor şahit oldugum bi olaydır...
o frenlerden kaynaklanmıyor amartsörlerden kaynaklanıyor
bende o günlerin BİR BAŞKA ARABASI OLAN CONCORDE BAYILIYORUM