Şimdi Ara

TERCİH! AURİS vs İ30 vs GOLF ? (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
210
Cevap
0
Favori
10.050
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Bu arada i30 yerine CEDD bence daha mantıklı

    Daha aralık ayında YENİ i30 1.6 CRDi ELITE OTM 54.000 tl idi ne oldu da 58.790 TL onuda anlamadım

    Abi 12.ay yıl sonu indirimi vs. derken o fiyatların üzerine hangi marka eklenti yapmadıkı yapma gözünü seveyim işi bilen adamsın sen yahu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Bu arada i30 yerine CEDD bence daha mantıklı

    Daha aralık ayında YENİ i30 1.6 CRDi ELITE OTM 54.000 tl idi ne oldu da 58.790 TL onuda anlamadım

    Abi 12.ay yıl sonu indirimi vs. derken o fiyatların üzerine hangi marka eklenti yapmadıkı yapma gözünü seveyim işi bilen adamsın sen yahu

    5.000 tl zam gelmis aziz

    İsi bilmek ile ne alakasi var

    Kirmizi i30 full dizel otomatik icin boya koruma trafik sigortasi hediye bana 54.000 tl fiyat verdiler sen biliyorsun

    Golf'e 2000 tl zam geldi o da 2013 oldugu icin

    Sorsan dogus kazikci derler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihanair -- 27 Şubat 2013; 12:14:06 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • toyotayı alacaksın sanayiye uğramaycaksın. servisten servise götür yeter yağ gibi akar yeminle
  • yeni auris de çok fenaaa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    5.000 tl zam gelmis aziz

    İsi bilmek ile ne alakasi var

    Kirmizi i30 full dizel otomatik icin boya koruma trafik sigortasi hediye bana 54.000 tl fiyat verdiler sen biliyorsun

    Golf'e 2000 tl zam geldi o da 2013 oldugu icin

    Sorsan dogus kazikci derler

    Kullandıgım berlıngo 39bin tl ye kadar verdıler suan en dip rakam 44bin tl abi. Doguş zaten pek indirim yapmadıki yılbaşı geliyor diye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soufleur

    toyotayı alacaksın sanayiye uğramaycaksın. servisten servise götür yeter yağ gibi akar yeminle

    Töbe haşa allah yapısımı niye toyota?
  • ben babamı bildim bileli toyotaya biner önce 96 model xli vardı sonra 2005 terra satın aldı şimdi auris için test sürüşüne gitmiş alacak sanırım. bu geçen zaman içinde bende toyotoda araba sürmeyi öğrendim uzun bir süe kullandım vs. hiçbir şekilde motor arızası ve sıkıntı çekmedik. ve ne kadar toyota kullanan tanıdığım varsa hepside aynı fiklirde hatta sanayide motor işi yapan bir ustaya gidip sor toyotayı sevmeyiz abi biz iş gelmez o arabadan der :)
  • fake konu. bi de millet onemseyip yazmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu fake , yazılanlara bakılırsa millet tartişmaya bayılıyor.
    Sonra da derlerki , biigi paylaşımı sıfır...
  • Açıkçası ben aynı durumda olsam Astra-Golf-i30 ve ceed arasında sıkı bir inceleme yapardım.

    Astrayı sıklıkla kullanıyorum mesela aracı çok beğeniyorum ama arka koltuklar dar ve kasvetli, sırf bu yüzden astra almam.

    Ceed ise i 30 la benzer bir yapıya sahip, kardeşi gibi ama gerek tasarımı gerekse donanımı bu aracı alınabilir hale getiriyor.Türkiye piyasasında çok fazla söz sahibi olmayan kia "ceed" modeli ile bir anda dikkatleri üstüne çekti ve bu haklı bir başarı.i30 ise tam bir fiyat performans aracı.Harika donanım, güzel tasarım ve motor seçenekleri yeterli bir araç ayrıca garanti süresi ile de albenili.Kısacası ceed ve i 30 yolda kendisine baktıran araçlar.Gel gelelim bu araçlar insignia ile başlatılan iç tasarım öğelerine sahip(astra-cruze-ceed- i30).Uzakdoğu araçlarına karşı insanlarda yer yer haklı bir önyargı var ancak mühendislikleri gerçekten oldukça arttı, bunu herkes gözlemleyebilir.

    Auris ise yeni piyasaya çıktı ve ben açıkçası çok beğenmedim.Geliştirilmiş aerodinamik yapısı ile selefini ezip geçtiği doğru ancak araçta hala kalite hissi yok.

    Golf ise beğensekte beğenmesekte bu segmentin en iyi arabalarından birisi.Öncelikle kokpitini çok beğendim ve tasarım olarak zaten yıllardır kendisini bozmayan bir efsane.Gel gelelim düşük motor seçeneklerinde bağımsız süspansiyonun olmaması(çok saçma ve itici geliyor, çıkmışlar birde bağımsızla arasında fark yok diyebiliyorlar, cidden çok komik :D ) , baz versiyonunun donanım eksikleri, yüksek fiyatı, opsiyonlar eklendiğinde ise bir üst sınıfın araçlarına taş çıkartan fiyatı ve küçük bagaj hacmi ile eleştirilebilir.

    Yukarıda yazdığım ve yazamadıklarımla birlikte her aracın kendine göre artıları ve eksileri var.Önemli olan bir aracı alırken, o aracın direksiyonuna oturup onu kullandığınızda, o aracın içinize sinmesidir.Yani bu aracı çok beğendim ben diyebilmenizdir.Bazen bunun için yumuşak bir direksiyon, ergonomik cam açma tuşları, aracın yanlara fazla yatmaması, motor sesini az alması veya içeriye sızan tatlı bir motor sesi v.s. gibi şeyler etken olabilir.Almak istediğiniz aracı denemeden, direksiyonuna geçmeden kesinlikle almayın...




  • Hyundai i30 tabii ki. Hem sorunsuzlukta hem donanımda. Ceed'de düşünülebilir.
  • Golf ile i30 veya auris aynı sınıfta olmaları itibariyle elbette karşılaştırılabilir ve bu araçlar bazı yönleri ile golfe üstünlük de sağlayabilirler. Ancak araçlara karoser özellikleri, malzeme kalitesi, konfor, yalıtım, sürüş özellikleri, fren mesafesi, güvenlik, dayanıklılık, ikinci el değeri gibi bir çok disiplini katarak bir arada değerlendirdiğimizde ve tabi otomobil dünyasındaki konumunu da işin içine kattığımızda golfün bu sınıftaki üstünlüğü çok nettir. Eğer sektörü yerli-yabancı bir çok kaynaktan takip ediyorsanız golfün referans olması yönü sadece golfü sevenlerin bir iddiası olmadığını bilakis bir gerçeğin ifadesi olduğunu rahatlıkla görebilirsiniz.

    Diğer taraftan aurisi veya i30'u golfden daha başarılı bulanların doneleri nedir, merak ediyorum? Baktığınızda golfün daha başarılı bir model olduğunu ortaya koyan bir çok argüman varken bahse konu diğer araçları üstün kılan ne tür başarıları var.

    - Golf bu sınıfın en çok satan aracı değil mi? Aynı argüman diğer modeller için var mı? Golf, hb kasalar içerisinde en çok tercih edilen araçken auris ve i30 ilk yüzde dahi kendisine yer bulamıyor. Çok satması iyi olduğu anlamına gelmez diyorsanız buna yanıtım eğer bir araç premiumlar hariç dünyanın hemen her yerinde rakiplerinden az veya çok, daha pahalı olmasına rağmen çok daha fazla bir satış rakamına sahipse pekala daha iyi bir araç olduğu hususunda önemli bir ipucu verir.

    - Golfün bu sınıfa getirdiği bir çok yenilik varken Auris veya i30 bu sınıfa hangi yeniliği getirmişlerdir?

    - Golf 1974 yılından itibaren üretilen ve 7. nesli ile önceki nesillerinden aldığı genler ile olgunluğunun zirvesindeyken i30 ve auris henüz 2. nesilleri ile piyasadalar.

    - Golfün motor seçenekleri ile auris ve i30'un motor seçenekleri arasında uçurum var. Golfün 85 hb ile R modelinde kullanılan 255 hb motoruna kadar bir çok seçeneği varken i30'un şuan için en güçlü motoru 136hb olan versiyonudur. Auris de bundan pek farklı sayılmaz.

    - Golf kadar sansasyonel bir etkileri var mıdır? Bu forumun bile en popüler modellerinden biri golftür. Araçlar sürekli golfle mukayese edilir, seveni sevmeyeni bir şekilde golfe atıf yapar, adına şiirler yazılır Auris ve i30 başlıklarından golfü çıkarsanız sayfaları üçte bire iner, birden kadük kalır.

    - Sadece alman dergilerinde değil ingiliz dergilerinin de bu sınıftaki favori aracı golftür ve hemen hemen tüm karşılaştırmalı testlerin galibidir. i30 carbuyer tarafından 5 yıldız aldığı için forumlarında bu 5 yıldız ile iftihar ediyorlar. Oysa nitelik değerlendirmesinde golfün yine daha fazla puan aldığı görülecektir.

    Özetle golfün bu sınıfın en başarılı aracı olduğunu iddia edenlerin eli çok daha güçlü, i30 ve auris daha başarılı diyenlerin ise kendi subjektif yargılarından başka ellerinde hiçbir şeyleri yok. Oyunu golf kazanır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EKSPRESOSO

    Konu fake , yazılanlara bakılırsa millet tartişmaya bayılıyor.
    Sonra da derlerki , biigi paylaşımı sıfır...

    ispatla fake olduğunu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    Benzinli Demiş arkadaş hala irdeleyenler var tabiki golf

    Azizim gönlünüz Golf der ama sıra var
  • Yıl olmuş 2013 hala Golf diyenler var ...

     TERCİH! AURİS vs İ30 vs GOLF ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    İ30 u 10 kere test ettim. Dizel otm.

    3 tane sebebim var almamak icin.

    1- yol tutus.
    2- tüketim
    3- sanziman
    Donanım eyvallah cok iyi ama 3 etken beni tatmin etmedi.

    Ama gidip golf dizel otm mı alırım bu fiyat politikasıyla tabiki hayır.

    Golf almamak icin 2 sebebim var
    1- yüksek fiyat
    2- eksik donanım

    Ama bu iki aracı almıyorum diye dizel otm auris mi alırım. Tabiki hayır. 3 sebebim var almamak icin.

    1- yüksek fiyat
    2- mmt
    3- dizel motor


    +1905

    + falan yapmak yerine şunu da düşün

    i30 un dizel otomatiği tabiki dsg den fazla yakacak ama zırt pırt mekatronik kavrama değişmiyeceksin zırt pırt silkelemesin diye yazılımla oynamayacaksın

    sıkışık trafikte ıısndığında kenara çekip soğumasını beklemeyeceksin.

    dsg havaları da geçti artık.

    ayrıca konu benzinli otomatik ise ceed de çift kavrama var çok meraklıysan. sorun da duymadık dsg gibi.

    dsg sanzımanın senın gıbı hondacılarda acısı var bellı hocam.her vw ıle alakalı konularda antı yorumun var.ben cevremde dsg kullananlardan nıye duymadım acaba bu sorunları.ustun teknolojı urunlerın bazıları tabı sıkıntılı olabılır ama oyle bı anlatıyorsunuzkı hepsı arıza vermıs sanılır.bu kadar kotu oldugu ıcınmı mıllet 7 bın lıra fark oduyor.




  • Golf
  •  TERCİH! AURİS vs İ30 vs GOLF ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nilve

    Golf ile i30 veya auris aynı sınıfta olmaları itibariyle elbette karşılaştırılabilir ve bu araçlar bazı yönleri ile golfe üstünlük de sağlayabilirler. Ancak araçlara karoser özellikleri, malzeme kalitesi, konfor, yalıtım, sürüş özellikleri, fren mesafesi, güvenlik, dayanıklılık, ikinci el değeri gibi bir çok disiplini katarak bir arada değerlendirdiğimizde ve tabi otomobil dünyasındaki konumunu da işin içine kattığımızda golfün bu sınıftaki üstünlüğü çok nettir. Eğer sektörü yerli-yabancı bir çok kaynaktan takip ediyorsanız golfün referans olması yönü sadece golfü sevenlerin bir iddiası olmadığını bilakis bir gerçeğin ifadesi olduğunu rahatlıkla görebilirsiniz.

    Diğer taraftan aurisi veya i30'u golfden daha başarılı bulanların doneleri nedir, merak ediyorum? Baktığınızda golfün daha başarılı bir model olduğunu ortaya koyan bir çok argüman varken bahse konu diğer araçları üstün kılan ne tür başarıları var.

    - Golf bu sınıfın en çok satan aracı değil mi? Aynı argüman diğer modeller için var mı? Golf, hb kasalar içerisinde en çok tercih edilen araçken auris ve i30 ilk yüzde dahi kendisine yer bulamıyor. Çok satması iyi olduğu anlamına gelmez diyorsanız buna yanıtım eğer bir araç premiumlar hariç dünyanın hemen her yerinde rakiplerinden az veya çok, daha pahalı olmasına rağmen çok daha fazla bir satış rakamına sahipse pekala daha iyi bir araç olduğu hususunda önemli bir ipucu verir.

    - Golfün bu sınıfa getirdiği bir çok yenilik varken Auris veya i30 bu sınıfa hangi yeniliği getirmişlerdir?

    - Golf 1974 yılından itibaren üretilen ve 7. nesli ile önceki nesillerinden aldığı genler ile olgunluğunun zirvesindeyken i30 ve auris henüz 2. nesilleri ile piyasadalar.

    - Golfün motor seçenekleri ile auris ve i30'un motor seçenekleri arasında uçurum var. Golfün 85 hb ile R modelinde kullanılan 255 hb motoruna kadar bir çok seçeneği varken i30'un şuan için en güçlü motoru 136hb olan versiyonudur. Auris de bundan pek farklı sayılmaz.

    - Golf kadar sansasyonel bir etkileri var mıdır? Bu forumun bile en popüler modellerinden biri golftür. Araçlar sürekli golfle mukayese edilir, seveni sevmeyeni bir şekilde golfe atıf yapar, adına şiirler yazılır Auris ve i30 başlıklarından golfü çıkarsanız sayfaları üçte bire iner, birden kadük kalır.

    - Sadece alman dergilerinde değil ingiliz dergilerinin de bu sınıftaki favori aracı golftür ve hemen hemen tüm karşılaştırmalı testlerin galibidir. i30 carbuyer tarafından 5 yıldız aldığı için forumlarında bu 5 yıldız ile iftihar ediyorlar. Oysa nitelik değerlendirmesinde golfün yine daha fazla puan aldığı görülecektir.

    Özetle golfün bu sınıfın en başarılı aracı olduğunu iddia edenlerin eli çok daha güçlü, i30 ve auris daha başarılı diyenlerin ise kendi subjektif yargılarından başka ellerinde hiçbir şeyleri yok. Oyunu golf kazanır


    GOLF e lafımız yok fakat;


    benzinlilerine 5bin tl ye lpg takılabilyor. zaten dizel farkı 8bin tl civarı. bir anlamı kalmıyor.

    dizel otomatiği dsg beni biraz korkutuyor.

    manuel dizel tercih edilesi sadece.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Auto CAD

     TERCİH! AURİS vs İ30 vs GOLF ?


    Hatlar çok sert!!!
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.