|
Bildirim
Çinli rakiplerinden daha yüksek oranda batarya kapasitesi artışı haberleri gelirken, Tesla'nın batarya kapasitesi artışı düşük kalmış görünüyor.
|
|
|
|
Model Y ve 3'te cam tavanı robotaxi'deki iptal etseler, belkide 60kg ağırlık tasarrufu daha yapacaklar. Açılmayan cam tavan kimin işine yarıyor ki. Ağırlık azaldıkça menzil artar onlarda farkında ama pazar araştırmalarında cam tavanlı araç mı çok isteniyor acaba? bilen var mı? |
|
Evet ferah ama, kapamabilir perde olmadığı için kullanıcılar çokda memnun değil gibi. |
bu olayı telefon batarya şarj işlerine benzetiyorum. apple ve smasung 20-30 wattlarda tıknaıp kalmışken çinliler hem hızlı şarjda 67-80-100-120w hızları görüyor hem de batarya kapasitesini 5000-6000 civarına çıkartıyorlar. arabada da 1000km üstü menzillere çalışan çinliler. bu menzil olayı çözülürse 10sene sonra benzinli araba satılmaz |
sangyong çinli değil koreliydi galiba |