Şimdi Ara

Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:) (119. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
2.424
Cevap
82
Favori
291.938
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 117118119120121
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çok güzel düşünülüp hazırlanmış bir başlık, harika paylaşımlar. Emeği geçenlere teşekkürler.
  • Bugün yolda tesadüfen gördüğüm mercedes A 200 amg test aracını hemen yakalayıp test ettim.


    Motor 1.6 156 hp turbo beslemeli motor ve 7 ileri çift kavrama şanzıman.

    Araç sadece motor ve şanzıman olarak başarılı , gerisi mercedes markasına yakışacak düzeyde hiç ama hiç değil. İç mekan'nın her yeri çıtır çıtır ediyor , her yer oynuyor ve ön konsol , kapı kenarları sert plastiğin üstüne ince bi yumuşak plastik geçirilerek kamufle edilmiş. Mercedes markasına yakışmaz böyle şeyler.....


    Yalıtımdan bahsedeyim , şunu açıkca söyleyim kendi aracımdan yalıtım olarak hiçbi fark yok. Bİ araç bu kadar rezil bi yalıtım ile donatılabilir. Yol sesi olduğu gibi içeride , 100'ü geçtikten sonra rüzgar seside net içeri girmeye başlıyor.

    Çift kavrama 7 ileri şanzıman başarılı , her ne kadar dsg sorunları halen halledilmemiş olsada , çalışma prensibi olarak en beğendiğim dsg şanzımandı. Ama bu mercedes'in 7 ileri cift kavrama şanzımanıda gerçekten çok başarılı.


    Motor ivmelenme olarak keyif verici ama keşke içeri keyif veren bi motor sesi gelseymiş. Yol tutuş ve direksiyon tepkisi olarka beğenmedim ki bu araç AMG paket ,sürüş dinamikleri söz konusu olunca bmw 1 serisi'nin yanına yaklaşamaz...


    İçi dar ve boğucu , ön cam'ın görüş açısı çok az , yan aynalar çok küçük , araçta hiç bi şekilde rahat edemedim.


    Herşeye rağmen yıldızı yeter demek isterdim ama Vw golf 6 bile bu araç'dan daha kaliteliyken , golf 7 gelince bu aracı ezer atar. Hiç bi karşılaştırmada golf 7'ye yaklaşabileceğini ya da iyi olabileceğini düşünmüyorum yeni A serisinin. (Golf 6 ile düşününce golf 7'nin daha iyi geleceğini düşünerek yazıyorum.)

    Daha detaylı şeyler yazmak isterdim ama bugün Aveo test etseydim eminim bundan daha çok keyif alırdım. KEyif almadığım bi araç hakkında daha fazla yazacak bişey yok diye düşünüyorum.





  • En çok citroen c5 i merak ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Bugün yolda tesadüfen gördüğüm mercedes A 200 amg test aracını hemen yakalayıp test ettim.

    ...

    Hocam, incelemenizi eşime gösterdim. Büyük hayalkırıklığı yaşadı, zira yeni Mercedes A'dan çok ümitli idi. Tasarım olarak güzel olduğunu kabul etmek gerek. Bence (bkz Bence diyorum, şahsi fikirdir, subjektiftir, tartışmaya gerek yoktur) BMW 1 bir tık daha güzel, ama ister AMG, ister Style paket olsun bu A sınıfı da çok güzel.

    Biz de bayide denk geldi inceledik. Oradaki de A200 AMG idi, test aracı henüz yoktu. Satış görevlisine sordum nasıl sürüş zevki diye. Dedi 18 inç jantla alınmaz bu araba, bir de spor süspansiyon yoldaki ne engebe varsa belinde hissedersin dedi. Sürsen kütük gibidir bu araba dedi.(O da sürmemiş anlaşılan) Gerçi benim tahminim de o yönde idi. Arabanın size keyif vermemesi bu yüzden olabilir mi?

    Biz pazar günü öylesine uğramıştık. 17 inç lastikli Urban paket test aracı gelecekmiş. Onunla denersiniz dedi, arayacaklardı aramadılar.

    Aracınız nedir? Bende 2008 Civic Dream Otm var. Konfor olarak çok memnunum, koltuklar sarıyor, yol engebelerini hissetmiyorsun, gayet keyifli. Yol tutuş dersen, hız tabelası kocaman 50 yazdığı viraja 100le girmiyorum genç nesil gibi, savrulmuyorum. Yol tutuş beklentim o yüzden benim düşük

    Klavyenize sağlık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BiyikliJedi

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Bugün yolda tesadüfen gördüğüm mercedes A 200 amg test aracını hemen yakalayıp test ettim.

    ...

    Hocam, incelemenizi eşime gösterdim. Büyük hayalkırıklığı yaşadı, zira yeni Mercedes A'dan çok ümitli idi. Tasarım olarak güzel olduğunu kabul etmek gerek. Bence (bkz Bence diyorum, şahsi fikirdir, subjektiftir, tartışmaya gerek yoktur) BMW 1 bir tık daha güzel, ama ister AMG, ister Style paket olsun bu A sınıfı da çok güzel.

    Biz de bayide denk geldi inceledik. Oradaki de A200 AMG idi, test aracı henüz yoktu. Satış görevlisine sordum nasıl sürüş zevki diye. Dedi 18 inç jantla alınmaz bu araba, bir de spor süspansiyon yoldaki ne engebe varsa belinde hissedersin dedi. Sürsen kütük gibidir bu araba dedi.(O da sürmemiş anlaşılan) Gerçi benim tahminim de o yönde idi. Arabanın size keyif vermemesi bu yüzden olabilir mi?

    Biz pazar günü öylesine uğramıştık. 17 inç lastikli Urban paket test aracı gelecekmiş. Onunla denersiniz dedi, arayacaklardı aramadılar.

    Aracınız nedir? Bende 2008 Civic Dream Otm var. Konfor olarak çok memnunum, koltuklar sarıyor, yol engebelerini hissetmiyorsun, gayet keyifli. Yol tutuş dersen, hız tabelası kocaman 50 yazdığı viraja 100le girmiyorum genç nesil gibi, savrulmuyorum. Yol tutuş beklentim o yüzden benim düşük

    Klavyenize sağlık

    Öncelikle son zamanlarda yaptığımız incelemeleri asılsızca eleştirenler gibi olmayıp , düzgün bi üslupla yazdığınız için çok teşekkür ederim.

    Satıcının dediği doğru amg paket ile araç sertleşecektir ki olması istenen durum bu. Ama bu sertleşme ile birlikte , sürüş dinamikleri çok daha keyifli bi hal almalı , ki benim fedakarlık ettiğim konforun karşılığını alayım.

    Şimdi kullanmamış adamlar geldi bana salladı sen ne anlarsın gibi. Amg paket bi a200 , sıradan bi bmw 1 serisi kadar sürüş keyfi sağlamıyorsa , neden konfordan fedakarlık edip , amg paket araç alayım ki ? Güzel gözüküyor orası ayrı ama ben kız tavlamak için değil keyif için araç alıyorum.

    Yine 1.6 156 hp güç üreten ünite , 7 ileri çift kavrama ile çok güzel çalıştığını söyledim , sadece performanslı bi araçta çok daha keyifli motor sesi olmalı dedim. Yüksek devirlerde bile motor sesi keyifsizdi.

    Yine yazımda yazdığım gibi yol sesi beni rahatsız etti. Eğer kullandığım araç c segmenti bi mercedes olmasaydı bunu görmezden gelebilirdim. Ama söz konusu araç mercedes.

    Bu araca sırf mercedes diye 80-90.000 tl gibi fiyatların verilmesi anlamsız. Çok daha güzel alternatifleri varken ve yeni rakipleride gelmek üzereyken hiç fanteziye gerek yok diyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondAta -- 11 Ekim 2012; 18:32:43 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Öncelikle son zamanlarda yaptığımız incelemeleri asılsızca eleştirenler gibi olmayıp , düzgün bi üslupla yazdığınız için çok teşekkür ederim.


    Rica ederim. Otomobil testleri ile ilgili 1. Bu sayfayı, 2. Carbuyer dergisi Matt Watson'ı dikkate alıyorum. Gençlerin fevri hareketlerine takılmayınız.


    Yalnız yine eskisi gibi Voltron'ı oluşturup bol fotolu videolu, çok yorumculu testleri dört gözle bekliyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BiyikliJedi

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Öncelikle son zamanlarda yaptığımız incelemeleri asılsızca eleştirenler gibi olmayıp , düzgün bi üslupla yazdığınız için çok teşekkür ederim.


    Rica ederim. Otomobil testleri ile ilgili 1. Bu sayfayı, 2. Carbuyer dergisi Matt Watson'ı dikkate alıyorum. Gençlerin fevri hareketlerine takılmayınız.


    Yalnız yine eskisi gibi Voltron'ı oluşturup bol fotolu videolu, çok yorumculu testleri dört gözle bekliyoruz.

    Elimizden geldiğince foruma paylaşım yapıyoruz. Clio ile hareketlendik bu aralar.




  • Clio mu dedi birisi?

    Renault X98 projesi. Çok çalıştık bu arabanın üretim ekipmanları için. Ama binmek nasip olmadı. Tırlar dolusu limana gidiyor, görüyoruz hergün. Bursa ve Türkiye'nin gururu Umarım tasarımı kadar kendisi de iyi bir arabadır.

    Bekleme listesi +1
  • Hocam ay oldu yok mu yeni bir test? İyi alışmıştık haftada bir okumaya
  • ford b-max
    bu konu ve testler harika. çorbada benimde tuzum olsun istedim.tamamen benim şahsi fikirlerimdir. test sürüşü yapmadan araç almayin
    1 hafta önce konya yolunda ford otokoçta ford b-max ı test ettim.otomatik 1.6 ti-vct versiyonu.

    1.araç küçük aile aracı.iç hacmi yeterli.
    2.motor gücü ve otomatiik şanzımanı beni memnun etti.
    3.aracın boyu kısa (4 m yaklaşık) ama herkes için yeterli alan var.
    4.şoför mahalli oldukça rahat.
    5.yakıt değerlerini tam ölçemedim.ama araçtan inerken yaklaşık ortalama 8 litre gördüm.
    6.meşhur kayan kapılar inanılmaz kalın ve ağır.bana bir çok araçtan daha güvenli geldi.
    7.fiyat şu an bence çok iyi en full haliyle 46.500 gibi bir fiyat aldım.x ve plus paket dahil
    negatif yönler

    1.ön koltukların arka bölümü sert plastik arkada oturan inip binerken dizini çarpabiliyor.
    2.bu nokta beni çok rahatsız etti.arka kapılar açıkken kilit mekanizması yok.yani kapı açıkken eğer birisi kapıya çarparsa kapı kapanıyor.bence bu çok riskli özellikle çocuklar için.
    3.herşeyin olduğu arabada ön ve arka park sensörü yok.tamam geri görüş kamerası var.ama bence yeterli değil.
    4.bana bagaj hacmi küçük geldi.


    sonuç olarak. aileniz için nokta atışı bir araç arıyorsanız tavsiye ederim.arka kapılar çocuklar için çok keyifli .oğlum çok sevdi.çarpışma testlerini inceledim.bana çok güven verdi.almak isteyenlere şimdiden hayırlı olsun...




  • Bunu test edin helal olsun diyecem :)



     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)
  • 92 bg c4 düz vites dizeli de test etseymişsiniz iyiymiş. i30 ile arasında kaldım da.

    sağlamlık açısından hangisi daya iyidir acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Haluk Test Sürüşü 34. Alfa Romeo Giulietta 1.4 multiair turbo 170 bg Distinctive TCT

    Arkadaşlar merhaba,

    27 Aralık tarihinde test ettiğim Alfa Giulietta testini bu sayfalarda da paylaşıyorum

    Testi Anıl'la yaptık.

    Showroom ziyareti olarak başlayan günümüz sağlam test sürüşleri ile devam etti.

    Sırasıyla;

    1.4 multiair 170 bg Distinctive TCT,

    105 bg 1.6 dizel düz vites

    235 bg 1.8 Quadrifoglio Verde versiyonlarını test ettik.


    TCT şanzımanı daha detaylı inceleyebilmek için ilk test sürüşümden 3 gün sonra bir daha test ettim Jülyet’i.

    Bu 3 araç arasından sadece TCT şanzımanlı 1.4 170 bg izlenimlerimi yazacağım.


    Önce test sürüşü yaptığımız Ankaranın tek Alfa Romeo ve Lancia bayii Akota ve bugün bize 3 aracı da test ettiren Fatih Bey'i test araçlarıyla birlikte aldığım foto:

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


    Hava ciddi soğuktu. :)

    Öğleden sonra 14:00 civarı gittiğimiz Akota'dan 16:30 civarı ayrıldık.

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


    Bu da 1.4 170 bg'lik Distinctive donanımlı TCT çift kavrama şanzımanlı test aracı:

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


    Jülyet'in burun tasarımını beğenmeyenler için gelsin:

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


    Kapıyı özellikle açık bıraktım...

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


    Bu pozu kaçırmayalım diye:
     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)

    Aracın arka koltuklar da çok hoş görünüyor:

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


    Aracın ön kısmı da böyle görünüyor:

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


    Araç 6. viteste 2.000 devirde 100 km.yapıyor.

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)

    Foto net çıkmamış ama 6. viteste 3.000 devirde 145 km gibi bir sürat yapıyor.

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)

    Aracın loş ışık altında gösterge ve iç ambiyans ışıklandırması şöyle:

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


    Bu arada distinctive donanımdaki 170 bg'lik 1.4 multiair turbo benzinli TCT çift kavramalı bu test aracının sıfırının liste fiyatı 27.500 Euro + 1.000 TL.

    Kırmızı deri koltuklar 2000 euro karşılığında opsiyon olan Spor 1 paketine dahil.

    Bu ücrete şunlar dahil:

    - Deri koltuklar

    - Krom kaplı aynalar

    - Koyu renk dashboard paneli

    - Koyu renk farlar.2000 Euro opsiyon.



    Önce araçla ilgili olumsuz bulduğum noktaları yazayım:

    1. Aracın hız sabitleme sisteminde cancel tuşu yok.

    Benim Bravoda da böyleydi ve önünüzde daha yavaş giden bir araca denkgeldiğinizde mecburen ya frene basarak ya da sistemi tamamen kapatarak devreden çıkartabiliyorsunuz.

    Oysa cancel tuşu olsa bu düğmeyle sistemi geçici olarak devre dışı bırakıp frene basmak zorunda kalmayabilirsiniz.


    Hız sabitlemeyi benim kadar aktif kullanmayanlar bu maddeyi gözardı edebilirler.


    2. Jülyet’in yol ve motor sesi yalıtımı C sınıfındaki diğer araçlara benzer gibi geldi bana.

    Geçen sene 5 ay kullandığım eski aracım Fiat Bravo’dan ya da şimdiki aracım Megane 3’den daha iyi değil yalıtımı.

    Ama gayet sportif olan motor ve egsoz sesini içeri alacak şekilde özellikle bu şekilde bırakılmış olduğunu düşünmeden de edemiyorum.


    Bu açıdan sportif bir arabada kabin içinde bir miktar motor ve egzoz sesi duyulmalıdır diyenler için belki de olumsuz bir durum değildir aslında.


    3. Araçta kapı içlerinin üst kısmında ve başka birkaç yerde daha kullanılmış olan plastiğin kalitesi çok iyi değil ama bunlar eski aracım Bravo gibi trim sesi üretmediklerinden çok da önemli değil.





    Bunlar da araçla ilgili olumlu noktalar:



    1. Her ne kadar geçirmiş olduğum ameliyattan dolayı yol tutuş limitlerini denemesem de Utku, Görkem, Anıl, ve Arda’ın gözlem ve tecrübelerine istinaden aracın yol tutuşunun çok iyi olduğunu söyleyebilirim.

    Araçta arkada tam bağımsız süspansiyon mevcut.

    DNA sürüş modu seçeneğinde D modunda elektronik diferansiyel kilidi de devreye giriyor.

    Bu da viraj ve slalom performansını ciddi anlamda arttıyordur.


    2. 1.4 turbo benzinli ve yılın en iyi motoru ödüllü güç ünitesi gerçekten çok başarılı.

    Performans taleplerine cevap vermede tereddüt etmeyen makine istenirse gaza az basılarak gayet de ekonomik olabilecek gibi.

    Bu aracı kullananların büyük bir çoğunlukla ve çoğu zaman gaza az basacağını düşünmediğimi de belirtmeden edemeyeceğim.

    Motor özelliklerini önceki maddede yazdığım D moduyla da değerlendirmek lazım tabii.


    3. Araçta mevcut TCT çift kavramalı şanzıman da kararlı ve seri geçişleriyle çok başarılı.

    Dur kalklarda neredeyse hiç kararsızlık yaşanmıyor.

    Benim dizel Megane’da düşük süratlerde böyle bir kararsızlık söz konusu.

    Gerçi benim arabam dizel olduğu için gücün üretilmesinde fark olacaktır muhtemelen ve en sağlıklı karşılaştırmayı dizel Jülyet’e TCT, ya da turbo benzinli bir Renault’a EDC gelirse – gelince yapmak lazım.


    Benim Megane'da olduğu gibi ayağımızı frenden kaldırınca araç ileri gidiyor.

    Çok çok önemli bir özellik bu.

    Yarı otomatiklerde ayağınızı frenden çekince araç ileri gitmiyor ve dur kalk trafikte çok sıkıntılı bir sürüş oluyor bu yüzden.

    Yarı otomatik şanzımanlı dualogic Bravo böyleydi mesela.



    Araçla ilgili diğer noktalar:


    Stop start sistemi güzel çalışıyor.

    Başka firmalarda araç hareketsizken stop edince hidrolik direksiyon desteğini keserken Jülyette kesmiyor(muş).

    İstenirse ayrı bir düğme aracılığıyla stop start iptal edilebiliyor.

    Arabadan elektrik çeken bir sistem açıksa stop start devreye girmiyor.

    Start stop sistemi devredeyken çektiğim bir foto:

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


    Aracın kapıları siz yola çıkınca otomatik kilitleniyor.



    Bir de bu aracın en önemli özelliklerinden birisi olan DNA özelliğiyle de birkaç şey yazayım:

    N modunda ayağımızı gaza sabit olarak basarken sürüş modunu D’ye aldığımızda aracın motor devri ve sürati artmaya başlıyor biz gaza basış şiddetimizi değiştirmediğimiz halde.

    D modunda gaza daha az basılarak ilerlenebileceğinden istenirse ve özel bir çaba harcanırsa yakıt tüketimi düşürülebilir diye düşünüyorum.

    D modunda vites daha yüksek devirde değişiyor.

    Bu modda araçta meydana gelen diğer değişiklikleri daha sonra eklemeye çalışırım.


    DNA seçim düğmesi:

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


    20 km kadar yer yer dip gazla sıkıştırarak kullanım sonucunda test tüketimi 9.2 lt çıktı.

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


    Umarım bir fikir verir arkadaşlar.


    Testi çok beğendim,gayet objektif harika değerlendirmeler yapmışsınız.
    Ayrıca diğer testleriniz de çok güzel.
    Elinize sağlık.




  • Golf, Leon, V40, 301, B-Max, A3 testlerimizi de yapalim artik gencler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Golf, Leon, V40, 301, B-Max, A3 testlerimizi de yapalim artik gencler.

    Haftaici 1 den sonralari uygun oluyorum genc dostum. Haberleselim, ayarlayalim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaptıgınız bunca test ve verdiğiniz bilgiler için tesekkürler tek sorum olacak arkadaşlar c sınıfında benzinli ve dizellerde en sessiz araçlar içeri en az motor rüzgar ve lastik sesi alan araçlar hangisi cevaplarsanız sevinirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vedat61

    Yaptıgınız bunca test ve verdiğiniz bilgiler için tesekkürler tek sorum olacak arkadaşlar c sınıfında benzinli ve dizellerde en sessiz araçlar içeri en az motor rüzgar ve lastik sesi alan araçlar hangisi cevaplarsanız sevinirim

    C4 , golf , 308 bu 3 model yalıtım olarak en başarılı c segmenti araçları bana göre.
  • Yalıtım için verdiğiniz bilgilere tesekkürler bi de konfor ve sürüş zevki için hangi moddeller diyosunuz bu konudada bilgi verirseniz seviniri. saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Haluk Test Sürüşü 31. 2011 Opel Astra Classic III HB 1.3 cdti easytronic.

    29 Temmuz'da test ettiğim başka bir araç ta Astra Classic III HB 1.3 cdti easytronic idi.



    yorumlarınız için teşekkürler

    kalkışlarda söylendiği kadar hantal mı?
    vites geçişleri sarsıntılı mı oluyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozbke -- 9 Ocak 2013; 19:30:07 >
  • Yeni Fluence testi ne zaman geliyor inşallah?
  • 
Sayfa: önceki 117118119120121
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.