Şimdi Ara

Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:) (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
2.424
Cevap
82
Favori
291.938
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23


    quote:

    Orijinalden alıntı: enoman

    Haluk bey,test için teşekkür ederim,ancak şunu söylemeden geçemeyeceğim 60 binlik araçta Fiesta teybinin ne işi var?Bu ithalatçı firma bu kadar mı aç gözlü?



    Katılıyorum arkadaşım ki zaten yukarıda 3. maddede belirttim ben de bunu.

    quote:


    3. Yurtışında satılan güncel C-Max'lerde ve bizde de satılan eski kasa C-Max'lerde titanyum pakette standart olan Sony müzik sistemi henüz mevcut değil.




    Doğrudur,size tamamen katılıyorum.




  • Mesaj içeriği C-max testine taşındı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 26 Haziran 2011; 0:15:53 >
  • yaaa su focus u bende kullanmak isitiyorum bütün testlerde C sınıfında rakibi yok arabanın hepsini tokatlıyor
  • Haluk Test Sürüşü 7. Hyundai i30 1.6 Crdi otomatik Mode Paket.

    Neziroğlu Hyundai müdürünün kullandığı araçtı test aracı.

    Son 1 haftada 10 kadar test sürüşü yaptım ve de bunların arasında yol konforu ve performans olarak belki de son sıraya koyacağım araç olur.

    Süspansiyonları sert ve yol sesi (diğer araçlara göre) çok alıyor. Yeni C4, yeni C-Max, Fluence, 508 yeni dizayn araçlar ve bu araçlardan sonra i30 yaşını belli etti. Biraz da benim beklentilerim arttı ve de beğeni eşiğim yükseldi galiba...

    Tabii bu yazdıklarım çok daha iyi yalıtıma ve de daha yumuşak süspansiyona sahip araçları kullanmış olmanın getirdiği bir sonuç

    4 ileri oranlı tam otomatik vitesin geçişleri güzel ama genel paket olarak beni kesmedi işte.

    Test güzergahı nispeten daha kısaydı. Konya yolundan Fen lisesi kavşağına gittim ve de oradan sola, Balgat'a doğru yeni açılan yoldan gidip ileriden U çektim.

    Bu yol iyi ama kısa. Ayrıca aracın yokuş performansını göremiyoruz.

    Gerçi cruise control olmadığı için cc ile yokuş performansını göremeyecektim ama yine de diğer araçların çoğunu kullandığım güzergahta motorun ve aracın performansını daha objektif değerlendirme ve kıyaslama şansı olurdu.

    Araç prime donanımda çok daha güzel olacaktır.

    Güvenlik tüm modellerde standart olarak 5 yıldız.

    Sonuç:

    1. Belki bizim araç hor kullanılmıştı ama içeride gürültü vardı.
    2. Belki mode ile prime arasında donanım dışında da malzeme kalitesi farkı vardır.
    3. Ben olsam cc olmadığı için i30 yerine Ceed alırdım.
    4. Eğer önceliğiniz tam otomatik şanzumanın sorunsuzluğu ise i30 ya da Ceed dışında dizel otomatik alternatifiniz yok. Ayrıca hiçbir yarı otomatik ve de çift kavrama, hele bol inişli çıkışlı ve dur-kalk olan güzergahlarda i30 ve ceed gibi sürüş keyfi ve sorunsuzluk vermeyecektir. Ayrıca araçta tıplı Ceed'de olduğu gibi hillholder olduğu için yokuşlarda işiniz rahat. (Dsg lerde hillholder yok. En azından olmayan modeller var).
    5. Araç yalıtımı sonradan da bir miktar iyileştirilebilecek bir konu ama asla bir Bravo, C4, Golf, C-max düzeyine ulaşamaz.
    6. Aracın içi çok geniş. Gerek ön, gerek arka tarafı sınıfının en iyilerinden. C4'ün, Megane 3'ün ve Bravonun içi o konuda biraz daha sıkıntılı mesela.
    7. Benim için kararı direkt etkileyecek bir donanım eksikliği var: Cruise control!!!


    İlgililere duyurulur...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 26 Haziran 2011; 0:19:00 >




  • 18 – 19 Haziran 2011 tarihlerine Eskişehir yolu şubemizde “Hafta Sonu Aktivitesi Elantra Test Sürüş Günleri” organizasyonu düzenlenecektir.

    http://www.neziroglu.com.tr/neziroglu-kurumsal/haberler/haberler-detay/312/Elantra-Test-Sürüş-Günleri/


    hocam yeni elantra geliyormuş, test sürüşünü bekliyoruz




  • 18 Haziran günü için biletler satışa çıkmıştır...İlk bileti ben kaptım Yan koltuğa kim geliyor???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    18 Haziran günü için biletler satışa çıkmıştır...İlk bileti ben kaptım Yan koltuğa kim geliyor???


    Ankarada olursam arka koltuğa ben geçerim Görkemcim :)
  • ARkadaşlar Golf 6 Testi lütfen....
  • Haluk Test Sürüşü 8. Renault Fluence EDC 1.5 Dci 110 hp. Privilege

    Dün Janjan'la birlikte test sürüşü için gittiğimiz 3. bayii Renault Neziroğlu oldu.

    Ankaranın en kalabalık showroomlarından birisine sahip olan bu bayiide amacım Megane 3 EDC test sürüşü yapmaktı ama EDC test aracı sadece Flunce modelinde olduğu için gitmeden 4 saat kadar önce aldığım randevu mecburen Fluence içindi.

    Önce içeride yarım saat kadar Megane hb, megane sw, megane coupe, latitude, fluence, ve dacia duster'ı en mahrem yerlerini bile mıncıklayarak inceledik :)

    Otomobilden anlayan forumdaşlarla araç mıncıklama işi gerçekten çok eğlenceli. Daha önceden de duyduğum bir durumu Janjan'ın hatırlatmasıyla ben de tespit ettim. :) İthal ve yerli Renaultlar arasında ciddi kalite farkı var !!!

    İthal olan Megane SW ile yerli olan HB arasında birinin digital diğerinin analog gösterge kullanmasından öte kullanılan malzemenin ithaller lehine daha kaliteli olması durumu mevcut. SW versiyonda henüz dizel otomatik olmadığından (belki de bu sebeple getirmiyorlardır ) otomatik arayanlar yerli megane alacaklar ama ben yine de hatırlatmış olayım.

    Araçları yeterince inceledikten sonra (bu arada bizimle ilgilenilmek istendi ki bazı showroomlarda kimse sizinle ilgilenmez) randevumu hatırlattım ve de Ahmet Bey bizimle ilgilendi. Test aracımız sunroof olmayan en üst donanım Fluence 1.5 dizel 110 bg EDC Privilege idi. 205/55/17 lastikleriyle konfor ve güvenli sürüşün iyi bir harmanını elde etmiş gibiydi.

    Test başında Ahmet Bey sürüş sırasında birkaç atraksiyon göstermek için aracı gidişte kendisinin sürmesini önerdi ve de anahtarı aldı. Konya yolundan Kepekli yokuşunu çıktık.

    70 limit tabelasını geçer geçmez gazı kökledi ve de bir süre sonra 130'a ulaşmıştık. Burada diğer araçlarla bir kıyaslamada bulunayım. 1.5 110 bg lik Renault motoru iyi güzel ama 1.6 lık rakipler kadar çekiş gücü yok gibi geldi. Gaza basınca seri bir hızlanma oldu ama sırtımız da koltuğa yapışmadı hani.

    Citroen C4 ve Ford C-max daha iyi hızlanırdı gibime geliyor. Fakat 1.3 90 bg lik Lineanın hız sabitlemedeki resume tuşuyla hafızadaki 50 km'den 110 km sürate çıkışı gibi bir tecrübem henüz olmadı bu başlıkta :)


    Kepekliyi çıktıktan sonra Ahmet Bey 100-110 gibi bir hızda İncek yoluna döndü sağa doğru ve de orada bize panik yapmamamızı söyleyerek aracı savurmaya çalıştı o hızda. Araç gayet stabil geldi. Tabii süspansiyonlar yumuşak olmasa ve de lastik yanakları 55 yerine 50 ya da 45 falan olsa daha da iyi olabilirdi ama bu da fena değildi yine. Daha sonra yine 100 km civarında giderken yine bizi uyardı ve de kazık fren yaptı. Araç zınk diye durdu derler ya aynen öyle oldu işte.

    Bu testlerden sonra geri dönüş yolunda direksiyona ben geçtim ve de standart sürüşümle araçla ilgili tespitlerde bulunmaya çalıştım.

    Ancak dönüş yokuş aşağı olacağından aracın hız sabitlemede yokuş yukarı hızlanmasını deneyemeyecektim ve bu yüzden ricam üzerine güzergahı biraz değiştirdik.

    Dikmen'e doğru girip biryerlerden geri döndük ve de tekrar İncek yoluna girdik.

    50 gibi süratlerden 110 gibi süratlere normal bir şekilde çıktı araç. Linea hala lider bu konuda

    Baştan çözemesem de cruise control kullanımı kolay. Yanlış hatırlamıyorsam ayarladığınız hızı ekranda da görebiliyorsunuz.


    Bizim test ettiğimiz aracın kampanyalı liste fiyatı 57.200 TL'cik, onu da hatırlatayım hemen :)

    Aynı donanım paketine sahip megane 3 hb için kampanyalı liste fiyatı 52.900 iken 51.350 teklif aldım.



    Gelelim araçla ilgili olumsuz noktalara.

    1. Hep söylediğim gibi fiyat fiyat fiyat...

    2. 1.5 motorun performansı çok vurucu değil. Ayrıca nedense hep bir Fordun ya da Fiatın 1.6 dizel motorlarına göre daha dayanıksız ya da daha çabuk problem çıkartabilecekmiş hissi var bende. "Enjektörler daha çabuk kirleniyormuş" ifadesini Renault Dci için daha sık duydum sanki. Ama tabii bunların test aracıyla direkt olarak ilgisi yok. Hatta sadece duyumdan ibaret. Dci motorların gerçek kullanıcılarından teyit ettirmekte fayda var.

    3. Megane 3 hb içinde diz mesafesi i30, Ceed, Golf ya da Auris kadar yok. SW modelindeki cam tavandan dolayı baş mesafesi de daralıyor. Fluence'ın arka koltuklarında da eğer koltuğa dik oturursanız baş mesafesi problemli (boyum 1.78, Janjan'ın boyu 1.86 idi :)

    4. Privilege pakette bulunan Arkamys ses sistemini çok başarılı bulmadım. Daha doğrusu ses çok açıkken açtığımız bir kanalda seste çatlama oldu. Kaldırmadı gibi oldu hoparlörler.

    5. İç dizayn sade ama düğmeler çok küçük. İri bir araçta bu kadar küçük düğme olmasına gerek yok.

    Bunlar da olumlu bulduğum noktalar.

    1. Yalıtım gerçekten çok iyi. C4, C-max ve Fluence gibi yeni nesil araçlar 3-4 yıl öncesinin bazı D sınıfı araçlarından bile daha sessiz olmuş.

    2. Fransız araçlarının genel karakteristiği olarak süspansiyonu gayet konforlu.

    3. Güvenlik donanımı eksiksiz.

    4. Testte takip etmesem de yakıt tüketimi gayet düşük olacaktır ve de 60 lt lik depo ile menzil uzun yolda efendi kullanımlarda çok rahat 1100 km (belki de 1200 km) üzerine çıkacaktır.

    5. Anahtarsız çalıştırma olayı başarılı (ama kredi kartı gibi olan anahtar daha küçük olabilirdi).

    6. EDC iyi çalışıyor ve geçişler sarsıntısız.

    Öncelikle belirteyim bu testte durk-kalk trafiği yoktu. Araç alımı yapacak olanlar test sürüşlerinde bunu mutlaka denesinler.

    Onun dışında ben çok başarılı buldum EDC olayını.

    Aynı motora sahip 6 ileri düz vitesli QQ den çok daha düşük devir çevirerek ilerliyor 6 ileri EDC.

    Yokuş kalkış desteği hillholder da standart olduğundan şanzumana çok yük binmiyor. (DSG Poloda standart değil mesela).


    Sorunuz olursa cevaplamaya çalışırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 26 Haziran 2011; 0:22:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    18 Haziran günü için biletler satışa çıkmıştır...İlk bileti ben kaptım Yan koltuğa kim geliyor???


    Ankarada olursam arka koltuğa ben geçerim Görkemcim :)



    Esktradan 4500 kmde bir Lancer test sürüşü de benden Haluk abi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Esktradan 4500 kmde bir Lancer test sürüşü de benden Haluk abi


    Sınavların bitsin de bir sefere daha çıkalım o zaman :))
  • test sürüşü için konya yolu güzergahı bence çok saçma. asfalt yeni ve çok güzel. eğer ses konusunda takıntılı iseniz pütürlü asfalta çıkartmak gerek. benim punto bile o yolda yağ gibi sessiz sedasız gidiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    test sürüşü için konya yolu güzergahı bence çok saçma. asfalt yeni ve çok güzel. eğer ses konusunda takıntılı iseniz pütürlü asfalta çıkartmak gerek. benim punto bile o yolda yağ gibi sessiz sedasız gidiyor.


    Dilimde tüy bitti adamlara bunu söylemekten ama ama bunu bile kopardığıma şükür!!!


    Bravo alırken test sürüşlerinde Yenimahalle Birmot ve İstanbul yolu Çiftlik kavşağı Tan Oto "anahtar senin abi sür nereye istersen" demişti.


    Galiba Konya yolu güzergahı değil "Konya yolu güzergahındaki tok satıcılar"da var bir problem.

    Birazdan yazacağım 508 ve 5008 test sürüşü güzergahları iyice evlere şenlik :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Esktradan 4500 kmde bir Lancer test sürüşü de benden Haluk abi


    Sınavların bitsin de bir sefere daha çıkalım o zaman :))


    Sınavlar bitti abi. Artık özgür kızım
  • Görkem Test No : 4

    Şu meşhur Qashaqi 'ı bir de ben test edeyim dedim..Benim Crossover daha doğrusu genel olarak "kocaman" otomobillere pek ilgim yoktur o yüzden fazla yanlarına yanaştığım söylenemez ancak ASX ve Qashaqi bende hoş bir merak duygusu uyandırıyordu dayanamadım gittim biraz önce test ettim.

    Testi evime 50 metre mesafede bulunana Aydınlıkevler Mecsan Plaza'da yaptım.. Samsun yolundan geçenlerin o showroom'u görmemesi imkansız zaten

    Test ettiğim araç 1.5 Dci Tekna modeli idi..

    Showroom ve Karşılanma


    Showroom ne hikmetse tamamen bayanlardan oluşuyor. İçinde tek bir tane beyefendi yok. Sanırım satış politikasının bir parçası bu. Hanımefendiler öyle güzel anlatıyorlar ki; hangi araçtan bahsetse "Ver ordan bi Juke, yanına da iki paket Micra sar." diyesim geldi... Biraz hareketli bir plaza o yüzden huzursuz olmadan gerçekten rahat bir şekilde araçları inceleyebiliyorsunuz.( Ben görevliler bana bakarken utanıyorum, oradan kaçasım geliyor mesela..) Maalesef el kol sallaya sallaya, rahat rahat gezebileceğiniz bir yer değil çünkü küçük, birde araçlar büyük olunca ortalık biraz karışmış...

    Satış danışmanları gayet bilgili ve konuya hakimler.. Girer girmez bir masaya yönlendiriliyorsunuz.. Sizi karşılarına alıp ne istiyorsunuz, ne arıyorsunuz öğrenip anlamaya çalışan istekli arkadaşların çalıştığı bir yer Mecsan Plaza.. Hepsi çok meşguller yalnız ellerinden telefon düşmüyor bu durum bazı arkadaşların hoşuna gitmeyebilir.

    Qashqai Genel İzlenimler

    Araç tam bir japon aracı..Yani her yerinden Japon olduğu anlaşılıyor.. Çizgileri, jantları, stopları, ön farları, ön panjuru..O karakter bence çok hoş bir şekilde aşılanmış. Kaputtan ön cama gelen çizgiler ve yeni stoplar QQ'ı daha da çekici kılmış..Yalnız sevmediğim bir nokta var o da tampondaki plastik kısımlar...Nefret ederim. Aracın dıştan görünümde benim için koskoca bir eksi puan demek. Gövde rengine boyasanız ne olurdu...Yerden yüksek diye her aracı araziye salmıyoruz ya, o kısmı da korumasız olsun..
    Kapıları umduğumdan daha hafif çıktı. Kapanıp kapanmadığını anlayamadım. Ama çok şükür içinden ses gelmiyor. Sürücü koltuğuna oturduğunuzda kokpit sizi sarmıyor. Aksine biraz öne düşük geldi bana. Yani konsol biraz daha yukarı kaysaydı sanırım insanlara daha çok güven aşılayan bir iç mekan sunardı. Aksine ön havalandırma ızgaraları da geriye doğru giden bir çizgide kendine yer bulmuş dolayısıyla biraz açıkçası oturaksız buldum..Sanırım biraz daha ferah hissedelim diye düşünülmüş ama bence olmamış. Koltuklarda kullanılan kumaş bildiğimiz polyester karışımlı o sert kumaştan. Ön konsol malzemesi ise tipik sert plastik. Hatta ASX'ten bile sert ve cansız geldi bana.

    Test ettiğimiz modelde cam tavan mevcuttu..Test sürüşünde bana eşlik eden hanımefendi döşemeyi tuşla kaldırdığında "Oh Dünya varmış!" dedim. Sanırım ilk otomobilin içine oturduğumda beni rahatsız eden duygu biraz da tavandan yaşanılan basıklıktı. Cam tavan çok önemli bir donanımmış bunu da anlamış oldum.. Klima düğmeleri ve müzik sesitemi zamazingosunun olduğu bölüm ne sade ne de gösterişli. Sanırım o kısım için Standart çok uygun bir kelime olur. Çünkü gerçekten orta karar bir dizaynı var. arada kalmış gibi.

    Göstergeler bana Megane II'yi hatırlattı. Belki aynısıdır bilmiyorum. Ama ben hiç beğenmedim. Göstergelerdeki o ibrenin rengi berbattı. Böyle küçük ayrıntılar beni otomobile aşık edebildiği gibi soğutur da. O yüzden çok dikkat ederim. Hatta şöyle söyleyeyim. Yeni Ford Focus'ta ki renk uyumu nerde, Qashqai'daki renkler nerede.......Bir de çok yatık duruyordu. Spor olmadığını biliyorum ama Lancer'dan sonra kafamı kaldırıp tepeden bakma ihtiyacı duydum..

    Kolunuzu koyup, cam açıp kapadığınız kapıdaki o bölüm ise çok küçük. Bir de nedenini anlayamadığım bir şekilde çok ortada..Yolda giderken rahatlıkla erişeceğiniz yerde, kolunuzu resmen büküp öyle düğmelerle oynuyorsunuz... Ha unutmadan söyleyeyim, dikiz aynalarının ayarlandığı düğme rezalet bir yerde..Bazı araç sigortalarının olduğu o direksiyonun solundaki yerde konumlandırılmış..Çok komik bir durum çünkü dediğim gibi kol dayamalar o kadar küçük ki yer bulamamışlar..

    Silecek ve ışıkların kontol edildiği teknolojik duruyor. Biraz karışık ama kurcalamak inanılmaz keyif veriyor. Direksiyon tasarımından açıkçası memnun değilim. Ama idare eder.

    Arka koltuklarda yeterli diz ve baş mesafesi mevcut. Rahat bir yaşam alanı var hele ki cam tavan açılınca açık hava tiyatrosu gibi oluyor...Ama yine de dışarıdan o heybetli duruşa o yaşam alanı pek uymamış gibi. ASX'in daha ferah ve daha uzun ve daha geniş olduğunu açık ve net bir şekilde söyleyebilirim. Arkada oturanların dik konumdayken virajlarda kafalarını kenara çarpma riski yüksek...

    Bagaj hacmine girmeyeyim, hem artık çoğu kimse takmıyor malum yollar hatchback arabadan geçilmiyor hem de sorun yaşatmayacak kadar büyük geniş ve kullanışlı..

    Qashqai Sürüş İzlenimleri

    Araca ilk bindiğinizde "Bismillah noluyoruz" diyorsunuz. Çünkü bu kadar yüksekte seyahat etmek çok keyifli. Kontağa anahtarı yerleştirdiğinizde çat-pat sesler içinde çevirip otomobili çalıştırıyoruz ama ne çalışma bu.. Çalışırken alttan alttan bir titreme geliyor. Sonra o hiç haz etmediğim tuhaf dizel gürültüsü kabini sarmaya başlıyor.. Pedallarda dikkatimi çeken bir husus var. Motorda ne yaşanırsa aynısı pedallarda da var. Hırıltı, gürültüyü hareket enerjisine çeviriyorlar. Debriyaj hariç fren ve gaz pedalı sizi pek rahat bırakmıyor...

    Aracın dönüş çapı süper ötesi!!!! Hatta direksiyon turları o kadar iyi ayarlanmış ki, "Tamam bu araba buradan dönmez" dediğinizde son bir yarım tur daha çeviriyorsunuz ve hoooop sıkıştığınız yerden nispet yaparcasına rahatlıkla çıkıyorsunuz. Direksiyon biraz hissiyatsız ama kaymak diye tabir ettiğimiz yumuşacık direksiyonlardan.. Kendi aracımda da ilk bindiğimde aynı durum söz konusuydu. Direksiyon daha dönmez diyorsunuz ama son bir yarım tur dediğim gibi yüzünüzü gülümsetiyor..

    Aracın vites geçişleri kemikli vitesin geldiği son nokta herhalde.. Ben açıkçası daha daha Soft bekliyordum.. Fakat sizi yanıltmasın, yağ gibi elinizden kayıyor vites. Bir önceki kasa C-Max aklıma geldi. Hatta onun aynısı diyebilirim.

    Qashqai'yı 1. vitese attığınızda ilk devirler atak, canlı ve istekli kalkıyorsunuz. Gazı köklediğinizde; malum dizel motor, biraz geç tepki alarak ivmelenmeye başlıyorsunuz..2. vites aralığı biraz daha geniş tutulup sanırım daha iyi performans verilebilirdi...3 ve 4. vites arasında ben bir fark göremedim. Test sürüşü sonunda geçtiğim güzergahı aklımda tekrar düşünürken zaten kaçıncı vitesle geçtiğimi hatırlamıyorum çünkü gerçekten neredeyse aynı ivmelenmeyi veriyor size..

    Motor alışık olduğumuz 1.5 Dci malum yakıt ekonomisi ve performans oranı neredeyse "Altın Oran" baz alınarak tasarlanmış bir motor. Hayal kırıklığı yaşatmadı fakat motorla anlaşmamız biraz uzun sürdü..Ama nedense bana verdiği tepki daha önce test ettiğim 1.5 Fluence'den daha geç gibi geldi.. Torku maksiumum olduğu bandı yakaladığınız anda heyecan başlıyor. Ama merak etmeyin altınızda kayıp gidecek ya da fırlayacakmış gibi değil, aracın sizin için çalıştığını hatta abartarak söyleyeyim; patronun siz olduğunu hissettiren bir hızlanması var.

    Sessizlik....Araç her ne kadar dizel de olsa malum o japon karakteristiğini taşıyor. Biraz yol sesi kabin içinde hissediliyor. Yalıtım o kadar değil. Motor sesi de yalıtımı aşarak size "ben de buradayım" diyor. C4'ten sonra tamam hiç bir araç sessiz gelmeyebilir bana ancak dediğim gibi daha iyi yalıtıma sahip olabilirdi..Dizel bir otomobil için 10 üzerinden 6.5 veriyorum

    Gelelim yol tutuşa...Aracın yoldan çıkacakmış bir his verdiğini kesinlikle söyleyemem fakat, sanki dönemeçlerde tekerinizin biri havaya kalkacakmış gibi hissediyorsunuz. Yola oturup, rayın üzerinde gibi gitmesini bekleyemem. Bunu biliyorum ancak yine de nispeten böyle bir sert süspansiyonlu aracın daha çok güven vermesini beklerdim. ASX testindeki gibi korkmadan "Ben bu viraja girdiğim gibi fren yapmadan, hatta gazlayarak bile çıkarım." diyemedim..ANlaşıldığı gibi ASX bence açık ara önde..

    Bu japon çam yarmasının neden bu kadar sert süspansiyonlu olduğunu anlayamadım..Hem konfordan hem de yol tutuştan taviz vermemek istemişler ancak konfor kısmı pek sevindirici olmamış..Yanımda oturan hanımefendi özellikle girdiğim çukurda ciddi şekilde sarsılıyordu..Ama hakkını vereyim içeride süspansiyonlardan "tık" ses yok.. Araca tok bir sürüş hissi verdiren en büyük etkenlerden biri de bu süspansiyonlar..

    Cam Tavan mekanizmasında ileride ses yapcak bir şey bulamadım..Test aracı 6.000 küsür kmdeydi ama hala ses gelmiyordu...

    Kliması tuhaf bir şekilde yetersiz geldi bana..Hem ben değil hanımefendi ayarladı klimayı fakat istediğim o buzzzzz gibi soğukluğu alamadım....
    Haluk abimin dediği gibi bu konuda size sorun yaşatmaycak marka Mitsubishi

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Valla yine yanlış anlamayın ama Tüm samimiyetimle söylüyorum eğer dizel takıntınız yoksa ASX bu araçtan çok daha üstün...1.5 Dci Tekna için 63.300 fiyat verdiler..

    Oysaki ASX Instyle 59.000 liraya bırakıyorlardı..Donanım olarak da Instyle, Tekna'dan daha üstün....(Umarım samimiyetime inanırsınız) Saygılar...............



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 1 Temmuz 2011; 19:49:02 >




  • silinecek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 20 Eylül 2011; 23:21:56 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse



    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Valla yine yanlış anlamayın ama Tüm samimiyetimle söylüyorum eğer dizel takıntınız yoksa ASX bu araçtan çok daha üstün...1.5 Dci Tekna için 63.300 fiyat verdiler..

    Oysaki ASX Instyle 59.000 liraya bırakıyorlardı..Donanım olarak da Instyle, Tekna'dan daha üstün....(Umarım samimiyetime inanırsınız) Saygılar...............


    hocam benzinli alacak olduktan sonra hyundai ix35 style plus liste fiyatı 58 bin lira, açılır cam tavan, deri koltuk, anahtarsız çalıştırma, 18 alaşım jant, geri görüş, vs vs herşeyi var, eksiksiz yanii
    ix35i deneme fırsatınız oldumu acaba? asx, qashaqi ve ix35 karşılaştırması yapabilir misiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    @Haluk 23

    Renault konusunda önyargınız kırıldı mı


    Renault araç alımı yaparsam kırılımış demektir.

    Ama yine de hatırlatayım.

    1. Elçiye zeval olmaz.

    2. Önyargım mı vardı?





  • aslında Ankara'da olsaydım yerden yüksek araçların test sürüşüne katılmak isterdim.

    edit: nerden yüksek olduğunu belirtmeyi unutmuşum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Evomania -- 7 Haziran 2011; 19:51:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sermet Apin

    aslında Ankara'da olsaydım yerden yüksek araçların test sürüşüne katılmak isterdim.

    edit: nerden yüksek olduğunu belirtmeyi unutmuşum


    Ankarada olsan Honda Today scooter sürüşüne bile alırdım seni Evo'cum.

    Kaçabileceğini mi sandın :)))
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.