Şimdi Ara

Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:) (92. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.424
Cevap
82
Favori
292.041
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9091929394
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Arda zaten Kartalkayadaymış Taym'cım.


    Orada olmayan, orayı görmeyen birilerinden seç bence.



    Abi simdi hep o karli yollardan gectigimiz icin benim deneyimlemem iyi olur hani bu awd'lari. :p

    Gerci yillardir ug7 ve s60 in yamugunu gormedik ama bi awd fikri yok degil. :))
  • Şimdiden heyecanlıyım yemin ediyorum. :D

    Test sürüşlerine bir de danışman gözünden bakalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Şimdiden heyecanlıyım yemin ediyorum. :D

    Test sürüşlerine bir de danışman gözünden bakalım.

    ne iş yapıcan oglum anlamadım tam. Bak beni çağır hani şu dsg tsi ile alakalı bi planım vardı ya onun için fırsat bu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Şimdiden heyecanlıyım yemin ediyorum. :D

    Test sürüşlerine bir de danışman gözünden bakalım.

    ne iş yapıcan oglum anlamadım tam. Bak beni çağır hani şu dsg tsi ile alakalı bi planım vardı ya onun için fırsat bu

    Bu Audi'nin Kartalkaya'daki reklam kampanyası başkan.

    Önce ufak bir sürüş eğitimi varmış karlı zeminde; sonra da quattroları kullandırtcakmışız millete. Öyle sağ koltukta kös kös oturcam yani




  • forum yöneticilerinin müsadesi ile 3 farklı aracın testini sizler için ekliyorum oomobil alacakların oldukça işine yarayacak ve donanımhaber forumlarını takip edecek bundan eminim buyrun testler

    Opel Astra Classic III 1.3 CDTI

    http://www.pistonkafalar.com/haberdetay-1541-Opel_Astra_Classic_III_1_3_CDTI.html

    Honda Civic Sedan 1.6 Elegance Otomatik

    http://www.pistonkafalar.com/haberdetay-1556-Honda_Civic_Sedan_1_6_Elegance_Otomatik.html

    Chevrolet Captiva High AT 7K

    http://www.pistonkafalar.com/haberdetay-1561-Chevrolet_Captiva_High_AT_7K.html

    Buda otomobilcilere eşantiyon gelsin;)

    Suzuki GSX-1300R Hayabusa

    http://www.pistonkafalar.com/haberdetay-1537-Suzuki_GSX_1300R_Hayabusa.html

    hepinize keyifli forumlar;)...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka

    Yahu İtalyan'dan başka "zevk" içi araba üreten var mı ki? :)

    Ferrari, Maserati, Alfa Romeo, Lamborghini, Lancia ve Fiat'ın bazı modelleri. Üretim amacı sadece keyif olan araçlar. Ne sağlam olsun ne konforlu olsun gibi dertleri var adamların...



    Okulda 3. Alfayıda yaklaşık bir ay içinde aldırcam.Daha önce bir arkadaş benim arabayı görüp bi bakıp benimle konuştuktan sonra mk1 147 almıştı bugunde garajdan tam çıkarken 206 sı olan bi arkadaşım araçtan nasılsın memnunmusun diye sordu konuştuk ettik dedim gel bi tur at.Okulun cevresinde dolaştık VW reklamındaki gibi alıyorum dedi arkadaş.Dedim dur ben satmıyorum ama var cevremde 147 haber veriyim anlaşırsak begendigini alırız.

    Aramıza 1 italyancı daha kattım yakında tüm veteriner fakültesine aldırcam alfa :D:D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vet147

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka

    Yahu İtalyan'dan başka "zevk" içi araba üreten var mı ki? :)

    Ferrari, Maserati, Alfa Romeo, Lamborghini, Lancia ve Fiat'ın bazı modelleri. Üretim amacı sadece keyif olan araçlar. Ne sağlam olsun ne konforlu olsun gibi dertleri var adamların...



    Okulda 3. Alfayıda yaklaşık bir ay içinde aldırcam.Daha önce bir arkadaş benim arabayı görüp bi bakıp benimle konuştuktan sonra mk1 147 almıştı bugunde garajdan tam çıkarken 206 sı olan bi arkadaşım araçtan nasılsın memnunmusun diye sordu konuştuk ettik dedim gel bi tur at.Okulun cevresinde dolaştık VW reklamındaki gibi alıyorum dedi arkadaş.Dedim dur ben satmıyorum ama var cevremde 147 haber veriyim anlaşırsak begendigini alırız.

    Aramıza 1 italyancı daha kattım yakında tüm veteriner fakültesine aldırcam alfa :D:D

    Arabani millete kullandirtmasana yahu!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: vet147

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka

    Yahu İtalyan'dan başka "zevk" içi araba üreten var mı ki? :)

    Ferrari, Maserati, Alfa Romeo, Lamborghini, Lancia ve Fiat'ın bazı modelleri. Üretim amacı sadece keyif olan araçlar. Ne sağlam olsun ne konforlu olsun gibi dertleri var adamların...



    Okulda 3. Alfayıda yaklaşık bir ay içinde aldırcam.Daha önce bir arkadaş benim arabayı görüp bi bakıp benimle konuştuktan sonra mk1 147 almıştı bugunde garajdan tam çıkarken 206 sı olan bi arkadaşım araçtan nasılsın memnunmusun diye sordu konuştuk ettik dedim gel bi tur at.Okulun cevresinde dolaştık VW reklamındaki gibi alıyorum dedi arkadaş.Dedim dur ben satmıyorum ama var cevremde 147 haber veriyim anlaşırsak begendigini alırız.

    Aramıza 1 italyancı daha kattım yakında tüm veteriner fakültesine aldırcam alfa :D:D

    Arabani millete kullandirtmasana yahu!

    Sıkıntı yok samimi arkadaşımdır.Pilotajıda iyidir zaten boş yolda 1-2-3 yaptı tamam dedi durdu.Yoksa kimseye vermiyorum laf aramızda ailedede sadece annem sürüyor o derece titizim :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Evet, bugün Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 hp TCT test ettim. Daha önce düz vites kullanmıştım ama böyle kullanmamıştım.

    Bu araba nasıl anlatılır bilmiyorum. Böyle bir keyif, böyle bir hissiyat bugüne kadar kullandığım hiçbir C segmenti araçta yoktu. Ben bugün C segmenti 4 kapılı bir otomobil değil, resmen spor bir otomobil kullandım.

    O yüzden bu arabayı şurası iyiydi, şurası kötüydü diye anlatmayacağım. Bu araç başkaydı.

    Beraber test sürüşüne çıktığım Fatih bey benden önce kullandı arabayı ve cidden arabaya çok hakimdi. İnanılmaz keyifli bir sürüş oldu.

    170 gibi süratlerde Eskişehir yolunda hafif bir slalom yaptı ve araba inanılmaz kontrollüydü. Ümitköy köprüsünden Eskişehir yoluna inen yoncayı resmen yanlayarak indi. Dış-iç, dış-iç şeklinde döndü ve cidden direksiyona hakimiyeti çok iyiydi; araba da yardımcı oldu tabii ki.

    Arabanın ve direksiyonun D modunda tepkileri çok iyiydi. Harikaydı ya.

    170'lik motor ve şanzıman uyumu harika. Araba 200 kilometre hıza kadar soluksuz gidiyor ve nasıl o hıza çıktığı inanın anlamıyorsunuz.

    Vitesleri sürekli redlineda yükselttim ve buna rağmen sarsıntı çok çok azdı.

    Yoncalarda arabayı ben de zorladım ve spor araba sürüş hissini buralarda da aldım. Taş gibi direksiyonla o virajları almanın nasıl keyifli olduğu anlatılamaz. Merak eden ve pilotajına güvenen gidip kullansın bu kadar diyorum.

    Yüksek süratlerdeki güven hissi çok yüksek. Hiçbir tedirginlik yaşamadım.

    Test aracının koltukları da kırmızı deriydi ve arabanın içinde resmen görsel bir sölen vardı.

    Yani işin özü bu araba buradan yazarar anlatılabilecek bir şey değil. Gidin, görün, aşık olun.

    Son olarak da bu arabayı Focus, Astra, Golf vs. ile karşılaştırana gülerim. Hele bir de o arabaları galip ilan edene bir taraflarımla gülerim.

    BMW 1.18i kullanana kadar benim için C segmenti bitmiştir.



    Bahsi geçen bu arabayı bugün bende test ettim. Arkadaşın söylediklerinin üstüne çok fazla söyleyecek bişey yok :) Bende test sürüşüne Derya Hanım ile çıktım. Kendisi gerçekten yaptığı işi severek yaptığını belli ediyordu. İlk başta bir tur kendisi kullandı ve aracın özelliklerini anlattı. Teste fren testi ile başladık :) Bayiden çıkıp koru sitesi ışıklarına çıkan ara yolda önce gazı dipleyip sonra freni dipledi. ABS zeminde çamur olmasına rağmen son anda devreye girdi. Sonra ışıklarda aracı D ( dynamic ) moda alıp dipledi 120-130 a kadar çıktı . Aracın ivmelenmesini çok beğendim. Sonra Çayyolu köprülü kavşaktan u çekip geri döndük ve test sürüşü için sıra bana geldi :) Koru ışıklardan dönüp gazı dipledim araç D modundaydı 150 ye kadar çıkıp sonra ayağımı gazdan çektim Derya hanımı korkutmamak için ... Araçın vites geçişleri sırasında hiç sarsıntı yoktu . Ayrıca araç ayağımı gazdan çekmeme rağmen vites büyütmedi 4500-5000 devirde devam ediyordu ben kulakçıktan büyüttüm vitesi. TCT şanzımanın spor kullanım ile uyumunu çok beğendim. Yoncadan U çekmek için yavaşladığım zaman ayağım frendeyken araç vites küçülterek kompresörde yaptı bu özelliğinide beğendiğimi ilave etmeliyim. Yoncadan Eskişehir yoluna inerken araçın viraj performansınıda denedim. Viracın içinde kick down yaparak aracı 2 vites küçülterek dipledim virajın içinde bi ara göstergeye baktım 70 idi ve daha da süratleniyordum. Araç izinden hiç çıkmadı salınım nerdeyse sıfırdı viraj performansıda bence bu sınıfın standartını belirleyecek kadar iyi idi. Ve sonunda hiç istemesemde test bitti. Araçtan indiğim zaman uzun zamandır araba kullanmanın bana bu kadar keyif vermediğini fark ettim :)

    Aracı daha önce kullandığım Focus 1.6 180 hp eco boost ile kıyastladığım zaman sürüş dinamikleri ve performans hissi olarak giulietta bence bir adım önde geldi. Focusun süratlenirken direksiyonun boşalıyomuş hissi vermesi forumdaki arkadaşların testde yazdığı bir durumdu ve aynı şeyi bende hissettim. 2. vitesde dipleyince araçın direksiyonu hissizleşip sağa sola gezmesi beni şaşırttı ayrıca araçın ivmelenmesi 180 hp lik bir araç gibi gelmedi (Bu tabi bana göre)
    ayrıca satış danışmanı arkadaş dinamik tork kontrolü sistemini deniyelim diyince Gimatda Uran Kentin önündeki yolun altına girip U çekilen yere girdik. 3. vitesde dönerken satış danışmanı gazı dipleyin korkmayın diye söyleyince bende dipledim araç sedandı ve 60 la virajı çıkarken aracın arkası kontrolden çıktı hemen kontra yapıp aracını izine soktum ama çok şasırdım bunu beklemiyodum en azından esp devreye girer diye tahmin etmiştim ama devreye girmedi. Arka koltukda oturan arkadaşımda aracın arkadan kaymasına şaşırdığı araçtan inince bana söyledi. Aynı yeri aynı şartlarda dönsek bence giu kesinlikle çizgisini bozmazdı. Sonuç olarak motorun verdiği ivmelenme hissi, direksiyon tepkisi ve yol tutuş kategorilerinde giu bana focusdan daha iyi gibi geldi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Survivor78

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Evet, bugün Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 hp TCT test ettim. Daha önce düz vites kullanmıştım ama böyle kullanmamıştım.

    Bu araba nasıl anlatılır bilmiyorum. Böyle bir keyif, böyle bir hissiyat bugüne kadar kullandığım hiçbir C segmenti araçta yoktu. Ben bugün C segmenti 4 kapılı bir otomobil değil, resmen spor bir otomobil kullandım.

    O yüzden bu arabayı şurası iyiydi, şurası kötüydü diye anlatmayacağım. Bu araç başkaydı.

    Beraber test sürüşüne çıktığım Fatih bey benden önce kullandı arabayı ve cidden arabaya çok hakimdi. İnanılmaz keyifli bir sürüş oldu.

    170 gibi süratlerde Eskişehir yolunda hafif bir slalom yaptı ve araba inanılmaz kontrollüydü. Ümitköy köprüsünden Eskişehir yoluna inen yoncayı resmen yanlayarak indi. Dış-iç, dış-iç şeklinde döndü ve cidden direksiyona hakimiyeti çok iyiydi; araba da yardımcı oldu tabii ki.

    Arabanın ve direksiyonun D modunda tepkileri çok iyiydi. Harikaydı ya.

    170'lik motor ve şanzıman uyumu harika. Araba 200 kilometre hıza kadar soluksuz gidiyor ve nasıl o hıza çıktığı inanın anlamıyorsunuz.

    Vitesleri sürekli redlineda yükselttim ve buna rağmen sarsıntı çok çok azdı.

    Yoncalarda arabayı ben de zorladım ve spor araba sürüş hissini buralarda da aldım. Taş gibi direksiyonla o virajları almanın nasıl keyifli olduğu anlatılamaz. Merak eden ve pilotajına güvenen gidip kullansın bu kadar diyorum.

    Yüksek süratlerdeki güven hissi çok yüksek. Hiçbir tedirginlik yaşamadım.

    Test aracının koltukları da kırmızı deriydi ve arabanın içinde resmen görsel bir sölen vardı.

    Yani işin özü bu araba buradan yazarar anlatılabilecek bir şey değil. Gidin, görün, aşık olun.

    Son olarak da bu arabayı Focus, Astra, Golf vs. ile karşılaştırana gülerim. Hele bir de o arabaları galip ilan edene bir taraflarımla gülerim.

    BMW 1.18i kullanana kadar benim için C segmenti bitmiştir.



    Bahsi geçen bu arabayı bugün bende test ettim. Arkadaşın söylediklerinin üstüne çok fazla söyleyecek bişey yok :) Bende test sürüşüne Derya Hanım ile çıktım. Kendisi gerçekten yaptığı işi severek yaptığını belli ediyordu. İlk başta bir tur kendisi kullandı ve aracın özelliklerini anlattı. Teste fren testi ile başladık :) Bayiden çıkıp koru sitesi ışıklarına çıkan ara yolda önce gazı dipleyip sonra freni dipledi. ABS zeminde çamur olmasına rağmen son anda devreye girdi. Sonra ışıklarda aracı D ( dynamic ) moda alıp dipledi 120-130 a kadar çıktı . Aracın ivmelenmesini çok beğendim. Sonra Çayyolu köprülü kavşaktan u çekip geri döndük ve test sürüşü için sıra bana geldi :) Koru ışıklardan dönüp gazı dipledim araç D modundaydı 150 ye kadar çıkıp sonra ayağımı gazdan çektim Derya hanımı korkutmamak için ... Araçın vites geçişleri sırasında hiç sarsıntı yoktu . Ayrıca araç ayağımı gazdan çekmeme rağmen vites büyütmedi 4500-5000 devirde devam ediyordu ben kulakçıktan büyüttüm vitesi. TCT şanzımanın spor kullanım ile uyumunu çok beğendim. Yoncadan U çekmek için yavaşladığım zaman ayağım frendeyken araç vites küçülterek kompresörde yaptı bu özelliğinide beğendiğimi ilave etmeliyim. Yoncadan Eskişehir yoluna inerken araçın viraj performansınıda denedim. Viracın içinde kick down yaparak aracı 2 vites küçülterek dipledim virajın içinde bi ara göstergeye baktım 70 idi ve daha da süratleniyordum. Araç izinden hiç çıkmadı salınım nerdeyse sıfırdı viraj performansıda bence bu sınıfın standartını belirleyecek kadar iyi idi. Ve sonunda hiç istemesemde test bitti. Araçtan indiğim zaman uzun zamandır araba kullanmanın bana bu kadar keyif vermediğini fark ettim :)

    Aracı daha önce kullandığım Focus 1.6 180 hp eco boost ile kıyastladığım zaman sürüş dinamikleri ve performans hissi olarak giulietta bence bir adım önde geldi. Focusun süratlenirken direksiyonun boşalıyomuş hissi vermesi forumdaki arkadaşların testde yazdığı bir durumdu ve aynı şeyi bende hissettim. 2. vitesde dipleyince araçın direksiyonu hissizleşip sağa sola gezmesi beni şaşırttı ayrıca araçın ivmelenmesi 180 hp lik bir araç gibi gelmedi (Bu tabi bana göre)
    ayrıca satış danışmanı arkadaş dinamik tork kontrolü sistemini deniyelim diyince Gimatda Uran Kentin önündeki yolun altına girip U çekilen yere girdik. 3. vitesde dönerken satış danışmanı gazı dipleyin korkmayın diye söyleyince bende dipledim araç sedandı ve 60 la virajı çıkarken aracın arkası kontrolden çıktı hemen kontra yapıp aracını izine soktum ama çok şasırdım bunu beklemiyodum en azından esp devreye girer diye tahmin etmiştim ama devreye girmedi. Arka koltukda oturan arkadaşımda aracın arkadan kaymasına şaşırdığı araçtan inince bana söyledi. Aynı yeri aynı şartlarda dönsek bence giu kesinlikle çizgisini bozmazdı. Sonuç olarak motorun verdiği ivmelenme hissi, direksiyon tepkisi ve yol tutuş kategorilerinde giu bana focusdan daha iyi gibi geldi.



    Yoncayı 100 le dönüyorum ben. :)

    Daha yolu vardı yani arabanın :))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Survivor78

    Bahsi geçen bu arabayı bugün bende test ettim. Arkadaşın söylediklerinin üstüne çok fazla söyleyecek bişey yok :) Bende test sürüşüne Derya Hanım ile çıktım. Kendisi gerçekten yaptığı işi severek yaptığını belli ediyordu. İlk başta bir tur kendisi kullandı ve aracın özelliklerini anlattı. Teste fren testi ile başladık :) Bayiden çıkıp koru sitesi ışıklarına çıkan ara yolda önce gazı dipleyip sonra freni dipledi. ABS zeminde çamur olmasına rağmen son anda devreye girdi. Sonra ışıklarda aracı D ( dynamic ) moda alıp dipledi 120-130 a kadar çıktı . Aracın ivmelenmesini çok beğendim. Sonra Çayyolu köprülü kavşaktan u çekip geri döndük ve test sürüşü için sıra bana geldi :) Koru ışıklardan dönüp gazı dipledim araç D modundaydı 150 ye kadar çıkıp sonra ayağımı gazdan çektim Derya hanımı korkutmamak için ... Araçın vites geçişleri sırasında hiç sarsıntı yoktu . Ayrıca araç ayağımı gazdan çekmeme rağmen vites büyütmedi 4500-5000 devirde devam ediyordu ben kulakçıktan büyüttüm vitesi. TCT şanzımanın spor kullanım ile uyumunu çok beğendim. Yoncadan U çekmek için yavaşladığım zaman ayağım frendeyken araç vites küçülterek kompresörde yaptı bu özelliğinide beğendiğimi ilave etmeliyim. Yoncadan Eskişehir yoluna inerken araçın viraj performansınıda denedim. Viracın içinde kick down yaparak aracı 2 vites küçülterek dipledim virajın içinde bi ara göstergeye baktım 70 idi ve daha da süratleniyordum. Araç izinden hiç çıkmadı salınım nerdeyse sıfırdı viraj performansıda bence bu sınıfın standartını belirleyecek kadar iyi idi. Ve sonunda hiç istemesemde test bitti. Araçtan indiğim zaman uzun zamandır araba kullanmanın bana bu kadar keyif vermediğini fark ettim :)

    Aracı daha önce kullandığım Focus 1.6 180 hp eco boost ile kıyastladığım zaman sürüş dinamikleri ve performans hissi olarak giulietta bence bir adım önde geldi. Focusun süratlenirken direksiyonun boşalıyomuş hissi vermesi forumdaki arkadaşların testde yazdığı bir durumdu ve aynı şeyi bende hissettim. 2. vitesde dipleyince araçın direksiyonu hissizleşip sağa sola gezmesi beni şaşırttı ayrıca araçın ivmelenmesi 180 hp lik bir araç gibi gelmedi (Bu tabi bana göre)
    ayrıca satış danışmanı arkadaş dinamik tork kontrolü sistemini deniyelim diyince Gimatda Uran Kentin önündeki yolun altına girip U çekilen yere girdik. 3. vitesde dönerken satış danışmanı gazı dipleyin korkmayın diye söyleyince bende dipledim araç sedandı ve 60 la virajı çıkarken aracın arkası kontrolden çıktı hemen kontra yapıp aracını izine soktum ama çok şasırdım bunu beklemiyodum en azından esp devreye girer diye tahmin etmiştim ama devreye girmedi. Arka koltukda oturan arkadaşımda aracın arkadan kaymasına şaşırdığı araçtan inince bana söyledi. Aynı yeri aynı şartlarda dönsek bence giu kesinlikle çizgisini bozmazdı. Sonuç olarak motorun verdiği ivmelenme hissi, direksiyon tepkisi ve yol tutuş kategorilerinde giu bana focusdan daha iyi gibi geldi.



    Büyük markaların etkisinde ruhsuzlaşan otomobillerin piyasayı doldurduğu şu zamanlarda Giu bana da resmen ilaç gibi geldi.

    Sizi de çok etkilemesine şaşırmadım.

    Arabayı her kullanan aşık oluyor resmen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: Survivor78

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Evet, bugün Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 hp TCT test ettim. Daha önce düz vites kullanmıştım ama böyle kullanmamıştım.

    Bu araba nasıl anlatılır bilmiyorum. Böyle bir keyif, böyle bir hissiyat bugüne kadar kullandığım hiçbir C segmenti araçta yoktu. Ben bugün C segmenti 4 kapılı bir otomobil değil, resmen spor bir otomobil kullandım.

    O yüzden bu arabayı şurası iyiydi, şurası kötüydü diye anlatmayacağım. Bu araç başkaydı.

    Beraber test sürüşüne çıktığım Fatih bey benden önce kullandı arabayı ve cidden arabaya çok hakimdi. İnanılmaz keyifli bir sürüş oldu.

    170 gibi süratlerde Eskişehir yolunda hafif bir slalom yaptı ve araba inanılmaz kontrollüydü. Ümitköy köprüsünden Eskişehir yoluna inen yoncayı resmen yanlayarak indi. Dış-iç, dış-iç şeklinde döndü ve cidden direksiyona hakimiyeti çok iyiydi; araba da yardımcı oldu tabii ki.

    Arabanın ve direksiyonun D modunda tepkileri çok iyiydi. Harikaydı ya.

    170'lik motor ve şanzıman uyumu harika. Araba 200 kilometre hıza kadar soluksuz gidiyor ve nasıl o hıza çıktığı inanın anlamıyorsunuz.

    Vitesleri sürekli redlineda yükselttim ve buna rağmen sarsıntı çok çok azdı.

    Yoncalarda arabayı ben de zorladım ve spor araba sürüş hissini buralarda da aldım. Taş gibi direksiyonla o virajları almanın nasıl keyifli olduğu anlatılamaz. Merak eden ve pilotajına güvenen gidip kullansın bu kadar diyorum.

    Yüksek süratlerdeki güven hissi çok yüksek. Hiçbir tedirginlik yaşamadım.

    Test aracının koltukları da kırmızı deriydi ve arabanın içinde resmen görsel bir sölen vardı.

    Yani işin özü bu araba buradan yazarar anlatılabilecek bir şey değil. Gidin, görün, aşık olun.

    Son olarak da bu arabayı Focus, Astra, Golf vs. ile karşılaştırana gülerim. Hele bir de o arabaları galip ilan edene bir taraflarımla gülerim.

    BMW 1.18i kullanana kadar benim için C segmenti bitmiştir.



    Bahsi geçen bu arabayı bugün bende test ettim. Arkadaşın söylediklerinin üstüne çok fazla söyleyecek bişey yok :) Bende test sürüşüne Derya Hanım ile çıktım. Kendisi gerçekten yaptığı işi severek yaptığını belli ediyordu. İlk başta bir tur kendisi kullandı ve aracın özelliklerini anlattı. Teste fren testi ile başladık :) Bayiden çıkıp koru sitesi ışıklarına çıkan ara yolda önce gazı dipleyip sonra freni dipledi. ABS zeminde çamur olmasına rağmen son anda devreye girdi. Sonra ışıklarda aracı D ( dynamic ) moda alıp dipledi 120-130 a kadar çıktı . Aracın ivmelenmesini çok beğendim. Sonra Çayyolu köprülü kavşaktan u çekip geri döndük ve test sürüşü için sıra bana geldi :) Koru ışıklardan dönüp gazı dipledim araç D modundaydı 150 ye kadar çıkıp sonra ayağımı gazdan çektim Derya hanımı korkutmamak için ... Araçın vites geçişleri sırasında hiç sarsıntı yoktu . Ayrıca araç ayağımı gazdan çekmeme rağmen vites büyütmedi 4500-5000 devirde devam ediyordu ben kulakçıktan büyüttüm vitesi. TCT şanzımanın spor kullanım ile uyumunu çok beğendim. Yoncadan U çekmek için yavaşladığım zaman ayağım frendeyken araç vites küçülterek kompresörde yaptı bu özelliğinide beğendiğimi ilave etmeliyim. Yoncadan Eskişehir yoluna inerken araçın viraj performansınıda denedim. Viracın içinde kick down yaparak aracı 2 vites küçülterek dipledim virajın içinde bi ara göstergeye baktım 70 idi ve daha da süratleniyordum. Araç izinden hiç çıkmadı salınım nerdeyse sıfırdı viraj performansıda bence bu sınıfın standartını belirleyecek kadar iyi idi. Ve sonunda hiç istemesemde test bitti. Araçtan indiğim zaman uzun zamandır araba kullanmanın bana bu kadar keyif vermediğini fark ettim :)

    Aracı daha önce kullandığım Focus 1.6 180 hp eco boost ile kıyastladığım zaman sürüş dinamikleri ve performans hissi olarak giulietta bence bir adım önde geldi. Focusun süratlenirken direksiyonun boşalıyomuş hissi vermesi forumdaki arkadaşların testde yazdığı bir durumdu ve aynı şeyi bende hissettim. 2. vitesde dipleyince araçın direksiyonu hissizleşip sağa sola gezmesi beni şaşırttı ayrıca araçın ivmelenmesi 180 hp lik bir araç gibi gelmedi (Bu tabi bana göre)
    ayrıca satış danışmanı arkadaş dinamik tork kontrolü sistemini deniyelim diyince Gimatda Uran Kentin önündeki yolun altına girip U çekilen yere girdik. 3. vitesde dönerken satış danışmanı gazı dipleyin korkmayın diye söyleyince bende dipledim araç sedandı ve 60 la virajı çıkarken aracın arkası kontrolden çıktı hemen kontra yapıp aracını izine soktum ama çok şasırdım bunu beklemiyodum en azından esp devreye girer diye tahmin etmiştim ama devreye girmedi. Arka koltukda oturan arkadaşımda aracın arkadan kaymasına şaşırdığı araçtan inince bana söyledi. Aynı yeri aynı şartlarda dönsek bence giu kesinlikle çizgisini bozmazdı. Sonuç olarak motorun verdiği ivmelenme hissi, direksiyon tepkisi ve yol tutuş kategorilerinde giu bana focusdan daha iyi gibi geldi.



    Yoncayı 100 le dönüyorum ben. :)

    Daha yolu vardı yani arabanın :))

    Benimde viraj çıkışında süratim 90 felandı. Derya Hanımı korkutmamak için fazla asılmadım arkadaşım :)))
    Yoksa bende fark ettim araç sanki rayda akıp gidiyo gibiydi :)




  • Bu arada Phantoka ile beraber gittiğimiz C4 test sürüşünde, Citroen'deki danışman ile baya muhabbeti kurmuştuk. Testi bitirdikten sonra bir 20 dk falan muhabbet ettik.

    Kendisi katıldığı sürüş eğitiminde Auris ve Focus III ile gerçekleştirdiği geyik testinin videolarını izlettirdi bize.

    Focus'un testini görünce çok şaşırmıştım. Aracın arkası inanılmaz savrulmuş.

    Auris bile daha iyiydi.

    Giulietta'nın çok daha iyi olacağı konusunda şüphem yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 10 Aralık 2011; 23:52:46 >
  • Focus 3 geyik testinde resmen 80 derece spin attı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Survivor78
    Bahsi geçen bu arabayı bugün bende test ettim. Arkadaşın söylediklerinin üstüne çok fazla söyleyecek bişey yok :) Bende test sürüşüne Derya Hanım ile çıktım. Kendisi gerçekten yaptığı işi severek yaptığını belli ediyordu. İlk başta bir tur kendisi kullandı ve aracın özelliklerini anlattı. Teste fren testi ile başladık :) Bayiden çıkıp koru sitesi ışıklarına çıkan ara yolda önce gazı dipleyip sonra freni dipledi. ABS zeminde çamur olmasına rağmen son anda devreye girdi. Sonra ışıklarda aracı D ( dynamic ) moda alıp dipledi 120-130 a kadar çıktı . Aracın ivmelenmesini çok beğendim. Sonra Çayyolu köprülü kavşaktan u çekip geri döndük ve test sürüşü için sıra bana geldi :) Koru ışıklardan dönüp gazı dipledim araç D modundaydı 150 ye kadar çıkıp sonra ayağımı gazdan çektim Derya hanımı korkutmamak için ... Araçın vites geçişleri sırasında hiç sarsıntı yoktu . Ayrıca araç ayağımı gazdan çekmeme rağmen vites büyütmedi 4500-5000 devirde devam ediyordu ben kulakçıktan büyüttüm vitesi. TCT şanzımanın spor kullanım ile uyumunu çok beğendim. Yoncadan U çekmek için yavaşladığım zaman ayağım frendeyken araç vites küçülterek kompresörde yaptı bu özelliğinide beğendiğimi ilave etmeliyim. Yoncadan Eskişehir yoluna inerken araçın viraj performansınıda denedim. Viracın içinde kick down yaparak aracı 2 vites küçülterek dipledim virajın içinde bi ara göstergeye baktım 70 idi ve daha da süratleniyordum. Araç izinden hiç çıkmadı salınım nerdeyse sıfırdı viraj performansıda bence bu sınıfın standartını belirleyecek kadar iyi idi. Ve sonunda hiç istemesemde test bitti. Araçtan indiğim zaman uzun zamandır araba kullanmanın bana bu kadar keyif vermediğini fark ettim :)

    Aracı daha önce kullandığım Focus 1.6 180 hp eco boost ile kıyastladığım zaman sürüş dinamikleri ve performans hissi olarak giulietta bence bir adım önde geldi. Focusun süratlenirken direksiyonun boşalıyomuş hissi vermesi forumdaki arkadaşların testde yazdığı bir durumdu ve aynı şeyi bende hissettim. 2. vitesde dipleyince araçın direksiyonu hissizleşip sağa sola gezmesi beni şaşırttı ayrıca araçın ivmelenmesi 180 hp lik bir araç gibi gelmedi (Bu tabi bana göre)
    ayrıca satış danışmanı arkadaş dinamik tork kontrolü sistemini deniyelim diyince Gimatda Uran Kentin önündeki yolun altına girip U çekilen yere girdik. 3. vitesde dönerken satış danışmanı gazı dipleyin korkmayın diye söyleyince bende dipledim araç sedandı ve 60 la virajı çıkarken aracın arkası kontrolden çıktı hemen kontra yapıp aracını izine soktum ama çok şasırdım bunu beklemiyodum en azından esp devreye girer diye tahmin etmiştim ama devreye girmedi. Arka koltukda oturan arkadaşımda aracın arkadan kaymasına şaşırdığı araçtan inince bana söyledi. Aynı yeri aynı şartlarda dönsek bence giu kesinlikle çizgisini bozmazdı. Sonuç olarak motorun verdiği ivmelenme hissi, direksiyon tepkisi ve yol tutuş kategorilerinde giu bana focusdan daha iyi gibi geldi.



    Focus testinde arka koltukta olduğum için olayı en iyi hisseden bendim sanırım :) Yalnız f2 ile aynı yere daha hızlı girdim ve esp'siz f2'nin kıçı gram atmadı.

    Hani performansı vs falan tamam da Giulietta trafikte kendine baktırıyor, yanarım yanarım da kur 1,9 TL seviyelerindeyken Giulietta almadığıma yanarım, neyse birgün beraber gideriz bir de ben de test ederim aracı :))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DiveMaster -- 11 Aralık 2011; 0:06:35 >




  • Focus II'nin yol tutuşu ve hissiyatından eser yok Focur III'te.

    Focus I ve II'nin devamı gibi değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Focus II'nin yol tutuşu ve hissiyatından eser yok Focur III'te.

    Focus I ve II'nin devamı gibi değil.

    Focur III ismiyle bana da Focus I ve II'nin devamı değil gibi geldi Taymcım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Focus II'nin yol tutuşu ve hissiyatından eser yok Focur III'te.

    Focus I ve II'nin devamı gibi değil.

    Focur III ismiyle bana da Focus I ve II'nin devamı değil gibi geldi Taymcım.



    Bunu yeni mi öğrendin abi?

    Ford focur koydu 3. serinin adını. Senden beklemezdim :)))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Focus II'nin yol tutuşu ve hissiyatından eser yok Focur III'te.

    Focus I ve II'nin devamı gibi değil.

    Focur III ismiyle bana da Focus I ve II'nin devamı değil gibi geldi Taymcım.



    Bunu yeni mi öğrendin abi?

    Ford focur koydu 3. serinin adını. Senden beklemezdim :)))

    RS versiyonu da Hot Hatch misali Focur Focur olur bunun Ardacım.




  • Orijinalden alıntı: DiveMaster





    Focus testinde arka koltukta olduğum için olayı en iyi hisseden bendim sanırım :) Yalnız f2 ile aynı yere daha hızlı girdim ve esp'siz f2'nin kıçı gram atmadı.

    Hani performansı vs falan tamam da Giulietta trafikte kendine baktırıyor, yanarım yanarım da kur 1,9 TL seviyelerindeyken Giulietta almadığıma yanarım, neyse birgün beraber gideriz bir de ben de test ederim aracı :))

    Birader € kuru 1.9 iken Ankarada Alfa bayii vardıda biz mi almadık jülyeti :)))
  • 
Sayfa: önceki 9091929394
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.