Bugünkü 2. testim daha önce birkaç kez test ettiğim C4 dizel otomatik idi.
Eski araçla aynı donanımda olan Confort Plus idi test aracı.
Önceki yazdıklarımın arkasında olmakla birlikte birkaç noktayı da vurgulamak istiyorum:
1. C4'ün en önemli özelliği yumuşak süspansiyonları ve sınıfında çok çok iyi olan yol ve lastik sesi yalıtımıydı.
Bugünkü test aracında lastik sesi yalıtımını beğenmedim.
Motor sesi yalıtımını da beğenmedim hatta.
Gerçekten ne diyeceğimi bilemedim.
Haziran ayında hem de birkaç kez yaptığım C4 testinde yalıtımı bu kadar iyi bulmuşken bu testte yalıtımın daha kötü olmasının muhtemel gerekçeleri.
1. İlk gelen C4'lerden sonra Japonya tsunami ve depremi gerekçesiyle bir süre Confort donanmda plus paket getirmemişlerdi.
Şimdi tekrar geliyor ama yalıtımı eskiler kadar sağlam olmayabilir.
2. Konya yolu asfalt kalitesi Eskişehir yolu çıkışındaki asfalt kalitesinden daha düşük olabilir.
Önceki testleri Konya yolu Göral'da yapmıştım. Bugünkü testi Eskişehir yolu çıkışında Koru Migros karşısında Otosay'da yaptım.
3. Kendi aracım Megane 3 beni gerçekten şımartmış. :)
4. Bugünkü modum pek iyi olmadığı için C4'ü beğenmedim diyeceğim ama sonrasında kendi aracıma binip, hatta bir de ceza yiyip geldim :) ve şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki Megane 3 privilege şu an satılan C4 Confort Plustan daha iyi bir yalıtıma sahip.
Ama Haziran ayında test ettiğimde C4 yalıtım olarak daha iyi gelmişti.
Birazdan
1.6 hdi 112 bg - 1.5 dci 110 bg motorları
ve
MCP yarı otomatik şanzıman - EDC çift kavramalı şanzımanları karşılaştıran bir yazı yazacağım. :)
quote:
Orijinalden alıntı: haluk 23
Bugünkü 2. testim daha önce birkaç kez test ettiğim C4 dizel otomatik idi.
Eski araçla aynı donanımda olan Confort Plus idi test aracı.
Önceki yazdıklarımın arkasında olmakla birlikte birkaç noktayı da vurgulamak istiyorum:
1. C4'ün en önemli özelliği yumuşak süspansiyonları ve sınıfında çok çok iyi olan yol ve lastik sesi yalıtımıydı.
Bugünkü test aracında lastik sesi yalıtımını beğenmedim.
Motor sesi yalıtımını da beğenmedim hatta.
Gerçekten ne diyeceğimi bilemedim.
Haziran ayında hem de birkaç kez yaptığım C4 testinde yalıtımı bu kadar iyi bulmuşken bu testte yalıtımın daha kötü olmasının muhtemel gerekçeleri.
1. İlk gelen C4'lerden sonra Japonya tsunami ve depremi gerekçesiyle bir süre Confort donanmda plus paket getirmemişlerdi.
Şimdi tekrar geliyor ama yalıtımı eskiler kadar sağlam olmayabilir.
2. Konya yolu asfalt kalitesi Eskişehir yolu çıkışındaki asfalt kalitesinden daha düşük olabilir.
Önceki testleri Konya yolu Göral'da yapmıştım. Bugünkü testi Eskişehir yolu çıkışında Koru Migros karşısında Otosay'da yaptım.
3. Kendi aracım Megane 3 beni gerçekten şımartmış. :)
4. Bugünkü modum pek iyi olmadığı için C4'ü beğenmedim diyeceğim ama sonrasında kendi aracıma binip, hatta bir de ceza yiyip geldim :) ve şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki Megane 3 privilege şu an satılan C4 Confort Plustan daha iyi bir yalıtıma sahip.
Ama Haziran ayında test ettiğimde C4 yalıtım olarak daha iyi gelmişti.
Birazdan
1.6 hdi 112 bg - 1.5 dci 110 bg motorları
ve
MCP yarı otomatik şanzıman - EDC çift kavramalı şanzımanları karşılaştıran bir yazı yazacağım. :)
Abi sen lastiklere dikkat etmiyordun hatirladigim...
Onun etkisi olabilir yol sesinin fazlaliginda.
Motor icinse hava soguk, motor soguk diyecegim ama elbet dikkat etmissindir buna?
C4 ile japonya ne alaka abi çözemedim.
quote:
Orijinalden alıntı: aanil
C4 ile japonya ne alaka abi çözemedim.
O noktada bende error vermiş durumdayım
güzel konu.
quote:
Orijinalden alıntı: Janjan
quote:
Orijinalden alıntı: aanil
C4 ile japonya ne alaka abi çözemedim.
O noktada bende error vermiş durumdayım
Abi atladığım yada yalnış okuduğum bi yer varmı diye bakıyorum çözemedim. Haluk abi karıştırdı diye düşünüyorum
quote:
Orijinalden alıntı: aanil
quote:
Orijinalden alıntı: Janjan
quote:
Orijinalden alıntı: aanil
C4 ile japonya ne alaka abi çözemedim.
O noktada bende error vermiş durumdayım
Abi atladığım yada yalnış okuduğum bi yer varmı diye bakıyorum çözemedim. Haluk abi karıştırdı diye düşünüyorum
Error vermeye devam edin o zaman.
Japonlarin eli değecek mutlak. :)
quote:
Orijinalden alıntı: Janjan
quote:
Orijinalden alıntı: aanil C4 ile japonya ne alaka abi çözemedim.
O noktada bende error vermiş durumdayım
Japonya depremi tüm otomobil sektörünü vurdu. Artan ham madde fiyatları sebebiyle pek çok firma tasarruf yapmanın yollarını arıyor.
PSA'da da bunlardan birisi.
Bununla ilgili bir şey olabilir diye düşünüyorum.
Haluk abi ortalığı duman ettin gittin... :)))
Ankara ekibimi seviyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: haluk 23
Ankara ekibimi seviyorum.
megan alınca 2dk da sattın tabi c4, vites kutusundanki bir aksamda japonlarla ilgisi varmış en azından servisden öyle bir şey duymuştum
quote:
Orijinalden alıntı: mustafam33
quote:
Orijinalden alıntı: haluk 23
Ankara ekibimi seviyorum.
megan alınca 2dk da sattın tabi c4, vites kutusundanki bir aksamda japonlarla ilgisi varmış en azından servisden öyle bir şey duymuştum
Renault hisse dağıtmıyor müşterilerine.
renoult coupe 3 kapı araç ile 11 bin km yapan abinin arabasına değişik zamanlarda biniyorum araç dizel ses yalıtımı iyi konsol plastik vs iyi koltuklar şahane sky window şahane ön koltuk alanları dehşet geniş araç güzel ve sorunsuz gibi 3 kapı araç düşünenlere tavsiye ederim yakıt : çok az
quote:
Orijinalden alıntı: Phantoka
quote:
Orijinalden alıntı: mustafam33
quote:
Orijinalden alıntı: haluk 23
Ankara ekibimi seviyorum.
megan alınca 2dk da sattın tabi c4, vites kutusundanki bir aksamda japonlarla ilgisi varmış en azından servisden öyle bir şey duymuştum
Renault hisse dağıtmıyor müşterilerine.
lafım sana değil bir arkadaşa muziplik, neden atlayıp ortamı germe ihtiyacındasın anlamadım, beni terslemekle ne geçti eline alamadığın reno hisselerimi , akşam akşam
quote:
Orijinalden alıntı: mustafam33
quote:
Orijinalden alıntı: Phantoka
quote:
Orijinalden alıntı: mustafam33
quote:
Orijinalden alıntı: haluk 23
Ankara ekibimi seviyorum.
megan alınca 2dk da sattın tabi c4, vites kutusundanki bir aksamda japonlarla ilgisi varmış en azından servisden öyle bir şey duymuştum
Renault hisse dağıtmıyor müşterilerine.
lafım sana değil bir arkadaşa muziplik, neden atlayıp ortamı germe ihtiyacındasın anlamadım, beni terslemekle ne geçti eline alamadığın reno hisselerimi , akşam akşam
Kusura bakmayın forumda gerçek düşünceleri böyle olan insanlar çoğaldı. Baştan önünü almak için bu tavır.
Siz ironi yapıtysanız kusura bakmayın, bilemedim.
quote:
Orijinalden alıntı: Phantoka
quote:
Orijinalden alıntı: mustafam33
quote:
Orijinalden alıntı: Phantoka
quote:
Orijinalden alıntı: mustafam33
quote:
Orijinalden alıntı: haluk 23
Ankara ekibimi seviyorum.
megan alınca 2dk da sattın tabi c4, vites kutusundanki bir aksamda japonlarla ilgisi varmış en azından servisden öyle bir şey duymuştum
Renault hisse dağıtmıyor müşterilerine.
lafım sana değil bir arkadaşa muziplik, neden atlayıp ortamı germe ihtiyacındasın anlamadım, beni terslemekle ne geçti eline alamadığın reno hisselerimi , akşam akşam
Kusura bakmayın forumda gerçek düşünceleri böyle olan insanlar çoğaldı. Baştan önünü almak için bu tavır.
Siz ironi yapıtysanız kusura bakmayın, bilemedim.
en azından kusurura bakma diyen insanlara rastlamak zor, sende kusura bakma, ama benim c4 üm haluk23 ün meganını geçer :)
quote:
Orijinalden alıntı: mustafam33
quote:
Orijinalden alıntı: Phantoka
quote:
Orijinalden alıntı: mustafam33
quote:
Orijinalden alıntı: Phantoka
quote:
Orijinalden alıntı: mustafam33
quote:
Orijinalden alıntı: haluk 23
Ankara ekibimi seviyorum.
megan alınca 2dk da sattın tabi c4, vites kutusundanki bir aksamda japonlarla ilgisi varmış en azından servisden öyle bir şey duymuştum
Renault hisse dağıtmıyor müşterilerine.
lafım sana değil bir arkadaşa muziplik, neden atlayıp ortamı germe ihtiyacındasın anlamadım, beni terslemekle ne geçti eline alamadığın reno hisselerimi , akşam akşam
Kusura bakmayın forumda gerçek düşünceleri böyle olan insanlar çoğaldı. Baştan önünü almak için bu tavır.
Siz ironi yapıtysanız kusura bakmayın, bilemedim.
en azından kusurura bakma diyen insanlara rastlamak zor, sende kusura bakma, ama benim c4 üm haluk23 ün meganını geçer :)
Yok canım biz her zaman iyinin yanındayız. :)
Amacımız seviyeyi korumak.
quote:
Orijinalden alıntı: mustafam33
quote:
Orijinalden alıntı: haluk 23
Ankara ekibimi seviyorum.
megan alınca 2dk da sattın tabi c4, vites kutusundanki bir aksamda japonlarla ilgisi varmış en azından servisden öyle bir şey duymuştum
Daha 3 gün önce kendi abime o kadar yol tepip Picasso aldırdım.
Ciddi indirim almıştı ağzına kadar dolu EDC'li Grand Scenic için oysa.
Bu konuyu takip eden başta Rolan olmak üzere tüm C4 Confort plus sahiplerinden yeni gelen C4'lerin yalıtımına bakmalarını rica edecektim.
Şaka yollu yazmışsındır muhtemelen ama yeni aldığım hiç bir arabadan sonra eski gözağrım olan araçlara tu kaka demedim.
Satmak ne demekse bu arada.
Her birinin bir devri vardı ve hepsini alırken rakipleriyle ciddi olarak karşılaştırıp aldım.
Yalıtımı ve işçiliği kötü olan Auris için o devir kapandı.
Çok severek aldığım Bravo da gürültülü dizel motoru ve kullanışsız hız sabitlemesi yüzünden de muhtemelen bir daha almayacağım bir araç olur.
Ya da turbo benzinli bir versiyon olabilir zira çok yakışıklı ve inanılmaz iyi işçiliği olan ve üzerinde özenle çalışılmış bir araçtı.
Alfanın üvey ikizi ne de olsa.
Megane'da benzer bir his alamıyorum mesela.
Neyse, motor şanzıman yazıma devam edeyim bir yandan. :)
quote:
Orijinalden alıntı: cinman
renoult coupe 3 kapı araç ile 11 bin km yapan abinin arabasına değişik zamanlarda biniyorum araç dizel ses yalıtımı iyi konsol plastik vs iyi koltuklar şahane sky window şahane ön koltuk alanları dehşet geniş araç güzel ve sorunsuz gibi 3 kapı araç düşünenlere tavsiye ederim yakıt : çok az
Yeni Zelanda nasıldı Muratcım.?
quote:
Orijinalden alıntı: Phantoka
Abi sen lastiklere dikkat etmiyordun hatirladigim...
Onun etkisi olabilir yol sesinin fazlaliginda.
Motor icinse hava soguk, motor soguk diyecegim ama elbet dikkat etmissindir buna?
Süper tespit etmişsin valla Bravo Ardacım.
Bu iki konu da yol ve motor gürültüsünde ciddi önemli.
Ama marka modeline dikkat etmesem de en azından kış lastiği olmadığını öğrendim.
Benim araçta da kış lastiği olmadığına göre... diyerek düz mantıkla yazdım bunları.
Soğuk motora da dikkat ettim ama neredeyse 15 km yol yaptım C4 le ve hep ışıklara takıldık.
40'a kadar pedalla hızlanıp daha sonra sonra hız sabitleme ile önceden ayarladığım 120'ye çıktı alet 3-4 kez.
İçeriye gelen motor sesi Hazirandaki testlerime göre daha fazla.