Şimdi Ara

The Crew Arkadaş gözükmüyor

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.366
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Oyunda ekli harita da ismi gözüküyor fakat araç yok çözümü bilen var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • PC VERSIONU İÇİN;

    1-Güvenlik Duvarı

    Bilgisayarınızda kurulu olabilecek tüm anti-virüs veya kişisel güvenlik duvarı yazılımlarını güncelleyerek işe başlayın. 3. parti yazılımlar için (ZoneAlarm, Norton AntiVirus / Internet Security, Mcafee, Avast, vb.) gibi.Ayrıca, oyunun İnternet'e erişimini engelleyebilecek Windows Güvenlik Duvarı'nı göz önüne almanız gerekir. Windows Güvenlik Duvarı tanımlarınızı güncellemek için Windows güncelleştirmelerinizi güncel tutmanız gerektiğini lütfen unutmayın.

    2-Port Ayarları

    Güvenlik duvarınızı güncellemek ve yapılandırmak için yukarıdaki adımları izleyerek sorunu çözemezseniz, bağlantı noktalarını ayarlamak gerekiyor. Mümkün olan en iyi bağlantı için bu bağlantı noktalarını bilgisayarınızın IP adresine iletmeniz gerekecek:
     

    "The Crew Multiplayer ports"

    UDP: 3000, 3001, 3002, 3003 Gelen / Giden

    "Uplay PC"

    TCP: 80, 443, 13000, 14000, 14008

    Ağ bağlantı noktalarını yapılandırma talimatları, kullanılan yazılım ve donanıma özgüdür ve üreticilerin web sitesini ziyaret ederek bulunabilir.

    Yardımcı olabilecek "PORT FORWARD" gibi ücretsiz kaynaklar da mevcuttur. Bu sitenin Ubisoft ile olan bağlantısı olmadığını lütfen unutmayın.

    3-Arkaplan Uygulamaları

    3- Arka plan uygulamaları

    Bilgisayar sisteminizde arka planda çalışan uygulamalar nedeniyle de sorunlarla karşılaşabilirsiniz. Online oynamakta sorun yaşıyorsanız, lütfen oyunu başlatmadan önce çalışan tüm arka plan uygulamalarını kapatmayı deneyin. Bunun için aşağıda listelenen adımları kullanabilirsiniz.

    - Başlat'ı tıklayın ve Arama kutusuna MSCONFIG yazıp Tamam'ı tıklayın.
    - Bu Sistem Yapılandırma Yardımcı Programını Genel sekmesinde açılacaktır.
    - Başlangıç sekmesini tıklayın ve ardından 'Tümünü Devre Dışı Bırak' düğmesine tıklayın.
    - Tamam'ı tıklayın ve istendiğinde sisteminizi yeniden başlatın.

    Not: Bu geçici bir çözüm olarak görülmelidir ve MSCONFIG yardımcı programına dönerek ve Başlangıç sekmesindeki 'Tümünü Etkinleştir'i tıklatarak tüm değişiklikler geri alınabilir.

    4-Trafik kısıtlama , engellenen portlar

    İnternet Servis Sağlayıcınız (İSS) tarafından belirlenen bazı kısıtlamalar da olabilir. Sorun yaşamaya devam ederseniz, daha önce bahsedilen ağ bağlantı noktalarındaki belirli kısıtlamalar hakkında ayrıntılı bilgi için lütfen ISS'nize başvurun.


    ALINTIDIR. Google Translate kullanılarak çevirildi ve tarafımca düzenleme yapıldı.

    Aynı sorunu yaşayan birisinin yabancı konusu ;http://forums.ubi.com/showthread.php/965456-Can-t-see-friend-or-create-crew-(I-have-port-forwarded-disabled-firewall-and-AV)-Forums

    Çözümünün iddia edildiği konu ;https://support.ubi.com/en-GB/Faqs/Details/kA030000000egPYCAY?name=beta-multiplayer-connection-issues-in-the-crew



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celalthepandarianmonk -- 6 Temmuz 2017; 10:11:28 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.