< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hedysseus -- 13 Aralık 2019; 14:2:48 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hedysseus -- 13 Aralık 2019; 14:2:48 > |
Bu senenin gizli yıldızı Disco Elysium'du. Umarım hak ettiği ödülleri alır. RPG anlamında bu sene bence en iyi deneyimi sunan oyundu, birçok kişi çoktan Planescape'in ruhani devam oyunu olarak görmeye başladı. Seneye konsollara da gelecek, RPG seven herkesin denemesi lazım bence.
Nintendo ise 1.parti oyun anlamında bu sene inanılmaz bir performans sergiledi. Astral Chain, Fire Emblem, Luigi's Mansion 3, Link's Awakening, vb. gibi kaliteli oyunlar çıkardı ve önümüzdeki günlerde senenin en çok beklenen oyunlarından Pokemon'u çıkaracaklar. Adaylar arasında geçen sene olduğu gibi GOW ve RDR2 gibi net olarak ön plana çıkan oyunlar yok bence. Çoğu oyun birbirine yakın kalitede. Resident Evil 2 ciddi anlamda başarılı bir Remake çalışmasıydı, 3 kez bitirdim ve her anı keyifliydi. Sekiro aksiyon anlamında çok ama çok kaliteli bir oyundu, dövüş mekanikleri gerçekten harikaydı. A Plague Tale ise tadını özlediğimiz güzel ve tamamen hikayeye odaklanan samimi bir oyundu. Obsidian, The Outer Worlds ile New Vegas'da yaşadığımız klasik RPG hissini bize hatırlattı ve ilerleyen dönemde Fallout'a rakip olacak yeni bir seriye başladı. Capcom yine DMC 5 ile RE2'deki güzel bir iş çıkardı ve serinin birçok hayranını mutlu etti. Sony bu sene 1.parti oyun çıkarma konusunda yetersizdi bence. Days Gone da, Death Strandings de ne bir GOW etkisi yaratabildi ne de bir The Last of Us. Yine de Kojima'ya destek vererek farklı bir çalışma denemesine izin vermeleri güzel bir hareketti. Uzun senelerdir devam oyunları beklenen Kingdom Hearts ve Shenmue serilerinin devam oyunları geldi. Shenmue her ne kadar çıkmasa da Kingdom Hearts, bekleyenleri mutlu etti. 2019 bence oyunseverler açısından oldukça dolu bir yıldı. Birçok kaliteli oyun çıktı ve çoğu da birbirine yakın kalitede bence. Bu senenin kazananı kim olur pek bilinmez ama dediğim gibi Disco Elysium, umarım hak ettiğini alır. ZA/UM gibi yapımcıların ön plana çıkıp çalışmalarını geliştirerek devam ettirmeleri lazım. Divinity serisiyle bu işe başlayıp bugün Baldur's Gate 3'ün arkasında olan Larian gibi gelecek vaat ediyorlar. |
Şimdi Sekiro'yu eleştirirken Mario mu övdünüz ? Yoksa Sekirocular oyundan anlamıyor gitsin anca Mario oynasın mı dediniz.
Mario dediğimiz 2017'de Zelda olmasaydı yılın oyunu ödülünü alabilitesi yüksekti. |
Saglam rakibi olmayinca kotunun iyisi Sekiro aldi ödülü.
|
Death stranding te kojima hata etti, verecekti sam in eline silahi ve her 5 dakika da bir boss cikacak oyunun basindan sonuna kadar takır takır silah kullanacakti. O zaman bayilirdi ergen tayfasi. Death stranding in hakki yenmistir açık ve net.
|
Devil May Cry 5 çok iyi bir performans sergiledi serideki en iyi oyun olabilir hatta. Bir şekilde ödül bekliyorum DMC 5 e. CAPCOM cesur bir hareketle Resident Evil 2 Remake i yaptı ve mükemmel bir eser çıktı ortaya. RE2 Remake de boş geçmeyecektir.
Nintendo cephesi ise bu sene çok başarılı işler çıkardı. Her çıkardıkları oyunu izlerken ağzımızın suyu aktı resmen. Bence senenin en iyi performansını sergilediler. NİNTENDO tartışmasız bu yılın en iyi oyun firması. |
Ghost of Tsushima ve Batman hatrına izleyeceğim.
yoksa ödüller umurumda değil.Uncharted 4 yerine Overwatch ı en iyi oyun seçen bir etkinlik sonuçta benim için. |
Bu sanat ödülleri değilki oyun ödülleri. Oyun da eğlenmek için oynanır. Sekiro'nun da death strading'den daha eğlenceli bir gameplay sunduğu taştışmaya kapalı bir konu. Bu şekilde bakarsanız milyon dolarlık yapımlarla 2 boyutlu indie yapımlar aynı katagoride aday gösteriliyorlar o da saçmalık o zaman. Oyun ödülleri adı üstünde sundance film ödülleri değil. Sizin dediğiniz gibi olsa oyunun içine sanatsal 8 saat sinematik koymak ödülü kazanmak için yeterli olması lazım.
|
Bencede Death Stranding almalıydı hayal kırıklığı oldu
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CheKD -- 4 Kasım 2019; 23:38:0 > |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|