Stüdyonun detaylı açıklaması şu şekilde: "Birçoğunuzun The Last of Us Online adını verdiğimiz projeyle ilgili haberleri beklediğinizin farkındayız. Bunu söylemenin kolay bir yolu yok: Bu oyunun geliştirilmesini durdurmak gibi son derece zor bir karar aldık. Çok oyunculu ekip, The Last of Us Part II üzerinde çalıştığımızdan beri bu oyunun ön yapım aşamasındaydı; benzersiz ve muazzam bir potansiyele sahip olduğunu düşündüğümüz bir deneyim hazırlıyorlardı. Çok oyunculu ekip bu süre zarfında The Last of Us Online için konseptlerini yineledikçe vizyonları kesinlik kazandı, oynanış daha rafine ve tatmin edici hale geldi ve biz de gittiğimiz yön konusunda heveslendik. Tam üretime geçerken, hedefimizin ne kadar büyük olduğu ortaya çıktı. The Last of Us Online'ı yayınlamak ve desteklemek için tüm stüdyo kaynaklarımızı yıllarca lansman sonrası içeriği desteklemeye ayırmamız gerekecekti ve bu da gelecekteki tek oyunculu oyunların geliştirilmesini ciddi şekilde etkileyecekti. Dolayısıyla önümüzde iki yol vardı: yalnızca canlı hizmet veren bir oyun stüdyosu olmak ya da Naughty Dog'un mirasını tanımlayan tek oyunculu anlatı oyunlarına odaklanmaya devam etmek." Oyunun menüsünden sızdırılan bir görüntü |
Bildirim