Şimdi Ara

THiEF 4 [PS4 ANA KONU] (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
180
Cevap
0
Favori
9.472
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • videonun devamı başka video olarak gelir. Çünkü o eleman işten ayrıldı diye hatırlıyorum. Bu arada pc konusunu açtım resimleri sizin mesajdan arakladım. Mazur görün.

    edit:sitenin azizliğine uğradım sonra da vazgeçtim zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JagerBomb -- 5 Mart 2013; 18:57:05 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Meskalamdug

    videonun devamı başka video olarak gelir. Çünkü o eleman işten ayrıldı diye hatırlıyorum. Bu arada pc konusunu açtım resimleri sizin mesajdan arakladım. Mazur görün.

    edit:sitenin azizliğine uğradım sonra da vazgeçtim zaten.

    Nedemek ağbiciğim tabiki.
  • Official site : http://www.thiefgame.com/

     THiEF 4  [PS4 ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SiPAHi_ -- 5 Mart 2013; 20:09:20 >

  • < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Görüntüler çok çöp.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evo_4

    Görüntüler çok çöp.

    şu anda görüntülerden çok dinamiklerden endişe duymak gerekir. Yeni nesil konsollara çıkartmayı planlamadan önce çalışmalara başlandı. Yani grafikler eski olabilir ve zamanla gelişebilir. Ama bir yüzme yoksa, gölgelerde gizlenme yoksa, tam fps kamera yoksa oyun tırt olma yolundadır.
  • Thief 4 Hakkında Bilinen Tüm Detaylar!

    Eidos Montreal tarafından geliştirilen ve 2014 yılında PC yanısıra PS4 ve diğer yeni nesil konsollara çıkacağı onaylanan yeni Thief'in oynanış dinamiklerinden bazı detaylar gün yüzüne çıktı.

    Hikaye olarak serinin kahramanı Garrett'in gotik, endüstriyel metropolise geri dönüşü işleniyor. Şehire özel bir isim verilmemiş ve "The City" olarak betimlenmiş. Tabii ki Garrett, kendini zengin yapacak herşeyi çalmak için maceraya atılıyor. İşte Game Informer editörlerinin kaleme aldığı oynanış mekaniklerinden detaylar:



    Yapay Zeka:
    Garrett bir savaşçı değil. 4 veya daha fazla düşmanla dövüşmesi pek hayrına olmayacak. Gardiyanlar ve diğer NPC karakterleri bölümlerin tasarımlarından haberdar ve sizin nereye saklanabileceğiniz konusunda tahmin yürütecekler. Aynı şekilde Gardiyanlar bölümlerin topografisi konusunda bilgililer ve bölümlerde hangi bölümlerin saklanmak için elverişli olduğunu anlacayacaklar. Her NPC, Garrett'i aramak için farklı bir yola baş vuracak.



    Oynanış Mekanikleri:
    Ekranınızda yer alan navigasyon size nereye gitmeniz konusunda yardımcı olacak. Yapımcı ekip oyuncuların gördüğü her yeri araştırmasını & keşfetmesini istiyor. Her odanın birden fazla giriş ve çıkışı, gizlilik öğelerini kullanarak hedefe ulaşmak için birden fazla yöntem bulunuyor. Oyuna bir de Focus mekaniği eklenmiş. Focus, Garrett'in gözünden kaçabilecek tırmanma alanlarını gün yüzüne çıkaracak ve bu özellik geliştirmeye açık olacak. Düşmanla mücadele anlarında da kullanılacak olan Focus, rakibin atak noktalarını gösterecek. Örneğin düşmanı hızlıca göğsünden iterek karanlığa karışmak için daha çok zaman kazanmanız sağlanıyor.

    Yeni eklenen mekanikler arasında parmak izi sistemi yer alıyor. Bu sayede her çekmecenin kontrol edilebilir olduğu oyunda hangi çekmece bakmak için en iyisi, anlayacaksınız.

    Gerratt gözüne kestirdiği eşyaları, nesneleri ele geçirmek için yankesicilik yapacak. Yankesicilik yaparken kullanacağınız Focus özelliğiniz size zamanı yavaşlatma ve aynı anda birden fazla eşya çalma şansı verecek. Garrett, çalınması neredeyse imkansız olarak bir şeyi çalarak motive olacak. Bölüm sonlarında para harcayarak ekipmanlarını yükseltebilecek.

    Bölümler içine gizlenmiş özel eşyalar yer alıyor. Bu eşyaları bularak Gerratt'ın sığınağını dekore etme şansına erişeceğiz.

    Yapımcılar savaş mekaniklerini mümkün olduğunca eğlenceli hale getirmek ve dileyen oyuncuları dövüşe sokmak istiyor.



    Gerratt'ın Techizatları:
    - Blackjack: Düşmana arkasından yaklaşıp vurduğunuzda bayıltır.
    - Yay: Oyundaki en güçlü gerecimiz. Savaşlar dışında da kullanılabilinen yay gardiyanları başka yöne çekmek, bazı anahtarları aktif hale getirmek ve dolayısıyla gardiyanları oda içine kilitlemek gibi anlarda işimize yarayacak.
    - Özel Oklar: Oklar farklı amaçlar için farklı alanlarda kullanılabilinecek. Mesela uzakta bizi açığa çıkarabilecek bir ateşi kuru buz okuyla söndürebileceğiz; tespit edildiğimiz bir yerde duman okuyla gözden kaybolacağız.
    - Pençe: Belli noktalara tutunma işi görecek


    Genel Detaylar:
    - Garrett'in yaraları, geçmişinde yaşadıklarının bir izi mahiyetinde tasarımda yer alıyor. Karakter tasarımcısı Nicolas Cantin
    - Yapımcı ekip için serinin köklerine bağlı kalmak öncelikli
    - Serideki büyü elementleri azaltıldı
    - Yapımcı ekibi küçük ve uzun süredir bu proje üzerinde çalışıyor.
    - Yeni bir karakter beraberinde üçüncü kişi bakış açısıyla taktiksel bir oynanış sunulmaya çalışılmış (tıpkı Assassin's Creed gibi) ancak kamera açılarının oyuncuları rahatsız edebileceği düşünülerek vazgeçilmiş.

    http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Thief_4_Hakkinda_Bilinen_Tum_Detaylar-36217.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SiPAHi_ -- 6 Mart 2013; 21:34:09 >




  • Artwork

     THiEF 4  [PS4 ANA KONU]

     THiEF 4  [PS4 ANA KONU]

     THiEF 4  [PS4 ANA KONU]




  • Atmosfer harika yansıtılmış bence.
  • gerratt

    çeviren kişinin Thief'i oynamadığı ne kadar belli.

    Gelelim değerlendirmeye:

    "Garrett bir savaşçı değil. 4 veya daha fazla düşmanla dövüşmesi pek hayrına olmayacak. "
    savaşçı olsaydık aynı anda 10 kişiyi falan mı yenecez yani? Garrett zayıf ama çevik bir hırsızdır en fazla 2-3 kişyi alabilmeli aynı anda. Arcade havası seziyorum.

    AI anlatılan kadarıyla ümit vadediyor, bir de oyunda görmek lazım.

    "Ekranınızda yer alan navigasyon size nereye gitmeniz konusunda yardımcı olacak"
    Kapatabiliyorsak ne ala yoksa arcade'e döner.

    "Focus, Garrett'in gözünden kaçabilecek tırmanma alanlarını gün yüzüne çıkaracak....... Focus, rakibin atak noktalarını gösterecek........... "
    Aynı şekilde hiçbiri gerekli değil. Master Thief miyiz yoksa Master Dumb mı?

    "Yankesicilik yaparken kullanacağınız Focus özelliğiniz size zamanı yavaşlatma ve aynı anda birden fazla eşya çalma şansı verecek."
    EM afedersin ama sana çüş denir artık.

    Hitman Abs + Dishonored çakması ve ergen bebelere çerez olup çıkacak güzelim Thief. Buraya kadarmış demek ki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JagerBomb -- 7 Mart 2013; 14:49:30 >




  • Eidos: "Thief Dishonored'dan farklı olacak"


    Thief geliştiricisi benzetmelere darılmış gözüküyor

    Thief'in ekran görüntüleri basına ilk sızdığında aklınıza gelen ilk şey neydi bilmiyoruz, ama bizim bu yeniden yapımın Dishonored'a ne kadar benzediğiydi. Tabii bunda şaşıracak bir şey yok, zira Dishonored'da bir hayli Thief'e benziyordu. Ama yine de Eidos Montreal yetkilileri durum hakkında açıklama yapma ihtiyacı hissetmişler. İki oyunun ne kadar benzediğini şu resimden görebilirsiniz:

    Görsellik neredeyse birebir aynı gördüğünüz üzere. Ama Eidos'a göre fark oynanış olacak. Oyunun yönetmeni Nicolas Cantin'e göre Dishonored Thief'ten çok Deus Ex'e benziyor, seçim ve aksiyon bazlı oynanışıyla. Aynı zamanda Dishonored'ın gizliliği ödüllendirmeyen yapısını da beğenmemişler. Thief saf bir gizlilik oyunu olmasıyla Dishonored'dan ayrılacakmış söylenene göre.

    Siz ne düşünüyorsunuz? Thief kendini Dishonored'dan sıyırabilecek mi?

    http://www.merlininkazani.com/Eidos_Thief_Dishonoreddan_farkli_olacak-haber-59691p1.html




  • Moiton Capture çalışmaları


    quote:

    Watch The Creation Of A Scene From Thief

    In the middle of what looks like a construction zone, the team behind Thief is using a brand new motion-capture studio from a company called Game On in Montreal to capture both the game's animations and voice work. Both Game On and Square Enix were kind enough to let us bring in our cameras and film the process of capturing several cutscenes from the upcoming Thief reboot.

    Watch the video below to see the team direct and film the actors, and learn all about the process of bringing the new Thief to life.

    Click the banner below to go to our Thief hub, where you'll find additional exclusive content throughout the month.


    Video:
    http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2013/03/11/watch-the-creation-of-a-scene-from-thief.aspx

     THiEF 4  [PS4 ANA KONU]




  • Oyunu arzu ederseniz kimseyi öldürmedende tamamlıyabileceksiniz.


    quote:

    Thief reboot can be completed without killing anyone

    Anyone who enjoyed nicking everything from levels in the original Thief games without so much as alerting a fly, or doing a pacifist runthrough of the recent Dishonored, will be happy to know that the upcoming Thief reboot will allow you to do the very same.

    In a recent blog post on the Eidos Montreal community page, staff member Adam Badke stated the following:


    “Players will have multiple ways to approach their objectives and each objective can be reached using Garrett’s various tools, by exploring and by playing with your environment.

    Each path comes with a set of challenges, encounters and looting opportunities. Difficulty options allow the experience to be scaled for hardcore fans of the original series, but to also let newcomers have a lot of fun. And yes, you can complete the game without killing anybody – Garrett is a Master Thief, not a killing machine!“

    This is certainly good news for longtime fans of the series, who can now rest easy that despite the addition of focus mode and other doodads for Garrett, Thief can still be played as a pure stealth experience, where unlike certain other games (*cough* Hitman: Absolution *cough*) you’re never forced into scenarios where you’re forced to be spotted.

    The mention of extensive difficulty options also hints at the opportunity to make the game play more like classic Thief while still allowing newcomers to tailor the experience to a more accessible form. Let’s hope Eidos Montreal can strike a nice balance.


    http://www.onlysp.com/2013/03/16/thief-reboot-can-be-completed-without-killing-anyone/




  •  THiEF 4  [PS4 ANA KONU]


     THiEF 4  [PS4 ANA KONU]


     THiEF 4  [PS4 ANA KONU]


     THiEF 4  [PS4 ANA KONU]


     THiEF 4  [PS4 ANA KONU]




  • Son oyunlarda ok kullanan karakterler baya moda oldu.Bu oyunda ki karakterimizde ok kullanıyor gördüğüm kadarıyla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eagle Claw

    Son oyunlarda ok kullanan karakterler baya moda oldu.Bu oyunda ki karakterimizde ok kullanıyor gördüğüm kadarıyla.

    Thief döneminde ok-yay zaten kullanılan bir silah. Victorian dönemiyle orta çağ arası bir dönem. Birazda steampunk serpiştirince bu silah daha farklı bir hal almış.
  • Thief serisini çok eski oyuncular bilir, burdaki oyuncuların çoğunun yaşı Thief oyununun hem gizlilik bakımından hemde ilk düşmanı etksizi hale getirdiğinizde saklama unsurlarının bu oyunda kullanıldığını bilmezler.

    Bilenler 2001-2005 dönemi arasındaki oyuncu kitlesidir. 97-99 arası gamepro dergisini alıp okuyanlar ilk thief haberlerini okumuşlardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: U_şen

    Thief serisini çok eski oyuncular bilir, burdaki oyuncuların çoğunun yaşı Thief oyununun hem gizlilik bakımından hemde ilk düşmanı etksizi hale getirdiğinizde saklama unsurlarının bu oyunda kullanıldığını bilmezler.

    Bilenler 2001-2005 dönemi arasındaki oyuncu kitlesidir. 97-99 arası gamepro dergisini alıp okuyanlar ilk thief haberlerini okumuşlardır.

    thief 2'nin tam çözümü hala dolabımda bir yerlerde olacaktı pcgamer türkiye dergisi vermişti. Şimdi o derginin ne Türkiye ayağı kaldı, ne de Looking Glass. Şimdi geyik dergileri ve hızlı tüketilen oyunlar var. Çerez gibi.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.