|
THY, Boeing 737 MAX 9 uçaklarını seferden çekti: Peki ama neden?
-
-
Uçakta emniyet kemerini takmak çok önemli. Patlayan yerin yanında kemer takmayan bir yolcu olsaydı patlamanın yarattığı ani basınç değişimi nedeniyle anında boşluğa fırlayıp giderdi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ipli jeton -- 7 Ocak 2024; 13:42:20 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu kadar hatayı Abd dışı bir şirket yapsaydı o şirkete nefes bile aldırmazlardı. Bütün mallarına çöker yağmalardı Abd
Tek kutuplu dünyanın acımasızlığı.
Deniz taşımacılığını Çin alternatif rotalar ve kanallarla kurtaracak gibi de inşallah havacılık da kurtarılır :)
-
Hemen siyaset. Çok fazla CNN türk izliyorsun kardeşim :) Dünyada iki tane uçak üreticisi var biri ABD ye ait Boeing diğeri Avrupa Birliği ülkeleri ortak üretimi Airbus. İki taraf da çok güçlü ve alternatifi yok. Çin ve Rusya yolcu uçağı mı üretiyor ki havacılık da söz hakkı olsun. Kaldı ki havacılıkta tüm kurallar kanla yazılmıştır bu havacılık atasözüdür. Hatalar çıkar, bu hatalar ölümcül de olabilir ama sonra düzeltilir bu Amerika şirketlerine özgü bir durum değil. Hangi ülke olursa olsun uçak üretimi işine girerse bu tarz problemler ile karşılaşır. Önemli olan sinsilikle hainlikle olayların üstünü örtbas etmeye çalışmasın, hile hurda karıştırmasın.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Fırlatma koltuğu gibi :))
Bazıları uçak düşerse emniyet kemeri ne işe yarar diye dalga geçiyorlar. Demek ki neymiş illa uçağın çakılması için değil milyon tane problem riskine karşı o kemeri takmak gerekiyormuş. Hiçbir kural şaka olsun diye oluşmamış hele hele havacılık ta herşey bir ölüm, yaralanma ve kazadan sonra oluşturulmuş.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Aynen dostum ya
Emisyon zırvasıyla AB araçlarının tepesine binen, Huawei'ye yapmadığı kalmayan Abd niyeyse mühendislerin bile "hatalı" dediği uçak konusunda kendi şirketine gıkı çıkmıyor
Aynen
Yersen
Ha çok istiyorlarsa kendi eş dostlarının kanıyla yazsınlar o kuralları, tutan yok
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doruhüso -- 7 Ocak 2024; 14:35:14 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kendi insanları da öldü geçmişteki kazaları incemek lazım. FAA Etiyopya kazalarından sonra Boeing firmasının uçaklarını tüm dünyada yere indirdi. Yıllarca uçurmadı ve yeni uçak satmasına izin vermedi. Boeing firması birkaç farklı çeşit uçağını teslim edemedi ve çok büyük zarar etti. Hatta bu kararlardan sonra Airbus ilk defa sipariş, teslimat ve karlılıkta öne geçti. Ama geri adım atmadı Amerika havacılık otoritesi. Şirket denetimindeki tüm hainlikleri ortaya çıkardı ve ceza kesti. Üst düzey yöneticiler özür dileyerek istifa etti. Halen de izin verilmeyen uçaklar var gerekenleri tamamlamadan adım atamazsın diyor. Peki bizim müslüman ülkede deprem oldu inanmadığım rakamlara göre 50.000 kişi öldü. İstifa eden, özür dileyen veya araştırma yapılan bir tane kişi söyle.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Boeingin bu tasarım sorunları geçmişlere dayanıyor. Yeni bir olay değil. Zamanında mcdonnell douglas ile birleşmesi sonucu borsa değerini artırmak için piyasada üstünlük sağlama çabasına girdi. Beraberinde pek çok yeni çıkarılan modelde tasarım hataları yapıldı. Şimdi benzer senaryo MAXlerde mevcut. Kullanılan motor bile bu uçağa uygun değil. Sil baştan yeni bir model yapılması gerekiyor ancak firma için çok büyük maliyet ve gelir kaybı olduğu için mevcut model üzerinde hızlı çözümler arama peşindeler.
-
Dostum sonuç, sonuç ne
Hataları olan bir uçak var. Abd tekeli olduğu için dokunulmayan bir şirket var.
Aynı Abd'nin "gözün üstünde kaşın var" diye saldırıp durduğu sayısız ülke ve şirket var
Bir durum, başkalarının tilki kurnazlığı yüzünden haklı mı bulunacak.
Belli bir hacmin üstündeki her türlü oluşum, teşkilat, şirket gırtlağına kadar siyasete batmak zorundayken (yoksa nasıl büyüyecek zaten) nasıl siyaset olmadan açıklanacak
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sonucunu söyledim işte. Amerika havacılık otoritesi FAA soruşturma başlattı. Şirket içinde gizli saklı yapılan tüm pislikleri buldu ve dünyayla paylaştı denetleme sonuçlarını. Bazı kişilerin koltuğu gitmesin diye örtbas etmedi. Özür diletti, istifa ettirdi, uçakların uçmasına izin vermedi, üretilen uçakları teslim etmesine izin vermedi. Bütün yapması gereken işleri sıraladı ve takibini yaptı. Bütün ülkeler, şirketler ve insanlar sütten çıkmış ak kaşık değil hemfikirim sürekli bir çakallık olur. Ama havacılık sektörü denetleme ve cezalandırma açısından Amerika üstüne bir ülke yok. Sektörün tam içinden göbeğinde bir memur olarak söylüyorum bunları.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
şirketin ne boktan çalıştığına dair bir video hazırlanıp youtube kanalına yüklenmşişti. "özgür" amerikan sosyal medyasından youtune; videoyu sessiz sedasız kaldırdı. şimdi yükleyemiyorsun. benzer olay twitter'da paylaşılmış; biden'ın demokratları ile sapkın tarikatların ve bunların çocuk edinimi ilgili video da önce silinmiş, gelen tepki üzerine video yüklü kalmış ama retweet vs edilemiyor, paylaşılamıyor, üste çıkamıyordu. yenisni de yükleyemiyordun. nedeni : nefret söylemi yayıyormuş vs.
-
bu rezaletler airbus'ın önünü açıyor, airbus tekel olmaya doğru gidiyor.
-
Max'ler ölü doğan bebeklerdi zaten. Tabi ki bu kadar yüksek mühendislikte hatalar olur ama bu ar-ge tarafında bir soruna işaret ediyor.
Bir lafım da şu s*çtığımın kemerini takmalarını söylediklerinde kabin memurlarına afra tafra yapan embesillere. Bu haberi iyi okuyun. 26A ve 26B'de oturan sizler olsaydınız ve uçak içi irtifa 11000 ft.'deyken o kapı patlasaydı ne olurdu size acaba :)
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Geçenlerde haberlerde kemer takmam diye bağıran inatlaşan bir tane kadın vardı, ona bu olayı göstermek lazım.
-
Kemer takmam diyenleri oturtacaksın oraya bir adrenalin yaşasın
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Airbus şirketinin rüşvet ile uçaklarını başka ülkelere ve havayollarına satması haberlere çıktı. Cezasını kesip ilgili kişiler istifa ettirildi. Airbus da saçma sapan işlere bulaşıyor çakallık peşinde neyse ki kamuoyu, medya ve adalet makamları başıboş bırakmıyor. Son Boeing olayları ve sil baştan tasarladıkları ekonomik kaliteli uçakları öne geçmesine yaradı.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Boeing 737 ( dar gövde ) serisi eski tasarım. Zamanında en iyisi idi ama şimdi günümüz şartlarına göre eksik kalıyor. Sil baştan dar gövde uçak tasarlamak aşırı pahalı, aşırı emek ve bilgi isteyen, baya zaman alan bir iş. Airbus A319-A320-A321-A321 Neo ve A321 Neo XLR ( Extra Long Range ) uçaklarını son teknoloji ile üretip rekabette baya öne geçti. Boeing de o kadar zaman, para ve emek harcamaktansa kısa yoldan 737 serisini yeni motorlarla revize edip öne geçeyim kurnazlığına girdi çoğu şeyi el altından sinsi sinsi gizledi. Sonuç hüsran, kaza ve ölen onlarca insan. Bütün şirket prestijini kaybetti. Mahallenin yalancısı oldu. 737 fena uçak değil ama alçak uçak Airbus a göre. Doğal olarak yeni motorlar alışmadık kıçta güzel durmadı. Yarım yamalak şark kurnazlığı ürünü yediremediler. Ha allem ederler kullem ederler o teknoloji ve motorları o uçağa yedirirler ama bir kere altlarına ettiler ve yine rekabette geri kalır o uçaklar. Boeing firmasının yapması gereken tüm dürüstlüğüyle sil baştan günümüz uçaklarını son teknoloji tertemiz üretmek. Kağıt kalemi alıp 2024 model uçak çizmek ve üretmek. 50 yıllık kasayı allayıp pullayıp müşterilerine itelemek değil.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Bir kaç gün önce alakasız bir şekilde bu uçağı konuşurken şimdi bu haber başıma bir iş gelmezse iyi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
karburatorleri meme yapmis..bunun icin ucusdan cekildi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sırf biraz daha koltuk koyalım diye diye uçağın şekli değişti resmen koltuk araları 15-20 cm yok artık dizlerim ağrıyor giderken bu hataların çoğu aç gözlülük yüzünden çıkıyor.
Bu kadar hatayı Abd dışı bir şirket yapsaydı o şirkete nefes bile aldırmazlardı. Bütün mallarına çöker yağmalardı Abd
Tek kutuplu dünyanın acımasızlığı. Deniz taşımacılığını Çin alternatif rotalar ve kanallarla kurtaracak gibi de inşallah havacılık da kurtarılır :) |
Uçakta emniyet kemerini takmak çok önemli. Patlayan yerin yanında kemer takmayan bir yolcu olsaydı patlamanın yarattığı ani basınç değişimi nedeniyle anında boşluğa fırlayıp giderdi.
|
Fırlatma koltuğu gibi :))
Bazıları uçak düşerse emniyet kemeri ne işe yarar diye dalga geçiyorlar. Demek ki neymiş illa uçağın çakılması için değil milyon tane problem riskine karşı o kemeri takmak gerekiyormuş. Hiçbir kural şaka olsun diye oluşmamış hele hele havacılık ta herşey bir ölüm, yaralanma ve kazadan sonra oluşturulmuş. |
Kemer takmam diyenleri oturtacaksın oraya bir adrenalin yaşasın
|
Benzer içerikler
- mırıldanarak şarkı bulma
- xiaomi whatsapp sorunu
- amazon drive
- instagram aktiflik kapatma
- yapay zeka uygulamaları
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X