Şimdi Ara

Tian2 – Cennetten Gelen Kaos - Dev-Diary (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.662
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  •  Simya Sistemi

     

    Şüphesiz, simyalar oyundaki en önemli sistemlerden birisi. Simya sistemini elimizden geldiğince dengeli bir hale getirmeye çalıştık ve birazdan göreceğiniz şekilde artık her simya gerek PvP gerek PvM için önemli bonuslara sahip.


    Bazı değerler beklediğinizden düşük gelebilir ancak burada amaçladığımız şey simyalarınızın ekipmanlarınızdan daha güçlü ve önemli olmasını engellemek. Simya elbette gerekli olacak ancak dengeleri kıracak derecede güçlü olmasını elimizden geldiğince limitlemeye çalıştık.


    Yazdıklarımızın daha iyi anlaşılması adına bilmeniz gerekenler şu şekilde; her taşın kendisine özgü iki adet ana bonusu olacak (sarı olanlar) ve bunlara ek olarak altı farklı bonus elde edebileceksiniz. (aynı anda maksimum üç bonus olmak şartı ile)


    Lafı çok uzatmadan en çok merak ettiğiniz kısıma, yani bu bonusların değerlerine geçelim.



    Efsanevi Ejderha Elması (Kusursuz, +6) 


    • Zeka +12
    • Yelpaze Savunması %12
    • Beceri Hasarı %6
    • Beceri Hasarına Karşı Koyma %6
    • Büyü Savunması +360
    • Büyülü Saldırı Değeri +180
    • Metinlere Karşı Güçlü %12
    • Büyü Hızı %18



    Efsanevi Ejderha Yakutu (Kusursuz, +6) 


    • Güç +12 
    • Kılıç Savunması %12
    • Ortalama Hasar %6
    • Saldırı Değeri +180
    • Ortalama Hasara Karşı Koyma %6
    • Defans +180
    • Kritik Hasar Artışı %6
    • Savaşçılara Karşı Güçlü %12



    Efsanevi Ejderha Yeşimi (Kusursuz, +6) 


    • Maks. SP + 1200
    • Çift-El Savunması %12
    • Maks. HP +3600
    • Maks. % HP +12%
    • Hasar HP ile absorbe edilecek %12
    • HP Üretimi %12
    • HP Yenileme Şansı %6
    • Şamanlara Karşı Güçlü %12



    Efsanevi Ejderha Safiri (Kusursuz, +6) 


    • Çeviklik +12
    • Çan Savunması %12
    • Savaşçılara Karşı Dayanıklılık %12
    • Ninjalara Karşı Dayanıklılık %12
    • Şamanlara Karşı Dayanıklılık %12
    • Suralara Karşı Dayanıklılık %12
    • Bosslara Karşı Güçlü %12
    • Zehre Karşı Koyma %12



    Efsanevi Ejderha Grenası (Kusursuz, +6) 


    • Maks. HP +1800
    • Bıçak Savunması %12
    • Maks. SP +1800
    • Maks. %SP %24
    • SP Üretimi %12
    • Kritik Şansı %12
    • Ninjalara Karşı Güçlü %12
    • Büyü Savunması %12



    Efsanevi Ejderha Oniksi (Kusursuz, +6) 


    • Canlılık +12
    • Ok Savunması %12
    • Oklardan Korunma Şansı %12
    • Delici Vuruş Direnci %12
    • Kritik Vuruş Direnci %12
    • Yakın Dövüş Saldırılarını Yansıtma Şansı %12
    • Yakın Dövüş Saldırılarını Bloklama Şansı %12
    • Suralara Karşı Güçlü %12



    Umarız simya değerlerinden memnun kalmışsınızdır ve unutmayınız ki görüş ve önerilerinize her zaman açığız. 


    Sizlerin ekibi,

    Tiān2.





  • Açılış için tarih istiyoruzz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Axor-2528 kullanıcısına yanıt

    Hedefimiz açılışı Mart ayı içerisinde gerçekleştirmek  

  • Beceri Değişikleri v1.0

     

    Beceri değişiklikleri v0.5, karakterlerin becerilerini dengelemeye yönelik ilk denememizdi, ancak bu konuda başka bir güncellemenin zamanı geldi. Ne yazık ki becerilerle çalışmak göründüğü kadar kolay değil - matematik, matematik ve çok daha fazla matematik, sonuç olarak işte buradayız. Bu konunun iki büyük noktası olacak: yaptıklarımız neler ve bunları neden yaptık?


    Yaptıklarımızla başlayalım.


    Klasik olarak, beceriler herhangi bir kurala sahip olmayacak şekilde ölçeklenmektedir. Örnek verecek olursak, savaşçı becerileri öncelikle güç, ardından çeviklik ve can statları ile ölçeklenir. Oyunda güç(STR) statı beklendiği kadar önemli bir konuma bile sahip değildi. Öte yandan şamanların sadece ve sadece zeka(INT) statı ile devasa avantajlara sahip olduğunu biliyoruz.


    Bunu değiştirmeye çalıştık, hadi sizlere bunu tam olarak nasıl yaptığımızı gösterelim.


    Klasik olarak, beceriler herhangi bir kurala sahip olmayacak şekilde ölçeklenmektedir. Örnek verecek olursak, savaşçı becerileri öncelikle güç, ardından çeviklik ve can statları ile ölçeklenir. Güç(str) statı beklendiği kadar önemli bir konuma bile sahip değildi. Öte yandan şamanların sadece ve sadece zeka statı ile devasa avantajlara sahip olduğunu biliyoruz.


    Bunu değiştirmeye çalıştık, hadi sizlere bunu tam olarak nasıl yaptığımızı gösterelim.

    • Savaşçı becerileri asıl stat olarak STR/güç statı ile güçlenirken ikinci olarak DEX/çeviklik ve üçünce olarak VIT/can statı ile güçlenecek.
    • Ninjaların asıl statları DEX/çeviklik olurken ikinci olarak VIT/can ve son olarak STR/güç statı ile becerileri güçlenecek.
    • Kara büyü suraların becerileri INT/zeka statına bağlı olmakla beraber ikincil olarak DEX/çeviklik ve üçüncü olarak VIT/can statı ile güçlenecek.
    • Büyülü silah suralarının becerileri INT/zeka statına bağlı olmakla beraber ikincil olarak STR/güç ve son olarak VIT/can statı ile güçlenecek.
    • Şamanlar ise INT/zeka statı ile becerilerini güçlendirirken ikinci olarak DEX/çeviklik ve son olarak VIT/can statı ile becerilerini güçlendirebilecekler.


    Değiştirdiğimiz bir diğer konu ise becerilerin kesin olmayan bazı özellikleri oldu. Hatırlarsanız suikast becerisini rakibinizin sırtına doğru kullandığınızda daha fazla hasar vereceğinize dair bir efsane vardı. Dürüst olmak gerekirse bu sadece beceri formülüne eklenmiş ufak bir aralıktan ibaret. Şimdi ise beceri hasarlarınız değişmeye devam edecek, ancak eskisi kadar devasa aralıklar ile değil.


    Son olarak, iki beceri üzerinde değişikliğe gidildi.

    • Güçlü beden > Bu beceri artık defans yerine "ortalama hasar direnci" bonusu verecek ve bu bonus perfect master seviyesinde %15'e kadar çıkacak. Ortalama hasar direnci bonusu düz vuruşlar için geçerli bir bonus ve verilen yüzde ile alacağınız hasarı azaltacak.
    • Zehirli bulut > Bu beceri de artık "büyülü saldırı" hasarı yerine normal hasar verecek.


    Şimdi bu değişiklikleri neden yaptığımıza gelelim.

    • Verilen statlar size "gerçekten" yardımcı olacak.
    • Farklı ekipman kombinasyonları yapmanıza olanak sağlayacak.


    İlk cümle zaten kendisi adına konuşuyor. Ekipmanı iyi olan karakter (örneğin hem güç hem çeviklik) sadece güç statına sahip karakterden daha güçlü olmalı. Ayrıca, bir savaşçı güç statı taşıyan ekipmanlar kullandığı zaman, o ekipmanlara sahip olmayan birisine karşı gerçek bir avantaja sahip olmalı.

    İkinci cümle biraz daha oyundaki market ve ekonomi ile alakalı. 12 VIT and 10 yarı-insan bonusuna sahip bir kalkan eskisi gibi "berbat" item olarak görülmeyecek. İşinize yarayacak iki statı bir ekipmanda getirmek, hep sahip olmak istediğiniz bir hazine olabilir. 

    Güçlü beden ve zehirli bulut üzerindeki değişikliklere gelecek olursak, güçlü beden her zaman bir "tank" becerisiydi. Yoksa öyle miydi? Aslında hayır. Yüksek seviyelerde bu becerinin vermiş olduğu defans hem PvM hem de PvP alanında gerçekten hiçbir işe yaramıyordu. Şimdi ise sahip olacakları ortalama hasar direnci ve maks. HP bonusu zihinsel karakterleri gerçekten uzun süre sağ kalabilecek tank karakterlere dönüştürecek.

    Zehir bulut becerisi ise hiçbir zaman büyülü saldırı olmamalıydı, ninjalar çeviklikleri ile bilinen karakterler, büyülü hasarları ile değil. Görünmezlikleri mi? Bu sadece yüzyıllardır kullandıkları ufak bir şey. Zehirli bulut mu? Sadece çok başarılı biyologlar tarafından üretilmiş iksirler.


    Son olarak...

    Bu değişiklerin kesin olmadığını bilmenizi isteriz, sizin düşüncelerinizi her zaman dikkate alıyoruz. Bu becerilerle ilgili veya genel olarak herhangi bir konuda olan görüşlerinizde bize başvurmaktan çekinmeyin.


    Teşekkürler ve yıllar sonra bile hala oynanacak bir oyun inşa etmeye dair umudumuz hala var.

    Nasıl mı? Sizlerle birlikte.

     

    Sizlerin ekibi,

    Tiān2.





  • Ne olup bitiyor hiç haber etmiyorsunuz forumu. Proje yattı mı yoksa ertelendi mi? En azından açılışında bir uğramayı düşünüyordum.

  • Bu konu bana ders çalışma günlüğü konuları açıp asla sonuca ulaşamayanları hatırlattı. Umarım yanılırım ama serverın pek açılacağı yok gibi   

  • 3Korner1Penaltı kullanıcısına yanıt

    Merhaba, sunucu reklam/promosyon sürecine girdiği için eskisi kadar dev-diary güncellemesi yapma imkanımız ne yazık ki olmadı.

    Sunucumuzun açılış tarihi 9 Nisan ve sunucu tanıtım konumuz bugün foruma eklendi.

    https://forum.donanimhaber.com/tian2-cennetten-gelen-kaos-9th-april-international-hard-pvm--152367291




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Khio -- 26 Mart 2022; 16:11:18 >
  • Tanıtımda ve forumda göremedim, tek client özelliği olacak mı? Çok da önemli değil ama oyun kalitesini arttırır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Limiti aynı anda en fazla 5 client ile sınırlı tutacağız, gelecek geri bildirimlere göre limit üzerinde düzenlemeler yapılabilir

  • Fushen F kullanıcısına yanıt

    Açılışı 2. kez ertelendi  

  • Sunucu kesinlikle wom oynamışlara ve SG oynayanlara göre değil. Kasması adeta bir işkence, her gelişme inanılmaz derecede yavaş. 2 saat katlanabildim 18'e gelmeden bıraktım. Geliştirdikleri sistemleri test etmeyi bırak görme fırsatım bile olmadı, zira oyun o kadar yavaş. Oynadığım esnada çok hata ile karşılaştım. Özellikle dükkan bug'ı çok kötü; bir dükkandayken başkasına tıklayınca dükkanı hemen açıp kapatıyor, tekrar tıklamak zorunda kalıyorsunuz taaaa 2006 Metin2'sindeki sorun; dükkanlara uzaktan tıklayamıyorsunuz; çok dükkana peşpeşe tıklarsanız oyun sizi anında atıyor ve tam ekranda iGPU ile bazen fatal crash hatası verip sisteminizi tamamen kilitliyor. İşlem bitirme makrosu belirledim ama makro falan takmadı. 2 kere yaşadım bunu. Tam ekranda istemciden istemciye geçerken yavaşlama var ve çok uzun sürüyor ekrana görüntünün gelmesi. Acaba sürücülerimle alakalı mı diye resmi metin2 DE istemcisiyle denedim ama alt+tab veya küçültüp büyültme sırasında sorunsuz geçiş yaptım.


    Oyunda 3 tane para birimi var: gold, yang ve won. Gold tamamen gereksiz ve alışverişi karmaşıklaştıran aslında yang'ın bin katı. NPC fiyatları pahalı, yang bombaları düşük, EXP ve nesne düşme oranı yine inanılmaz düşük. Metinlerden sadece 7 belki 8 tane kesebildim tek başıma, siz düşünün gerisini. 2 saat oynadım ve ancak o kadar metin kesebildim 2004'te Alesta'da nasıl oynuyorduysak burda da aynısı mevcut yani ve bu yine iyi hali. Zira geçici EXP bonus etkinliği vardı ama hissedilmiyor bile. 100 milyon kere aynı yoldan geçtik zaten, niye bir daha vaktimizi buna harcayalım? Rarity olmayan, günde 4 saat, haftada 5 günde 90. seviyeye erişilemeyen, kasmanın çok zor olduğu, odağın doğal olarak PVP'den PVM'ye kayacağı, kavga dövüşün değil herkesin kendi işine bakacağı bir yerde ben şahsen oynamam — en modern Metin2 olsa bile.


    Bu da deneyeceğim son Metin2 olur zaten, bu saatten sonra bu çöp oyun nostalji değeri için de oynanmaz çünkü suistimal edenler çoğaldı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 3Korner1Penaltı -- 20 Nisan 2022; 18:42:42 >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.