Şimdi Ara

Ticari taksi dolmuş ve otobüsler aylık ne kazanır? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
58.827
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caldexter

    quote:

    Orijinalden alıntı: saveyourself

    2009 yılında yazılan yazı kriz çıkabilme ihtimali var demiş adam ileri görüşlü

    Bu bizim memleket için çok ileri görüşlülük sayılmaz aslında. Her 3-5 senede bir kriz. Ama bazıları teğet de geçiyor, yersen..

    Yersen..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _opeth

    quote:

    Orijinalden alıntı: asves

    quote:

    Orijinalden alıntı: _opeth

    otobüslerde 500T iyi kazandırıyor sanırım.
     Ticari taksi dolmuş ve otobüsler aylık ne kazanır?


    ben 500t çiyim masrafın çıkmazsa (otobüs modeline yakıt tüketimine şöförüne göre değişiyor) 5- 12 bin tl arası araban son model ise yakıt olarak az yakıyor vr yeni diye hat bedeli 3 bin tl devlet almıyor şöfor de iyi kullanıyorsa 12 bin tl kazanırsın

    nasıl bir hortlatma olmuş yav :)

    hor dedin hortladık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium

    istanbulda bu çok fazla değişiklik gösterir. hattının yolcu durumuna göre minibüsün aylık geliri 3000 liradan 10.000 liraya kadar değişir.

    taksiler ise daha mütevazidir 3000-2500 lira arası geliri vardır.



    Neden peki milyon tl isteniyor bu plakalara.

    Adapazarı-Arifiye hattı bile her ay 3500-5000 TL arası para bırakıyor,İstanbul gibi bir yerde özellikle hatlar bu kadar pahalıyken çok az değil mi ? O zaman çok gereksiz bi yatırım İstanbul'da hat işi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium

    istanbulda bu çok fazla değişiklik gösterir. hattının yolcu durumuna göre minibüsün aylık geliri 3000 liradan 10.000 liraya kadar değişir.

    taksiler ise daha mütevazidir 3000-2500 lira arası geliri vardır.



    Neden peki milyon tl isteniyor bu plakalara.

    Adapazarı-Arifiye hattı bile her ay 3500-5000 TL arası para bırakıyor,İstanbul gibi bir yerde özellikle hatlar bu kadar pahalıyken çok az değil mi ? O zaman çok gereksiz bi yatırım İstanbul'da hat işi.

    1.cisi oralarda j plaka diye bişey çıktı bilmem biliyormusun j plakası olmayan yasal sayılmıyor bu yüzden ikincisi orası kooperatif bu yüzden




  • asves A kullanıcısına yanıt
    Bilsem niye sorayım.Ben soru soruyorum sen bana "Biliyor musun." diyosun.

    Peki bu J plaka işi ne oluyor ?

    Mesela bir taksici diyorum yasal çalışıyor,1.000.000TL verip plaka,hat vs. artık her neyse alıyor.Sonra gidip aylık 5000 liraya çalışıyor ? Bunu soruyorum çok mantıksız değil mi ? Yoksa çok daha fazla para mı kazanıyorlar ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    Bilsem niye sorayım.Ben soru soruyorum sen bana "Biliyor musun." diyosun.

    Peki bu J plaka işi ne oluyor ?

    Mesela bir taksici diyorum yasal çalışıyor,1.000.000TL verip plaka,hat vs. artık her neyse alıyor.Sonra gidip aylık 5000 liraya çalışıyor ? Bunu soruyorum çok mantıksız değil mi ? Yoksa çok daha fazla para mı kazanıyorlar ?

    Bence de mantiksiz.

    O paraya ev,dukkan alinip kiraya verilse ya da bir is kurulsa cok daha fazla kazanilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    Bilsem niye sorayım.Ben soru soruyorum sen bana "Biliyor musun." diyosun.

    Peki bu J plaka işi ne oluyor ?

    Mesela bir taksici diyorum yasal çalışıyor,1.000.000TL verip plaka,hat vs. artık her neyse alıyor.Sonra gidip aylık 5000 liraya çalışıyor ? Bunu soruyorum çok mantıksız değil mi ? Yoksa çok daha fazla para mı kazanıyorlar ?

    daha deminki tavrım için özür dilerim.
    j plaka olmaması demek şunu anlatıyor tabi bu uygulama kocaelinde geçerli. geçici çalışıyorsun hani devlet istediği zaman fesh edip seni hattına kendisi çalışabilir ya da kapatabilir şu konuda haklısın istanbulda taksi plakaları çok pahalı söyle söyleyim otobüsde pahalı olmasını haksız yere ,yeni otobüslerin pahalı olması diyelim temsa kreddi ile 400 tlye yakın geliyor yani otobüs fiyatını çıkardığın zaman istanbulda hat 600 den başlıyor ve istanbulda bir otobüs en kötü 7 bin tl kazanıyor taksiye gelince yenisi 50 bin tl kazancı taş çatlasa 5 bin tl şu demek oluyor kafalarına göre fiyat çıkartıyorlar ama çözüm basit taksi ihalesi yapacaklar böylece kafası esen taksici istediği zaman 2 trilyonda diyemez zaten lüks taksi ihalesi oldu bu ihale sebebi bu yüzden ve yakında bu ihale yine olcak bu yüzden mesela 500t kazançı iyiki ken bakıom avrupa yakasında adamın otobüsü 2004(bizimki 2006) adam demiş 30 bin tl kazanıyor halbuki yalan ben istanbulda hangi otobüs hattının ne kazandığı çok iyi bilirim biz 950 filan ken piyasası adam kötü hatta 1.250 trilyon demiş yani bazen böyle durumlar çıkıyor o yüzden şunu diyim bilmediğiniz işe girmeyin girseniz bile birine danışın he istanbulda taksi ve otobüs fiyatları kasko ücretleri pahalı olmasında etkiliyor




  • asves A kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler açıklama için.
  • Hocam ev işi de bana gereksiz yatırımmış gibi geliyor.O paraya güzel bi "Rent A Car" işi yapılır. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    Hocam ev işi de bana gereksiz yatırımmış gibi geliyor.O paraya güzel bi "Rent A Car" işi yapılır. :)

    ben size işe söyleyim boş bir alan alcaksınız iş hanı yapcaksınız 20 dükkandan en kötü 1 bin tl kiradan aylık 20 bin tl
  • peki bir dolmuş şoförünün aylık toplam geliri ne kadardır? hat sahibini araç sahibini filan demiyorum, o dolmuşta şoför olarak çalışan kişinin eline geçen aylık para ortalama ne kadardır? mesela konyadaki bir dolmuş şoförü?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayri77

    peki bir dolmuş şoförünün aylık toplam geliri ne kadardır? hat sahibini araç sahibini filan demiyorum, o dolmuşta şoför olarak çalışan kişinin eline geçen aylık para ortalama ne kadardır? mesela konyadaki bir dolmuş şoförü?

    120 tl net gelir (günlük) + en iyisinden sigara + en guzel yerde yemek + iiş için harcadık diyerek kontör = masraflar çıktığında mal sahibinden daha fazla para
  • Metrobüs hattında bir otobüsüm olsun isterdim. Para basıyor resmen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: hayri77

    peki bir dolmuş şoförünün aylık toplam geliri ne kadardır? hat sahibini araç sahibini filan demiyorum, o dolmuşta şoför olarak çalışan kişinin eline geçen aylık para ortalama ne kadardır? mesela konyadaki bir dolmuş şoförü?

    120 tl net gelir (günlük) + en iyisinden sigara + en guzel yerde yemek + iiş için harcadık diyerek kontör = masraflar çıktığında mal sahibinden daha fazla para

    ya gerçekten o kadar kazanıyor mu bu adamlar? sigortaları filan yatıyor mu? hepsi için değil tabi ama bazı dolmuş şoförleri topluma hizmet götüren bir iş olan işlerini o sorumlulukla yapmıyor. kadınlı kızlı çocuklu ortamda küfürlü konuşuyor, sürekli sigara, dengesiz dengesiz hareketler, yolcu kapmak için insan hayatını tehlikeye atmalar, müşteriye ters ters hareketler, sürekli telefonla konuşmalar, telefonla konuşurken de yine küfür gırla, sanki uyuşturucu kullanmış gibi tavırlar...
    bazen diyorum, adamlar herhalde başka hiçbir iş bulamamış, serseriye ancak bu işi vermişler diyorum. o yüzden aldıkları parayı sordum. peki her gün çalışıyorlar mı? gunde kac saat?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayri77

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: hayri77

    peki bir dolmuş şoförünün aylık toplam geliri ne kadardır? hat sahibini araç sahibini filan demiyorum, o dolmuşta şoför olarak çalışan kişinin eline geçen aylık para ortalama ne kadardır? mesela konyadaki bir dolmuş şoförü?

    120 tl net gelir (günlük) + en iyisinden sigara + en guzel yerde yemek + iiş için harcadık diyerek kontör = masraflar çıktığında mal sahibinden daha fazla para

    ya gerçekten o kadar kazanıyor mu bu adamlar? sigortaları filan yatıyor mu? hepsi için değil tabi ama bazı dolmuş şoförleri topluma hizmet götüren bir iş olan işlerini o sorumlulukla yapmıyor. kadınlı kızlı çocuklu ortamda küfürlü konuşuyor, sürekli sigara, dengesiz dengesiz hareketler, yolcu kapmak için insan hayatını tehlikeye atmalar, müşteriye ters ters hareketler, sürekli telefonla konuşmalar, telefonla konuşurken de yine küfür gırla, sanki uyuşturucu kullanmış gibi tavırlar...
    bazen diyorum, adamlar herhalde başka hiçbir iş bulamamış, serseriye ancak bu işi vermişler diyorum. o yüzden aldıkları parayı sordum. peki her gün çalışıyorlar mı? gunde kac saat?

    sigortalarıda yatıyor, bu bahsettiğim durakta bu paraya çalışanlar sabah 6 dan gece 11 -12 lere kadar (kışın 10-11 gibi son servis bitiyor) çalışıyorlar, üstüne kredi kartı vs gibi benzinlik promasyonlarınıda kendilerine alıyorlar, ancak asla müşteriye efendim demeden konuşamazlar gps ile takip edilen araçları öndeki araca 2 dakika yaklaşırsa 10 gün şöför çalışma cezası alır, yukardaki bahsedilen hareketler ise şöförün bu durakta asla birdaha iş bulamama sebebidir, bu sistem devlet tarafından değil duraktaki mal sahipleri tarafından uygulanıyor, keşke her durakta olsa yada devlet eli ile kontrolu yapılsa uygulansada istanbulun birçok nezih duraklarıda bu magandalar tarafından kötü genellemelere katılmasa....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    sigortalarıda yatıyor, bu bahsettiğim durakta bu paraya çalışanlar sabah 6 dan gece 11 -12 lere kadar (kışın 10-11 gibi son servis bitiyor) çalışıyorlar, üstüne kredi kartı vs gibi benzinlik promasyonlarınıda kendilerine alıyorlar, ancak asla müşteriye efendim demeden konuşamazlar gps ile takip edilen araçları öndeki araca 2 dakika yaklaşırsa 10 gün şöför çalışma cezası alır, yukardaki bahsedilen hareketler ise şöförün bu durakta asla birdaha iş bulamama sebebidir, bu sistem devlet tarafından değil duraktaki mal sahipleri tarafından uygulanıyor, keşke her durakta olsa yada devlet eli ile kontrolu yapılsa uygulansada istanbulun birçok nezih duraklarıda bu magandalar tarafından kötü genellemelere katılmasa....

    Gerçekten güzelmiş.Keşke bu uygulama devlet tarafından yapılabilse.




  • şuan taksicilik ve otobüsçülük devri kapandı eskiden para kazanıyordu şimdi dolmuşlar para kazanıyor mesela tuzla-pendik 1.5 trilyon
  • Ankara Çankaya da arkadasım duraklı taksı aldı gecen sene 360.000.00 Lıraya. Gunluk kazancı 250-400 arası degısmekte(Kar). Plakasının sımdıkı degerı 450.000.00.
  • Taksiyi iyi bir duraltan almak gerek sanirim.dolmusuda bol yokuslu hattan aldin mi vatandas yokus cikcagi yere dolmusa biniyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.