Şimdi Ara

TİCKET HACK YEDİM.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
440
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞLAR CHARIM HACKLENMİŞTİ

    1 KEZ PLAT ALDIM BUGUNE KADAR ALDIGIM TEK PREMİUM

    O ELİMDE VARDI

    İYİ BİR TİCKET ATTIM


    Hail, XXXXX


    Thank you for contacting Knight Online Customer Support. Unfortunately, I am unable to resolve this issue personally and must escalate it to another department for further review. Rest assured that your issue will be addressed and a response given as quickly as possible. I apologize for any inconvenience this may have caused and thank you for your patience as we work to resolve this matter.



    Regards,


    Knight Online Customer Support

    GELEN CEVAP


    sora arkandayım arkadaşımın tıcketını attım

    TURKUAZ YAZIYLA OPEN YAZIYOR CVP YOK.

    TURKUAZ YAZININ ANLAMI Work In Progress Ticket has been assigned to a technician and is in process.

    SİZCE NE OLUR SONUÇ ALIRMIYIM BİLGİLİ KİŞİLER YARDIM EDEERSE SEVİNİRİM







  • yanlis departmana attigin icin ticketi yonlendirmisler.
    turkuaz "work in progress" in manasi o ticketin teknisyen tarafinda isleme kondugunu belirtir.

    alabilecegin en iyi sonuc karakterinin lvl ine gore seni idare edecek itemlerin verilmesidir, gidenleri geri vermezler.
    70- ler icin dual md +6, chitin +6 set, dex +6 taki set
    70+ lar icin dual shard +6, shell set +3 veya +6, taki set +9 gibi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mpc -- 28 Aralık 2008; 11:29:15 >
  • kardeş item değil char kokten gitti
  • Türkçesi:
    Knight online müşteri hizmetleriyle bağlantı kurduğun için teşekkürler.Malesef, ben bu sorunu çözemem.Yardım için diğer departmana aktarıcaz.Emin ol cevap adresine hemen gönderilecek.Verdiğimimiz rahatsızlık için özür dileriz ve sabrınız için teşekkür ederiz bu sorunu çözmeye çalışacağız.

    Charı geri alırsın heralde ama itemleri bilmiyorum.
  • Thank you for contacting Knight Online Customer Support. We are aware of your issue and currently working diligently on your original ticket “3582-5193422”. Rest assured that we are working diligently to resolve your query, however due to the complexity of some issues it may take a bit of time. All future correspondences from us regarding this will be in ticket “3882-5154762”. If you have any questions regarding a different issue, please feel free to submit a new ticket and we will be more than happy to assist.



    We apologize for any inconvenience due to the delay and greatly appreciate your patience.



    Regards,

    2.attıgım ticketa söyle bi cevap geldi

    İlk tıcket hala sıyah open yazısı ve

    Hail, XXXXX


    Thank you for contacting Knight Online Customer Support. Unfortunately, I am unable to resolve this issue personally and must escalate it to another department for further review. Rest assured that your issue will be addressed and a response given as quickly as possible. I apologize for any inconvenience this may have caused and thank you for your patience as we work to resolve this matter.



    Regards,


    Knight Online Customer Support

    su yazı var
    bekleyımmı yenı tıcket atayımmı nolur sizce




  • up yardım plesa
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.