Şimdi Ara

tipo 1.6 slx ie için yardım lütfen (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
29
Cevap
1
Favori
9.875
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • dostum bende mpi tempra var 96 model bu yıukarda yazılanlardan hiç biri benim başıma gelmedi aracımın yakıtı 22 25 krş yakıyor sizin olayınız çekiş düşmesi baskı balatadır veya regülatör sizde sıralı sistem yani lpg filtresini temizlet
    Ayrıca en büyük önemli nokta perfomans düşüklüğünde sibop ayarı yaptır aracına ve nasıl serileşiyor ve az yakıyor..

    Ayrıca kim demiş bu araçda tork düşük diye gülerim sadece iyi forumlar.
  • gaz 1.80 iken sehir ici 22 kurus yakardi sehir disi 11 kurustu ne ettiysem sehir ici dusmedi simdi i 20 sahibiyim keske olmasaydim yeni lpg taktirdim sehir ici tipomun gittigi yolda gaz 2.30 19 ile 20 kurus yakiyor sehir disina daha nasip olmadi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tandem_78

    quote:

    Orijinalden alıntı: bozkurt58

    quote:

    Orijinalden alıntı: tandem_78

    hayır hatırlıyorum gibime geldi, bende alma demiştim hatta. elektronik veya mekanik problemlerini yazdım gibi sanki.

    evet yazmıştınız gayet iyi hatırlıyorum ama yakıtı dışın da araçtan çok memnunum :)

    Allah tekerine daş dolamasın

    saolun hocam allah razı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemal1112

    98 model tipom var 1.6 slx ie mpi motor aracım çekisten düstü ve en önemlisi cok yakıyor lpg de bujileri yeni degistirdim hava filtresinden cok yakar dedıler onu degıstırdım ama yıne aynı bugun dort kısı uzun yolda 35 kurusl yaktı 90-110 km hızda bu normalmı yoksa bır sorunmu var acaba birde çekisten cok düstü lütfen tipo kullananlardan yardım bekliyorum...
     tipo 1.6 slx ie için yardım lütfen

    çok yakıyor demıissın nesi çok bu aracın 350 kuruş gayet uygun bızde şahın var 50 kuruş yakıyor buna nedıceksın arkadaşım araba bişey yok gayet ekonomik




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemal1112

    ...
     tipo 1.6 slx ie için yardım lütfen

    araç hakketen yorgun duruyor çok hırpatalanmış gibi geldi bana elınden çıkar derım dostum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihyuksel20

    quote:

    Orijinalden alıntı: kemal1112

    ...
     tipo 1.6 slx ie için yardım lütfen

    araç hakketen yorgun duruyor çok hırpatalanmış gibi geldi bana elınden çıkar derım dostum

    nerden anladın kardes yorgun oldugunu bızde bılelım 2 sene oldu masallahı var sanayıye gırmedı daha




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tandem_78

    o zaman 3. enjektörde sorun olabilir. fazla tekleme yoksa temizlenmesi icap edebilir
    subap ayarını her usta yapamaz. o iş çok ince bi iştir, yapan kişinin prof. vasfında bi usta olması lazım. bu iş çocuk oyuncağı değil, işi bilen her usta subap ayarına yanaşmaz çünkü bu insanın kalbinin ritminin bozulmasına benzer bilmem anlatabildim mi?

    arkadaslar dun tipomun motoruna bakarken bu hava fıltresının borusundan motorun alt tarafına ayrılan bır tane daha boru var daha ınce onun motora gıren yerınde yırtık vardı burası ne ıse yarıyor bılen varmı bırde ben burayı bantladım yırtık dıye bu seferde aracı calıstırınca aku ısaret lambası hafıf kızarık gostermeye basladı aracım 98 tipo slx i.e bu boruyla bır ılgısı varmı bu aku lambasının
  • hava filtresine giden borunun geldiği noktadaki kutuyu diyosan onu yapıştır fazla hava almasın. bu araçlar lpg uyumlu olmadığı için sıkışan gaz orayı yarmış olabilir (benim tahmin ettiğim yer ise)
    ayrıca fazla hava almasını engellemek için borunun içine halı bandı falan yapıştırmışlardı benimkine

    (ben arabayı satalı 3 yıl olduğu için motor bloğu hayal meyal aklımda, onun için yanlış bilgi vermek istemem)

    akü sorunu için evvela kayışlara baktır belki gevşeme falan olabilir. akü lambası şarz etmediği zaman yanar, yani dinamoda veya kayışlarda sorun varsa yanar. yada bunların kronik ekran sorunları vardır göstergedeki ufak bi iki parçanın değişmesi gerekebilir

    akü zayıfsa mutlaka boşalmadan değiştir, elektronik aksamın biyerine zarar verebilir. ayrıca akü şarz olur dolar diye düşünme çünkü şarz olan akü 2 gün araba çalışmazsa yine boşalır.

    yukardan aşağı tüm yazdıklarım tamamen benim başıma gelenlerdir




  • SLm'a abiler aranızda yeniyim 99 modeL 1.6 mpi motor tipom var aracımdan gayet memnunum ama küCük bi skıntı yasadım aracta sıralı sistem yok eski düzen beyin mevcut iLk basta benzinle calısıp
    Hafif gaz verince Lpg'ye geciyodu sanırım benzin pompasından kaynaklanan sebeple aracım calısmaz oldu kesiciden olabilir dediler ve aküden kesiciye + verdim calıstı o sekiLde tamirciye gittim
    Benim Lpg - Benzin butonu önce benzinde calıstıktan sonra gaza gecen sistemdendi bana yenilerde bu yok basarsın gazda olur basarsın benzine gecer dediler ve buton degiSti extra hic bsy takıLmadı simdi direk gazda calıSıyor
    Bu cok kafama takıLdı madem direk gazda calısıyodu önceki yapanlar neden önce benzin sonra gaz seklinde yapmısLar ? enjeksiyonlu aracta direk gazla calıSması 2 gün sonra bana büyük skıntı verirmi onLara göre sorun olmaz
    böyle senin icin daha iyi dediler ama icime sinmedi hic ne yapmalıyım nasıL olmalı yardımcı olurmusunuz :(




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.