Şimdi Ara

Tır'a arkadan çarpmış. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
1.555
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Allah rahmet eylesin en feci kazalardan daha 2 gün öncede bir RCZ görmüştüm aynı şekilde tır'ın altına giren çok yazık trafik kazasında verdiğimiz kayıplar her geçen gün artıyor toplum ne zaman bilinçlenecek aceba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman

    bu kazalardaki vahşeti engellemenin tek yolu tırın arkasına koruma barı taktırılmasının zorunlu olmasıdır. muayenelerde kusur olarak sayılmalıdır.

     Tır'a arkadan çarpmış.


    bu demir olsa otomobil normal bir kazadaki gibi tepki gösterecekken, koruma barı olmadığı için tırın altına girip ölümlü kazalara neden olmaktadır.



    haberdeki tırda var ama işe yaramamış gibi ?




  • Linkteki haberi okumadım, aynı kaza Hürriyette de verilmiş,

    orada TIR'ın kırmızı ışıklarda beklerken aracın gelip çarptığını söylüyor, yani sağdan dalma vs. yok habere göre....

    Şöförlükte bana ilk denen şeylerden biri de "önünü görmediğin yere kesinlikle dalma" idi, sollama amaçlı değil, normal kendi şeridinde yolda bile giderken önünü göremiyorsan mutlaka hızını azalt ayağı frende olsun demişlerdi, 20 senedir de araç kullanırken hep buna dikkat ederim ve herkese tavsiye ederim....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman

    bu kazalardaki vahşeti engellemenin tek yolu tırın arkasına koruma barı taktırılmasının zorunlu olmasıdır. muayenelerde kusur olarak sayılmalıdır.



    bu demir olsa otomobil normal bir kazadaki gibi tepki gösterecekken, koruma barı olmadığı için tırın altına girip ölümlü kazalara neden olmaktadır.



    Fotolarda var görünüyor. Tek sıkıntı o demir değil ki. Sen 200 km ile o tır a girsen önünden bile çıkarsın. Geçen de dediğim gibi tek suçlu koruma barı oluyor nedense. İki yönlü bakmak lazım olaya. Şimdiki Treyler firmalarının koruma barsız Tretler sattığını sanmıyorum. Geçen senelerde Coca Cola TIR ına arkadan çarpan BMW videosu vardı.Siz sanıyor musunuz ki Coca Cola güvenliksiz araç satın alacak,Krone koruma barsız Treyler satacak?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: rubelhizb


    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Toygun_ank

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    İyi de, sen o TIR'a öyle arkadan girmeyi nasıl becerdin diye sormazlar mı?

    Büyük konuşmamak gerek olayı, nasıl olduğunu bilemezsiniz.

    En kötüsü budur işte araçta envay çeşit donanım olsun tıra arkadan vurulduysa çok büyük sıkıntı..

    Aslında haklısınız ancak, insanımızdaki bu "Bana bir şey olmaz" zihniyetinden korkmaya başladım. Bir kere TIR'a arka sağ köşeden vurmuş. Takıldığım nokta o oldu. Bir de insanımızın görmediği yere korkusuzca dalma cesareti var. Haklısınız, kimse bile bile kaza yapmaz, belki ben de benzer bir kazaya kurban gideceğim ama, henüz 20 bin KM'lik bir şoförüm, tek kazam yine bir "görmediğin yere körü körüne dalmak" ile oldu. Ben orada öğrendim görmediğin yere dalmamak gerektiğini. Neyse ki ben sadece düşen bir ön tampon ile kurtardım.

    Hocam bazı kazalar dediğiniz gibi insanın elinde olan sebeplerle oluyor aşırı hız alkol görmediği yere burnunu sokma vs şeklinde. Ama geçenlerde ilk kazamı yapınca anladım ki bazen sadece olacağı varsa tüm koşullar o kazanın olması için düzenleniyor. Yaptığım kazada kaza noktasına kadar olan yolu neredeyse her gün kullanırım ve 50 ile giderim. O gün 35 40 civarı gittim. 50 ile gitsem o araçla orada buluşmamış olacaktım. Ve benim hatamdan dolayı bana vuran o araç gözüme bir hayli uzak göründü. O yüzden dönüş yapmakta bir mahsur görmedim ve araç bana vurdu. Olacağı varmıştan öte denilecek tek şey çok şükür canlarda bir şey yok ve arkasından araçlarımızın ağır hasar almamış olmasıdır. Bazen sadece kader kısaca.

    Bana kalırsa her kaza önlenebilir. Orada siz mesafe algınızın yanılmasından dolayı gelen aracın hızını ya da mesafesini çok iyi tayin edememişsiniz. Ben de kör noktaya girerken oradan araba çıkabileceğini düşünememiştim. Oysa ki kör noktaya girmeme konusunda kazadan önce de tedbirliydim. Ancak o kazayı yaptığım gün yorgunluk, uykusuzluk, sinir, stres, sıkıntı gibi, bir insanın bilincini ve ayıklığını tamamen körelten ne varsa üzerime mevcuttu. Bununla beraber geçirdiğim 20.000 kilometre boyunca belki de yüzlerce şoförün irili ufaklı hatasını telafi ettim. Bununla beraber 3-4 kere de ciddi ciddi benim hatam diğer şoförlerin dikkati, başarılı refleksi, trafiği doğru okuması gibi etmenlerle telafi edildi. Hiç bir kaza tek bir hatadan meydana gelmez. Bir taraf hata yapıyorsa, diğer taraf bu hatayı telafi eder, sorun olmaz. Ancak diğer taraf bu hatayı telafi etmezse -ki bu da bir hatadır- ya da bir hata da diğer taraf yaparsa ortaya kaza çıkar. Kesinlikle hatasız olamayız, doğru. Ancak bir kişinin hatasının diğeri tarafından telafi edilmesi ile çoğu kazanın önüne geçilebilir. Son olarak, sürücü trafik içerisinde kendisini kötü bir konuma, zor bir duruma sokmamalıdır. Yani görünmeyen yere bodoslama girmek en fazla yardımcı pilotun yol tarifi ile rallide olur -ki önünüzün tamamen boş olduğunu bilerek gidersiniz, trafikte değilsinizdir-. Aksi takdirde en güzel örnek şu video olur:




    Bir örnekte benden;





  • Allah rahmet eylesin , o arkada ki bariyer belli bir hızdan sonra korumaz ki arabanın en dayanaksız yerinden vurmuşlar hem de 5 kişi ne hızı abicim anlamıyorum valla basmıyor kafam ailen arkadaşın varken bu ne şiddet bu ne hız
  • http://youtu.be/-pxppg7RyKI

    http://youtu.be/A-tR4FjlLMk

    http://youtu.be/ozOGIeoK4yU

    aklıma bunlar geldi nedense... :((

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yazık olmuş Allah rahmet eylesin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman

    bu kazalardaki vahşeti engellemenin tek yolu tırın arkasına koruma barı taktırılmasının zorunlu olmasıdır. muayenelerde kusur olarak sayılmalıdır.

     Tır'a arkadan çarpmış.


    bu demir olsa otomobil normal bir kazadaki gibi tepki gösterecekken, koruma barı olmadığı için tırın altına girip ölümlü kazalara neden olmaktadır.



    hocam bır kez ben muayene rASLAMIŞTIM
    o barıyerler olmadan muayeneden geçmemıştı bır tır
    adam gıdıp yaptırmıştı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Lütfen hepimizin iyiliği için makas atan "insan müsveddeleri " ni ilgili yerlere plâka ve yer bilgisi vererek iletelim ve gereğini yapılması için takipçisi olalım.

    Aksi takdirde bir "oksijen zararlısı " gelir ve belki de masum birinin canına kasteder..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kotu bir kaza olmus.Allah rahmet eylesin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok tampon yok yasa yok yönetmelik.. Bunlar okadar bos ki bu memlekette. O bahsettiginiz tampon olsa su suratle carpan aractan herkes sagmi cikacakti sanki. Asiri hiz ve sonrasi olumu hicbir yasa yonetmelik engelleyemez buna anlamak okadar mi zor. Insanimizin birannonce varma ilkel dusuncesi kafalardan kazinmadikca bu olumler gelir gelecektir.
    Asiri hiz felakettir deniyor ama kime atin ölümü arpadan olsun diyen bir topluma!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman

    bu kazalardaki vahşeti engellemenin tek yolu tırın arkasına koruma barı taktırılmasının zorunlu olmasıdır. muayenelerde kusur olarak sayılmalıdır.

     Tır'a arkadan çarpmış.


    bu demir olsa otomobil normal bir kazadaki gibi tepki gösterecekken, koruma barı olmadığı için tırın altına girip ölümlü kazalara neden olmaktadır.



    Aynen öyle hiç bir araba tıra arkadan çarptığında (tırda koruma tamponu yoksa) kazadan kurtulma şansı 0 dır

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    İyi de, sen o TIR'a öyle arkadan girmeyi nasıl becerdin diye sormazlar mı?
    Çok talihsiz bir yorum olmuş. Kimsenin tıra arkadan bilerek çarpacak hali yok intihar eğilimi yoksa ki araçta 5 kişi can vermiş.

    Adı üstünde kazadır. 1 saliselik karar gecikmesi hayatlara mal olabilir.

    Ciddi anlamda kınıyorum.
  • Ölenlere Allah rahmet eylesin inşallah
  • quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    İyi de, sen o TIR'a öyle arkadan girmeyi nasıl becerdin diye sormazlar mı?
    Çok talihsiz bir yorum olmuş. Kimsenin tıra arkadan bilerek çarpacak hali yok intihar eğilimi yoksa ki araçta 5 kişi can vermiş.

    Adı üstünde kazadır. 1 saliselik karar gecikmesi hayatlara mal olabilir.

    Ciddi anlamda kınıyorum.

    Doğru söylüyorsunuz, hız sınırının 120 km/s olarak verildiği yerde 160-180 aralığında gitmek sürücünün insiyatifinde değil, tamamen otomobilin insiyatifindedir. Hiç bir otomobil 120 km/s ile gidemez.
  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Çok güzel yazmışsınız elinize sağlık.

    Bu arada video daki çocukların yaptığı büyük hata. Bende hızlı kullanırım ama görmediğim bir yere girerken kesinlikle gaza basıyor olmam. Herneyse çocuk o hatayı yapmış olsa da , kendisinin ve arkadaşlarının canını iyi pozisyon alarak kurtarmış. Güzel hareket.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.