Şimdi Ara

Tır'a arkadan çarpmış.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
1.555
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çok kötü bir kaza şekli, Allah kimsenin başına vermesin. Araçta 5 kişi varmış, hepsi ölmüş

    http://www.haber7.com/trafik-kazalari/haber/1257005-mersinde-katliam-gibi-kaza-5-olu



  • İyi de, sen o TIR'a öyle arkadan girmeyi nasıl becerdin diye sormazlar mı?
  • Araç feci hale gelmiş

    Allah rahmet eylesin

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arabaya binmeye korkuyor insan gördükçe bu haberleri
    Allah rahmet eylesin..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    İyi de, sen o TIR'a öyle arkadan girmeyi nasıl becerdin diye sormazlar mı?

    Büyük konuşmamak gerek olayı, nasıl olduğunu bilemezsiniz.

    En kötüsü budur işte araçta envay çeşit donanım olsun tıra arkadan vurulduysa çok büyük sıkıntı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Toygun_ank

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    İyi de, sen o TIR'a öyle arkadan girmeyi nasıl becerdin diye sormazlar mı?

    Büyük konuşmamak gerek olayı, nasıl olduğunu bilemezsiniz.

    En kötüsü budur işte araçta envay çeşit donanım olsun tıra arkadan vurulduysa çok büyük sıkıntı..

    Aslında haklısınız ancak, insanımızdaki bu "Bana bir şey olmaz" zihniyetinden korkmaya başladım. Bir kere TIR'a arka sağ köşeden vurmuş. Takıldığım nokta o oldu. Bir de insanımızın görmediği yere korkusuzca dalma cesareti var. Haklısınız, kimse bile bile kaza yapmaz, belki ben de benzer bir kazaya kurban gideceğim ama, henüz 20 bin KM'lik bir şoförüm, tek kazam yine bir "görmediğin yere körü körüne dalmak" ile oldu. Ben orada öğrendim görmediğin yere dalmamak gerektiğini. Neyse ki ben sadece düşen bir ön tampon ile kurtardım.




  • Araç seçimlerinde hep performans istiyoruz ya ışte bu gibi kazalar hep o performansi iyi olan motorları türkiyede gereğinden fazla performansli kullandığımızdan oluyor allah kimseye böyle imtihan vermesin trafik hafife asla alınmamalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Toygun_ank

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    İyi de, sen o TIR'a öyle arkadan girmeyi nasıl becerdin diye sormazlar mı?

    Büyük konuşmamak gerek olayı, nasıl olduğunu bilemezsiniz.

    En kötüsü budur işte araçta envay çeşit donanım olsun tıra arkadan vurulduysa çok büyük sıkıntı..

    Aslında haklısınız ancak, insanımızdaki bu "Bana bir şey olmaz" zihniyetinden korkmaya başladım. Bir kere TIR'a arka sağ köşeden vurmuş. Takıldığım nokta o oldu. Bir de insanımızın görmediği yere korkusuzca dalma cesareti var. Haklısınız, kimse bile bile kaza yapmaz, belki ben de benzer bir kazaya kurban gideceğim ama, henüz 20 bin KM'lik bir şoförüm, tek kazam yine bir "görmediğin yere körü körüne dalmak" ile oldu. Ben orada öğrendim görmediğin yere dalmamak gerektiğini. Neyse ki ben sadece düşen bir ön tampon ile kurtardım.

    Hocam bazı kazalar dediğiniz gibi insanın elinde olan sebeplerle oluyor aşırı hız alkol görmediği yere burnunu sokma vs şeklinde. Ama geçenlerde ilk kazamı yapınca anladım ki bazen sadece olacağı varsa tüm koşullar o kazanın olması için düzenleniyor. Yaptığım kazada kaza noktasına kadar olan yolu neredeyse her gün kullanırım ve 50 ile giderim. O gün 35 40 civarı gittim. 50 ile gitsem o araçla orada buluşmamış olacaktım. Ve benim hatamdan dolayı bana vuran o araç gözüme bir hayli uzak göründü. O yüzden dönüş yapmakta bir mahsur görmedim ve araç bana vurdu. Olacağı varmıştan öte denilecek tek şey çok şükür canlarda bir şey yok ve arkasından araçlarımızın ağır hasar almamış olmasıdır. Bazen sadece kader kısaca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rubelhizb


    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Toygun_ank

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    İyi de, sen o TIR'a öyle arkadan girmeyi nasıl becerdin diye sormazlar mı?

    Büyük konuşmamak gerek olayı, nasıl olduğunu bilemezsiniz.

    En kötüsü budur işte araçta envay çeşit donanım olsun tıra arkadan vurulduysa çok büyük sıkıntı..

    Aslında haklısınız ancak, insanımızdaki bu "Bana bir şey olmaz" zihniyetinden korkmaya başladım. Bir kere TIR'a arka sağ köşeden vurmuş. Takıldığım nokta o oldu. Bir de insanımızın görmediği yere korkusuzca dalma cesareti var. Haklısınız, kimse bile bile kaza yapmaz, belki ben de benzer bir kazaya kurban gideceğim ama, henüz 20 bin KM'lik bir şoförüm, tek kazam yine bir "görmediğin yere körü körüne dalmak" ile oldu. Ben orada öğrendim görmediğin yere dalmamak gerektiğini. Neyse ki ben sadece düşen bir ön tampon ile kurtardım.

    Hocam bazı kazalar dediğiniz gibi insanın elinde olan sebeplerle oluyor aşırı hız alkol görmediği yere burnunu sokma vs şeklinde. Ama geçenlerde ilk kazamı yapınca anladım ki bazen sadece olacağı varsa tüm koşullar o kazanın olması için düzenleniyor. Yaptığım kazada kaza noktasına kadar olan yolu neredeyse her gün kullanırım ve 50 ile giderim. O gün 35 40 civarı gittim. 50 ile gitsem o araçla orada buluşmamış olacaktım. Ve benim hatamdan dolayı bana vuran o araç gözüme bir hayli uzak göründü. O yüzden dönüş yapmakta bir mahsur görmedim ve araç bana vurdu. Olacağı varmıştan öte denilecek tek şey çok şükür canlarda bir şey yok ve arkasından araçlarımızın ağır hasar almamış olmasıdır. Bazen sadece kader kısaca.

    Bana kalırsa her kaza önlenebilir. Orada siz mesafe algınızın yanılmasından dolayı gelen aracın hızını ya da mesafesini çok iyi tayin edememişsiniz. Ben de kör noktaya girerken oradan araba çıkabileceğini düşünememiştim. Oysa ki kör noktaya girmeme konusunda kazadan önce de tedbirliydim. Ancak o kazayı yaptığım gün yorgunluk, uykusuzluk, sinir, stres, sıkıntı gibi, bir insanın bilincini ve ayıklığını tamamen körelten ne varsa üzerime mevcuttu. Bununla beraber geçirdiğim 20.000 kilometre boyunca belki de yüzlerce şoförün irili ufaklı hatasını telafi ettim. Bununla beraber 3-4 kere de ciddi ciddi benim hatam diğer şoförlerin dikkati, başarılı refleksi, trafiği doğru okuması gibi etmenlerle telafi edildi. Hiç bir kaza tek bir hatadan meydana gelmez. Bir taraf hata yapıyorsa, diğer taraf bu hatayı telafi eder, sorun olmaz. Ancak diğer taraf bu hatayı telafi etmezse -ki bu da bir hatadır- ya da bir hata da diğer taraf yaparsa ortaya kaza çıkar. Kesinlikle hatasız olamayız, doğru. Ancak bir kişinin hatasının diğeri tarafından telafi edilmesi ile çoğu kazanın önüne geçilebilir. Son olarak, sürücü trafik içerisinde kendisini kötü bir konuma, zor bir duruma sokmamalıdır. Yani görünmeyen yere bodoslama girmek en fazla yardımcı pilotun yol tarifi ile rallide olur -ki önünüzün tamamen boş olduğunu bilerek gidersiniz, trafikte değilsinizdir-. Aksi takdirde en güzel örnek şu video olur:





  • Mesajınızda aslında benimle aynı şeyden bahsetmişsiniz hocam. 3 yıldır aktif araç kullanıyorum ve sürekli aynı aracı kullandım. Dediğiniz gibi bir çok hata telafi ettim ve hatalarım telafi edildi. Zaten muhtemelen benim yaptığım kazadaki hatayı karşı taraf yapmış olsa yine telafi ederdim. Dönüşümün büyük kısmını tamamlamama rağmen bayan sürücü panikleyip üzerime kırdı direksiyonu. Araçtan sebepli olmadığı sürece her kaza önlenebilir belki ancak sizin saydığınız yorgunluk uykusuzluk vs etmenler ve bende oluşan algı yanılması biyolojik sebeplidir. Bu durumda her şey karşı tarafa kalmış oluyor. Karşı tarafın ne tür bir sürücü olduğunu da bilemeyiz haliyle. Yani yine olacak ölecek meselesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rubelhizb

    Mesajınızda aslında benimle aynı şeyden bahsetmişsiniz hocam. 3 yıldır aktif araç kullanıyorum ve sürekli aynı aracı kullandım. Dediğiniz gibi bir çok hata telafi ettim ve hatalarım telafi edildi. Zaten muhtemelen benim yaptığım kazadaki hatayı karşı taraf yapmış olsa yine telafi ederdim. Dönüşümün büyük kısmını tamamlamama rağmen bayan sürücü panikleyip üzerime kırdı direksiyonu. Araçtan sebepli olmadığı sürece her kaza önlenebilir belki ancak sizin saydığınız yorgunluk uykusuzluk vs etmenler ve bende oluşan algı yanılması biyolojik sebeplidir. Bu durumda her şey karşı tarafa kalmış oluyor. Karşı tarafın ne tür bir sürücü olduğunu da bilemeyiz haliyle. Yani yine olacak ölecek meselesi.
    bu kazalardaki vahşeti engellemenin tek yolu tırın arkasına koruma barı taktırılmasının zorunlu olmasıdır. muayenelerde kusur olarak sayılmalıdır.

     Tır'a arkadan çarpmış.


    bu demir olsa otomobil normal bir kazadaki gibi tepki gösterecekken, koruma barı olmadığı için tırın altına girip ölümlü kazalara neden olmaktadır.




  • Allah rahmet eylesin, ailesine sabırlar diliyorum..

    O videodaki salak ruslara birisi söylememiş mi acaba alt geçit, üst geçit, tünel vs girişlerinde önce bir ayağını gazdan çek diye?

    Tecrubesizliği anlarımda bunların ki tam mondofonluk! Youtube'da seyrettiğim 10 kazanın 7'si rusların!

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah rahmet eylesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 55smsn

    Allah rahmet eylesin.
    Kötü olmuş. Bir anlık dalgınlık, herkesin başına gelebilir. Tabi bu kaza nasıl gerçekleşti bilemiyoruz.

    Ve maalesef İstanbul'da kentsel dönüşüm projesi ve eski evi verip yenilemek adına ara sokaklar ve caddeler kamyonlardan geçilmez oldu. Dün yine bir kamyon park halinde duran C200 Mercedes'e yandan vurmuş ve rapor tutuyorlardı. Mercedesin arka sağ çamurluk delinmişti resmen. Uzak durmak gerek bunlardan. Yolda da denk gelince yanından yöresinden geçerken iyice emin olup geçmek gerek.

    Allah rahmet eylesin.
  • Islerine gelince 2 günde yasa yapıp geçiriyorlar,şu tıra kamyona arkadan girip ölenin hatti hesabi yok,tampon mudur demir bar mıdır hala zorunlu değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    Kötü olmuş. Bir anlık dalgınlık, herkesin başına gelebilir. Tabi bu kaza nasıl gerçekleşti bilemiyoruz.

    Ve maalesef İstanbul'da kentsel dönüşüm projesi ve eski evi verip yenilemek adına ara sokaklar ve caddeler kamyonlardan geçilmez oldu. Dün yine bir kamyon park halinde duran C200 Mercedes'e yandan vurmuş ve rapor tutuyorlardı. Mercedesin arka sağ çamurluk delinmişti resmen. Uzak durmak gerek bunlardan. Yolda da denk gelince yanından yöresinden geçerken iyice emin olup geçmek gerek.

    Allah rahmet eylesin.

    Alıntıları Göster
    Allah rahmet eylesin ancak birazda sebep olmuşlar gibi görünüyor dostum basmıyacaksın okadar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlkanExclusive

    Allah rahmet eylesin, ailesine sabırlar diliyorum..

    O videodaki salak ruslara birisi söylememiş mi acaba alt geçit, üst geçit, tünel vs girişlerinde önce bir ayağını gazdan çek diye?

    Tecrubesizliği anlarımda bunların ki tam mondofonluk! Youtube'da seyrettiğim 10 kazanın 7'si rusların!

    Bence bunun asıl sebebi Rusya'da araç kamerasını zorunlu olması. Yoksa sanmıyorum Rus'ların çok kaza ypğtığını.
  • K.Kahriman kullanıcısına yanıt
    kazadaki tırda var bundan dikkatice incelerseniz fotoyu göreceksiniz
    ayrıca ab uyum yasaları vs için yeni dorselerde fabrika montajlı olarak geliyor bu parça
    hepsini unutun bu barın amacı 60km nin altındaki hızlarda deforme olarak çarpan aracın enerjisini absorbe etmektir.
    uzun lafın kısası 140 la tırın altına girerseniz sizi hiçbirşey koruyamaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a3l4i

    kazadaki tırda var bundan dikkatice incelerseniz fotoyu göreceksiniz
    ayrıca ab uyum yasaları vs için yeni dorselerde fabrika montajlı olarak geliyor bu parça
    hepsini unutun bu barın amacı 60km nin altındaki hızlarda deforme olarak çarpan aracın enerjisini absorbe etmektir.
    uzun lafın kısası 140 la tırın altına girerseniz sizi hiçbirşey koruyamaz

    kesinlikle. tırda bu ekipman var.

    hız limitleri de boşuna yok...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mr.big -- 26 Aralık 2014; 8:43:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    quote:

    Orijinalden alıntı: a3l4i

    kazadaki tırda var bundan dikkatice incelerseniz fotoyu göreceksiniz
    ayrıca ab uyum yasaları vs için yeni dorselerde fabrika montajlı olarak geliyor bu parça
    hepsini unutun bu barın amacı 60km nin altındaki hızlarda deforme olarak çarpan aracın enerjisini absorbe etmektir.
    uzun lafın kısası 140 la tırın altına girerseniz sizi hiçbirşey koruyamaz

    kesinlikle. tırda bu ekipman var.

    hız limitleri de boşuna yok...
    Aşırı hız yapmış belli. Biraz geç varın gideceğiniz yere ya, ne bu hız manyaklığı... Kimse böyle bi kazanın başına geleceğini düşünmez elbette, ama bu ihtimali hiçbi zaman aklımızdan çıkartmamamız lazım.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.