Şimdi Ara

Opel Astra H 1.3 CDTI hakkında yardım(alınacaktır fikir lazım)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.917
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Maddi sebeplerden ötürü severek bindiğim 2013 s60 d2 aracımı satmış bulunmaktayım. Bütçeme göre dikkatimi çeken tek otomobil 2008-2012 arası Astra 1.3 yarı otomatik dizel oldu daha önce kullanan kullanmakta olan arkadaşlardan görüş istiyorum.
    Aracı genellikle şehir içi kullanacağım yaşadığım şehir küçük pek sık trafik derdi olmuyor her gün sadece iş için 20 km yol yapıyorum bu motor bu arabayı şehir içinde seri yürütebiliyor mu ?
    Bildiğim kadarıyla 1.3 mjet motoru ile aynı bakım maliyetleri çıkardığı kronik arızalar var mı ?(d2 volvolarda enjektör problemi hayli meşhur)
    Yarı otomatik olan easytronic nasıl bir şanzımandır ? 1.3 motor ile uyumu nasıldır? (Bazı kimseler yokuş yukarı geri kaydırdığını vs 1 den 2 ye geçerken sarsıntı yaptığını sarsıntı yapması pek sorun değil söylüyorlar.) ufak tefek arızalar da maddi yönden canımızı çok yakar mı ?
    Son olarak sizce o fiyat aralığında başka ne alınabilir? Dizel ve otomatik olmak şartıyla







  • 162.000km dir kullanıyorum. 2011 Astra 1.3Cdti Easytronic.
    Şanzıman trafikte kalırsanız evet sarsınıtılı. 1-2 geçerken çok gaza basıyosanız sarsar onun dışında bir sıkıntısı yok. Araç biraz ağırkanlı kalkışlarda. Benim aracımda yokuş kalkış desteği var o yüzden kaçırma işini bilmiyorum. Ayrıca yazılım da var araçta ve çok memnunum. Yazılım sadece performansa yaramıyor vitesi çok daha kararlı yapıyor çünkü easytronic verilerini torktan okuyor. Aracın malzeme kalitesi döneminden üstte yani neye binerseniz binin megane 2 focus 2 hepsi aşırı kalitesiz iç mekana sahip astraya göre golf 5 kafa kafayadır belki öndedir. Koltuklar sert ve rahatsız. Süspansiyonlar aşırı sert ve rahatsız. Yol tutuş sert süspansiyon ile gayet iyi. Fren hissiyatı 180 ile giderkenki yola oturuşu çok çok iyi.
  • Otomatik şanzımanlısını bilmem. Arkadaşımda 1.3 dizel manuel i var 40 bin km de satın aldı. Araç şuan 190 bin kmde rutin bakımlar hariç sanayiye bir kere gitti o da Z rot başı ses yapıyodu 140 tl verdi. 11-12 bin kmde düzenli olarak bakımlarını yaptırdı.
  • 2013 senesinde 2011 model 1.3 CDTI almıştık. 100 000 km yeni oldu. Sıfır masraf, berbat direksiyon ve koltuklar. Tercih sizin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Badi Ekrem

    2013 senesinde 2011 model 1.3 CDTI almıştık. 100 000 km yeni oldu. Sıfır masraf, berbat direksiyon ve koltuklar. Tercih sizin.
    direksiyon berbat derken kozmetik olarak mı yoksa hissiyat mı
  • Cryin kullanıcısına yanıt
    Kozmetik olarak iyi yıpranmıyor. Ama hissiyat olarak aşırı aşırı sert şehiriçinde bazen isyan etmenize sebep oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nbacıshaquılle

    Kozmetik olarak iyi yıpranmıyor. Ama hissiyat olarak aşırı aşırı sert şehiriçinde bazen isyan etmenize sebep oluyor.
    sert iyidirr
  • 2.5 senedir Manuel olanı kullanıyorum. Kesinlikle yazılım şart. İlk vites kasadan dolayı hantal kalıyor. Direksiyonu sert, süspansiyon sert ama çok iyi yol tutuyor. Fren hissiyatı düşük hızlarda kötü 50km ve üstü hızlarda çok iyi. Koltuklarından bir şikayetim olmadı oldukça memnunum.

    Araç temizse Bakım harici sanayiye uğramazsınız.
  • Cryin kullanıcısına yanıt
    Hocam bir araç boşluğum oldu. Bir hafta bende kaldı. Direksiyona isyan ettim. Çok sert. Hissiz.
  • Yazılım yaptırma işine karşı değilim büyük ihtimalle aldığım gün bakımdan sonra yazılımcı yolunu tutarım. Trafik genellikle bizim burada 2.viteste ağır ağır akan cinsten oluyor şanzımanın devir aralıkları ile ilgili görüşünüz nedir ? Direksiyon sertliğini bu mk3 focus ile karşılaştırabilecek var mı acaba kullandığım en sert direksiyon oydu çünkü
    Bir önce ki arabamda sert süspansiyonluydu sert süspansiyon bana daha güven veriyor gibi geliyor o konuda bir sıkıntım yok.
    Hepinize teşekkür ederim aydınlandım
  • 1.6 LPG’li manuelini kullanmıştık aşırı sert bir araba direksiyon, debriyaj, kapı hertarafı sert arabanın birde yalıtımı pek iyi değildi s60dan sonra çok üzebilir yalıtım.
  • S60 tan sonra çoğu araç beni üzecekti zaten ama mecburen bütçeyi düşürmek zorundayım
  • hocam, evimizden 2 adet astra h 1.3 otomatik geçti. bir tanesini 2011 Eylül ayında 0 alıp 190.000'de pert olarak kaskoya verdik. Diğerini ise 210.000'de Temmuz ayında aldık kız kardeşim için, İstanbul trafiğinde sağa sola giderken kullanıyor şu anda 230.XXX KM oldu. 2 araçta da herhangi bir problem yaşamadık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cryin

    sert iyidirr

    Alıntıları Göster
  • Parasina göre dizel otomatik secenegi alternatifsizdir.Motoru için en sağlam dizel motor olduğu taksiciler tarafindan söylenir.750 bini devirmis anahtar degmemisini görenler var.Bulabilirsen sport tusu donanimi olani al yazilim vs gerek olmadan binersin...
  • Sporta basmadan keyif almazsın
  • Trafik yoğun bol dur kalklı bir yerde bineceksen bulaşma, ama ortalama hız 30km ve üstü akıcı bir yerde süreceksen fiyat performans aracıdır. Bizim ailede iki tane sıfırdan alınmış 2012 mode 143k ve 148k olan 1.3 cdti Easytronik araç var. Soruların varsa yardımcı olurum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sanki Bana Pele



    Alıntıları Göster
  • Easytronic otomatikleştirilmiş manuel bir şanzıman hem 5 ileri hemde performansı pek iyi değil.1den 2ye atarken gazı azaltarak o sorunu çözenler var.Geri kaydırma konusunu tam bilmiyorum.Ben manuel kullanıyorum gayet memnunum performans açışından bir şikayetim yok hem şehir içi hem şehir dışı bana yeterli geliyor 6 ileri olması da avantaj.Motor zaten 1.3mjet sağlamlığına diyecek bir şey yok 600-650 bin kmleri görmesine rağmen motoru açılmamış arabalar var.Kronik sorun olarak gaz yağ soğutucu arızası ve şanzıman f arızası var.Yağ soğutucusu maliyeti 1000tl civarı ama şanzıman robotunda sorun varsa can sıkabilir.
  • Yarıotomatik şanzımanlarda nedense tork/güç düştükçe geçişler daha kararsız ve hissedilir hale geliyor.

    Hemen hemen aynı bütçelerle 1.6 hdi 308 ve 1.6 mj fiat bravoları da değerlendirebilirsiniz. Performans olarak daha tatminkarlar.

    yaklaşık 1 ay kadar önce dizel otomatik olmak üzere astra h, 308 ve bravo arasında kararsız kalıp, içime sinen bravo denk gelince tercihim o yönde oldu.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.