Şimdi Ara

TIRLAR HAKKINDA BÜTÜN SORULARINIZI YANITLAYABİLİRİM (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
243
Cevap
4
Favori
202.710
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ters İntegral

    Arkadaş bu tırların çekici ve dorse,ayrıca toplam fiyatları hakkında da bilgi verebilir misin ?
    Birde bir tır en fazla kaç ton çekebilir ya da hangi tır en fazla kaç ton taşıyabilir.
    Teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    geçen sene alanyada palio go kiralamıştım sideden dönerken 100 km falan hızla gidiyodum baktım arkadan yanlış hatırlamıyorsam volvo tır ın teki sellektör atıyo çekil diye sonra 140 lara kadar çıktım ve hala arkamdan ayrılmadı bu araçlar anladım kadarıyla kadrandakinin üstündeki hızlara çıkabiliyorlar bunların son hızları kaçtır mesela hafif eğimli ve düz bi yolda




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ters İntegral

    Arkadaş bu tırların çekici ve dorse,ayrıca toplam fiyatları hakkında da bilgi verebilir misin ?
    Birde bir tır en fazla kaç ton çekebilir ya da hangi tır en fazla kaç ton taşıyabilir.
    Teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    önce bişi söliyim dorse die bildiğimiz şeyin asıl ismi treylerdir.dorse bir treyler markasıdır.treyler hakkında hiç bi bilgim yok ama 2002 2003 2004 civarı modelli tırları 80000 eurodan aşağı alamassın.3 akisli bi tırda eğer pilo treylerse en fazla 40 ton taşıyabilirsin.gerçi ben 40 tondan fazla taşıyan treyler görmedim ama.wadır belkide.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: charesiz

    fiatcı ben gen genelde telma sistemi eski magnum 480 e-tech lerde görüyodum.yeni tırlarda pek fazla görmüyoru.zaten işyerimde kapandı daf-tırsanda işe başlıcam.ayrıca şuan kadir inanırın yeni çektiği bi dizi war.orda bi magnum war siyah.o arabada da telma war.o arabadan türkiyede bi tane war.ve o araba bizim işyerinde showroomda duruyodu.o arabanın günlük bakımları bana aitti.okadar sewmiştim ki o arabayı çocuğum gibiydi.dizide görünce gözlerim doldu.mal kadir inanır daha arbayı kaldıramıo bile.
    telma konusunda ise sana resimli açıklamalar göndermeye çalışıcam.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: charesiz

    fiatcı ben gen genelde telma sistemi eski magnum 480 e-tech lerde görüyodum.yeni tırlarda pek fazla görmüyoru.zaten işyerimde kapandı daf-tırsanda işe başlıcam.ayrıca şuan kadir inanırın yeni çektiği bi dizi war.orda bi magnum war siyah.o arabada da telma war.o arabadan türkiyede bi tane war.ve o araba bizim işyerinde showroomda duruyodu.o arabanın günlük bakımları bana aitti.okadar sewmiştim ki o arabayı çocuğum gibiydi.dizide görünce gözlerim doldu.mal kadir inanır daha arbayı kaldıramıo bile.
    telma konusunda ise sana resimli açıklamalar göndermeye çalışıcam.

    Bilgi için sağol.Benim için acele değil.sen kendi işine bak.inan çok üzüldüm ama inşallah yeni işin daha iyi olur......Herşey bizler için unutma.iyide kötüde.........canını sıkma sakın...........Ayrıca benimde yarışlara hazırladığım öyle bi arabam vardı sahibi de pilotuda ben değildim ama sanki benim gibiymiş bakardım.yandı ve inanırmısın 3 gün kendime gelemedim...........Bazı arabalara insan gerçekten aşık oluyo ve vazgeçemiyo seni çok iyi anlıyorum...........Ama ne demiş müslüm baba her karanlık gecenin bi sabahı var............İnşallah daha iyisi bi gün senin olur.......................




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ters İntegral

    Arkadaş bu tırların çekici ve dorse,ayrıca toplam fiyatları hakkında da bilgi verebilir misin ?
    Birde bir tır en fazla kaç ton çekebilir ya da hangi tır en fazla kaç ton taşıyabilir.
    Teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: silicon

    Arkadaş bu tırların çekici ve dorse,ayrıca toplam fiyatları hakkında da bilgi verebilir misin ?
    Birde bir tır en fazla kaç ton çekebilir ya da hangi tır en fazla kaç ton taşıyabilir.
    Teşekkürler.

    Fiyat hakkında benim bilgim yok ancak taşıma kapasitesi olarak bi kaç şey gördüm.Hatırlayan olabilir bunu televizyona çıkmıştı 200 tonluk baraj jeneratörünü 100 küsürat tekerlik bi dorsede taşımışlardı.Hatta bu tır için köprüler güçlendirilmiş,yol trafiğe falan kapatılmıştı ve yanlış hatırlamıyosam man F2000 le çekmişlerdi.Ancak tır 30 kmyi geçemedi.Bunlar istisna ama benimde bildiğim kadarıyla standart bi tır 30-40 ton civarı taşıyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fiatci

    quote:

    Orjinalden alıntı: silicon

    Arkadaş bu tırların çekici ve dorse,ayrıca toplam fiyatları hakkında da bilgi verebilir misin ?
    Birde bir tır en fazla kaç ton çekebilir ya da hangi tır en fazla kaç ton taşıyabilir.
    Teşekkürler.

    Fiyat hakkında benim bilgim yok ancak taşıma kapasitesi olarak bi kaç şey gördüm.Hatırlayan olabilir bunu televizyona çıkmıştı 200 tonluk baraj jeneratörünü 100 küsürat tekerlik bi dorsede taşımışlardı.Hatta bu tır için köprüler güçlendirilmiş,yol trafiğe falan kapatılmıştı ve yanlış hatırlamıyosam man F2000 le çekmişlerdi.Ancak tır 30 kmyi geçemedi.Bunlar istisna ama benimde bildiğim kadarıyla standart bi tır 30-40 ton civarı taşıyor..

    Alıntıları Göster
    arkadaş tırların hızı hakkında soru sormuş onu yanıtlıyım.2000 yılından sonra çıkan tüm tırlarda hız sınırlamsı 89,9 da sabittir.yani şoför bu sürati gazı köklesede geçemez.ama volvolarda ve daflarda sigorta panelindeki hız kesici sigortası çıkarılarak aracın hızı açılabilio.yalnız sadce renaıultun yeni modellerinde mikroişlemciye şase werilerek yapılıo bunuda serwistekiteknisyenlerden başka kimse bilmez.ama yine aracın hızı 115 i geçemio.bide 2005 ve 2006 modellerde ise serwis hiç bi şekilde hız açamıo.yani adamlar mikroişlemcilerle aracın hızını kontrol ediolar gerisini siz düşünün




  • quote:

    Orijinalden alıntı: charesiz

    arkadaş tırların hızı hakkında soru sormuş onu yanıtlıyım.2000 yılından sonra çıkan tüm tırlarda hız sınırlamsı 89,9 da sabittir.yani şoför bu sürati gazı köklesede geçemez.ama volvolarda ve daflarda sigorta panelindeki hız kesici sigortası çıkarılarak aracın hızı açılabilio.yalnız sadce renaıultun yeni modellerinde mikroişlemciye şase werilerek yapılıo bunuda serwistekiteknisyenlerden başka kimse bilmez.ama yine aracın hızı 115 i geçemio.bide 2005 ve 2006 modellerde ise serwis hiç bi şekilde hız açamıo.yani adamlar mikroişlemcilerle aracın hızını kontrol ediolar gerisini siz düşünün

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: charesiz

    arkadaş tırların hızı hakkında soru sormuş onu yanıtlıyım.2000 yılından sonra çıkan tüm tırlarda hız sınırlamsı 89,9 da sabittir.yani şoför bu sürati gazı köklesede geçemez.ama volvolarda ve daflarda sigorta panelindeki hız kesici sigortası çıkarılarak aracın hızı açılabilio.yalnız sadce renaıultun yeni modellerinde mikroişlemciye şase werilerek yapılıo bunuda serwistekiteknisyenlerden başka kimse bilmez.ama yine aracın hızı 115 i geçemio.bide 2005 ve 2006 modellerde ise serwis hiç bi şekilde hız açamıo.yani adamlar mikroişlemcilerle aracın hızını kontrol ediolar gerisini siz düşünün


    teşekkür ederim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: son_samuray

    quote:

    Orjinalden alıntı: charesiz

    arkadaş tırların hızı hakkında soru sormuş onu yanıtlıyım.2000 yılından sonra çıkan tüm tırlarda hız sınırlamsı 89,9 da sabittir.yani şoför bu sürati gazı köklesede geçemez.ama volvolarda ve daflarda sigorta panelindeki hız kesici sigortası çıkarılarak aracın hızı açılabilio.yalnız sadce renaıultun yeni modellerinde mikroişlemciye şase werilerek yapılıo bunuda serwistekiteknisyenlerden başka kimse bilmez.ama yine aracın hızı 115 i geçemio.bide 2005 ve 2006 modellerde ise serwis hiç bi şekilde hız açamıo.yani adamlar mikroişlemcilerle aracın hızını kontrol ediolar gerisini siz düşünün


    teşekkür ederim

    Alıntıları Göster
    Madem öyle ben de bi tane sorayım.

    Herhangi bir çekici, treyler bağlı değilken yüksek hızda fren yaptığı zaman nasıl önüne doğru düşmez? Dışardan bakıldığında aracın %80 ağırlığı ön tarafta gibi duruyor. Ani frende öne yığılmıyo mu bu araçlar? Dikine takla atmaması için ön frenlerin çok zayıf, arkaların da çok mu güçlü olması gerekiyo nedir bunu sağlayan??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlaCKwiDoW

    Madem öyle ben de bi tane sorayım.

    Herhangi bir çekici, treyler bağlı değilken yüksek hızda fren yaptığı zaman nasıl önüne doğru düşmez? Dışardan bakıldığında aracın %80 ağırlığı ön tarafta gibi duruyor. Ani frende öne yığılmıyo mu bu araçlar? Dikine takla atmaması için ön frenlerin çok zayıf, arkaların da çok mu güçlü olması gerekiyo nedir bunu sağlayan??

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: BlaCKwiDoW

    Madem öyle ben de bi tane sorayım.

    Herhangi bir çekici, treyler bağlı değilken yüksek hızda fren yaptığı zaman nasıl önüne doğru düşmez? Dışardan bakıldığında aracın %80 ağırlığı ön tarafta gibi duruyor. Ani frende öne yığılmıyo mu bu araçlar? Dikine takla atmaması için ön frenlerin çok zayıf, arkaların da çok mu güçlü olması gerekiyo nedir bunu sağlayan??



    İyide hesap etmediğin bir olay var motor ön iki lastiğin arasına tam ortaya veya geriye yerleşik.Şanzıman ön tekerlerin arkasında diferansiyel.şaft,çeki tablası...vs de.... ön tekerlerin önünde ağırlığı olan radyatör gibi ufak tefek malzemeler ve kupa dediğimiz kafanın bir bölümü.Yani ağırlık merkezi ön tekerlerin arkasına gelecek şekilde yapısı düşünülüyor.(Bunlar benim görüşüm)Yani şimdiye kadar en azından ben öyle bişey duymadım.Charesiz arkadaşımız daha detaylı bilgi verebilir bu konuda sana...............




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fiatci

    quote:

    Orjinalden alıntı: BlaCKwiDoW

    Madem öyle ben de bi tane sorayım.

    Herhangi bir çekici, treyler bağlı değilken yüksek hızda fren yaptığı zaman nasıl önüne doğru düşmez? Dışardan bakıldığında aracın %80 ağırlığı ön tarafta gibi duruyor. Ani frende öne yığılmıyo mu bu araçlar? Dikine takla atmaması için ön frenlerin çok zayıf, arkaların da çok mu güçlü olması gerekiyo nedir bunu sağlayan??



    İyide hesap etmediğin bir olay var motor ön iki lastiğin arasına tam ortaya veya geriye yerleşik.Şanzıman ön tekerlerin arkasında diferansiyel.şaft,çeki tablası...vs de.... ön tekerlerin önünde ağırlığı olan radyatör gibi ufak tefek malzemeler ve kupa dediğimiz kafanın bir bölümü.Yani ağırlık merkezi ön tekerlerin arkasına gelecek şekilde yapısı düşünülüyor.(Bunlar benim görüşüm)Yani şimdiye kadar en azından ben öyle bişey duymadım.Charesiz arkadaşımız daha detaylı bilgi verebilir bu konuda sana...............

    Alıntıları Göster
    şimdi fiatcınında sölediği gibi 600kg dan ağır bi motor.kupanın iki katı ağırlığı kadar bi şase ve motor kadar ağır olan şase.bi kere asla kupa öne yığılamaz.ama sen diosunki nasıl oluyoda yığılmıyo.bende eskiden şaşırıdım.birinci bahsettiğimiz ağırlıklar.ikincisi ebs fren sistemi.tırlarda şöyle bi olay war.ağır olan dingilin frenleme kuvveti daha yüksektir.her dingilde bir ağırlıkı sensörü wardır.bunu körük basınçlarından görür.beyindeki parametre dolayısıyla ağır olan dingildeki frenleme kuvveti daha yüksektir.e dieceksin ki ön tekerdeki ağırlık daha fazla araba fren yapınca yığılacak.adamlar bunuda düşünmüşler ve bi tekere 800milisaniyeden fazla frenleme yaptırmıolar ki 200milisaniye aralıklarla.buda abs nin güzelliği.bu yüzden araç ön tarafa yığılmıyo.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: charesiz

    şimdi fiatcınında sölediği gibi 600kg dan ağır bi motor.kupanın iki katı ağırlığı kadar bi şase ve motor kadar ağır olan şase.bi kere asla kupa öne yığılamaz.ama sen diosunki nasıl oluyoda yığılmıyo.bende eskiden şaşırıdım.birinci bahsettiğimiz ağırlıklar.ikincisi ebs fren sistemi.tırlarda şöyle bi olay war.ağır olan dingilin frenleme kuvveti daha yüksektir.her dingilde bir ağırlıkı sensörü wardır.bunu körük basınçlarından görür.beyindeki parametre dolayısıyla ağır olan dingildeki frenleme kuvveti daha yüksektir.e dieceksin ki ön tekerdeki ağırlık daha fazla araba fren yapınca yığılacak.adamlar bunuda düşünmüşler ve bi tekere 800milisaniyeden fazla frenleme yaptırmıolar ki 200milisaniye aralıklarla.buda abs nin güzelliği.bu yüzden araç ön tarafa yığılmıyo.

    Alıntıları Göster
    Sadece tirlar degil tum araclar uretilirken binlerce fiziksel teste tabi tutulurlar. Ani durma, yuksek hizla viraja girme, savrulma gibi durumlarda aracin nasil davrandigi sensorlerle tespit edilir. Bu test sonuclarina gore araclar gerekirse yeniden dizayn edilirler... Gerekirse araclarin agirlik merkezlerinin yeriyle oynanir ve daha stabil hale getirilirler. Ornegin tirin motorunu 5 santimetre geriye cekmek veya 3 santimetre alcaltmak gibi...

    Dolayisiyla max. hizinda giden bir tir, max. gucte frenlese bile dengeli bir sekilde durur...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ramgen

    Sadece tirlar degil tum araclar uretilirken binlerce fiziksel teste tabi tutulurlar. Ani durma, yuksek hizla viraja girme, savrulma gibi durumlarda aracin nasil davrandigi sensorlerle tespit edilir. Bu test sonuclarina gore araclar gerekirse yeniden dizayn edilirler... Gerekirse araclarin agirlik merkezlerinin yeriyle oynanir ve daha stabil hale getirilirler. Ornegin tirin motorunu 5 santimetre geriye cekmek veya 3 santimetre alcaltmak gibi...

    Dolayisiyla max. hizinda giden bir tir, max. gucte frenlese bile dengeli bir sekilde durur...

    Alıntıları Göster
    mantıklı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi charesiz -- 4 Şubat 2006 13:02:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ramgen

    Sadece tirlar degil tum araclar uretilirken binlerce fiziksel teste tabi tutulurlar. Ani durma, yuksek hizla viraja girme, savrulma gibi durumlarda aracin nasil davrandigi sensorlerle tespit edilir. Bu test sonuclarina gore araclar gerekirse yeniden dizayn edilirler... Gerekirse araclarin agirlik merkezlerinin yeriyle oynanir ve daha stabil hale getirilirler. Ornegin tirin motorunu 5 santimetre geriye cekmek veya 3 santimetre alcaltmak gibi...

    Dolayisiyla max. hizinda giden bir tir, max. gucte frenlese bile dengeli bir sekilde durur...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ramgen

    Sadece tirlar degil tum araclar uretilirken binlerce fiziksel teste tabi tutulurlar. Ani durma, yuksek hizla viraja girme, savrulma gibi durumlarda aracin nasil davrandigi sensorlerle tespit edilir. Bu test sonuclarina gore araclar gerekirse yeniden dizayn edilirler... Gerekirse araclarin agirlik merkezlerinin yeriyle oynanir ve daha stabil hale getirilirler. Ornegin tirin motorunu 5 santimetre geriye cekmek veya 3 santimetre alcaltmak gibi...

    Dolayisiyla max. hizinda giden bir tir, max. gucte frenlese bile dengeli bir sekilde durur...

    Aynen katılıyorum.bakın bu hesaplardan bi tanesi.araç gövdesi kışın gerilir yazın boşalır ve fabrika bunu hesap ederek parçaları ve en önemlisi boyayı yapar.Başınıza gelmiştir boyalı bi parça alt tarafında macun varsa belli bi zaman sonra orası damar damar çatlar.bunun sebebi budur.........Ayrıca ince bi hesap daha....aracın gövdesi virajlarda esner.buna en iyi örnek:amortisör kule gergisini kuleleri sağlamlaştırmak ve bu esnemeyi azaltmak için takarlar.................




  • quote:

    Orijinalden alıntı: byurt

    Bu aletlerde hava yastığı varmı Varsa kaçtane var. Gerek varmı sence ?

    Birde bu araçlarda çarpışma testleri yapıylıorsa yaya veya diğer araçların güvenliğinede dikkat ediliyormu

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: byurt

    Bu aletlerde hava yastığı varmı Varsa kaçtane var. Gerek varmı sence ?

    Birde bu araçlarda çarpışma testleri yapıylıorsa yaya veya diğer araçların güvenliğinede dikkat ediliyormu


    auto show da bir keresinde mercedes çekicinin dorse takılı ve yüklü düz duvara çarptırılmış fotoğrafları yayınlanmıştı. Korkunçtu dorse çekiciyi duvara yapıştırmıştı. feciydi feciii uff




  • quote:

    Orijinalden alıntı: milchschnitte

    quote:

    Orjinalden alıntı: byurt

    Bu aletlerde hava yastığı varmı Varsa kaçtane var. Gerek varmı sence ?

    Birde bu araçlarda çarpışma testleri yapıylıorsa yaya veya diğer araçların güvenliğinede dikkat ediliyormu


    auto show da bir keresinde mercedes çekicinin dorse takılı ve yüklü düz duvara çarptırılmış fotoğrafları yayınlanmıştı. Korkunçtu dorse çekiciyi duvara yapıştırmıştı. feciydi feciii uff

    Alıntıları Göster
    Ağırlık merkezinin ön dingilin ardında olduğunu düşünmüyordum, hep önde gibi duruyodu..

    Aklıma yattı tamamdır arkadaşlar sağolun


    Edit: Gerçi o zaman durduğu yerde takla atardı.. Tamam kusura bakmayın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlaCKwiDoW -- 4 Şubat 2006 21:20:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlaCKwiDoW

    Ağırlık merkezinin ön dingilin ardında olduğunu düşünmüyordum, hep önde gibi duruyodu..

    Aklıma yattı tamamdır arkadaşlar sağolun


    Edit: Gerçi o zaman durduğu yerde takla atardı.. Tamam kusura bakmayın

    Alıntıları Göster
    merhaba cem bey.size bi sorum olucak bu yeni çıkacak olan euro4 standartındaki tırlarda adblue kullanılacakmış.doğrumudur sizce?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: milchschnitte

    quote:

    Orjinalden alıntı: byurt

    Bu aletlerde hava yastığı varmı Varsa kaçtane var. Gerek varmı sence ?

    Birde bu araçlarda çarpışma testleri yapıylıorsa yaya veya diğer araçların güvenliğinede dikkat ediliyormu


    auto show da bir keresinde mercedes çekicinin dorse takılı ve yüklü düz duvara çarptırılmış fotoğrafları yayınlanmıştı. Korkunçtu dorse çekiciyi duvara yapıştırmıştı. feciydi feciii uff

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: milchschnitte


    quote:

    Orjinalden alıntı: byurt

    Bu aletlerde hava yastığı varmı Varsa kaçtane var. Gerek varmı sence ?

    Birde bu araçlarda çarpışma testleri yapıylıorsa yaya veya diğer araçların güvenliğinede dikkat ediliyormu


    auto show da bir keresinde mercedes çekicinin dorse takılı ve yüklü düz duvara çarptırılmış fotoğrafları yayınlanmıştı. Korkunçtu dorse çekiciyi duvara yapıştırmıştı. feciydi feciii uff

    Düşünsene duvara kafa vuruyo ve duruyo ancak arkadan 40 tonluk bi kütle seni sıkıştırmaya başlıyo...........cidden kötü bi durum..........Bide gerçek kazayı içinde ceset varken(Tabi parçaları)görsen heralde bayılırdın.......................Allah düşmanımın başına vermesin........................




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fiatci

    quote:

    Orjinalden alıntı: milchschnitte


    quote:

    Orjinalden alıntı: byurt

    Bu aletlerde hava yastığı varmı Varsa kaçtane var. Gerek varmı sence ?

    Birde bu araçlarda çarpışma testleri yapıylıorsa yaya veya diğer araçların güvenliğinede dikkat ediliyormu


    auto show da bir keresinde mercedes çekicinin dorse takılı ve yüklü düz duvara çarptırılmış fotoğrafları yayınlanmıştı. Korkunçtu dorse çekiciyi duvara yapıştırmıştı. feciydi feciii uff

    Düşünsene duvara kafa vuruyo ve duruyo ancak arkadan 40 tonluk bi kütle seni sıkıştırmaya başlıyo...........cidden kötü bi durum..........Bide gerçek kazayı içinde ceset varken(Tabi parçaları)görsen heralde bayılırdın.......................Allah düşmanımın başına vermesin........................

    Alıntıları Göster
    dorse hızlı kazalarda başa beladır gerçi hemen kopar kafadan ama kopana kadar tırıda çok hırpalar bi kaç resim size









  • quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium

    dorse hızlı kazalarda başa beladır gerçi hemen kopar kafadan ama kopana kadar tırıda çok hırpalar bi kaç resim size







    Alıntıları Göster
    Dingil sayısına göre izin verilen çekici+römork toplam olarak uzunluk ve yarı römorkun uzunluğu nedir? Her türlü taşıtın yasal gabarisini bulabileceğim site var mı?(TC için)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nlty2000

    Dingil sayısına göre izin verilen çekici+römork toplam olarak uzunluk ve yarı römorkun uzunluğu nedir? Her türlü taşıtın yasal gabarisini bulabileceğim site var mı?(TC için)

    Alıntıları Göster
    aslında bu işlerle roder die bi firma ilgilenio.google da roder die aratırsan orda bilgi edinebilirsin die düşünüorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: charesiz

    aslında bu işlerle roder die bi firma ilgilenio.google da roder die aratırsan orda bilgi edinebilirsin die düşünüorum

    Alıntıları Göster
    yok mu soru?
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.