Şimdi Ara

TitanniumX paketli ESP+TCS'li yeni focus bulunmuyor mu? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
0
Favori
2.796
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yeni mondeolarda esp var tcs yok
    araç cayır cayır patinaj çekiyo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mustafa-T -- 22 Ekim 2008; 13:15:16 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mustafatufekci

    yeni mondeolarda esp var tcs yok
    araç cayır cayır patinaj çekiyo


     TitanniumX paketli ESP+TCS'li yeni focus  bulunmuyor mu?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mustafatufekci

    yeni mondeolarda esp var tcs yok
    araç cayır cayır patinaj çekiyo


    Hayır tabiki var...
    YouTube'de 0-100 Testlerinde yanan sarı araç işareti herşeyi anlatıyor...Ayrıca D sınıfı araçların coğunda bunlar standar...
    Cayır cayır pati çeken Mondeo'nun Esp'si Off konumunda dır...
  • kapalı değil esp ama debrajdan birden çekince çekiyo olabilir mi bu arada espli focusun (2003) patinaj çekememesini gördüm teker bi dönüyo bi duruyo bi dönüyo bi duruyo mondoeda esp lambası yanıyo amapatinaja düşebiliyo debrajdan birden çekince çekebilir mi acaba
  • tabikide patinaj çekecektir tcs nin amacı patinaja düşen lastikleri engellemektir. patinaja düşecek sensörler bunu farkedecekki engellesin tabiki bir miktar boşa dönme olacak
    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafatufekci

    kapalı değil esp ama debrajdan birden çekince çekiyo olabilir mi bu arada espli focusun (2003) patinaj çekememesini gördüm teker bi dönüyo bi duruyo bi dönüyo bi duruyo mondoeda esp lambası yanıyo amapatinaja düşebiliyo debrajdan birden çekince çekebilir mi acaba
  • yalan yapma bize mustafa : )
    çok düştün gözümden çok : )
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mustafatufekci

    kapalı değil esp ama debrajdan birden çekince çekiyo olabilir mi bu arada espli focusun (2003) patinaj çekememesini gördüm teker bi dönüyo bi duruyo bi dönüyo bi duruyo mondoeda esp lambası yanıyo amapatinaja düşebiliyo debrajdan birden çekince çekebilir mi acaba


    Çeker...Tam tur olarak çeker sonra yavvaşlamaya başlar...
    Mesela şöyle bir örnek vereyim ;
    Geçen çok dik bir rampada geri geri gelmek zorunda kaldım...Araç 3.20...Arkadan itişli olduğu için arka lastikler düze çıktı araç rampada kaldı...Gazada fazla yüklenince biraz sarsıldı sonra ne kadar gaza bassamda teker çok çok yavaş dönüyordu...Hatta tekerdeki tırnakların asfalta takıldığını duyabiliyorduk...İşte böyle bişe Tcs...Büyük bir teknoloji yani
    Diğer bir örnek ise düz yolda devri redline'ye alıp debriyajdan ayağımı çekince aracın kımıldamaması oldu...Motor sesinden felan bi an ne olduğunu anlamadım...Sonra yavaş yavaş çekince aracın gittiğini anlayınca Tcs olduğunu anladım...
    Bu arada sanırım Bmw'lerde sadece Tcs var...Çünkü el freninini çok rahat kullanabiliyoruz...Unutmadan Tcs var ama devre dışı bırakma yok
    Göbekte yanlayalım derken millete madara olduk




  • tcs de var espde esp nin adı dsc olsa gerek. ve kapatılabiliyor. çok yakın bir arkadaşımın z4ü veya üniden bitirme arkadaşımın ablasının 320i si hayvanlar gibi yanlıyor. dsc kapatıldığında tc de kapatılır. bmw de artık dsc standart. esp ile elfreninin pek bi alakası yok sen elfrenini çektiğinde esp ona müdale edemez
    quote:

    Orjinalden alıntı: Erdm24


    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafatufekci

    kapalı değil esp ama debrajdan birden çekince çekiyo olabilir mi bu arada espli focusun (2003) patinaj çekememesini gördüm teker bi dönüyo bi duruyo bi dönüyo bi duruyo mondoeda esp lambası yanıyo amapatinaja düşebiliyo debrajdan birden çekince çekebilir mi acaba


    Çeker...Tam tur olarak çeker sonra yavvaşlamaya başlar...
    Mesela şöyle bir örnek vereyim ;
    Geçen çok dik bir rampada geri geri gelmek zorunda kaldım...Araç 3.20...Arkadan itişli olduğu için arka lastikler düze çıktı araç rampada kaldı...Gazada fazla yüklenince biraz sarsıldı sonra ne kadar gaza bassamda teker çok çok yavaş dönüyordu...Hatta tekerdeki tırnakların asfalta takıldığını duyabiliyorduk...İşte böyle bişe Tcs...Büyük bir teknoloji yani
    Diğer bir örnek ise düz yolda devri redline'ye alıp debriyajdan ayağımı çekince aracın kımıldamaması oldu...Motor sesinden felan bi an ne olduğunu anlamadım...Sonra yavaş yavaş çekince aracın gittiğini anlayınca Tcs olduğunu anladım...
    Bu arada sanırım Bmw'lerde sadece Tcs var...Çünkü el freninini çok rahat kullanabiliyoruz...Unutmadan Tcs var ama devre dışı bırakma yok
    Göbekte yanlayalım derken millete madara olduk



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TiFoSi_BJK -- 22 Ekim 2008; 20:08:42 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    tcs de var espde esp nin adı dsc olsa gerek. ve kapatılabiliyor. çok yakın bir arkadaşımın z4ü veya üniden bitirme arkadaşımın ablasının 320i si hayvanlar gibi yanlıyor. dsc kapatıldığında tc de kapatılır. bmw de artık dsc standart. esp ile elfreninin pek bi alakası yok sen elfrenini çektiğinde esp ona müdale edemez




    Evet kapı kilitleme düğmesinin yanında bir Dsc yazıyordu...Bastığımda göstergece Kocaman Dsc yazdı ama öyle kaldı...Gitmedi yada Esp gibi göstergede sürekli yanan bir ışık yoktu...Zorladığımda patinaja düşüremedim...Belkide yoldandır diyeceğim ama el freni ile yanladığımız zaman Esp'nin aracı yolda tutması gerekmezmi ? Sonuçta araç yoldan çıktı savruldu...Esp'de bildğim kadarıyla bunu sağlar...Ama ben pek öyle bişey göremedim...Bizim Focus gibi kaydı gitti...
    Ayrıca Dsc düğmesine bastıktan sonra yapmamız gereken başka bişey varmı ? Belkide tam olarak devre dışı bırakamadım...




  • esp elfreniyle savurursan arabayı toparlayamaz. normal olmayan birşeyi yapıyorsun. dscye uzun süre basman gerekiyor bildiğim kadarıyla taki gösterge tablosunda dsc logosu yanık kalana kadar veya dsc off gibi bir uayrı gözükene kadar. esp nin çalışma prensibini biraz araştır el freniyle alakası olmayacağını anlıyacaksın. 3 tekerlereğe kadar frenleme yapabilmekte ama sen arkaları kitlediğinde esp belki onlara müdahale etmek ister ama zaten kitli olan arka lastikleri tekrar harekete geçiremez. esp lastikleri yavaşlatarak aracı kontrol altına alırki duran lastikler daha fazla yavaşlayamaz
    quote:

    Orjinalden alıntı: Erdm24


    quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    tcs de var espde esp nin adı dsc olsa gerek. ve kapatılabiliyor. çok yakın bir arkadaşımın z4ü veya üniden bitirme arkadaşımın ablasının 320i si hayvanlar gibi yanlıyor. dsc kapatıldığında tc de kapatılır. bmw de artık dsc standart. esp ile elfreninin pek bi alakası yok sen elfrenini çektiğinde esp ona müdale edemez




    Evet kapı kilitleme düğmesinin yanında bir Dsc yazıyordu...Bastığımda göstergece Kocaman Dsc yazdı ama öyle kaldı...Gitmedi yada Esp gibi göstergede sürekli yanan bir ışık yoktu...Zorladığımda patinaja düşüremedim...Belkide yoldandır diyeceğim ama el freni ile yanladığımız zaman Esp'nin aracı yolda tutması gerekmezmi ? Sonuçta araç yoldan çıktı savruldu...Esp'de bildğim kadarıyla bunu sağlar...Ama ben pek öyle bişey göremedim...Bizim Focus gibi kaydı gitti...
    Ayrıca Dsc düğmesine bastıktan sonra yapmamız gereken başka bişey varmı ? Belkide tam olarak devre dışı bırakamadım...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    esp elfreniyle savurursan arabayı toparlayamaz. normal olmayan birşeyi yapıyorsun. dscye uzun süre basman gerekiyor bildiğim kadarıyla taki gösterge tablosunda dsc logosu yanık kalana kadar veya dsc off gibi bir uayrı gözükene kadar. esp nin çalışma prensibini biraz araştır el freniyle alakası olmayacağını anlıyacaksın. 3 tekerlereğe kadar frenleme yapabilmekte ama sen arkaları kitlediğinde esp belki onlara müdahale etmek ister ama zaten kitli olan arka lastikleri tekrar harekete geçiremez. esp lastikleri yavaşlatarak aracı kontrol altına alırki duran lastikler daha fazla yavaşlayamaz



    Anlıyorum...
    Birdahaki sefere biraz basılı tutarım düğmeye...Bende madem koydunuz neden devre dışı bırakamıoruz diyordum


    Teşekkürler bilgi için...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ucanhoroz

    yalan yapma bize mustafa : )
    çok düştün gözümden çok : )

    hocam bizde yalan olmaz yanlış bidiğimiz vardır onnuda doğrusunu öğreniriz
    demekki mondeoda çekiş kontrol varmış
    ama focusun çekiş kontrolu daha bi kontrollüydü galiba adam gazı köklede teekr bi döndü bi durdu bi döndü bi durdu ben espsiz sanmıştım (makyajlı focus I lerde nadir esp vardır)hatta peşine gidip durdurdum bu arabada esp var mı diye




  • quote:

    Orjinalden alıntı: esef19

    19 temmuz dan beri esp için bekliyorum muradıma erdim bugunbişey merak ediyorum esp+tcs paket halinde değilmi yani bi araçta yanlız esp yada yanlız tcs olurmu yoksa esp li alınca ikiside mi mevcut oluo..arabada sadece esp yazıo yol bilg menüsünde..



    19 temmuzdan beri mi???????


    hangi liste fiyatından parasını ödediniz acaba.eğer şimdiki fiyatlarla ödediyseniz beklemeye deymiştir.




  • fordun resilliği
    quote:

    Orjinalden alıntı: rocky_m5


    quote:

    Orjinalden alıntı: esef19

    19 temmuz dan beri esp için bekliyorum muradıma erdim bugunbişey merak ediyorum esp+tcs paket halinde değilmi yani bi araçta yanlız esp yada yanlız tcs olurmu yoksa esp li alınca ikiside mi mevcut oluo..arabada sadece esp yazıo yol bilg menüsünde..



    19 temmuzdan beri mi???????


    hangi liste fiyatından parasını ödediniz acaba.eğer şimdiki fiyatlarla ödediyseniz beklemeye deymiştir.




  • Forumdaki arkadaşların yazdıkları benim için çok faydalı oldu. Çuvalla para verip Focus alırken ESP+TCS sisteminin özel sipariş olarak değerlendirilmesini anlamakta güçlük çekiyorum. Bu bilgiler ışığında hele piyasanın oynak olduğu bu zamanlarda Focus almayı bir kez daha düşüneceğim. Şimdilik kullanmakta olduğum emektar LPG'li aracımı (şimdiye kadar sadece LPG ile hiç sorunsuz 150.000 km yaptım.) kullanmaya devam edeceğim. Yine de bu sisteme sahip Focus için 2-3 ay beklemeyi aklım almıyor. İstediğim aksesuar değil güvenlik donanımı. Türk insanının hayatı bu kadar değersiz mi?
  • Fiyat garantisi veremiyoruz ne demek?
    Ben sana bugünkü araç bedeli peşin olarak ödüyorsam sen bu bedeli ister YTL tut, istersen Euro'ya çevir 2-3 ay beklet elinde. Bunlar akılları sıra müşteriyi caydırma taktiğinden başka bir şey değil.Diğer adıyla ,
    (bkz:işi yokuşa sürmek) (bkz:kulağının üstüne yatmak)
  • ESP olan her araçta asr yada tcs vardır.esp onuda kapsayan bir sistemdir.
  • esp ve tcs ye o kadar para vermeye değmez bence vw de warda ne oluyo virajlarda savruluyo gene ama focusta yok virajda savrulma yok belkide vw nin büyüklüğünden oluyordur
  • yok be dostum esp ve tcs o kadar gerekliki.ilk harekette değil ama 2 . sert harekette aracın arkasını kontrol etmek zor.


    benim kafama takılan şu:neden parayı peşin verip arabayı 3 ay sonra alıyoruz.

    zaten onlar normalde araç sipariş ediyor bunuda öyle yapsınlar bende paramı 3 ay faize yatırayım.zam falan gelirsede farkı oradan veririm...

    videoda otobüs var fakat inanın arabalarda aynen böyle




  • Esp hakkında bilgi sahibi olan çok kişi yok. Esas sorun burda. Esp konusunda türk halkı ısrarcı olsaydı, otosan'da esp'li araçları ithal edip hangarda bekletirdi müşteriler için.

    Emniyet kemeri bile takmayan bir milletiz, esp biraz lüks kaçıyor. İnsanlar daha çok kaç basıyo, hızlanması nasıl, tipi nasıl, donanım seviyesi gibi şeylere bakıyorlar.

    Otosan da ona göre muamele yapıyor. Bugün focus titanium'da sony ses sistemi olmasa ama esp olsa, kaç kişiyi cezbedebilir. Millet görüntüye bakıyor malesef.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.