Şimdi Ara

TJ65-015tk Garanti, Mahkeme, İade süreci (kazanıldı!) (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
234
Cevap
1
Favori
12.403
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • benim bilgisayarımda garantiye gitti soruna gelirsek: çok ısınması(boşta 70 yükte 100C görüyor)
    kilitlenme problemi var. Bide ekran ile klavye arasındaki parçada çatlak var ama kapak açılıp kapanmasına hiç bir engeli yokve bu şekilde 1 yıl kullandım önceden nasıl açılıyorsa öyle. Adamlar arza sorununa kapakta olan arzayı göstermişler; telefon ediyorum teklif verilcek o kadar mail attım cevap yok yani, yazdım arza ile ilgisi olmayan bir çatlak ve 11 gün oldu serviste( iş günü ) bu adamlara direk ulaşacam mail yada telefon varmı acaba. Eyer tamir etmezlerse bilgisayarımı tüketici haklarına şikayet etme gibi bir hakkım olabilirmi çünkü eyer etmezlerse gidicem ilk adres bir daha da koyuncudan bir flaş bellek bile almam.

    servis arza notu


    Tamir siparişi no M031000201
    Yaratma Tarihi 03.08.2010
    Ürün No NTBTPBMT85M055TK
    Tanım P.BELL MT85-M-055TK 15/T9400/4/320/VHP
    Seri/IMEI No S1088549103815
    Sipariş Veren ŞAFAK TAŞ
    Adres
    Durum Teklif Verilecek
    Yapılan İş CİHAZ ÜZERİNDE YAPILAN İNCELEMELER SONUCUNDA LCD SOL MENTEŞE BÖLÜMÜNDE FİZİKİ HASAR OLDUĞU TESPİT EDİLMİŞTİR. OLUŞAN FİZİKİ HASAR N ETİCESİNDE ÜST KASA SOL MENTEŞE KISMI ZARAR GÖRMÜŞTÜR. BU GİBİ DURUMLAR GARANTİ KRİTERLERİ DIŞINDA DEĞERLENDİRMEYE ALINARAK ÜCRETLEN DİRMEYE TABİ TUTULMAKTADIR. cİHAZIN SAĞLIKLI ÇALIŞABİLMESİ İÇİN ÜST KASA DEĞİŞİMİNİN YAPILMASI GEREKMEKTEDİR.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tubejh -- 14 Ağustos 2010; 0:22:45 >




  • mesajla falan birşey olmuyor, en iyisi telefon. ha iyi derken kastımız karşıda birini bulmak, yoksa çözümsüzlük aynen devam.
    ben soğutucu aldım, gene de 90 dereceye yaklaşıyor ama en azından kritik değeri geçmiyor. eğer bunu mahkemeye taşımaya karar verdiyseniz işiniz var demektir, benim mahkeme duruşmam bu ayın 29'unda, oysa açalı kaç ay geçti, ilk başvuruyu sayarsan ohooo..

    son 20 gün, bakalım ne olacak, hayırlısıyla kurtulayım da sonra laptopsuz kalsam da sorun yok :) ah packard bell ah, hoparlör kapalı oyun oynattın, internette gezdirdin aylardır...
  • geçen konu aklıma geldi senin duruşma ne oldu dicektim iyi yapmışsın hortlatmakla.
    inşallah davayı kazanırsın da bende cızırtıdan dava açar kazanırım
  • bi daha packarbell markalı ve koyuncunun sattığı hiç bi ürünü almam
    mv86-p-013 model bi makina aldım arkasında koyuncu var diye 6 ay kullanmadan arıza yaptı servise gönderdim (destek bilişim yetkili servismiş) tozlu ortamda kullanılmış 40 $ ödemesi var dediler söylenince işine gelirse dediler kuzu kuzu ödedim makina geldi bi sene olmadan gene aynı arıza tekrar gönderdim gene tozlu ortamda kullanılmış denildi ne hikmetse bu sefer ücret istenmedi işin ilginci arızalardan önce aşırı ısınmalardan ötürü fanları falan temizlemiş öyle göndermiştim şüphelenip evde arama yapmaya başladım benden habersiz taş ocağı falanmı kuruldu diye :)
    bi sene falan aşırı ısınarak iadere edip kullandım ve bi gün gene açılmamaya başladı şarj a taktığımda kısa devre yapıyodu garantide bitmişdi gönderdik gene arıza tespit edildi arkadaşlar toz işinden bıkmışlar sanırım yada garantisi bitince arıza şekli değişiyo bu sefer sıvı teması dediler ve bi servis bedeli çıkardılar bende servis hizmeti veriyorum ama fiyatı görünce dudağım uçukladı dediklerine göre sıvı temasından ötürü anakart ve power kartı yanmış ana kart 410 $ power kart 70 $ makinanın ikinci eli okadar etmez geri gönderin dedim.
    nasılsa arızalandı bi de kendim bakiyim şuna dedim nasılsa çöp dağıttım makinayı power kart yanmış doru ama sıvı teması falan değil şarj sırasında zaten aşırı ısınıyodu o yüzden şansıma bi arkadaş aynı makinadan dağıtmış 50 tl ye power kartı alıp taktım 410 $ arızalı dedikleri ana kart canavar gibi çalışıyor heralde servisten dönünceye kadar kurudu :)
    bu arada packardbell in resmi sitesinde bu model makinaya destek kaldırılmış sanırım mv86-p-13 model çalışan makina kalmadığından eminler :)




  • koyuncuda mı iş yok yoksa packard bell'de mi anlamadım. dediğim gibi koyuncu'nun lafı pb'în bunu sorun olarak kabul etmemesi, ne kadar doğrudur bilmem tabii.
    ne olursa olsun, artık işim ikisiyle de bitcek ve bir daha sen sağ ben selamet (inşallah)
  • arkadaşlar bende de tj65 var. oyun oynarken ekranda yatay olarak kırmızı bi çizgi çıktı... daha sonra kendiliğinden geçti. bikaç hafta sonra aynı çizgiden bi tane de dikey olarak çıktı. garantiye yolladım. 525 tl fatura çıkardılar bana. bildiğim kadarıyla bu çizgiler lcd hatası. adamlar kullanıcı hatası diyolar. böyle bi sorunla karşılaşan arkadaşlar varsa yardımcı olabilirler mi bana?
  • @raceaway
    packard bell bu normal abi

    son 4 gün
  • yarın büyük gün ne diyelim

    merak ettiğim yarınki duruşmadan sonra ne olacağı, bilir kişi raporu falan mı istencek, iyi de ondan sonra yeni belgelerle bir daha mı 6 ay bekliycem lan?
  • tekrar 6 ay mı ?
    yok artık
  • fena sıkıntı bastı sorma, eksik belge tamamlamam gerekecekmiş, hakim söyliycekmiş vs. vs.
    yarın gidip öğrencez işte, bakalım nolcek...
  • Bende bekliyorum sonucunuzu
  • bu ilk duruşma olacak sanırım? ilk duruşmada çözümlenebilir ama 2. duruşmaya ertelenmesinede hazırlıklı olun..oda 1.5-2 ay sonra olur en fazla.daha doğrusu dava yoğunluğuna göre değişebilir ama ortalama süre o şekilde.bilirkişi raporu vs. istenirse oda davanın uzamasına neden olur.konuyu tam bilmiyorum ama mahkemenin yanında eğer alanına giriyorsa birde sanayi ve ticaret bakanlığından işlem başlatabilirdiniz.bu şekilde firmanın haksız olduğuna kanaat getirilirse idari para cezası kesilir.takip edicem elimden geldiğince umarım kısa sürede netice alırsınız
  • Oha! belge teslimi ve bilirkişi raporu ile şubat sonuna gün verdiler, üstelik 20 gün içinde bilirkişi kasım ortasında baksın diye verecekmişim laptopu bu ne ya?? lanet olsun iade falan etmiyorum be
  • tekrar koyuncu ile görüşmeye başladım, hiç sanmamakla birlikte onlardan cevap bekliycem. olmadı 15 gün sonra kasım ortasına kadar bilgisayarsız kalcam...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: raceaway
    arkadaşlar bende de tj65 var. oyun oynarken ekranda yatay olarak kırmızı bi çizgi çıktı... daha sonra kendiliğinden geçti. bikaç hafta sonra aynı çizgiden bi tane de dikey olarak çıktı. garantiye yolladım. 525 tl fatura çıkardılar bana. bildiğim kadarıyla bu çizgiler lcd hatası. adamlar kullanıcı hatası diyolar. böyle bi sorunla karşılaşan arkadaşlar varsa yardımcı olabilirler mi bana?

    serefsiz bunlar ya . . .
  • eveeet, yine döndük başa.. evrak toplamaya başladım, dilekçe yazıcam ve laptop'u bilirkişi raporu için teslim edicem. packardbell gene dava sonucunu bekleyelim demiş, teşekkür ettik hayatımızdan çaldığı 5 ay için...
  • insallah hallolur kardes.s.s
  • Nickimden aratarak belki bulabilirsiniz benim p.bell laptopum (7413), inceleme ve problemle alakalı durumu. Şunu söyleyeyim koyuncunun;

    1. P.bell e sorduk, cevap bekliyoruz
    2. P.bell e sorduk bu bir problem değilmiş.

    dediği hiç bir şeye inanmayın. Ve bu cümlelere istinaden bekleyerek zaman geçirmeyin. (Malum cevap bekliyoruz ayağına oldukça uzun süre oyalamaya çalışıyorlar)

    Kullandığım 7413 ün malzeme kalitesinden performansına inanılmaz memnundum. Satış nedenim de yine memnuniyetsizlikten değildi. Ancak koyuncu p.bell i bırakana kadar almam.
  • Hakem heyetinden bir bayanla görüştüm, 10 gün sonra yaklaşık pb dava sonucunu bekleyelim dedi diye döndü. Evvelinde, davadan önce ürün müdürü her ne kadar dava açmamı önermiş olsa da hem yanlış bilgilendirip 3 günüm harcamasıyla, hem de gelin görüşelim diyerek beni 4 saat yollarda süründürüp gelmemesiyle oldukça sıkıntı çektirdi. Aynısı her görüşmede kasetten konuşan teknik servis sorumlusu için de geçerli. Pb alsam mı bunu iade ettikten sonra bilmiyorum, sonuçta öğrenciye hitap eden fiyatları var ama tekrar aynı şeylerle uğraşmaya değer mi bilmiyorum...
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.