Şimdi Ara

TL-WA7210N problem

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
1.042
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle herkese iyi akşamlar,
    TP Link müşteri hizmetlerini tavsiyesi üzerine TL-WA7210N ap ve TL-ANT2424B aldım,kurulumu yaparken ilk önce sürekli yanan ışıklar birden bire yanıp sönmeye başladılar. Ürüne reset atamıyorum ne kadar uzun süre reset tuşuna bassamda herhangi bir tepki alamıyorum. internet üzerinden aramalarımda kimsenin böyle bir problemle karsılastıgını görmedim.Üründeki karşılaştığım problemi video olarakta yükledim.
    Yardım edebilirseniz sevinirim.









  • Öncelikle @TP-LINK TURKIYE konuya bekleniyor.
  • Aynı cihazdan bende aldım. Kurulumunu müşteri hizmetleri aracılığı ile yaptım. Yardımcı oldular. Sizde müşteri hizmetlerini arayıp fikir alabilirsiniz. Ben cihazı aktif olarak kullanmaya başlamadım henüz ama benimde sıkıntılarım var. Repeater olarak kullanıyorum ben cihazı ama yaydığım ağ bağlanmasına rağmen sınırlı erişim görünüyor. Benim cihazın ışıkları sarı ayrıca sizinki yeşil garibime gitti ilk gördüğümde. Cihazda teknik bir arıza olabilir.

    @only2fast
  • arayuze erişim varmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayir, bagli bile gorunmuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MelwiN kullanıcısına yanıt
    Valla urunu daha once kurdum yeterli sinyal alanadigim icin antende aldim ancak kurlumu yaparken boyle bir sorun yasadim ve bir daha ne arayuze erisebildim ne de resetliyebildim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: only2fast

    Hayir, bagli bile gorunmuyor

    şöyle yapin

    cihazi kapatin arkadaki küçük deliğe bir iğne tarzi şeyle bastirin elinizi çekmeden cihaza elektrik verin 20 saniye kadar tutun yine eliniz basili halde elektrigi kesin sonra acil deneme yapin bakalim ne tepki verecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Tp-Link TL -WDR4900
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Tavsiyem müşteri hizmetlerini aramanız
  • Hicbir degisiklik yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MelwiN kullanıcısına yanıt
    Gun icerisinde iste oldugum icin musteri hizmetlerini arasamda urunun yakininda olamiyorum support@tp-link.com adresinede mail attim yarini bekliyorum bakalim nasil bir onerileri olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: only2fast

    Hicbir degisiklik yok

    o zaman brick olmuştur servis yolu gözükebilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayirlisi diyebilicem yarini beklemekten baska bir carem yokmus gibi gozukuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • only2fast O kullanıcısına yanıt
    Değerli Müşterimiz ;

    Cihazınızın seri numarasını bizlere iletir misiniz?

    Saygılarımızla
    TP-LINK TURKIYE
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    Değerli Müşterimiz ;

    Cihazınızın seri numarasını bizlere iletir misiniz?

    Saygılarımızla
    TP-LINK TURKIYE

    137 ile başlayan seri nolarda problem mi var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ürünümün seri numarası 13AB1603523.
    Bugün mailime aldıgım cevapta adaptörün bozuk oldugu anlasıldı adaptoru degiştirdim sorun ortadan kalktı tabi adaptor koruyuculu priz derken yine masraf ettik.
    Ancak şimdi kurulum yapmaya calsıyorum ilk etapta anteni baglamadan aldığım yayın 17 db iken baglantı ayarlarını girip kaydettigimde yayın 6 db ye düştü anteni bagladıgımda ise ancak 14 db alabildim ve ayrıca ayarlarımıda yapmama ragmen internete baglanamıyorum.
  • only2fast O kullanıcısına yanıt
    Değerli Müsterimiz

    Kurulum desteği için cihazinizin modelini ve kullanmak istediğini mode destegini support.tr@tp-link.com adresimize mail atarak bilgi alabilirsiniz.

    Saygilarimizla
    TP-LINK TURKIYE

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    Değerli Müsterimiz

    Kurulum desteği için cihazinizin modelini ve kullanmak istediğini mode destegini support.tr@tp-link.com adresimize mail atarak bilgi alabilirsiniz.

    Saygilarimizla
    TP-LINK TURKIYE

    Wa7210n 137 ile başlayan serilerde problem mi var?
  • Merhabalar Emre Bey ;

    Serilerimizde problem bulunmamaktadır. Ne gibi bir problemle karşılaştığınızı bizlere belirtirseniz. Yardımcı olunacaktır.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TURKIYE
  • Bu cihazdan ben de aldim 26db gösteren ap ye client modda baglaniyorum sinyal gelmiyo. Bütün olasiliklari denedim ama nafile. Ayni ap i tlwr841n ile sorunsuz kopruluyorum halbuki:). Cihaz arizali olabilirmi sizce

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.