Şimdi Ara

Tofaş Alçaltma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
12.206
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 2000 model orjinal bir şahinim var çok yüksek. önerileriniz nedir çünkü yazılan bin türlü şey var.



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Tofaş Alçaltma: Bilmeniz Gerekenler

    Tofaş otomobillerini alçaltmak, araçların görünümünü iyileştirmek ve sürüş performansını artırmak için popüler bir uygulamadır. Ancak, bu işlemin belirli zararları da olabilir.

    Kısa Travers Zararları:

    Tofaş otomobillerinde alçaltma işlemi genellikle kısa traverslerle yapılır. Bununla birlikte, kısa traversler, aracın süspansiyon sistemine zarar verebilir. Viraj alırken veya engebeli yollarda sürerken, kısa traversler süspansiyon parçalarına aşırı baskı uygulayarak hasara neden olabilir.

    Tofaş Basma Yöntemleri:

    Tofaş otomobillerini alçaltmak için çeşitli yöntemler vardır. En yaygın yöntemler şunlardır:

    • Yay Kısaltma: Bu yöntem, Tofaş'ın orijinal yaylarının kısaltılmasını içerir.
    • Ayarlanabilir Yaylar: Ayarlanabilir yaylar, aracın yüksekliğini daha hassas bir şekilde kontrol etmenize olanak tanır.
    • Coilover Sistemi: Coilover sistemleri, yaylar ve amortisörlerin tek bir üniteye entegre edildiği daha gelişmiş bir alçaltma yöntemidir.

    Alçaltma Miktarı:

    Önerilen alçaltma miktarı, Tofaş modelinize ve sürüş tercihlerinize bağlıdır. Aşırı alçaltma, yol tutuşunu ve sürüş konforunu olumsuz etkileyebilir.

    Basma Fiyatı:

    Tofaş basma fiyatı, alçaltma yöntemine, kullanılan parçalara ve işçiliğe bağlı olarak değişir. Basit yay kısaltma işlemleri daha uygun maliyetlidir, ancak coilover sistemleri gibi daha gelişmiş yöntemler daha pahalı olabilir.

    Dikkat Edilmesi Gerekenler:

    Tofaş alçaltmadan önce aşağıdaki hususları göz önünde bulundurmalısınız:

    • Güvenlik: Aşırı alçaltma, aracın yol tutuşunu ve dengesi bozabilir.
    • Yasal Yönetmelikler: Bazı bölgelerde, belirtilen sınırlar üzerinde araç alçaltmak yasa dışıdır.
    • Garanti: Yetkili bir serviste yapılmayan alçaltma işlemleri, aracın garantisini geçersiz kılabilir.
    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • eğer araçın yaylarını kestirmek istiosan önden 2 arkadan 2 halka kestir
  • Sonradan takozlar ilave edildiyse geri çıkart. Yere basık bir araç istiyorsan bilemem ama Tofaşta her türlü helezon amörtisör oynanmasına karşıyım. Tecrübeyle sabittir..
  • 97 DOĞANIN ÖNÜNÜ BAYA PISTIRMIŞTIK AMA RAMPALARDA ÇOK SÜRTÜYOR TAVSİYE ETMEM
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahsin053

    Sonradan takozlar ilave edildiyse geri çıkart. Yere basık bir araç istiyorsan bilemem ama Tofaşta her türlü helezon amörtisör oynanmasına karşıyım. Tecrübeyle sabittir..



    Ben yayları 2 bakla kestirmeyi düşünüyordum. Neden karşısınız bu duruma?
  • crayz_metin C kullanıcısına yanıt
    ŞUAN ARABAYA BEŞ KİŞİ BİN ARABAN YİNEDE YÜKÜNÜ KALDIRIR DEGMEZ YERE AMA KESTİRDİKTEN SONRA AYDA BİR TAMPON PARASI VERİRSİN VE SÜREKLİ KASİTLERDE VB ÇUKURDA ALTI YERE DEGEYECEK ZARARIN BÜYÜYECEK ORJİNAL KALMASINI İSTERİM AMA Y,İNEDE ÇOK ALÇATMAMAK ÜZERE BİRAZ İNİREBİLİRSİN NASIL HOŞUNA GİDERSE
  • sakın yay kestirme gibi bi saçmalık yapma hocam aracın markası ne olursa olsun yay kestirmek çok yanlıştır çünkü üzerindeki yaylar esnerler ve araç yay kesiminden dolayı yere yakın olucak ancak her çukurda esnicektir bunun için gerek lastik gerek çamurluk her yere zarar vericektir bunun için spor yay kullanmanızı tavsiye ederim spor yay serttir ve esnemez aynı zamanda aracın yere yakınlığını ayarlayabilirsiniz aparat sayesinde
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.