Şimdi Ara

Toshiba 50L4333D Genel Konu (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
127
Cevap
3
Favori
4.937
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tam da geri vermekten vazgectim ama son yorumlar dikkat cekici..
    Esim dursun dedi cunku
    14 gun beklicem bakalim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı sorunları yaşayan biri olarak çarşamba günü televizyonum servis tarafından alındı. Sizin süreçlerdeki gelişmeler nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 14 gun yasal sure dolmadan iade ettim
    Kk iadesi bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim 14 günlük yasal sürem geçmesine rağmen servis tüm televizyonu ayak sabitleme vidasına varana kadar aldı. Sanırım televizyon toplatılıyor çünkü hiçbiryerde şuan satışı yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kronik sorunlu bir tv almışız haberimiz yokmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 55pfk6309
    55lb652
    Bakıyorum 2300 civarı artik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence televizyon bakmaya çok acele etmeyin, çünkü belki hepinizden önce vermişimdir ve yaklaşık 10 gündür elimde değişim raporum var ona rağmen uğraştırıyorlar. Umarım iade ederler parayı çünkü mediamarktda fiyatlar baya pahalı.
  • ama benimki yasal iade ..
    yine de korkuyorum
  • Masterrly değişim raporu derken. Aynı model TV ile mi değişim raporudur o?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • opolta O kullanıcısına yanıt
    Hayır, adamlar muadil ürün bulamadığı için o raporu verdiler. Yani mediamarkdan gidip başka bir ürün almak yada para iadesi için.
  • benim ürün horoz ile delitilkiye ulaşmış
    ptesiden itibaren haber bekliyorum
    kk iadesi için
    mail,tel vb..
  • Yani aslında tnb bin sitesinde güzel görünen toshiba lar var , hepside sorunlu olamazya diye düşünmüyor değil insan, yoksa aynı muz kabuğuna iki kere basmak gibi bişey olur bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tv'yi alıp sorunsuz olarak kullanıyor olan var mı?

    Tv'yi açıp kurduktan sonra ilk gün test ettim. Hatta güncellemeyi de yaptım.
    Daha sonra kutusuna koyup ileride kendi evime kuracağım diye kapattım. Yorumlar can sıkıcı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Alper-

    Tv'yi alıp sorunsuz olarak kullanıyor olan var mı?

    Tv'yi açıp kurduktan sonra ilk gün test ettim. Hatta güncellemeyi de yaptım.
    Daha sonra kutusuna koyup ileride kendi evime kuracağım diye kapattım. Yorumlar can sıkıcı.

    Çıkarıp 1 ay test edin izleyin derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • konuyu açan kişi olarak cevaplıyım

    alalı 2 aya yakın oldu fakat tatil sebebiyle evde değildim bu yüzden ben 1 aydır aktif olarak kullanıyorum.

    ilk günlerde görüntü kalitesi çok iyiydi ve parlaktı bu fiyata bu görüntü diye sevinirken bir gün kendi kendine ekran koyulaştı. Yani sanki parlaklığı kısmışsın gibi düşün 100 iken seviye sen 30da kullanıyormuşsun gibi. Bu haliyle çok mu kötü, değil fakat servise vericem yine de televizyonu
  • Hocam tavsiyeni dinleyip, tv'yi evde denemeye karar verdim ve 1 hafta sonunda, dün akşam nur topu gibi benimde aydınlatma problemim oldu
    Toshibayı arayıp, durumu izah ettim. Bana bir yurtiçi kargo numarası verip, tv'yi gönderin dediler. İade istedim bakalım. Sıkıntılı bir süreç başlayacak gibi
  • cok. zor bir surece hosgeldin
    sinirlerine hakim ol
    mutlu son ilerde seni bekliyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar benim televizyonunda rengi kısıldı gibi servis çağırdım birşey yok deyip geri gitmişler. Ne yapmam lazım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Alper-

    Tv'yi alıp sorunsuz olarak kullanıyor olan var mı?

    Tv'yi açıp kurduktan sonra ilk gün test ettim. Hatta güncellemeyi de yaptım.
    Daha sonra kutusuna koyup ileride kendi evime kuracağım diye kapattım. Yorumlar can sıkıcı.

    İlk aldığımdan beri kullanıyorum çok şükür bir problem yok şuan için.
  • Benim tv'yi tamir edip göndermişler. Halbuki iade için MH ile görüşmüştüm. Saçma sapan bir Müşteri Hizmetleri var. Telefona her çıkan başka bir şey söylüyor. Çoğu çalışan bilgisiz.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.