Şimdi Ara

..:TOSHİBA A500-132 KLUBÜ:.. (FN TUŞ SORUNU ÇÖZÜLDÜ) (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
559
Cevap
2
Favori
73.144
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xtremee


    quote:

    Orijinalden alıntı: pistonx

    Arkadaşlar bende bir A500-132 kullanıcısıyım. yaklaşık 1 ay oldu ilk aldığımda bende şarjın çabuk bittiğini düşündüm ki hala öyle ama kafama takmadım fişe takıp
    kullanıyorum. Bu aralar da fan sesinden rahatsız oluyorum hiç bi işlem yapmıyorum notebbok un üstü buz gibi hatta soğuk hava üflüyor ama deli gibi çalışıyor bi bok
    varmış gibi.

    SON OLARAK ŞÖYLE BİR ŞEY OLDU MEDİA PLAYERDE ŞARKI DİNLERKEN BİLGİSAYARI HAVAYA KALDIRDIM ŞARKI DONUP DIRRRRR DİYE TAKILIYO NORMAL KONUMUNA GETİRDİĞİMDE DÜZELDİ. DAHA SONRA FARKETTİMKİ HER ŞARKI YADA VİDEOADA BİLGİSAYARI HAVAYA KALDIRIP TERS KONUMA GETİRDİĞİMDE YADA SALLADIĞIMDA DONUP DIRRRR DİYE SES YAPIP DÜZ KONUMA GETİRDİĞİMDE DÜZELİYOR.ARKADAŞTA DA ACER MARKA NOTEBOOK VAR ONDA BİLGİSYARA TAKLA ATTIRDIM SALLADIM HİÇ Bİ SORUN OLMADI SESTE HİÇ BOZULMA OLMADI ARKADAŞLAR SİZDEN RİCAM SİZDE DENERMİSİNİZ SİZDEDE BÖYLE Bİ SORUN OLUYORMU ???????????



    Bu + bi özellik iken öyle bi anlatmıssınki keşke olmasaymış gibi :D bu özellik senin verilerinin daha güvende durmasını sağlar Acer kim bu özeeliği yapmakk kim :)

    teşşekkür ediyorum bi alıntı bile yapamadım ya hu xtreeme saolasın kardeş..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: filaguso

    Arkadaşlar merhaba, bu soru birkaç kez sorulmuş ama hiç cevap göremedim, Toshiba A-350-233 modeli


    İŞLEMCİ: Yeni Nesil Intel Montevina 1066 MHz. 2.66 GHz. 6 MB Cache Bellek T9550 İşlemci
    RAM: 4 GB DDR2 800 MHz Ram (Max 8 GB)
    HDD: 500 GB SATA (5400 Rpm) HDD
    OPTİK SÜRÜCÜ: DVD-RW Double Layer
    EKRAN KARTI: ATI MOBILITY RADEON HD3650 Max. 2302 MB Ekran Kartı
    ile karşılaştırırsanız 200 TL fark ile almaya değer mi, bana yardımcı olursanız sevinirim, acil görüşlerinizi bekliyorum.


    Ekran kartı 3650 a500-132 deki 4650 fazlasıoyla değer
  • Bende 2 gün önce hoparlör ve şarj sorununu sizden öğrenmeme rağmen bu ürünü Gold'dan aldım. Alırken de satıcıya nette araştırma yaparken bazı kullanıcıların hoparlördeki cızırtı ve şarjın durduk yere azalması gibi sorunlarla karşılaştıklarını, aynı sorunla bende karşılaşırsam cihazı geri vermek istediğimi söyledim. Satıcı; sorun çıkarmayan teknolojik ürün olmaz gibisinden birşeyler dedi. Bir sorun olursa iade edersin dedi. Neyse aldım bende. İlk 2 gün fazla inceleyemedim. Bugün şarjın çabuk tükendiğini farkettim ve kulağımı hoparlörlere yaklaştırdığımda cızırtılar duydum. Anladımki bu sorun çoğu üründe var. Çok az gelenCızırtı ve şarjın az gitmesi veya laptop kapalıyken azalması benim için çok önemli sorunlar olmasada , verdiğim paranın hakkını tam almak istediğim için yarın ürünü aldığım yere götürüp cızırtı ve şarj olayını göstericem. Bakalım sonunda mutlu olan taraf biz olacakmıyız.

    Bu arada benide kullanıcı listesine ekleyebilirsiniz.

    Not: Mobilcom arkadaşımızın laptopu alırken tavsiye üzerine kapattığı programı hatırlayıp bize söylemesi çok iyi olur. :)




  • Toshiba Tempro uygulamasını kaldırın arkadaşlar,



    @BARUT-- listeye ekledim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xXSquaLLXx

    Bende 2 gün önce hoparlör ve şarj sorununu sizden öğrenmeme rağmen bu ürünü Gold'dan aldım. Alırken de satıcıya nette araştırma yaparken bazı kullanıcıların hoparlördeki cızırtı ve şarjın durduk yere azalması gibi sorunlarla karşılaştıklarını, aynı sorunla bende karşılaşırsam cihazı geri vermek istediğimi söyledim. Satıcı; sorun çıkarmayan teknolojik ürün olmaz gibisinden birşeyler dedi. Bir sorun olursa iade edersin dedi. Neyse aldım bende. İlk 2 gün fazla inceleyemedim. Bugün şarjın çabuk tükendiğini farkettim ve kulağımı hoparlörlere yaklaştırdığımda cızırtılar duydum. Anladımki bu sorun çoğu üründe var. Çok az gelenCızırtı ve şarjın az gitmesi veya laptop kapalıyken azalması benim için çok önemli sorunlar olmasada , verdiğim paranın hakkını tam almak istediğim için yarın ürünü aldığım yere götürüp cızırtı ve şarj olayını göstericem. Bakalım sonunda mutlu olan taraf biz olacakmıyız.

    Bu arada benide kullanıcı listesine ekleyebilirsiniz.

    Not: Mobilcom arkadaşımızın laptopu alırken tavsiye üzerine kapattığı programı hatırlayıp bize söylemesi çok iyi olur. :)

    merakla beklıyorum son durumu...




  • @mobilecom arkadaşın önerdiği programı kaldırıp deneyenler varsa paylaşabilir mi? benim cihazı servise götürdüğüm için kontrol edemiyorum.
    Ayrıca sorunu görmeyen @mobilecom arkadaşım başka bişe yaptın mı, bir özellik kapatma vs.. Bizdeki uyku ve kapalı halde sarj özelliği etkin de değil.

    İşin açıkçası bilişim sektöründe çalışan biri olarak bir programın buna yol açacağını düşünmüyorum, bir özellik olur kapatırsın kapanır. Ama sürekli azalması daha çok donanımsal gibi geliyor. @rahatszzz arkadaş benim yazdıklarıma istinaden pili çıkarıp öyle denemiş laptopu fakat pil de azalma görülmüyor. Yani dolayisiyle pil dışarıdayken batarya tüketmiyorsa, pil kalitesiz değil, laptopda bir şekilde bataryadan kullandığı enerji sızıntısı vardır demektir.

    Ve ben şuan servislerle kavga etmek üzereyim bana bunun normal olduğunu söylüyorlar, laptop 3. haftasını serviste doldurdu ve geri gönderiyorlar hiçbişe yapmadan. üstelik cızırtı olayını da göremedik diyorlar. nasıl bir kulak varsa, nasıl duyamıyorsa sesi şimdi burda kötü bişe söyleyecem artık...




  • Bu bataryası üzerinde takılı iken makina kapalı olsa bile 1 tam gün geçtiğinde nerdeyse yüzde 15 azalma oluyor.Toshiba ların yeni serilerinde bu durum çok görülüyor.Bende de aynı durum mevcut. Tam dolu bataryayı söküp sakladığınızda eksilme olmuyor.buda enteresan bir durum.. 1 hafta sonra takınca yüzde 2 anca eksilmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Habeeessss

    program falan hikaye, notebook sorunlu sarj konusunda...
    ben win 7 64 bit kurdum, hiçbirşey değişmedi, fişte değilken ve kapalıyken 10 saat içinde sarj %3 4 civarlarında azalıyor...



    Arkadaşım denemekten sanırım zarar gelmez,bendre bu sorunların olmadığını söylüyorum, neden sallayayım ki, belkide programdan değil ama denemekte sorun yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BARUT--

    merabalar. yarın öğle insallah A500-132 alacam.yorumlarınız için gerçekten çok teşekkür ederim.klübün olması çok büyük bi avantaj. klübe üye olmam için ne yapmam gerekiyor ürünü almaktan baska.
  • arkadaslar yanlıs mesaj gönderdim.az önce aldım bilgisayarı insallah yarın elimde olur.ilk olarak ne yapmam gerekiyor adım adım söylerseniz çok yardımcı olursunuz.mesela ben sigorta fln yapmadım.onu aldığım sitedenmi yapacam.hızlıal dan aldım. bide garantisi için nereyi aramam fln gerekiyor.cwplarınızı bekliyorum
  • teşekkür ederim. aldım A500 ümü. stresliydim.karar werme aşamasında.ama yorumlarınız okadar etkili olduki.tşk ederim.dediğim gibi bu garanti we sigorta işleri için ne yapmam lazım o konuda da yardımcı olursanız minnetdar olurum.
  • arkadaslar pilinizi çıkartıp kullanmayın.yani pilmi önemli bilgisayarmı sizce.elektrikler kesildiği an bilgisayarınız etkilenecektir.yani masaüstü bilgisayarlarda bile ani voltaj düşümünü engelleyici önlemler alınıyor.kaldıki leptoplarda.pil durumunu da deneyecem. mobilcom a teşekkürler.
  • Evet laptopu aldığım yere gittim. Cızırtı ve şarj konusunu anlattım. Cızırtı sesini duydular. Şarjımı gitmeden 11 saat önce tam dolu şekilde bırakmıştım. Oraya gidip laptopu açtıktan 3-4 dk. sonra şarja bakmak aklıma geldi, %95'di. Bu yüzden şarj konusuna pek değinemedim. Fakat cızırtı sorununun üstünde durdum. Realtek'in sitesinde yeni güncelleme varmış. Onu yükleyipte gel, yine olursa servise göndeririz dedi. Bilmem o güncelleştirmeyi siz yaptınız mı ama pek birşey farkedeceğini sanmıyorum.
    Birde öyle deneyelim bakalım.
  • arkadaşlar Toshiba Tempro uygulamasını kaldrıdınızmı degişen bişe varmı?
  • Realtek güncelleştirmesini yaptım fakat değişen birşey yok. Kulağımı hoparlöre iyice yasladığımda cızırtı duyuyorum. Müzik çalarken problem yok.

    Aslında çok önemli bir sorun değil fakat çok sessiz bir ortamda rahatsız edebiliyor.

    @mobilcom Söylediğiniz program zaten yok bende. Başka bir program olmasın?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xXSquaLLXx

    Realtek güncelleştirmesini yaptım fakat değişen birşey yok. Kulağımı hoparlöre iyice yasladığımda cızırtı duyuyorum. Müzik çalarken problem yok.

    Aslında çok önemli bir sorun değil fakat çok sessiz bir ortamda rahatsız edebiliyor.

    @mobilcom Söylediğiniz program zaten yok bende. Başka bir program olmasın?

    aynen bendede çok dikkatli dinleyince cızırtı geliyor cok fazla rahatsız edici bi ses değil aslında ama şarj olayı cok dusunduruyor. Tempro ürünle birlikte kurulu olarak gelmesi lazım en azından bende kuruluydu simdi kaldırdım sabah 7 gibi şarj da herhangi bi azalma olup olmadıgına bakıcam
  • Bu cızırtı ve şarj olayından sonra moralim biraz bozulmuştu. Hatta keşke Samsung R522 veya R620'yi biraz daha arasaydım belki bulurdum demiştim. Fakat Samsung forumunu biraz daha dolaştığımda Samsung laptoplarda çeşitli yazılımsal sorunlar olduğunu ve cızırtı olayının R620'de de yaşandığını farkettim. Ekran kontrastında sorunlar varmış.(Renklerin soluk olması gibi) Yan açılardan ekran net görülemiyormuş. Bunları okuyunca iyiki almamışım dedim.

    Ben laptopumdan gayet memnunum. O cızırtıyı sadece kulağımı hoparlöre dayadığımda duyuyorum. ee oyun oynarken veya şarkı dinlerken seste anormal bir sorun olmadığına göre sorun yok bence. Çünkü test ettim , son birimde hoparlörü zorlayacak rock parçaları açtım ve gayet güzel çaldı.

    Şarj konusuna gelince, mutlaka azalmasının olumlu bir nedeni vardır. Belki kullanmaya bağlı olarak otomatik azalıyordur. 1 hafta boyunca ellemeyeceksen şarjın full olmasının anlamı ne yani dimi? Şarjın 2 saatten fazla gitmemeside tabiki toshibanın kullanıcıya yükses performans vermeyi seçmesidir.

    Yani ben laptopumdan gayet memnunum. Tek sorunum laptopu ilk açtığımda fan hızının 15-20dk boyunca hiçbirşey yapmadığım halde %70'lerde olması. Daha sonra hız %50'lere iniyor ve olay çözülüyor. Eminim onunda olumlu bir açıklaması vardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FikirLideri -- 20 Ekim 2009; 8:27:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xXSquaLLXx

    Bu cızırtı ve şarj olayından sonra moralim biraz bozulmuştu. Hatta keşke Samsung R522 veya R620'yi biraz daha arasaydım belki bulurdum demiştim. Fakat Samsung forumunu biraz daha dolaştığımda Samsung laptoplarda çeşitli yazılımsal sorunlar olduğunu ve cızırtı olayının R620'de de yaşandığını farkettim. Ekran kontrastında sorunlar varmış.(Renklerin soluk olması gibi) Yan açılardan ekran net görülemiyormuş. Bunları okuyunca iyiki almamışım dedim.

    Ben laptopumdan gayet memnunum. O cızırtıyı sadece kulağımı hoparlöre dayadığımda duyuyorum. ee oyun oynarken veya şarkı dinlerken seste anormal bir sorun olmadığına göre sorun yok bence. Çünkü test ettim , son birimde hoparlörü zorlayacak rock parçaları açtım ve gayet güzel çaldı.

    Şarj konusuna gelince, mutlaka azalmasının olumlu bir nedeni vardır. Belki kullanmaya bağlı olarak otomatik azalıyordur. 1 hafta boyunca ellemeyeceksen şarjın full olmasının anlamı ne yani dimi? Şarjın 2 saatten fazla gitmemeside tabiki toshibanın kullanıcıya yükses performans vermeyi seçmesidir.

    Yani ben laptopumdan gayet memnunum. Tek sorunum laptopu ilk açtığımda fan hızının 15-20dk boyunca hiçbirşey yapmadığım halde %70'lerde olması. Daha sonra hız %50'lere iniyor ve olay çözülüyor. Eminim onunda olumlu bir açıklaması vardır.




    1 hafta ellemeyeceksen şarjın full olmasının manası ne demişsin fakatbu bir kusur nolduğunu değiştirmez. hatta ciddi bir sorundur.
    şöyle açıklayayım. bataryaların cyrcle dediğimiz belli bir ömürleri olur. genelde 1000-5000 arası değişir. bir cyrcle demek bir dolum boşalım demektir. bu dolum boşalım %1 yada %100 farketmez. bu ömrğ dolunca batarya ölür. ve ölmeye yaklaştıkça performansı düşer.

    bu nedenle ciddi bir sorun.
    öncede teknikl servise gidip danışıcam demiştim fakat yoğunluğum azalıcağına dahada arttığında ilgilenemedim bunun için özür dilerim. lakin bilgisayar sektöründe çalışan başka bir arkadaş laptop u göndermiş. verdikleri cevabı yukarda yazdığım bilgiyide göz önüne alıp tekrar okuyun. oldukça komik değilmi?
    seride bir öretim hatası var ise firmanın bunu kabul edip gerekli ürün değişimini yapması gerekir.
    bence şu an önemli olan bu sorun sadece tr için üretilen cihazlardamı yoksa genel olarak bu serilerde varmı?
    eğer genel ise toshima marka adını korumak adına bir değişim ilanı vermek zorunda kalıcaktır. fakat sadece tr için üretilen cihazlar sorunlu ise işimiz biraz zor gibi geliyor bana.




  • dün gece tempro yu kaldırıp şarjı %93 te bıraktım sabah kalktıgımda saat 7 civarında %90 a inmişti 7 de tekrar bıraktım saat 18 de tekrar actıgımda %85 e inmişti... yorumlar sizin
  • Sabah 08.00'de %100 şarjla bırakmıştım, akşam 19.35'te açtığımda %95'ti. Bunun bir açıklaması olmalı...
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.