Şimdi Ara

TOSHIBA SATELLITE A500-19W FUN CLUB (43. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
947
Cevap
8
Favori
114.524
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim bataryanın miadı doldu galiba arkadaşlar, 10 dakikada bitiyor %100 iken.
    Değiştirmeniz yararlı olabilir uyarısı geldi, garanti, değişim yapar mı ?
  • @Sucuklu Portakal

    Eğer 2 yıllık garanti süresi dolmadıysa servise gönderebilirsiniz.

    Bazı servisler batarya değişimi için 1 yıllık garanti kabul ediyor.Ancak ana servise durumu bildirmeniz halinde ücretsiz olarak değişim yapacaklardır.
  • ekran arıyorum arkadaslar bılgınız olsun pm atarsanız hemen donerım cıhazım TOSHIBA A500 19 W 16 INC HD LED EKRAN
  • yaklasık 2 yıldır kullanıyorum cok sükür bir arıza cıkarmadı sesi de harika o dediginiz cızırtıdan yok bende
  • Arkadaşlar bana toshiba a500-19w'nin recovery si lazım. Bilen var mı nerden download edebilirim, baya bi araştırdım fakat bulamadım:S
  • Merhaba arkadaşlar toshibs a500 19W model notebook bilg. var. gecen gün xp yükledim tabii c ve 10 GB olan bölümü sildim ama hdd recovery olan d sürücünü silmedim.ben tekrar win7yi yüklemek istiyorum ama recovery sistemim calısmıyor.ilk aldıgımda da cd ye cekmemiştim isletim sistemimi.hdd recovery nasıl calıstırılacagı konuda yardımcı olursanız sevinirim.
  • @mustafatasar07

    Merhaba,

    Toshiba servislerinden ücreti karşılığında recovery dvd'sini alabilirsiniz.Ancak size önerim şu şekilde olacak;Recovery ile uğraşmayın.Malum siteler ve program aracılığı ile kullanmakta olduğunuz işletim sistemini indirin.Format atın.Tüm sürücüler ve güncellemeler yüklendikten sonra temiz bir recovery dvd'si oluşturun.


    @fatihsuner

    Eğer recovery'nin bulunduğu bölüme zarar gelmediyse Acronis True Image ile boot cd-dvd'si oluşturabilirsiniz.
    Olmuyorsa mustafatasar07'e önerdiğim yolu deneyebilirsiniz.
  • a500-19w bilgisayarımın kapağında darbe olmadığı halde kapağı açıp kapatırken oynama oluyor esnedi yani. ekranda yerinden oynuyor zamanla ekranı aça kapata böyle oldu servise gönderdim kullanıcı hatası dendi ve şöyle yazıyor:

    Ürününüzde tespit edilen arıza : Sağ ekran yayı kırık Sol ekran yayı kırık Alt kasasın ekran yaylarını turan bölümleri kırık

    Ürününüzde değişmesi gereken parçalar : MECHANICAL PARTS, MECHANICAL PARTS, COVER PLASTICS

    İndirimli olarak 280 tl teklif edildi. Ben daha önce bataryası öldüğü için ücretli değişim yaptırdım bir kez ücretli fan temizlendi bir kez adaptörü ücretli değişildi. Onun dışında ücretsiz müşteri memnuniyeti adına bir kez de alt kasası ve bir kez de hard diski değişti

    zamanında 1.800 tl vererek almıştım bu bilgisayarı daha fazla masraf yapmak istemiyorum Sizce para istemekte haklılar mı yoksa ne söylemeliyim yeterince laf çevirdim ama ikna olmuyor tnb teknikteki bayan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi freddia -- 6 Nisan 2012; 15:59:18 >




  • @ihtirasentrika

    Merhaba,

    Toshiba,plastik malzemelerin zamanla sıcak-soğuk farkından dolayı iyice çıt kırıldım yapıya dönüştüğünü maalesef kabul edemiyor.''Kullanıcı hatası.'' olarak belirleyip,uçuk fiyatlar belirtiyor.

    Bahsettiğiniz sorun kullandığım tüm Toshiba marka laptoplarda başıma geldi.Ekranı yaylarını tutan bölüm parçaları o kadar ince ki,vidalarını sıkarken bile zarar vermek olası.

    Eğer kullanmanıza sorun teşkil etmiyor ise,daimi olarak evde kullanıyorsanız boşuna yaptırmayın derim.Kapağı açıp-kapatmamaya özen gösterin yeter.

    Para istemekte kesinlikle haklı değiller ancak ürünü Toshiba servisinden alıp,tüketici heyetine götürüp,kırılan parçaların kullanıcı hatası olmadığına dair bilir kişi raporu alınması lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: R0ME

    @ihtirasentrika

    Merhaba,

    Toshiba,plastik malzemelerin zamanla sıcak-soğuk farkından dolayı iyice çıt kırıldım yapıya dönüştüğünü maalesef kabul edemiyor.''Kullanıcı hatası.'' olarak belirleyip,uçuk fiyatlar belirtiyor.

    Bahsettiğiniz sorun kullandığım tüm Toshiba marka laptoplarda başıma geldi.Ekranı yaylarını tutan bölüm parçaları o kadar ince ki,vidalarını sıkarken bile zarar vermek olası.

    Eğer kullanmanıza sorun teşkil etmiyor ise,daimi olarak evde kullanıyorsanız boşuna yaptırmayın derim.Kapağı açıp-kapatmamaya özen gösterin yeter.

    Para istemekte kesinlikle haklı değiller ancak ürünü Toshiba servisinden alıp,tüketici heyetine götürüp,kırılan parçaların kullanıcı hatası olmadığına dair bilir kişi raporu alınması lazım.

    teşekkürler ilginize uğraşıcam bu sefer ya geri göndersinler kullanılıyor o halde de çünkü




  • bende pil konusunda sorun yaşıyorum.. 2 sene oldu pc'i alalı.. pillerin fiyatı nedir bilen var mı?
  • @bonusbirkafa

    Merhaba,

    Atakan,servis ile görüştün mü? Daha önce MSN üzerinden bunun hakkında konuşmuştuk diye hatırlıyorum.

    Orijinal batarya almak istersen,200-270 TL arasındaki bir meblağı gözden çıkarman gerekecek.İstersen yetkili servisi arayıp,onlardan da fiyat al.
  • CD Rom açılmıyor iğne ile açılıyor içine CD DVD koyduğumda görmüyor hiç bir şey koyulmamış gibi boş görünüyor bilgisayarda ama Turuncu ışığı yanıyor Nasıl halledebilirim birden oldu
  • @ihtirasentrika

    Merhaba,

    Öncelikle geçmiş olsun,çünkü büyük ihtimalle DVD sürücünüz kullanım süresini doldurmuş durumda.Hitachi marka CD/DVD sürücülerinde sıklıkla karşılaşılan bir problem.

    Yine de bir kaç işlem deneyebilirsiniz;

    1- Laptop kasasının alt tarafında,CD/DVD sürücüsünün bağlantı vidasının bulunduğu kapalı bir kapak var.O kapağı açıp,sürücüyü vidasından söküp,iğne yardımı ile açıp,alkol yardımı ile lensi ve çevresini üzerinde toz ve nem bırakmayacak şekilde temizleyebilirsiniz.

    2- Firmware güncellemesi. Zamanla yüklenilen programlar,regedit ayarlarında çakışma yaratabiliyor. Bununla ilgili regedit dosyası vardı ancak tam olarak nasıl yapıldığını hatırlamıyorum. Bulursam başlık altında belirtirim.
    Ancak üretici sitesinden,model yardımı ile firmware güncellemesi yapmayı mutlaka deneyiniz.

    Ekleme;

    BURADAN,BURADAN ve BURADAN konu ile ilgili çözümlere ulaşabilirsiniz.

    Kolay gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R0ME -- 6 Haziran 2012; 15:28:06 >




  • peki ben bu sürücüyü silip baştan kursam ama nasıl bulabilirim internette bulamadım. matshita dvd-ram uj890as
  • Bilgisayarı Şubat 2009 da aldım şu ana kadar hiç bir şekilde format geri yükleme bir şey yapmadım ama zamanı geldi sanırım .. Pc verilirken ram dir işlemcidir bunların bize verilirken teknosada cd ye çektiler onları yüklesem yeter mi yoksa windows 7 orjinal cd sini verdiler mi napmalıym ?
  • @ihtirasentrika

    Sürücüyü silip,yüklemeden önce BURAYA göz atmanızda fayda var.


    @Pend0s

    Merhaba,

    Laptop alırken üreticiler,yükledikleri işletim sisteminin DVD'sini vermemekte.Bunun yerine Teknosa'da yapılan işlem yani Recovery'e izin verilmekte.
    Recovery denilen durum,bilgisayarınızın,fabrikadan çıkışında yüklenilen tüm programları,gereksiz eklentilerin olduğu duruma geri döndürülmesi demektir.

    Yani Recovery işlemi ile bilgisayarınıza format atmış olmazsınız,sadece Recovery DVD'sinin oluşturulduğu zamana geri dönersiniz.
    Bilgisayarınızın tüm sürücüleri için,oluşturulmuş olan Recovery DVD'si yeterlidir.
    Bu işlem sonucunda harici bir sürücü arayıp/yüklemek ile uğraşmazsınız.

    Ancak Benim kişisel önerim,sistemi recovery ile geri çevirmek yerine,laptopta mevcut olan işletim sisteminin dvd'si ile format atılması yönünde.
    Bilgisayarda gereksiz yer kaplayan,reklam içeren programlardan tamamen kurtulmuş olursunuz.Sadece gerekli sürücüleri yüklersiniz.

    Seçim size kalmış.




  • arkadaşlar toshiba A500-132 laptopum her yaz tatilinde olduğu gibi bu sene de yine bozuldu şimdiye kadar(2 sene içinde) 3 servis gördü ve toshibanın servislerinin bu kadar kötü olduğunu bilmiyordum.bu 3 servisin ilki sadece laptopun sıkıntısıydı geriye kalanlar servisin yaptığı hatalar dolayısı ile oldu ve tekrar ve tekrar bekledim.servise laptop değişimi istediğimi 1000 kere söylememe rağmen kabul etmediler ve sigortalı olan laptopumu bir kart okuyucu bozuk diye işlemciyi yakarak yasal olmayan işlere kalkdılar.Anlayacağınız laptopumu değişmediler ama tüm iç aksamı değişti neredeyse. tamamen yalan dolan ve kandırmaya çalışıyorlar azıcık anlamasak boş kasayı verecekler nerdeyse.bir gün geldi işlemcinin bacağı yanmış öylece vermişler:D bana

    bugüne gelirsek;
    laptopumun ekranında sıkıntı oldu ve görüntü ilk başlarda monütörü oynatınca gidip geldi sonra birkapatıp açtım ve artık barkod çizgileri gibi çizgiler oluştu şu anda ise tamamen siyah oldu görüntü ayrıca sanki içeride bulut varmış gibi bişeyler oluşmuştu monütörde ama şu anda simsiyah hiç birşey görünmüyor.bende bunu harici monütörden(crt) kullanıyorum. asıl olan sorum şudur ne yapmalıyım. servise vermek istemiyorum artık. bence sıkıntı flexible kablolarda inverter kablolarda olabilir. sizce nedir sıkıntı ben kendim sipariş verip halledebilir miyim?




  • @HAKANİNCE

    Merhaba,

    Öncelikle geçmiş olsun,ancak Türkiye'de olur denilebilecek tarzda olaylar yaşamışsınız.

    Sorununuz büyük ihtimalle dediğiniz gibi kablolardan kaynaklanmakta.Eğer inverter arızası olsaydı,bir kaç gün öncesinden size renkleri turuncu/kırmızılaştırarak haber verirdi.
    Yada kapatıp/açarken hafif bir renk alabilirdiniz.

    ''Sorununuzun kaynağı tam olarak bu.'' denilemediği için neyin siparişini vereceğini siz de bilmiyorsunuz.Dolayısıyla siz,boşuna uğraşmayın,kendim yapacağım derken,kaş/göz çıkarma meselesine dönmesin.

    İyi günler.
  • S.a Arkadaşlar
    A500-19W ' De Baglı Olan Harddiskim Ömrünü Tamamladı. Bilgisayar Ondan Dolayı Agır Calısıyor İslem Yaparken Takılıyor.
    Yeni Bir Harddisk Alana Kadar 120 GB SSD Alıp Harddiskin Yerine Taksam Olur Mu ?
    Zaten Bilgisayarın Harddiskini Kullanmıyorum Haricilerle İdare Ediyorum. Yardımcı Olursanız Sevinirim
  • 
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.