Bundan 5 ay once Toshibanin a200 satellite pro aldim. Ne yalan soyliyeyim bundan onceki laptoplarim hep asus oldugu icin ilk baslarda toshiba'ya isinamadim. Nedense hepte bazi yazilimsal problemler yasadim, Vista yavasligi beni delirttti onu sildim xp kurdum istedigim performansi alamadim. Hep bir olumsuzluktur gitti ve bir ay once aniden asiri isinmaya baslamasi beni bilgisayari satmayi dusunmeye kadar goturdu.
Ne yaptiysam problemi cozemedim. Bioslari degistirdim eskilerini yukledim ama problem hep devam etti. Bende bir gun herseyi goze alip bilgisayarin icini acmaya karar verdim. Yol gosterici herhangi bir dokumanda olmadigi icin adim adim soktum herseyini. Nerdeyse ekran kartinini ve cpu nun oldugu yerleri bile sokecektim. Amacim icine toz girebilmis olacagindan dolayi temizlemekti. Ama gordum ki ici piril pirildi yani herhangi bir sorun yoktu.
Bu olaydan iki gun sonra bilgisayar bir anda coktu. Sebebi harddiskde bed sector olusmasiydi. Ama bilgisayarim icinde bilgisayardan daha onemli olan verileri kurtarmam gerektiginden harddiski tekrar soktum icindekileri kurtardim. Ama kesinlikle yeni bir isletim sistemi kurmama izin vermedi harddisk.
Bende en son care olarak servise gonderme karari aldim. Ama kesinlikle beni hatali bulacaklarindan emindim, cunku soyle duymustum, toshiba bilgisayarin uzerindeki illegal donanimlari bile garanti iptali icin sebep sayiyor. Ben yinede herseye ragmen gonderdim.
Sistem su sekilde isledi. Ilk basta register yaptirdim bilgisayarimi toshibanin internet sitesinden. Daha sonra polonyadaki servislerin telefon numarasini buldum. Yasadigim sorunlarla ilgili bir form mail attilar onu doldurdum. Sonra servis telefon acti, ne zaman evde olacagimi sordu, o gun icin evde olacagimi soyledim. Yarim saat sonra DHL kargo geldi. Teslim aldi. Bir hafta sonrada bilgisayarin incelendigine yonelik bir mail attilar. Toplam 16 veya 17 gun sonrada bilgisayari geri gonderdiler.
Sonuc, harddisk tamamen degistirilmis, bilgisayardaki tum donanim gozden gecirilmis ve isinma ilgili ekran karti degistirilmis, ve temizlenmis. Onun disinda benden bir kurus bile herhangi birsey icin para istemediler.
Gercekten toshibayi tebrik etmek istedim ve sizlede paylasmak istedim. Demekki gercekten bilgisayari alirken herseyi goz onunde bulundurmak gerekiyormus.
Birde sormak istedigim turkiyede bu isler nasil yuruyor?! Yani ayni problem turkiyede basima gelmis olsaydi nasil bir surecle karsilasirdim?
bende bundan 1 ay önce servise göndermiştim gercekten toshıba servisleri işini cok iyi yapıyor. birdefa daha toshıba almakla dogru bi karar verdigimi anladım verdigin paranın hakkını alıyosun
Bende alıcam toshiba a200-23W en iyi laptoplar toshibanın en iyi serviste.
bi ara toshiba servislere kötü diyolardı gerçi ben hiç gitmedim ama inşAllah'ta gitmem
quote:
Orjinalden alıntı: midye_tava
bi ara toshiba servislere kötü diyolardı gerçi ben hiç gitmedim ama inşAllah'ta gitmem
toshıba servisleri suan en iyi işini layıkıyla yapan servislerdir. umarım servislik bi işin olmaz ama eger olursa da toshiba servislerinin ne kadar iyi oldugunu ögrenirsin tabi arada ufak istisnalar cıkabilir
servisi ben kötülüyorum toshibada farklı olmak kaydıyda 3 tan ölü pixel de ekranı değiştirileceğine dair servisden bilgi aldım her neyse uzatmaya gerek yok bana tam 3 ayıma maal oldu bu servis işi onun için bir daha laptoıp alırsam amen nah ne asus nede toshıba bu servislerlen uğraşmaktansa hiç almam daha iyi paramla rezil oluyorum trabzonda ki servislen sorunum yok ist. daki hele 2 servis varya sanki biri marsda biri ayda herkez ayrı konuşuyor garantiden o yüzden toshiba bana beleş makına versim walla almam 2300 ytl saydık makınaya servis boooktan kardeş sana bu güzelliği yapmışlar güzel sen sevin ama benım başımdan gelenler pimiş tavuğun başına bile gelmemiş 3 ay nedemek 3 kere makina gitti geldi gitti geldi servise allah kahretsin onları hp bile servisi berbat adam akıllı servis yok piyasa sanırım burası turkiye bunu unuttum ondan yurt dışında hiç bir marka bızım gibi servisleri kötülenmemiştir. buyuk firma olsam bile turkıyeye emin olun urun bile pazarlamam nede servisi kurarım markayı lekeler bu ulke utanıyorum bu ulkenın yaptıklarına
Toshibanın servisleri evet biraz hızlı. Diğer markalara oranla onarım ve arıza tespit süreleri çok daha kısa. Fakat Toshibanın müşteri memnuniyeti konusunda sınıfta kaldığını da bilmenizi isterim. 1. 444TOSH numarasını arayın, aklınıza takılan bir konuda teknik destek almayı deneyin.. Bakalım alabilecek misiniz? 2. destek@toshibatr adresine basit bir konuda soru sorun, bakalım cevap alabilecek misiniz? 3. 444TOSH numarasına örneğin servisin sizle ilgilenmediğini sorunu çözemediğini v.s. söyleyin. Araştırıp sizi arayacaklarını söyleyecekler, bekleyin bakalım arayacaklar mı? 4. İlk üç maddede saydığım sorunların herhangi birinin çözülmediğini iletmek için 444TOSH arayıp çıkan elemanı azıcık azarlar gibi olun, karşınızda nasıl bir külhanbeyi olduğunu ancak o zaman anlarsınız.. ** Çözemediğiniz sorunlar, sizi arayacağız v.s. gibi verilen sözlerin tutulmaması, maillere yanıt alama şikayetlerinden dolayı 444TOSH arayın, daha yetkili birim ile görüşmek isteyin, bakalım başarabilecek misiniz?
Sözün özü Distiribitör firma olan TNB'nin eline düşmeyin, işte o zaman anlarsınız Toshıba'yı, Toshıba'nın müşteri memnuniyetini!
quote:
Orjinalden alıntı: uzmankonuk
Toshibanın servisleri evet biraz hızlı. Diğer markalara oranla onarım ve arıza tespit süreleri çok daha kısa. Fakat Toshibanın müşteri memnuniyeti konusunda sınıfta kaldığını da bilmenizi isterim. 1. 444TOSH numarasını arayın, aklınıza takılan bir konuda teknik destek almayı deneyin.. Bakalım alabilecek misiniz? 2. destek@toshibatr adresine basit bir konuda soru sorun, bakalım cevap alabilecek misiniz? 3. 444TOSH numarasına örneğin servisin sizle ilgilenmediğini sorunu çözemediğini v.s. söyleyin. Araştırıp sizi arayacaklarını söyleyecekler, bekleyin bakalım arayacaklar mı? 4. İlk üç maddede saydığım sorunların herhangi birinin çözülmediğini iletmek için 444TOSH arayıp çıkan elemanı azıcık azarlar gibi olun, karşınızda nasıl bir külhanbeyi olduğunu ancak o zaman anlarsınız.. ** Çözemediğiniz sorunlar, sizi arayacağız v.s. gibi verilen sözlerin tutulmaması, maillere yanıt alama şikayetlerinden dolayı 444TOSH arayın, daha yetkili birim ile görüşmek isteyin, bakalım başarabilecek misiniz?
Sözün özü Distiribitör firma olan TNB'nin eline düşmeyin, işte o zaman anlarsınız Toshıba'yı, Toshıba'nın müşteri memnuniyetini!
aynen katılıyorum..Toshiba merkez servisi TNB özellikle tespit ve süratli onarım ve parça değişiminde bütün markaların açık ara önünde. Ancak müşteri hizmetleri tam bir felaket.hiç bir teknik bilgiye sahip değiller.en ufak soruna bile servise getirin derler.
Toshiba servisine giderken herhangi bir belge yada garanti belgesi istiyorlarmı? Ben bilgisayarı aldığıda garanti kaydını internet üzerinden yapmıştım lütfen cvp servise gitmem gerekio ?? elimde sadece garanti belgesi var fatura fln yok !!!
Öğretmen kampanyasından L10-102 almıştım. Garantisinin bitmesine 1 ay kala 3. kez ekrandan aynı sorunu verdi. ve ilk ikisinde hiç bir şey demeden ekranları değiştirmişlerdi. 3. kez aynı arızayı yapınca bana hediye çeki verdiler ve a100-036 aldım. Toshiba gerçekten bu konuda beni çok tatmin etti..
bende de ısınma sorunu oluyor ama haziranın başında olmaya başladı havalar ısınınca oldu...yani sıcaklık en fazla 55 derece falan gördüm...bu normal mi dediğiniz gibi servise getirin dediler adana hp servisinden çok çektim 3 bilgisayar değişti..şimdi toshibada aynı yapar mı diye çekiniyorum...
quote:
Orjinalden alıntı: enver_volkan
bende de ısınma sorunu oluyor ama haziranın başında olmaya başladı havalar ısınınca oldu...yani sıcaklık en fazla 55 derece falan gördüm...bu normal mi dediğiniz gibi servise getirin dediler adana hp servisinden çok çektim 3 bilgisayar değişti..şimdi toshibada aynı yapar mı diye çekiniyorum...
normal arkadasım bu sıcaklarda son derece dogal benim a200 de o sıcaklık degerlerinde suan
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme