Şimdi Ara

Toshiba ve Servisi Aktepe Bilişim Hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
3.016
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Toshiba' dan satın almış olduğum (lanet olsun keşke almasaydım) SSD diskimizde yaşadığımız sorun sebebi ile Toshiba servisine göndermeye karar verdim. Araştırmalarımda Aktepe Bilişim isminde bir servis olduğunu sorunumun orada çözüleceği bildirildi. Telefon ile yaptığım görüşmede tarafıma verilen Sürat Kargo anlaşma kodu ile ürünü gönderdim. Kargom 10-11 tarihinde servis personeli tarafından teslim alındığı kargo firmasından tespit edilmiştir. Aradan geçen süre içerisinde herhangi bir dönüş alamadım. 2 hafta sonra servisi telefon ile aradım. Telefona bakan çömez olduğu hiçbirşey bilmemesinden anlaşılan bir bayan Cengizhan isminde (Cihangir' de olabilir, çünkü söylediği anlaşılmıyor) birinin cep telefon numarasını veriyor. Telefon numarasını 2 gün üstüste defalarca aramama rağmen cevap veren yok. Birkaç gün sonra yeniden servis telefonunun arıyorum ki en az 6 kişi en fazla 15 kişi sırada oluyor ve telefonun açılması minimum 20 dakika... Telefona çıkan işi bilmeyen bayanla görüşme başlıyor. Ürünü gönderen ismi, ürünün gönderi tarihi, ürünü teslim alan kişi bilgisi dahi verilmesine rağmen bu şekilde yardımcı olamayacağını bildirerek seri numarası talep ediyor. Seri numarasını not almadığımı ama teslim alan ve teslim tarihi bilgisi dahi olduğunu söylememe rağmen yardımcı olamayacağını söylüyor. Bu görüşme yaklaşık 20-25 dakika sürüyor. Yardımcı olmak adına hiçbir çaba göstermeyen servis personeli bayan yüksek ısrarlarım üzerine HDD ile ilgilenen birim ile görüşüp telefon ile tarafıma bilgi vereceğini söylüyor (konuşmasından geçiştirmeye çalıştığı ve aramayacağı çok belli).

    Sonuç; arayan soran yok......

    Aradan birkaç gün daha geçiyor, her aradığımda en az 6 en fazla 15 kişi bekleyerek bağlanmaya çalışıyorum. Maalesef bağlanamıyorum, ya bağlanınca telefon kesiliyor. Ya da 15 kişi 20 dk beklememe rağmen 5 kişi bile azalmayınca vazgeçip kapatıyorum. En son Aralık ilk haftası yaptığım görüşmede daha ılımlı ve yardımcı olmaya çalışan bir bayan ile telefonda görüşüyorum. İsminin Gizem olduğunu söyleyen bayan ürünümün durumunu öğrenip telefon ile bilgilendireceğini söylüyor.

    Sonuç; arayan soran yok.....

    En son bugün sabah aradım, telefona yine bir bayan çıkıyor, çözüm alamayacağımı bildiğim için Servis müdürü, şirket müdürü ya da yöneticilerden birisi ile görüşmek istediğimi bildiriyorum. İsmimi alan bayan aktarmak için bekletip hattan düşürüyor. Yeniden arıyorum, bekleyen 10. kişisiniz. Beklesem en az 30 dakika.... Yeniden arayıp diğer dahililerden bağlanmayı deniyorum, maalesef sonuç yok. Firmanın Ankara ofisi olarak belirttiği telefon numaralarını arıyorum açan yok.

    Şikayet etmek ya da çözüm bulmak için Toshiba.com.tr firmasının iletişim sayfasındaki numaraları arıyorum. Ses kaydından sonraki hangi dahiliyi tuşlarsanız tuşlayın hat kapanıyor.

    Dünya' nın en iyi markalarından Japon Devi' nin Türkiye' de neden başarısız olduğunun bir kanıtı... Markaya üzülüyorum, AKtepe Bilişim ve TNB Bilişim daha da beter olurlar, öyle görünüyor. Ama olan Marka imajına oluyor.

    Benim yaşadığım bu tecrübe Toshiba markasını almak isteyen, ya da servis işlemi yapmak isteyenler için belki bir yol gösterici olur. Tercihlerini buna göre şekillendirirler..







  • TurkTime kullanıcısına yanıt
    destek@toshibatr.com


    adresine durumunuzu anlatan mail gönderin

    Daha önceden toshiba genel merkezine bu şekilde ulaşmıştım deneyin isterseniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toshiba notebook sektöründen çekildi. Tnb servisligi Aktepe bilisime devretti. Tüketici hakem heyeti ile para iadesi için uğraş.Zaten parça olmadığı için iade çıkarıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sonyz10c S kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam, denemediğim yöntem kalmadı, destek@aktepebilisim.com.tr attım ama buna da atayım bakalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electro58

    Toshiba notebook sektöründen çekildi. Tnb servisligi Aktepe bilisime devretti. Tüketici hakem heyeti ile para iadesi için uğraş.Zaten parça olmadığı için iade çıkarıyor

    en azından durumunun ne olduğunu bilsem ona göre hareket edeceğim ama maaledef öğrenmek mümkün değil. 20 senedir teknik servislerle çalışırım, kendim de teknik servislik yaptım. Bu kadar rezil bir servis görmedim.
  • Sanırım adamlar ya battı, ya da tokatçı oldu...
    İşini bilen ve cevap verebilecek personel ararken, artık telefonlar hiç açılmaz oldu.
    Adamların Ankara ve İstanbul şube telefonları hiçbir şekilde açılmıyor. Önceden bant kaydı vardı dahili numara söyleyen o da yok artık. Maile cevap yok, Toshiba' dan da maile cevap yok...

    Gitti bizim SSD Disk...
  • 31 ekimde laptop verdik bizde sağ menteşe kırıldı başka hiç bir şey yok o menteşede bastırınca gene kapanıyor ekran ama verelim dedik servise bugün 31. iş günü arıyoruz açmıyorlar bir kere konuştuk mail atacağız diyorlar bir menteşe değiştirmek bu kadar zor mu. Yarın kafayı bozup küçükçekmeceye gidiyorum ya cihazı yapsın versinler yada yapmadan versinler ben dışarda yaptırayım nedir bu eziyet Allah belalarını versin vasıfsız,şerefsiz,yalancı insanlar çok kişiyi mağdur ediyorlar nalet olsun bu firmaya
  • Eğer yakınsanız yerlerine gidip tepkinizi belirtmenizde fayda var. Başka sözden anlamıyorlar. Eğer hiçbir şekilde ulaşamazsanız benimle irtibata geçin.
  • TurkTime kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam bende laptopumu kaptırdım bunlara 26.iş günü oldu hala yedek parça bekliyor diyorlar, siz çözebildiniz mi işinizi? Varmıdır orada yönlendirebileceğiniz birisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DarKCervanteS D kullanıcısına yanıt
    Merhaba;

    Özel mesaj ile gerekli bilgiler aktarılmıştır.
  • TurkTime kullanıcısına yanıt
    Telefon ve mail ile işim çözülmeyince kalkıp servise gittim ve girişte işe yeni başlayan bir arkadaş karşıladı. Konuyu kendisine aktardıktan sonra kargolama bölümünden bir personele telefon açarak çağırdı, aynı konuyu kendisinede aktardıktan sonra gerekli bilgileri alıp geleceğim diyerek yaklaşık bir 15 dakika bekletti ve geri döndüğünde laptop için hala yedek parça beklendiğini bu haftasonu geleceğini ve önümüzdeki hafta içinde de onarımının tamamlanıp gönderileceğini belirtti(herzamanki mailde ve telefonda belirtilen işlemler) kendisine laptopumun onarımının yapılmadan işletmeden ayrılmayacağımı belirtmem üzerine bir üst yetkilisine (kargo müdürü) konuyu aktardı ve müdür bey geldikten sonra aynı konuyu tekrar kendisine anlattım. Bir süre daha (30dk.)bekledikten sonra aynı konuşmalar sürekli tekrar etmeye başladı. Bağırıp çağırmaya başlayınca konuyu patronlarına aktaracaklarını ve bir süre daha beklemem gerektiğini iletti. Aradan geçen 1 saat sonunda nasıl olduysa ellerinde olmayan bir anakart birden depodan çıkıverdi ve ilgili teknisyen anakart montajını yaparak içerisinde sadece sorunun giderilmesini gösteren bir imaj atarak(driverleri yüklenmeden) teslim aldım. İftara yetişeceğinden dolayı sorun çıkarmadım. Zaten normal diski söküp SSD montajını yapacağım için o haliyle laptop'u teslim aldığım gibi arkama bakmadan uzaklaştım. Yani demem o ki arkadaşlar telefon ve mail ile bu firma ile sorununuzu çözemiyorsunuz. İmkanınız varsa eğer gidip bağırıp çağırarak işleminizi en hızlı şekilde yaptırabilirsiniz.




  • beyler benim bir arkadaşın laptopunu 5 aydır tutuyorlarmış, yeni öğrendim. hem de garantili alet. garantisi bile bitecek yakında. ne öneriyorsunuz ? gidip tatlı dille olmayacağı belli. gittiğim gibi bağırıp çağırıp polisi mi aramalıyım ? böyle birşey görmedim ben.
  • sleepydragon S kullanıcısına yanıt
    Laptopun termal macunları değişimi için aynı gün verip alabilir miyim diye mail attım, günde 250 bilgisayar geliyor bu yüzden bu mümkün değil dediler. Heralde macun değişimi için versem 10 günden önce alamam
  • Benim leptop ekrana görüntü gelmiyor felx değişim yaparken kısadevre yaptı sabırım küçük bi parçayı felan patllattı gibi hdmı ve vga da görüntü var ekran kartı felan sağlam harici ekranla taş gibi kullanıyorum dahili ekrana enerji bile gelmiyor servisine götürsem anakartı üzerinde bozuk parçayı tamir ederlermi garayisi varsı daha 6 ay ama içini açtık yapacak bişey yokk artık paraylada olsa anakartı tamir ederlermi yoksa direk anakart değişim deyip bi dünya masrafmı çıkarırlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ati1919 -- 10 Ağustos 2017; 0:14:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş konuyu tekrar hortlatmak istemezdim ama benim de aynı sorunum var chipset tamiri yapılacak bana yurtdışından parça bekleniyor diye mesaj atıyorlar. Arıyorum en az 20 dk sonra cevap veriyorlar. Genel merkeze gittim bugün yarın yapılacak diye şeyler söylediler. Dediğiniz gibi stajyerleri koymuşlar her departmana onlarla uğraştırıyorlar. 15 iş günü oldu 21 iş günü yasal hakkım var 21. İş günü teslim ederiz diyorlar ki hiç sanmıyorum. Sorum şu ki tecrübeli arkadaşlar siz neler yaptınız nerelere mail attınız kimlerle görüştünüz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Shiretoko S kullanıcısına yanıt
    Değerli Müşterimiz,

    Sizlere yaşatmış olduğumuz kötü tecrübeden dolayı özür dileriz. Aktepe Bilisim olarak 2018 yılı itiberiyle müşteri hizmetleri ersonel sayımızı arttırıp artık online olarak yazılan yorumlarada cevap vermekteyiz. u tip durumlarda 0850 460 86 74 numaralı telefondan Burak Akyüz veya Yılmaz Şahan ile görüşebilir cihazınızın hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.

    Saygılarımızla,
    Aktepe Bilisim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonyz10c

    destek@toshibatr.com


    adresine durumunuzu anlatan mail gönderin

    Daha önceden toshiba genel merkezine bu şekilde ulaşmıştım deneyin isterseniz


    Değerli Müşterimiz,

    Sizlere yaşatmış olduğumuz kötü tecrübeden dolayı özür dileriz. Aktepe Bilisim olarak 2018 yılı itiberiyle müşteri hizmetleri ersonel sayımızı arttırıp artık online olarak yazılan yorumlarada cevap vermekteyiz. Bu tip durumlarda 0850 460 86 74 numaralı telefondan Burak Akyüz veya Yılmaz Şahan ile görüşebilir cihazınızın hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz. Ayrıca destek@aktepebilisim.com.tr mail atabilirsiniz.

    Saygılarımızla,
    Aktepe Bilisim




  • Değişen birşey yok. Dakikalardır hatta bağlanmayı bekliyorum.
    Aynı tas, aynı hamam.

    Tebrikler Aktepe Bilişim.
  • Değerli TOSHİBA Kullanıcılarımız,

    Ürün ve servislerimiz ile ilgili ihtiyaç duyabileceğiniz her türlü konuda size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.

    İlettiğiniz konu ile ilgili inceleme yaparak, en kısa sürede size bilgi vereceğiz.

    Talep ve şikayetleriniz ile ilgili bize 0850 460 86 74 numaralı Müşteri Hizmetlerimizden ve destek@aktepebilisim.com.tr mail adresinden ulaşabileceğinizi hatırlatmak isteriz.

    Saygılarımızla,
    Aktepe Bilişim Sistemleri
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.