Şimdi Ara

Tourjet Boras Turizm Mağdurları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
5.032
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar benim bu sayfayı açmaktaki amacım yaşadığımız mağduriyeti sizlerle paylaşmak ve bu turu düşünen arkadaşlar varsa bir nebze olsun onları uyarmak. Bizim çektiğimiz eziyete benzer şeyler yaşadıysanız bu platformda sesimizi duyuralım.



  • Bahsetmiş olduğunuz aynı firma Tourjet ile bir tatile gittim ve tam bir fiyaskoydu.İnsanları kandırdılar, mağdur ettiler.Tatilden sinir bozukluğu ile döndüm.3Kuruş daha fazla kazanmak için yalan söylediler, hakkımıza aramak istediğimizde de hakarete maruz kaldık.Bu firmadan hiçbir hizmet alınmaması için herkesi şiddetle uyarıyorum.
  • TOURJET ile tatile gidipte şikayetçi olmamak olanaksız, çalişanlarıyla hizmetleriyle, ticari anlayışındaki ahlak değerleriyle rezalet bir firma. Tatilinizin burnunuzdan gelmesini istiyorsanız TOURJET indirimli fiyatlarıyla sizlerle olmaya devam edecektir.
  • Ne yaşadığınızı da yazsaydınız bir anlamı olsaydı...
  • arkadaşlar kusura bakmayın topiği açtım ama iş yoğunluğumdan dolayı ilgenemedim. Ben bizimle aynı kaderi paylaşan ve bu durumu bakanlığa, türsaba ve valiliğe ileten bi arkadaşımın valiliğe yaptığı şikayet dilekçesini koyuyorum. yaşadıklarımızı aynen yazdığı için kendi yorumumu katma gereğini duymadım. sıkılmadan okuyun arkadaşlar.


    T.C. KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI’NA
    ANKARA




    23 Nisan tatili kapsamında, “Tour Jet – Boras Turizm Seyahat Acentası”nın (Boras Turizm Rek. Dan. İnş. Gıda İth. İhr. Tic. Ltd. Şti. – TÜRSAB Belge No: A - 5879) organize ettiği “21.04.2012 giriş, 23.04.2012 çıkış tarihli, 2 gece konaklamalı ve ulaşım dahil” paket turu kişi başı 220,00.-TL karşılığında .................. tarihinde satın aldım. (Ek 1: Acenta Kayıt Formu)

    Söz konusu paket tura ilişkin ödeme, acentanın “Meşrutiyet Cad. 5/4 Kızılay/ANKARA” adresinde bulunan ofislerinde tahsil edilmiştir. Ödemeyi yaptığımız sırada paket tur sözleşmesini ve sigorta poliçesini talep ettiğimiz acenta personeli sigortanın birkaç gün içerisinde yapılacağını, sözleşme ile birlikte poliçenin organizasyon sırasında tarafımıza verileceğini tarafımıza bildirmiştir.

    20.04.2012 tarihinde saat 23.59’da Ankara’dan yola çıktıktan sonra halen paket tur sözleşmesinin ve sigorta poliçesinin tarafımıza verilmemiş olması üzerine otobüste bulunan ve kendisini şirketin sahibi olarak tanıtan Bora DİŞBUDAK’a konuyu hatırlattıysam da kendisi çeşitli mazeretler ileri sürerek şahsımı oyalamış ve tüm tatil boyunca söz konusu sözleşme ve sigorta poliçesini tarafıma vermemiştir.

    1618 sayılı “Seyahat Acentaları ve Seyahat Acentaları Birliği Kanunu”nun “Seyahat Acentalarının Yükümlülükleri” başlıklı 10’uncu maddesinin 1’inci fıkrasının c bendinde; “Sunulan tüm hizmetlere ilişkin detaylı program ve bilgiler ile paket tur programının hangi sigorta şirketi tarafından sigortalandığını gösteren sözleşmenin bir nüshasını tüketiciye vermek.” denilmek suretiyle; seyahat acentasının paket tur programının hangi sigorta şirketi tarafından sigortalandığını da gösterir paket tur sözleşmesini tüketiciye vermekle yükümlü olduğu hüküm altına alınmış olup; aynı kanunun “İdari Para Cezaları ve Belge İptali” başlıklı 27’nci maddesinde; “Bu Kanun ve ilgili mevzuatta belirlenen esaslara uymayan seyahat acentalarına Bakanlıkça aşağıda belirtilen cezalar uygulanır. a) İdari para cezaları ve bu cezaların uygulanacağı durumlar aşağıda belirtilmiştir:... 2 - Bu Kanun'un; 7, 17, 19 veya 21 inci maddelerinden birinin veya 10 uncu maddesinin birinci fıkrasının (c), (ç) veya (d) bentlerinden birinin ihlalinin tespiti halinde bin Yeni Türk Lirası...” denilmek suretiyle 1618 sayılı kanunun 10’uncu maddesinin 1’inci fıkrasının c bendini ihlal eden seyahat acentalarına 1.000,00.-TL idari para cezası uygulanacağı hüküm altına alınmıştır.

    Bu itibarla; şahsımla paket tur sözleşmesi düzenlemeyen ve bir suretini şahsıma teslim etmeyen seyahat acentası (Tour Jet – Boras Turizm Seyahat Acentası) ve acentanın sahibi ve yetkilisi Bora DİŞBUDAK hakkında 1618 sayılı Kanun’nun 10/c maddesine aykırı davranışı nedeniyle tahkikat yürütülerek, tahkikat neticesinde gerekli görülen yaptırımların uygulanmasını arz ve talep etmekteyim.

    Öte yandan; acenta yetkilisi Bora DİŞBUDAK’ın tarafıma paket tur sözleşmesini ve sigorta poliçesini (veya sigorta şirketini gösterir sözleşme örneğini )vermemiş olması; 1618 sayılı kanunun 12’nci maddesinde ve 05.10.2007 tarih ve 26664 sayılı Resmi Gazete’de yayınlanan “Seyahat Acentaları Yönetmeliği”nin 44’üncü maddesinde hüküm altına alınan “Zorunlu Sigorta”nın yapılmadığı konusunda şahsımda şüphe yaratmış olup, bu konuda da tahkikat yürütülerek; 1618 sayılı kanunun İdari Para Cezaları ve Belge İptali” başlıklı 27’nci maddesinde yer alan; “b) Seyahat acentası işletmesi belgesi aşağıdaki hallerde iptal edilir: 1 - Bu Kanun'un 12 nci maddesi hükümleri uyarınca zorunlu sigortanın yaptırılmaması.” şeklindeki hüküm gereğince; acentanın söz konusu zorunlu sigortayı yaptırmadığının tespit edilmesi halinde gerekli yaptırımın uygulanmasını arz ve talep etmekteyim.

    Ayrıca; seyahat acentasının sahibi ve yetkilisi Bora DİŞBUDAK, Antalya’ya gitmek üzere otobüste bulunduğumuz sırada, Kemer’de bulunan “AURA Club Kemer” isimli bir açık hava diskosunun 21.04.2012 Cumartesi günü, yani otele giriş yapacağımız günün gecesinde açılış partisinin olduğunu, açılış partisi olması nedeniyle 8.000 kişi kapasiteli mekanda en az 5.000 kişi bulunacağını, normal günlerde olmayan özel gösteriler yapılacağını ve sınırlı sayıda bilet bulunduğunu söyleyerek ekteki suretinden de görüldüğü üzere önünde “TOURJET” ibaresi arka yüzünde de “Boras Turizm Rek. Dan. İnş. Gıda İth. İhr. Tic. Ltd. Şti.”nin kaşesi bulunan biletleri 20,00.-TL karşılığında satmış, bilet bedellerini kendisi ve şirket personelleri elden nakit olarak tahsil etmiştir. (Ek 2: bilet sureti)

    Aynı gün akşamında; yağmur yağması üzerine kendisini şirket çalışanı olarak tanıtan ve şirkete ait “STAFF” ibaresi içeren boyun kartı takan “Engin” isimli şahsa organizasyonun iptal olup olmayacağını sorduğumuzda; kendisi Bora bey’in mekan sahipleri ile görüştüğünü, onlardan gelecek habere göre yola çıkılacağını belirtti. Daha sonra yağmurun dinmesi üzerine şirket yetkilisi Bora DİŞBUDAK’ın mekanın açıldığını söylemesiyle mekana gitmek üzere yola çıkılmış ancak bir süre sonra tekrar yağmur yağmaya başlaması üzerine araç yol kenarına çekilmiş ve bir süre yağmurun dinmesi beklenmiş, yağmurun dinmememesine rağmen diskonun bulunduğu yere gidilmiş, otobüste beklememiz söylenerek Bora DİŞBUDAK ve arkadaşları otobüsten inmiş ve yaklaşık 40 dakika sonra mekanın açıldığı söylenerek herkes otobüsten indirilmiştir.

    Diskonun önüne gelindiğinde; açılış partisinin 20.04.2012 tarihinde, yani bir gece önce olduğunu gösterir afişin görülmesi ve diskonun kapısının önünde sadece bizimle birlikte tur müşterisi olan kişilerin beklediğinin görülmesi, yağan yağmur nedeniyle her yerin sırılsıklam olması ve aynı zamanda Bora DİŞBUDAK’ın hiçbir uyarı yapmadan bilet sattığı 18 yaşının altındaki bir tur müşterisinin içeri alınmaması üzerine müşteriler arasında huzursuzluk çıkmış, bunun üzerine Bora DİŞBUDAK içeri girmek istemeyenlerin ayarlanan midibüsle otobüse dönebileceğini söylemiştir. Kendisine içeri girmeyeceğimizi ve paralarımızı iade etmesi gerektiğini söylememiz kimseye para iadesi yapmayacağını belirtmiş ve 30 kişilik araca 40’tan fazla insanı bindirerek otele göndermiştir.





    Ertesi gün kendisiyle yaptığımız görüşmede iade yapmasının mümkün olmadığını, biletlerin parasının “Aura Club Kemer”e peşin ödendiğini, beyan etmiş ve iade yapmamıştır. Diğer müşterilerle birlikte ısrar etmemiz üzerine mekan sahipleri ile görüşüp yarım saat içinde haber vereceğini söylemişse de bizleri kesinlikle aramamış, gerek otelde karşılaştığımızsa gerekse dönüş yolunda otobüste bizleri görmezden gelerek bir daha bu konuyu açmamıştır.

    Tüm bunların ışığında; seyahat acentası yetkilisi Bora DİŞBUDAK; bir gün önce açılış partisi yapılmış olmasına rağmen söz konusu mekanın 21.04.2012 tarihinde açılış partisinin olduğu, açılış partisi olması nedeniyle 8.000 kişi kapasiteli mekanda en az 5.000 kişi bulunacağı, normal günlerde olmayan özel gösteriler yapılacağı gibi gerçeğe aykırı beyanlarda bulunarak, erkek müşterilerin pantolon dışında bir kıyafetle (eşofman, şort, vs.) diskoya giremeyeceğini, 18 yaşından küçüklerin diskoya giremeyeceğini biletleri satana dek gizleyerek ve bu durum ortaya çıktığında da para iadesi yapmayarak şahsımı ve diğer müşterilerini aldatmış ve turizm sektörüne olan güvenimizi sarsmıştır.

    Zira; almadığımız bir hizmetin parası türlü yalanlar ve kelime oyunlarıyla tarafımızdan alınmış olup, birkaç gün dinlenmek amacı ile tatile giden bizim gibi insanların güven duymadıkları insanların bulunduğu bir sektörden bir daha hizmet alması söz konusu değildir. Söz konusu meblağ; tek tek bakıldığında küçük gibi görünse de şirket yetkilisi Bora DİŞBUDAK’ın davranışları ve söylediği gerçeğe aykırı sözler turizm sektörü ve sektör çalışanlarına olan tüm güvenimizi sarsmıştır.

    1618 sayılı “Seyahat Acentaları ve Seyahat Acentaları Birliği Kanunu”nun “Seyahat Acentalarının Yükümlülükleri” başlıklı 10’uncu maddesinin 1’inci fıkrasının b bendinde seyahat acentasının; “Müşteriyi aldatıcı, kamu güvenini sarsıcı ve ülke turizmini baltalayıcı davranışlarda bulunmamak.”la yükümlü olduğu hüküm altına alınmış ve aynı kanunun “İdari Para Cezaları ve Belge İptali” başlıklı 27’nci maddesinde; “b) Seyahat acentası işletmesi belgesi aşağıdaki hallerde iptal edilir:...3 - Bu Kanun'un 10 uncu maddesinin (b) veya (e) bendini ihlal eden bir fiilin tespiti.” denilmek suretiyle; 1618 sayılı kanunun 10’uncu maddesinin 1’inci fıkrasının b bendini ihlal eden seyahat acentalarının işletme belgesinin iptal edileceği hüküm altına alınmıştır.

    Bu itibarla; şahsımı ve diğer müşterilerini aldatıcı davranışlarda bulunarak, güvenimizi sarsan ve turizm sektörünü baltalayan seyahat acentası (Tour Jet – Boras Turizm Seyahat Acentası) ve acentanın sahibi ve yetkilisi Bora DİŞBUDAK hakkında 1618 sayılı Kanun’nun 10/b maddesine aykırı davranışları nedeniyle tahkikat yürütülerek, tahkikat neticesinde gerekli görülen yaptırımların uygulanmasını arz ve talep etmekteyim.

    Öte yandan; 1618 sayılı kanunun “CEZA” başlıklı 30’uncu maddesinde; “...Seyahat acentaları ve anlaşmalı rehberlerin müşterilerine verdikleri hizmetler sırasında,müşteri ile yapılan sözleşmede açıkça taahhüt edilen ve verilen hizmetle doğrudan ilgili olanlar hariç olmak üzere ve müşterinin bilgisi dışında, müşterilerin yaptıkları alışveriş veya müşterilerin sözleşmede belirtilenler dışında belli bir işletmeye gönderilmeleri karşılığında herhangi bir menfaat temin etmeleri halinde, seyahat acentalarının ve rehberlerin belgeleri Bakanlıkça iptal edilir ve bunlar beş yıl süreyle seyahat acentacılığı veya rehberlik yapamaz...” denilmek suretiyle; seyahat acentalarının sözleşmede belirtilenler dışında müşteriyi belli bir işletmeye göndermesi karşılığında herhangi bir menfaat temin etmesi halinde işletme belgelerinin iptal edileceği ve beş yıl süreyle seyahat acentacılığı yapamayacağı hüküm altına alınmıştır.
    Tour Jet – Boras Turizm Seyahat Acentası’nın sahibi ve yetkilisi Bora DİŞBUDAK, ben ve benim gibi onlarca müşteriye yukarıda bahsettiğimiz gerçeğe aykırı beyanları da kullanarak 20,00.-TL karşılığında bilet satmış olup, gerek “Aura Club Kemer”den aldığı komisyon, gerek mekana biletsiz ve ücretsiz girmesi, gerekse de almadığımız hizmetin karşılığında bizden tahsil ettiği kişi başı 20,00.-TL’lerin kendisinde kalması sonucunda maddi menfaat elde etmiş olup, Tour Jet – Boras Turizm Seyahat Acentası’nın sahibi ve yetkilisi olan Bora DİŞBUDAK’ın 1618 sayılı kanunun 30’uncu maddesine aykırı davranışı nedeniyle hakkında tahkikat yürütülerek gerekli yaptırımların uygulanmasını arz ve talep etmekteyim.

    Ayrıca; Bora DİŞBUDAK; Ankara’ya dönüş yolunda ve ilk molada, otobüste yer alan ve daha önceden tanıdığı insanlarla birlikte dedikodumuzu yaparak ve insanları kışkırtarak bu insanlarla aramızda gerginlik yaşanmasına sebep olmuş, mola yerinde bayan müşterilerin üzerine yürümesi üzerine kendisine tepki gösteren müşterinin de üzerine yürümüş, diğer müşterilerin araya girmesi üzerine kavga engellenmiş, olaylar yatıştıktan sonra otobüse bindiğinde “in otobüsten aşağı, göstericem sana gününü” diyerek aynı müşteriyi tehdit etmiş ve otobüsten aşağı inmiştir. Çevrede bulunan diğer müşterilerin engellemesi sebebiyle kavga yaşanmamıştır. Tüm bu olayların yaşandığı süreçte adı geçen şahsa, davranışları ve tutumu nedeniyle kendisi ve şirketi aleyhine her türlü yasal yola başvuracağımızı belirttiğimizde, kendisi bize; “nereye şikayet ederseniz edin, hiçbir şey yapamazsınız, benim her yerde tanıdıklarım var, hiçbir şey elde edemezsiniz” şeklinde sözlerle karşılık vermiştir.

    Bora DİŞBUDAK isimli şahsın tüm bu tehditvari ve hakaret içeren davranışlarına karşı tüm cezai ve hukuki yollara başvurma hakkım saklı olmak üzere; adı geçen şahıs hakkında genel meslek ilkelerine aykırı davranışları nedeniyle de tahkikat yürütülerek gerekli yaptırımın uygulanmasını arz ve talep etmekteyim.

    Sonuç olarak; Tour Jet – Boras Turizm Seyahat Acentası ve acentanın sahibi ve yetkilisi Bora DİŞBUDAK hakkında 1618 sayılı Kanun’un 10/b, 10/c, 12, 30’uncu maddelerine aykırı davranışları ve Bakanlığınızca re’sen belirlenecek aykırılıkları nedeniyle tahkikat yürütülerek, kanuna ve ilgili diğer mevzuata aykırı davranışlarının tespit edilmesi halinde gerekli yasal yaptırımların uygulanmasını ve tahkikat sonucunun tarafıma bildirilmesini saygılarımla arz ve talep etmekteyim.16.05.2012




  • uyarın için teşekkürler...böyle firmalardan uzak durmak için faydalı oluyor, ayrıca sadece turizm bakanlığına şikayet edip bırakmadın umarım, savcılığada şikayette bulun...sonuçta dolandırıcılık yapıyor...
  • Şikayetlerin tamamını sen yazıyorsun muhtemelen, bir kaç üyelik almışsın ben de problem yaşadım, ben de memnun kalmadım gibi şeyler yazıyorsun diye düşünüyorum hıncını almak için. Açıkçası olmaz fiyatlara tur alıyorsunuz sonra böyle dolandırılıncada ağlıyorsunu.z Turu satın alırken aynı turu başka bir fiyata yapan acenteye muhtemelen kazıkçı gözüyle baktınız. Bunlar sürekli şirketimde başıma gelen şeyler. Bana şu acente şu fiyata siz neden bu fiyata götürüyorsunuz dediklerinde onlara o zaman o acenteyle gidin diyorum sonra sizin gibi geri dönüyorlar. Tatil ucuza yapılan bir şey değildir, bunu unutmayın.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • evet tourjetteki arkadaşlarda foruma katıldığına göre bütün kadro tamamlandı.
    Arkadaşım eğer farklı isimlerde girmeye vaktim olsaydı o vakti çok daha farklı değerlendirir ve farklı şekillerde dava açardım.
    Ama benim yerime dava açan avukat arkadaş var (sen daha iyi tanıyorsun bu kişiyi).
    Bu yüzden gerekli mercilere şikayet edilmiş ve konu yargıya intikal ettiğinden fazla konuşmaya gerek yok.
  • TOURJET adınada ben yazayım o zmn bızımle beraber tura katılan her 150-200 kişiden biri sizin gıbı sıkayetlerde bulunabılıyor bunun onune zaten gecemıyoruz cunku bılen bılırkı hızmet sektorunde herkesı menun etmek mumkun degıldır ve herkesın beklentısı farklı sekıldedır.Bız herkesı memnun edemedık belkı ama sızın gıbı kotuleme polıtıkası pesınde kosan,ıdarı mevkılerde cozulmus bır olayı dallandırıp budaklandırmadık.TOURJET olarak bızımle menun kalan herkesle yola devam edıyoruz sektordede hızmetımızı bılen zaten bunlara kulak asmayacaktır ...
  • Bende aynı firmanın kendi iptal ettiği "Kalkış Garantili Karadeniz Turu" maduruyum para iademi bile alamıyorum.
  • öncelikle turlarımızın hepsi yeterli doluluk oranına sahip olduğunda garanti hareketlidir bu bir tek bizim firmamız değil bütün firmalar tarafından böyle yapılmaktadır 40 kişilik otobüsü 10 kişiyle götürmek mümkün olmuyor ne yazık ki.Bu arada bütün kayıt yaptıran misafirlerimize ücret iadeleri bizim tarafımızdan yapılmıştır eğer ki fırsat sitesinden aldığınız bir tursa bu size para iadesini fırsat sitesi yapacaktır bu durumdan dolayı bizim her hangi bir ilişiğimiz yoktur satın alma işlemini yaptığınız siteyle bir kez daha görüşmenizi öneririm ayrıca ücret iadeniz yapılan tarıhten itibaren 7 gun içinde hesabınıza gececektır.Muhasebe departmanımız tarafından tüm iadeler yapılmış misafirlerin mağduriyeti giderilmeye çalışılmıştır.
  • merhabalar,
    öncelikle bu firmayla alakalı internette yaptığım araştırmalar sonucunda edindiğim kanı şudur;

    turizm sektöründe günümüz piyasasının cok cok otesinde bir fiyatlandırma politikaları var. ornek olarak sunulabilecek herhangi bir turları diger acentalarda ya da tur firmalarında 5 lirayken, TOURJET 3 hatta 2.5 lira gibi fiyatlandırma sunuyor ve iceriktende asla odun vermıyorlar.
    nerdeyse butun fırsat siteleri uzerinde yuksek satıs rakamlarıyla calısmalar gerceklestiriyorlar.
    facebook twitter gibi sosyal medya platformlarında lokal bir işletme olup sadece Ankara bazında çalışmalarına rağmen 100binlere yaklasan takipçileri var.
    orta sınıf bir isletme gorunumunde olmalarına ragmen, kendı ınternet sıtelerı olsun, ofıs destinasyonları olsun gercekten yenılıkcı ve yadsınamaz olcude modern bır ımaj cızıyorlar.

    bunlar benım sıkayet sıtelerı uzerınden gordugum bır grup arkadasın karalama politikasıyla yazmıs olduklarını tahmın ettıgım yorumlar uzerıne arastırmamdır.

    bahsı gecen turızm acentasıyla bırden fazla sefer gunubırlık ve konaklamalı turlara katılmıs, ucak bıletı temın etmıs, bıreysel ve grup olarak arkadaslarımla fırmanın urunlerını tercıh etmıs bulunmaktayım. halı hazırda herkesın ayak alıskanlıgının oldugu bır gozlukcusu, restoranı, terzisi varsa benım de seyehat acentası olarak ayak alıskanlıgımın oldugu fırma TOURJET. fakat dedıgım gıbı bu sikayetleri gormek benı de cok sasırttı ve buraya, Turkıye'nın en onemlı forum platformlarından birine ben de goruslerımı dıle getırmek ıstedım.

    Magdur olduklarını savunan arkadaslar yanlıs anlamasınlar. sız nasıl magdur oldugunuzu beyan edıyosanız ben de konu hakkında bır takım goruslerımı paylasacagım.

    ilk once Turk halkının hizmet sektorune bakıs acısından ne kadar migdemin bulandıgını soylemek ısterım. ısım geregı bu sekılde bır stres yasamamaktayım fakat ne yazıkkı egitimsiz cahil elindeki uc lıra parayla Dunyanın sahıbı olabılecegını sanan kendını kral/kralıce gıbı goren bır kısım ınsanımız var. hatta haklarını savunmak adına aksak gıden duzenı degıstırebılırız mantıgında aslında ınanılmaz cırkın hareketlerle istisnai olabilecek durumlarını genele mal edercesıne aynı fırmalardan memnun olmus ınsanlarında akıllarını karıstırmaktan oteye gecmeyecek bır tutum sergılemekteler.

    once gercekten neyle neyı satın almaya calıstıgımızı asla unutmayalım. yoksa hakıkaten david copperfield ın da ıple ucmasına agız egen kucuk ınsanlar olarak kalmaya devam ederız. hayatın ıcındekı aksaklıkları duzeltmek ıcın cok naıf bır bakıs acısıyla harekete gecmeye calısırken komık durumlara kendımızı dusurmeyelım. bir bakın sizden baska koca internet dunyasında bu firmayı karalayan varmı. karalayan diyorum cunku o kadar belli ki kafanıza takmaktan ote bır tutum ıcınde olmadıgınız. heryerde aynı yazılar bır elın parmagı kadar yorum hepsi yenı tarıhlı. sizin iciniz rahat edebilir gorevinizi yapıyor ve insanları bilinçlendirdiginizi dusunuyor olabilirsiniz ancak siz sadece magdur oldugunu beyan eden kucuk obsesif bir grupsunuz tahminimce.
    hayatın ıcınde hata ararken once kendınıze bakmanız gerekır her zaman. unutmayın bugun sızın hataları dolayısıyle bıtırmeye calıstıklarınız yarın sızın farketmeden gelısen bır hatanızda bunları unutmaz.
    dunya kucuk her hareketımızı ozenle atalım.

    YORUMUMU TAMAMLARKEN GERCEKTEN HERKESIN TATIL YAPABILMESI ICIN CALISAN GECESINI GUNDUZUNE KATAN TOURJET PERSONELI ICIN SEVGILERIMI SUNMAK ISTEDIGIMI SOYLUYORUM. SIZI BILEN BILIYOR. HIC KAFANIZA TAKMAYIN HER ZMAN UZANAMADIKLARI CIGERE MUNDAR DIYEN GRUPLAR CIKACAKTIR. ONLAR SILINIP GIDERKEN SIZ BELIRLEDIGINIZ POLITIKALARINIZLA GELECEGE EMIN ADIMLARLA GITMEYE DEVAM EDECEKSINIZ. INSANLAR KISA YOLDAN KOSEYI DONMEK UNLU OLMAK VICDANLARINI RAHATLATMAK ICIN GLOBAL BIR COK MARKAYA SACMA SAPAN BINLERCE DAVA ACIYORLAR. DAVA ACIP MILYONLAR KAZANIYORLAR AMA BIZ YINE ONLARIN ISMINI DEGIL DAVA ACTIKLARI FIRMALARIN ISIMLERINI HATIRLIYORUZ.

    sikayet eden gruba da tavsiyem ; bence yeterince kuculmussunuz tadında bırakın hatta bana kalsa onlara yenıden bır sans verın. en azından tatlıya baglamıs olursunuz.




  • TOURJET'i kötülemeye çalışan arkadaşlar;

    Bahsettiğiniz o turda bende vardım.Çok araştırdım ve hiç bir acentenin düzenliyemediği fiyatlara bu turu TOURJET'ten aldım.Evet başta çelişkim fazlasıyla vardı. TOURJET çalışanlarıylada bu turda tanıştım ilk katılımım olmasına rağmen yanımızda bulunan çalışanlar gayet samimi ve ilgililerdi.Tüm program iletildiği gibi ilerledi.Ayrıca bu turu almadan önceki tüm çelişkilerimde silindi.Benimle birlikte bu tura katılan iki arkadaşımda benimle aynı kanıdalar tabiki sadece ben değilim memnun kalan.
    Hiç şüpesiz yakınlarımıda önerdim TOUERJET'i

    Anlıycağınız TOURJET'i karalamaya çalışsanızda benim gibi yüzlercesi, binlercesi TOURJET'i biliyor. Amacım size akıl vermek diil ama kendinizide zamanınızıda boşa harçayıp yormayın gereksiz şeyler bunlar.
  • merhaba tourjet günü birlik amasra turuna katılmak istiyorum ancak memnun kalmayan arkadaşların iznimlerinden de etkilendim biraz.yakın zamanda tourjert turlarına katılan var mı?

  • konu fake üyelik dolu adminlerin ilgilenmesi gerekli
  • feykler temizlendi arkadaşlar
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.