metoprolol arkadaşım dediklerini yapacağım.dün saat 22.00 itibariyle connectten vaz caydım.
hayır canım bir işin vebali bana ait olmasın istiyorsan al beğeniyorsan al işini görecekse al içinde uhde kalacaksa al bilmiyorum ben sebeb bulamıyorum senin sebeblerinide bilemem demek istediğim oydu
öğretmenlik biraz gönül işi anasının babasının zaptedemediği aptalmı zekimi olduğu belli olmayan çocukları alacaksın hem sinirlenmeden zaptedeceksin hemde birşeyler öğreteceksin hemde 1400 lira maaş karşılıgında bu akıl mantık işi değil erkek adam için bu işe gönüllü olmadan yapılacak iş hiç değil
hatır gönül işi ile ticarette bir arada olmaz adam öğretmen altında ticari bir araç ? paradox bir durum yani .. ticarete yoğunlaşmış bir beyin başkasının çocuguna ne biliim biraz zor tahammul eder gibi geliyor demek istediklerimi anlatabiliyormuyum acaba diyordur ki piyasada tutuluyor bu araç dara düşssem hemen satarım zararda etmem nede olsa maaşlı birisiyim ama kazın ayağı öyle değil işte maalesef yaşam mantalitesine biraz ters ..en azından bana göre
ÇOK GÜZEL ANLATMIŞSINIZ HELAL OLSUN
quote:
Orjinalden alıntı: ramerturk
2005 model Tourneo 90 lık var bende, eğer sadece binek olarak alacaksanız kesinlikle tavsiye etmem. Bu araçlar yük taşımaya yönelik hazırlandığı için karoser ağırdır. Bu nedenlede yakıt tüketimi fazladır. Ayrıca arkada makas olduğundan bozuk yollarda sizi ve ailenizi rahatsız edecektir. Eğer sadece şehir içinde kullanacaksanız ve yük taşıma işiniz yoksa hiç girmeyin bence. Eksi yönlerini ben yazayım siz buna göre tercihinizi belirleyin.
-Ruhsatında Kapalı Kasa Kamyonet yazan çift sıra koltuklu kombivanların tamamı vergi olarak PANELVAN grubuna girer ve yıllık vergisi 561.00 YTL dir. (1900 ccye kadar ve 1-6 yaş arası) Ayrıca ruhsatı bu şekilde olan araçların muayenesi her yıl yenilenir.
-Şehirler arası yollarda hız sınır 80 km dir +%10 ile max 88 km/h dir.
-Araç normal binek araçlardan daha fazla ses alır. Ayrıca daha fazla tıkırtı, gıcırtı vs. ses yapar.
-Amortisörleri sert olduğundan ayrıca makas olduğundan binek araçlara nazaran daha fazla hoplama yapar.
-Kışın kısa mesafelerde araç hemen ısınmayacağından soğukla daha fazla işli dışlı olursnuz. (Bu sene çok soğuk oldu mahfolduk bu yüzden)
-Yüksek sürüş pozisyonu alışkanlık yapar bidaha alçak binek araç kullanamazsınız.
-Özellikle 90 lık olanlarn torkları yüksektir bu yüzdende insanı gaza getirir. Şehir içinde trafikde yakıt dahada artabilir.
Bu kadar eksi yönü varsa siz neden kullanıyorsunuz diyebilirsiniz. Biz hem iş hemde binek olarak almıştık. Ben bu eksi yönlerine rağmen aracımı çok seviyorum. Yol tutuşu birçok binek araçtan bence daha iyidir. Araç kolay kolay kendini bırakmaz, kıçı başı oynamaz. Ani frenlerde vs. beklenmeyen tepki vermez.
Kolay gelsin...
ya bu araba bizde de var yüksek tavanlı olanından.benim görüşlerim şöyle.araba yüksek tavanlı oldugu için tam bize göre.yani ben 190cm boy 100 kilo hiç bi arabanın arka koltuguna sıgamıyorum ama connect süper o yönden.e cipe para vermiyo babam.bizim için cip oluyor böylece.yakıtına bişey diyemem ama ben kullandıgım zaman keyif alıyorum.ışıklarda falan güzel ilk ben kalkıyorum.hızlanması iyi.ses alıyor ama tabi dizel zaten.motoru da güzel vergisini falan bilemem ama.
1.5 yıl dır 2007 model 75hp deluxe modelini kullanıyorum...ödemem gereken yüklü kdv'yi mahsup edebilmek için biraz mecburiyetten ticari araç tercih etmek zorunda kalmıştım...hatta şöyle diyeyim,satın alana kadar tiraci bir aracı değil kullanmışlığım-binmişliğim dahi sayılıydı yani,o kadar uzaktım ticarilere...
ancak beklediğimden çok çok iyi bir araçla karşılaştım...yol tutuşu,aracın dengesi gerçekten çok iyi...ferah bir araç;bagaj kocaman-tavanı abartı yüksek-hakikaten binek araca bindiğinizde daralıyorsunuz...performans konusunda da şunu diyeyim;32000km'de olan aracımın tahminen 25000km'sini uzun yolda yaptığımdan sanırım çekişi ilk aldığım haline göre inanılmaz-motor açma dedikleri olay sanırım...
tabi,bu sınıf araçların ortak özelliği makas süspansiyonlar-olmayan ses yalıtımı vs konularına hiç girmiyorum... yakıt olayı ise abartmadan şu şekilde;uzun düz yolda(ankara eskişehir yolu gibi) 90-100km/s gittiğinizde 800km ve üzeri,110-120km/s gittiğinizde ise 700km yaparsınız...şehir içi ise 530-550km dolayında...
tourneo ile transit connect arasındaki fark nedir?? bide 2008 glx lerin vergisi ne kadar acaba bilen varmı
şahsen ben connect i binek olarak tercih etmezdim.yanılmıyorsam connect ler yaylı değil makaslı yani yük için üretilmişler.makas olayı kpnforu olumsuz etkiler.ama hem ticaret hembinek diyorsanız olabilir.90 lığını tercih et derim 75 likler yürümüyo diye duymuştum.caddy de düşünün derim.
caddy çok sorun çıkartıyor diye duydum. hem fiyatda pahalı connecte göre yoksa volkswagenlerin tüm araçlarına hayranım. connecti hem binek hem ticari amaçlı kullanmayı düşünüyorum. 110ps glx olur muhtemelen, ama işte bazı çekinceler var.
eger ılla connect dıyeceksen 90 lık al 70 lıge gore daha az yakıyor...60 lt uzun yolda 720 km yol yaptım....90 100 le gıttım...ama yınede yakıt olarak yakan bı arac..ama kullanıslı...bende 90 lıkk 2006 model var...gayet memnunum...50000 de su ana kadar hıc bı sorun cıkarmadı...gercekten saglam bı arac...
quote:
Orjinalden alıntı: boranonur
tourneo ile transit connect arasındaki fark nedir?? bide 2008 glx lerin vergisi ne kadar acaba bilen varmı
tourneo binek tip connet ticari diye biliyorum
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme