Şimdi Ara

Toyota Auris 1.4 D-4D Premium MultiMode Fiyat ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
1
Favori
3.021
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fiat 500L 1.3 MULTIJET II 85 HP DUALOGIC OPENING EDITION 52.250
  • Yeni Auris beğendiğim bir araç lakin 62,5 vermem Auris'e.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Madmax21

    2000 bin lira indirimi hangi kentteki bayi yapıyor ?isim verebilir misiniz ? orayı emsal gösterebilirim böylece onlara.Ancak o zaman ters köşe oluyorlar :))

    Ben hangi bayiye gittiysem yapıyordu. Örneğin Beykoz bayiisi, Kocaeli Kayalar vs vs. Tek bir yerden fiyat almayın. Telefonla da fiyat alabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Madmax21

    Arkadaşlar selamlar.Rica etsem 2013 model Toyota Auris 1.4 D-4D Premium MultiMode bayi fiyatları alanlar paylaşabilir mi ? Bana en son trafik sigortası hariç fiyat 62.500 fiyat verdiler.Bu fiyat uygun mudur? Liste fiyatı fiyatı 63,600 TL pazarlıkla en son 62.500 yaptılar.Acil cevaplarınızı bekliyorum.Çok teşekkürler

    Git 7 bin lira daha ver Mercedes A serisi al. 90 beygirlik arabaya 62 bin lira verilir mi hiç?
  • Sunroof'lu Advance otomatik dizel 60.000 tl çekip 58.000 tl son fiyat verdiler geçtiğimiz Cumartesi. Deneme sürüşü yaptım ve ayak üstü fiyat aldım, İzmir Pınarbaşı bayi.
  • 62 bin lirana yazik. Arac istedigi kadar kaliteli olsun 2.el deger kaybi vs seyleri katinca o paranin arabasi degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dizel motorlu olsun, otomatik vites olsun, full donanım olsun isterse özel şöför versinler aracı o kullansın genede 62 bin tl auris'e vermem. hatta o sınıfta hiç bir araca vermem bayilerin dizel otomatik kazığına gelmem.

    Ek olarak o paraları vermekte ısrarcıysanız madem her sene 20bin km'ye yakın yapıyorsunuz en azından daha performanslı sizi uzun yolda üzmeyecek 110 hp üstü ve 240 nm tork üstü araçları öneririm. Evli barklı adamsınız yollarda yarış yapmıyacağınızı biliyorum ama genede o kadar para saydıktan sonra sağ ayağınızın altında gerekli durumlarda emrinize amada güç bulunması iyidir. Maalesef Auris'in 90 hp ve 205 nm tork ve 0'dan 100'e 14.7 saniyede çıkması sınıfının standartlarının gerisinde üstelik otomatik almayı planlıyorsunuz.


    edit:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Donald Draper -- 21 Mayıs 2013; 12:07:48 >
  • reno megane 1.5 dci edc daha iyi seçenek . touch versıyonu 57 bin tl pazarlıkla 54.500 e düşerler emınım .
  • Touch donanımda esp yok maalesef. Clio'da esp yi standart yapan reno megane fluence de sadece en üst donanımlara esp koyuyor. Çok saçma. Megane icon edc de güzel tercih olabilir.
    @E-HDI

    Ayrıca her şey performans değildir. Benim gibi performans takıntısı olmayan çok insan var. Benim aracım 0-100'e 10 saniyede çıkıyor ama daha bir kere 0-100 yapmadım ya da kimseyle kapışmadım 10 yıldır. Sollamalarda güç önemli olabilir ama auris mmt zaten ara hızlanmalarda iyidir. Maksimum devrini geniş bir aralıkta veriyor. Mmt sadece kalkışlarda, 1 den 2 ye geçişte çok ağır kalıyor, onun dışında performans sıkıntısı yok.

    Dizel aurise ben de 62bin tl vermem ama bu sınıftaki dizel otomatik seçenekleri düşününce auris mantıklı geliyor. Dizel otomatik c segmenti alacaksanız c4, megane edc ya da auris en mantıklı seçenekler. @Donald Draper




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Madmax21

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    Anlamadığım bir şey var;

    Acil cevap bekliyorsunuz ama, forumun olsa olsa %1'i aynı model be donanıma fiyat almıştır. Üstüne üstlük bu iletiyi gece yarısı atıyorsunuz. Ne gibi bir cevap bekliyorsunuz?

    Tavsiyeye ihtiyacınız varsa, tasarımı berbat, şanzımanı ve motoru eh işte olan bir araca 62 küsür lira vermem. O paraya daha fazlasını verecek zibilyontrilyar tane araç var..

    Arkadaşım sen benim mesajı ilk yazdığım saate bakmamışsın anlaşılan. Ne gece yarısı mesaj yazması.Konuyu ilk olarak 17 Mayıs 2013; 13:02:19 tarihinde açmışım.Yani gündüz saat 1 de.Sırf eleştirmek için yazmışsınız anlaşılan.
    İkinci olarak o fiyata zibilyontrilyarca araç olduğunu söylemişsin ancak hem dizel,hem de otomatik o fiyata seat leon ya da i.30 alınabiliyor.O kadar.Yani toplam 3-4 tane eli yüzü düzgün araç var.Diğerleri 70 bin ya da üstünde.(Baz modellerinden bahsetmiyorum)


    Milletten yardım istediğin saate bir bak.. İkinci ileti..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İ30 çok daha iyi bir araç.

    Hem 2-3 lira daha ucuz olduğundan yakacağı yakıt parasını almamış oluyor.

    O farkla 2-3 yıl gezersiniz.

    İkinci elde Auris ile denk değer kaybı olur.

    O yüzden kesinlikle İ30.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Madmax21

    Sipariş vermesem haklısın. Acil diye birşey nedir araç alırken.Ancak sipariş verdiğim için araç shoowroom'a gelmeden ,şayet aracın sıkıntıları varsa iptal etmek amacıyla acil diye not düştüm.Tüplü araca malesef eşim binmek istemiyor.O yüzden kafadan elemek durumundayım.Benim için yakıt tüketimi çok önemli.Yılda sanırım 18-20 bin arası en yol yaparım.O yüzden mecburen dizel.Otomatikte eşim kullanabilsin diye tercih nedeni.Yani yazdığım tüm şartlar mecburen.Yardımlarınız için teşekkür ederim.

    Valla yerinizde olsam kesinlikle vermem yine söylüyorum.
    Ama siparişi geçmişsiniz artık,zaten dizel otomatik muhabbetinin hepsi pahalı.
    Ya yengeye manuel araç öğretip 1.33e lpg attıracaksınız 20 bini cebinize koyacaksınız,ya da yengenin hatrına sağlam söğüşleneceksiniz.
    Mesajımı da okutun kendisine,lpg nin herhangi bir korkutacak tarafı yok.
    Hele toyota gibi motorları lpg ye tam uyumlu araçlarda hiç yok.
    20 bin tl ile kaç km gezersiniz onu da düşünün tabi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: Madmax21

    Arkadaşlar selamlar.Rica etsem 2013 model Toyota Auris 1.4 D-4D Premium MultiMode bayi fiyatları alanlar paylaşabilir mi ? Bana en son trafik sigortası hariç fiyat 62.500 fiyat verdiler.Bu fiyat uygun mudur? Liste fiyatı fiyatı 63,600 TL pazarlıkla en son 62.500 yaptılar.Acil cevaplarınızı bekliyorum.Çok teşekkürler

    Acil nedir abicim?kafanıza silah mı dayıyorlar?
    Dizel muhabbetine gelince,Akıl tutulması olur.
    Dizel otomatik kazığı yemeyin.
    Eğer çok yol yapmıyorsanız 1.33 manuel var,yerinizde olsam 20 bin lira paramı sokağa atana kadar 1.33ü alır lpg takarım,dizelle aynı ekonomiyi ve performansı yakalarım.
    Arabanın fiyatı 40.500den başlıyor,1.33e 45k ya çok iyi donanım bindirirsiniz.

    Bilmediğimden soruyorum yanlış anlama; elektrikli arka camlar da ekletiliyor mu? Life donanımında yok biliyorsun.

    Olay şu; 1.33'e (ki o da muhtemelen Life olur) yeni gelecek kasa Corolla için babama niyetliyiz çünkü yaşlı adam az km yapıyor ve Toyota'dan başka arabaya binmem diyor. Ama Life gerçekten çok boş, trendline Polo gibi birşey




  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Touch donanımda esp yok maalesef. Clio'da esp yi standart yapan reno megane fluence de sadece en üst donanımlara esp koyuyor. Çok saçma. Megane icon edc de güzel tercih olabilir.
    @E-HDI

    Ayrıca her şey performans değildir. Benim gibi performans takıntısı olmayan çok insan var. Benim aracım 0-100'e 10 saniyede çıkıyor ama daha bir kere 0-100 yapmadım ya da kimseyle kapışmadım 10 yıldır. Sollamalarda güç önemli olabilir ama auris mmt zaten ara hızlanmalarda iyidir. Maksimum devrini geniş bir aralıkta veriyor. Mmt sadece kalkışlarda, 1 den 2 ye geçişte çok ağır kalıyor, onun dışında performans sıkıntısı yok.

    Dizel aurise ben de 62bin tl vermem ama bu sınıftaki dizel otomatik seçenekleri düşününce auris mantıklı geliyor. Dizel otomatik c segmenti alacaksanız c4, megane edc ya da auris en mantıklı seçenekler. @Donald Draper

    tabii ki herşey performans değil ama madem 62 bin tl veriliyor insan her konuda parasının karşılığını almalı buna performansta dahil. İlla o para verilecek ise daha başarılı bir şanzıman, daha güçlü ve yağ yakmayan bir motor alınması bence.




  • Robotize dizel otomatiklerde aynı paraya C4 1.6 eHDI veya üretimden kalkacak olsa bile Fiat Bravo 1.6MJet Dualogic çok daha iyi seçenekler.

    Üstüne üstlük Bu Full donanım (???) Auris'te Cruise Control yok, nasıl full donanımsa...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: we[AGRA]

    Sunroof'lu Advance otomatik dizel 60.000 tl çekip 58.000 tl son fiyat verdiler geçtiğimiz Cumartesi. Deneme sürüşü yaptım ve ayak üstü fiyat aldım, İzmir Pınarbaşı bayi.

    Advance paketi için bana da 58000ı fiyat verdiler. :) ben premium modeline fiyat 62.500 aldım :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Touch donanımda esp yok maalesef. Clio'da esp yi standart yapan reno megane fluence de sadece en üst donanımlara esp koyuyor. Çok saçma. Megane icon edc de güzel tercih olabilir.
    @E-HDI

    Ayrıca her şey performans değildir. Benim gibi performans takıntısı olmayan çok insan var. Benim aracım 0-100'e 10 saniyede çıkıyor ama daha bir kere 0-100 yapmadım ya da kimseyle kapışmadım 10 yıldır. Sollamalarda güç önemli olabilir ama auris mmt zaten ara hızlanmalarda iyidir. Maksimum devrini geniş bir aralıkta veriyor. Mmt sadece kalkışlarda, 1 den 2 ye geçişte çok ağır kalıyor, onun dışında performans sıkıntısı yok.

    Dizel aurise ben de 62bin tl vermem ama bu sınıftaki dizel otomatik seçenekleri düşününce auris mantıklı geliyor. Dizel otomatik c segmenti alacaksanız c4, megane edc ya da auris en mantıklı seçenekler. @Donald Draper

    tabii ki herşey performans değil ama madem 62 bin tl veriliyor insan her konuda parasının karşılığını almalı buna performansta dahil. İlla o para verilecek ise daha başarılı bir şanzıman, daha güçlü ve yağ yakmayan bir motor alınması bence.

    Karsiligini hangi arabadan tam aliyorsunuz ki? Bahsettiginiz 1.6 araclar da aurise nazaran fazla yakitor. Her aracin dezavantaji var. Aurisin en buyuk avantaji ekonomisi. Bu konuda da hakkini gayet iyi veriyor. Performansa onem veren c4 alir, yakitina onem veren auris alir. Bu kadar basit.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx


    quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Touch donanımda esp yok maalesef. Clio'da esp yi standart yapan reno megane fluence de sadece en üst donanımlara esp koyuyor. Çok saçma. Megane icon edc de güzel tercih olabilir.
    @E-HDI

    Ayrıca her şey performans değildir. Benim gibi performans takıntısı olmayan çok insan var. Benim aracım 0-100'e 10 saniyede çıkıyor ama daha bir kere 0-100 yapmadım ya da kimseyle kapışmadım 10 yıldır. Sollamalarda güç önemli olabilir ama auris mmt zaten ara hızlanmalarda iyidir. Maksimum devrini geniş bir aralıkta veriyor. Mmt sadece kalkışlarda, 1 den 2 ye geçişte çok ağır kalıyor, onun dışında performans sıkıntısı yok.

    Dizel aurise ben de 62bin tl vermem ama bu sınıftaki dizel otomatik seçenekleri düşününce auris mantıklı geliyor. Dizel otomatik c segmenti alacaksanız c4, megane edc ya da auris en mantıklı seçenekler. @Donald Draper

    tabii ki herşey performans değil ama madem 62 bin tl veriliyor insan her konuda parasının karşılığını almalı buna performansta dahil. İlla o para verilecek ise daha başarılı bir şanzıman, daha güçlü ve yağ yakmayan bir motor alınması bence.

    Karsiligini hangi arabadan tam aliyorsunuz ki? Bahsettiginiz 1.6 araclar da aurise nazaran fazla yakitor. Her aracin dezavantaji var. Aurisin en buyuk avantaji ekonomisi. Bu konuda da hakkini gayet iyi veriyor. Performansa onem veren c4 alir, yakitina onem veren auris alir. Bu kadar basit.

    Madem c4'den örnek verdiniz;

    toyota auris : 3.8 / 4.2 / 4.9

    citroen c4 : 3.8 / 4.2 / 4.9

    fabrika verileri ortada ikisininde aynı c4'de ekstra olarak start & stop var, ki bu şehiriçi trafikte avantaj sağlıyor. Ek olarak auris'te araç hızlansın diye daha fazla gaza basacağınızı düşünürsek auris'in c4'ten az yakması gibi bir şey söz konusu olamaz belki Devede kulak denilecek farklar olur iki araç arasında.. Toyota ekonoinin hakkını gayet iyi veriyor bunda hemfikiriz ama diğer firmalar aynı ekonomiyi daha güçlü motorlarla veriyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx


    quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Touch donanımda esp yok maalesef. Clio'da esp yi standart yapan reno megane fluence de sadece en üst donanımlara esp koyuyor. Çok saçma. Megane icon edc de güzel tercih olabilir.
    @E-HDI

    Ayrıca her şey performans değildir. Benim gibi performans takıntısı olmayan çok insan var. Benim aracım 0-100'e 10 saniyede çıkıyor ama daha bir kere 0-100 yapmadım ya da kimseyle kapışmadım 10 yıldır. Sollamalarda güç önemli olabilir ama auris mmt zaten ara hızlanmalarda iyidir. Maksimum devrini geniş bir aralıkta veriyor. Mmt sadece kalkışlarda, 1 den 2 ye geçişte çok ağır kalıyor, onun dışında performans sıkıntısı yok.

    Dizel aurise ben de 62bin tl vermem ama bu sınıftaki dizel otomatik seçenekleri düşününce auris mantıklı geliyor. Dizel otomatik c segmenti alacaksanız c4, megane edc ya da auris en mantıklı seçenekler. @Donald Draper

    tabii ki herşey performans değil ama madem 62 bin tl veriliyor insan her konuda parasının karşılığını almalı buna performansta dahil. İlla o para verilecek ise daha başarılı bir şanzıman, daha güçlü ve yağ yakmayan bir motor alınması bence.

    Karsiligini hangi arabadan tam aliyorsunuz ki? Bahsettiginiz 1.6 araclar da aurise nazaran fazla yakitor. Her aracin dezavantaji var. Aurisin en buyuk avantaji ekonomisi. Bu konuda da hakkini gayet iyi veriyor. Performansa onem veren c4 alir, yakitina onem veren auris alir. Bu kadar basit.

    Madem c4'den örnek verdiniz;

    toyota auris : 3.8 / 4.2 / 4.9

    citroen c4 : 3.8 / 4.2 / 4.9

    fabrika verileri ortada ikisininde aynı c4'de ekstra olarak start & stop var, ki bu şehiriçi trafikte avantaj sağlıyor. Ek olarak auris'te araç hızlansın diye daha fazla gaza basacağınızı düşünürsek auris'in c4'ten az yakması gibi bir şey söz konusu olamaz belki Devede kulak denilecek farklar olur iki araç arasında.. Toyota ekonoinin hakkını gayet iyi veriyor bunda hemfikiriz ama diğer firmalar aynı ekonomiyi daha güçlü motorlarla veriyor.

    Yalnız Toyota'nın en büyük avantajı da dizel motorunun neredeyse benzinli kadar titreşimsiz ve sessiz olması. Olayın bir de bu yönü var. Yılda 20.000 KM yapıp da sırf sesini sevmediği için dizel almayan birçok insan var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VOLTA

    Olay şu; 1.33'e (ki o da muhtemelen Life olur) yeni gelecek kasa Corolla için babama niyetliyiz çünkü yaşlı adam az km yapıyor ve Toyota'dan başka arabaya binmem diyor. Ama Life gerçekten çok boş, trendline Polo gibi birşey

    1.33 bizde var şu an arka camlar otomatik çok boş da değil usb sinden klimasına herşey var.
    Eğer donanım isterseniz dediğim gibi 2 3 bine çok yükseltirsiniz arabayı.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.