Şimdi Ara

~ Toyota Auris’e Yeni Şanzıman ~ (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
71
Cevap
0
Favori
11.708
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahan35
    ...

    1. Tamam üstat ne diyim süper kullanıyorsun demekki.

    Benim yanıma bir dizel yaris getirin, 60 km ile giderken 100 e çıkalım bakalım. Ara gazı da vermicem söz. Çok iyi kullandığını iddia eden biri de değilimdir ayrıca.

    2. MMT sorunlu DSG sorunsuz değil demiyorum. MMT DSG ye göre çok daha fazla sorun çıkarır diyorum.

    3. Umarım hiçbir zaman da yaşamazsınız, hatta kimse yaşamaz da Toyota`ya yakışır bir şanzıman olur.

    4. Toyota`nın bildiği tabiiki vardır. Ama bunun içinde uzun dönem kar hesapları, krizden az etkilenme vs gibi şeyler de vardır.

    5. MMT şanzıman Manuele göre daha ağır diyorum sadece. Tork konvertörlüyü katmadım olaya.

    6. 190 NM düşük diye tork konvertörlü konmaz demişsiniz de, benzinlide 160 nm lik, hem de bunu 4400 devirde veren motora koyuyorlar.

    7. Çift kavrama işte. İlkel otomatize değil.

    8. Paraya kıyıp bir tane mmt li yaris kiralıyacağım artık. Etrafımdakiler sayılmıyor madem

    9. Tebrik ederim.

    10. 2008 den sonra demek. Toyota ve Honda alırken insanlar renault peugeot fiat opel vb markalardaki muhtemel (kesin demiyorum) çocukluk hastalıkları olmadığı için güvenerek alıyorlar.
    Sizin sorun yaşamamanız demek diğerlerinin yaşamadığı anlamına gelmez. Bendeki önyargı değil kesinlikle. Artık tanıdıklarımın tecrübelerini yazmamam lazım herhalde. Hatta herkes her türlü durumu kendisi tecrübe etmelidir ve başkalarının tecrübelerinden ders çıkarmamalıdır sonucuna varmalıyız sanırım.

    11. Bkz. 10. madde 1. cümle. Bir de herkes böyle yapsın, markalar ilk 2 sene araç satamasınlar. Satılan araçlarda problem olur diye 4 sene sonra alınsın hatta




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahan35
    quote:

    Orijinalden alıntı: AiQUiDiE
    En azından ben kulaktan dolma olmayan verilerle konuşuyorum.

    Kulaktan dolma değil, gözden dolma olmuş ya da okumaktan dolma mı desek

    Espri güzeldi, kelime oyunlarını severim zaten.

    Yalnız ne yapmam lazım anlamıyorum. Yalancı mı olduk önyargılı mı olduk ne?
    Yemin mi edeyim, problemi yaşayanları buraya üye mi yaptırayım, şanzımanları da gözükecek şekilde fotoğraf çektirip, problem anını videoya alıp burada mı göstereyim.
    Tamam bu problemler ile ilgili okuduklarım yaşadıklarımdan fazladır.
    Ancak bu şahit olduklarımın olmadığı anlamına gelmez.
    Ayrıca bir toyota formenine özellikle sormuştum, aracımın kronik bir problemi var mıdır diye? ( O sıralar V kayışından ses geliyordu ve 3 defa gidip, motor sıcak olduğunda yapmadığından anca 3.de düzelttirebilmiştim)
    Otomatik değilse hiç problem yok demişti.




  • Chiplettiğin yetmiyor bir de aragaz yapsaydın bari

    DSG > MMT, kabul
    MMT = çok sorunlu, yanlış

    Amin, cümlemize

    Kesinlikle, uzun vade kârını düşündülerse zaten MMT uzun vadede sorun çıkarmamalı

    Kalkışta ağır, sonrasında ara gazı olmazsa fark yok

    Ama onun beygiri yüksek ve benzinli motor daha çok devir çeviriyor, dizele de uysa Toyota da, Ford da, Renault da... alayı tork konvertörlü dizeli satardı. BMW satıyor, onların motoru da bizimkilerin 2 katı neredeyse

    Gerek yok kiralama, İzmir'e yolun düşerse bi tur atarız

    Teşekkür ederim

    Değil Toyota falan, Mercedes de olsa iki yıl sonra daha iyi olacaktır. Herkes bizim kadar zorlanarak almadığı için ilk çıktığında da alıp sorun yaşayan çok olacaktır

    Kısa kısa yazmamızın sebebi yorgunluk sanırım




  • Chiplettiğin yetmiyor bir de aragaz yapsaydın bari
    Dur bak onu unuttuk Stok yaris olsun yew

    DSG > MMT, kabul
    MMT = çok sorunlu, yanlış
    Ok o zaman DSG daha az sorunlu diyelim öpüşüp barışalım, yok yok öpüşmeyelim sadece barışalım

    Amin, cümlemize

    Kesinlikle, uzun vade kârını düşündülerse zaten MMT uzun vadede sorun çıkarmamalı

    Kalkışta ağır, sonrasında ara gazı olmazsa fark yok
    Ama 3000 ve üstü de çevirir menuelli arkadaş

    Ama onun beygiri yüksek ve benzinli motor daha çok devir çeviriyor, dizele de uysa Toyota da, Ford da, Renault da... alayı tork konvertörlü dizeli satardı. BMW satıyor, onların motoru da bizimkilerin 2 katı neredeyse
    Manueli ile otomatiği arasında pek fark yok diye biliyorum, bi ara bakmak lazım

    Gerek yok kiralama, İzmir'e yolun düşerse bi tur atarız
    Haydaa, İzmirliymişsin yew. Orada da trafik mi var canım? Bir de burayı görmen tecrübe etmen lazım, söyle dimdik yokuşlu, full trafik iğrenç yollarımızda

    Teşekkür ederim
    Rica ederim

    Değil Toyota falan, Mercedes de olsa iki yıl sonra daha iyi olacaktır. Herkes bizim kadar zorlanarak almadığı için ilk çıktığında da alıp sorun yaşayan çok olacaktır
    Hepsine kızıyorum bak şimdi

    Kısa kısa yazmamızın sebebi yorgunluk sanırım
    Yorgunluk + yogunluk malum afet günü, erken çıkacağız




  • renault megane2 sedan dizeldeki 1.6 litrelik motor için tam otomatik (tork konvertörlü yani bva) seçeneğini kaldırmış.

    megane3 hb dizelde tam otomatik ve yarı otomatik şanzıman seçeneği yok.

    yeni clio hb dizel aracına yarı otomatik şanzıman koymuş.

    sanırım şu anda dsg den sonra dizel araçlarda tek seçenek yarı otomatik şanzıman.

    ancak ford ve volvodaki powershift seçeneğide umut verici.

    aslında toyotaya ve dsg tarzı bir şanzıman mükemmel olur.

    ancak toyota avensiste cvt tarzı şanzımana geçti.

    yani anlaşılan toyota çift kavramalı ıslak yada kuru şanzımana sıcak bakmıyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acu___men -- 9 Eylül 2009; 15:17:52 >
  • başlıktaki "yeni" yerine "eski" yazılması daha doğru olur.
  • Ama 3000 ve üstü de çevirir menuelli arkadaş
    Sorun değil, E modunda bile gazı köklediğinde 4300'e kadar MMT de vites büyütmez
  • Ama 3000 ve üstü de çevirir menuelli arkadaş
    Sorun değil, E modunda bile gazı köklediğinde 4300'e kadar MMT de vites büyütmez
    3800 den sonra güç düşüyo ama
  • MMT sanzumani savunan arkadaslara birkac sorum var,
    bu sanzuman neden yokus asagi 2 ye gecmeyip 1 de israr eder egimi algilayici bir sensor
    koymakmi zor yada maaliyet artiricimi diger bir noktada tamda gerekli oldugu yerlerde ozellikle kucuk viteslerde
    neden arac guc vermekte zorlaniyor ve yigiliyor.
    Benim aurismi sorunlu bu araci kullanipda memnun olan arkadaslara sorum bunlar.

    Tesekkurler.
  • benim bir tanıdıkta var bir eski kasa dizel olandan. 84.000 de araç şimdiye kadar sorun çıkardığını duymadım. fakat bir konvensiyonel otomatik kullanıcısı olarak ben beğenmedim, keza linea nınkide aynı şekilde vites atarken bir ileri bir geri gidiyorsunki buda insanın konforunu bozuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trojana

    benim bir tanıdıkta var bir eski kasa dizel olandan. 84.000 de araç şimdiye kadar sorun çıkardığını duymadım. fakat bir konvensiyonel otomatik kullanıcısı olarak ben beğenmedim, keza linea nınkide aynı şekilde vites atarken bir ileri bir geri gidiyorsunki buda insanın konforunu bozuyor.


    ileri geri çoğu otomatikte yapıyor.çok otomatik kullanmadım ama 3 farklı model ve 3 farklı motorda DSG şanzımanı kullandım (2.0 TDI 170lik dahil) gerçekten çok başarılı ve övgüyü hakediyor.Poloda kullanılacak olmasıda ayrı bir güzellik. birde E270 CDI otomatik vites değişimi çok hoşuma gitmişti.geçen günlerde de kısa bir 3.8 Genesis tecrübem oldu oda konfordan hiç ödün vermiyor.

    otomatik şanzıman gözlemlediğim kadarıyla birazda şans işi sanki




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.