Şimdi Ara

Toyota Avensis-TRC Off tuşu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
22.610
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhabalar, biraz önce karda arka bahçenin yokuşundan çıkmaya çalışırken karda kaymasın diye bastığımız trc off yazan tuşa tekrar bastım ve sistemi kapattım yarım saatte çıkamadığımız yokuşu ilk denemede çıktık. benim anlamadığım bu tuş kaymayı engelliyorsa, neden böyle bir durum oldu? Bu tuş tam olarak ne işe yarar?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Toyota Avensis-TRC Off Tuşu: Kapsamlı Bir Kılavuz

    TRC Off Ne Demektir?

    Toyota Avensis'teki TRC Off tuşu, Çekiş Kontrol Sistemini (TRC) devre dışı bırakır. TRC, aracın kaygan yüzeylerde veya virajlarda çekişini iyileştirmeye yardımcı olan bir elektronik sistemdir.

    TRC Kapalı Ne Demektir?

    TRC Off özelliğini etkinleştirdiğinde, TRC devreden çıkar ve aracın tekerlekleri çekiş kontrolü olmadan döner. Bu, arazi sürüşü veya spin atmak gibi durumlarda faydalı olabilir.

    TRC Off Nedir?

    TRC Off, aracın çekiş kontrolünü manuel olarak devre dışı bırakmana olanak tanıyan bir özelliktir. Bu, belirli sürüş durumlarında çekişin artırılmasına yardımcı olabilir.

    Toyota TRC Off Ne Demektir?

    Toyota araçlarındaki TRC Off tuşu, Toyota'nın Çekiş Kontrol Sistemini (TRC) devre dışı bırakır. TRC, kaygan yüzeylerde ve virajlarda çekişi iyileştirmek için tasarlanmıştır.

    Toyota Corolla TRC Off Ne Demektir?

    Toyota Corolla'daki TRC Off tuşu, TRC sistemini devre dışı bırakır. Bu özellik, arazi sürüşü veya spin atmak gibi durumlarda çekişin artırılmasına yardımcı olabilir.

    Toyota TRC Off Işığı Neden Yanar?

    Toyota TRC Off ışığı, TRC sisteminin devre dışı bırakıldığında yanar. Bu ışık, sürücünün sistemin devre dışı olduğunu bilmesini sağlar.

    TRC Off

    TRC Off, belirli sürüş durumlarında çekişin artırılmasına yardımcı olabilecek bir özelliktir. Ancak, bu özelliğin yalnızca uygun olduğu durumlarda kullanılması gerektiğini unutmamak önemlidir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • dediğin TRC, bendeki ASR ise normaldir. klavuzda çok karlı yolda ASR nin kapatılması tavsiye ediliyor.
  • Yokuş çıkarken hızınızı almış da öyle çıkıyorsanız açık olması çok faydalı. Ama yokuşta hızlanmanız gerekiyorsa kesinlikle kapatmalısınız. Çünkü gaz kesme sistemidir. Sistem açıkken gazı kökleyin, devir saati belli bir devri geçmeyecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fcuneyt

    merhabalar, biraz önce karda arka bahçenin yokuşundan çıkmaya çalışırken karda kaymasın diye bastığımız trc off yazan tuşa tekrar bastım ve sistemi kapattım yarım saatte çıkamadığımız yokuşu ilk denemede çıktık. benim anlamadığım bu tuş kaymayı engelliyorsa, neden böyle bir durum oldu? Bu tuş tam olarak ne işe yarar?

    Yanlış anlamıyorsam patinaj önleyici sistemden bahsediyorsunuz.. benim aracın kullanmım klavuzunda(Superb) aynen şöyle yazıyor ASR sistemiyle ilgili olarak:

    "ASR, normal olarak daima devrede olmalıdır. Sadece belli istisna durumlarında,
    eğer kayma isteniyorsa, sistemi devreden çıkarmak maksada uygun olabilir.
    Örnekler:
    • Kar zincirleriyle sürüş sırasında,
    • Derin kar üzerindeki veya gevşek zemindeki sürüş sırasında,
    • Çamura saplanan aracın serbest bir şekilde sallanması durumunda.
    Daha Sonra ASR'yi (TCS) tekrar devreye sokmalısınız."

    Kısacası belli bazı durumlarda ASR'yi devreden çıkarmak faydalı olabiliyor..




  • Özet olarak teker patinaja düştüğünde aracın otomatik olarak gaz kesmesini engeller böylece istediğiniz gibi gaza hükmedip sıkıntılı durumdan kurtulabilirsiniz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.