Şimdi Ara

Toyota C-HR 1.8 Hybrid alınır mı? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
176
Cevap
2
Favori
91.685
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Toyota 1990-2000 lerin saglamligina ve kalitesine sahip degil. Hicbir modelini Ben almam cevremdekilere de onermiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar chr 1.8 enterprise den antalya tatil için kiralamayı düşünüyorum uzun yol benzin çok yakar mı tavsiye edermisiniz ?
  • 4-5 lt civarında hız sabitleyici ile tüketirsin. Basarsan 5-6 lt arası olur. 80km hızı pek geçmez ve sakin kullanırsanız 3.5-4 lt aralığını da görürsünüz elbette.
  • Ya ben anlamıyorum bu toyotayi. Neden 1.6 sorunsuz atmosferik motorunu hibrid yapmazssinda 1.8 ama güçsüz motoru bu araca koyarsın. Sonra araç gitmiyor vergi yüksek bi sürü soru işareti. Üstelik araç türkiye de üretiliyor. Koy 1.6 atmosferik motoru koy yanınada hybriti hem tork artsın hem beygir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ovrclds -- 27 Haziran 2018; 11:37:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.8 MTV si 2900 küsür lira mı yanlış mı bakıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lazloo -- 23 Ocak 2019; 7:44:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lazloo

    1.8 MTV si 2900 küsür lira mı yanlış mı bakıyorum.
    Bu aracın 2019 MTV'si ne kadar vallahi bualamdım. 100 Bin TL üzeri listesine baktığımda yıllık 5003 TL diyor. Doğru mu bu?
  • seizure kullanıcısına yanıt
    Yanlış hesaplamadıysam yıllık MTV 3.176TL. Eğer KDV hariç fiyatı 115.900 liranın altında olursa yıllık MTV 2.911TL olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulentcandan -- 29 Ocak 2019; 16:26:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence şu an alınacak araba hybrid, hybrid alınacak marka da Toyota. Chr tasarım olarak çok hoşuma gidiyor lakin içinin görüntüsüne göre dar olduğu söyleniyor. İç mekan dışardan daha önemli. Lakin fiyat da iyiymiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ovrclds kullanıcısına yanıt
    Bunlar Türkiye'yi düşünerek iş yapmıyorlar, bizim için sorun oluyor. Mesela Honda da Toyota'nın sistemine benzer çalışan (belki de aynısı çünkü beraber geliştirme anlaşması yapmışlardı) CR-V yapmış. Motor 2.0lt. motorun sadece son vites seviyesinde hıza etkisi var onun dışında sadece jeneratör.
    Toyota 1.6 ile aynı işi yapmak istese yeterli elektrik üretimi için bazı koşullarda yüksek devir kullanmak zorunda kalabilirdi. Muhtemelen 1.8 aynı işi daha düşük devirde yapıyordur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bazen Japon otomobil üreticilerini anlamak zor oluyor. Şu araca neden boydan boya cam tavan yapmazlar!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • etusch kullanıcısına yanıt
    benzinli arac = yakıt tüketimi + motor bakımı + mtv
    elektrikli arac = 10 yıl sonra akü degisimi + elektrik faturası + 10k km de 1 1.5 lt yag + mtv
    hybrid = elektrikli arac + benzinli arac.

    hala hybrid mantıklı mı?
  • Bunları prize takmıyorsun. 10 yıl sonra batarya değişirsen tam performans değişmezsen %80 performans göstermeye devam ediyor daha fazla batarya güç kaybetmiyor bildiğim kadarıyla. Benzin her türlü alınıyor. Elektrikli motorun bakımı öyle devasa değil. Yakıt tüketimi de özellikle şehir içinde o bakımları kolaylıkla amorti eder.
    Yani benzin mtv bakım ücreti her türlü var. Diğeri de yok. Yani sen alma tabi ama devir hybrid devri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • etusch kullanıcısına yanıt
    Yok, o 1.8 litre motor sanal Atkinson çevrimli yani aslında 1.5 litre Otto motormuş gibi güç veriyor. Ama bizdeki vergi sistemine takılıyor bu motor maalesef.
    Toyota Sakarya fabrikasında Sayın Bakan geçenlerde konuştu. Hibrit araçlara gerekirse daha fazla teşvik verebiliriz dedi. Anlaşılan Corolla 1.8 Hybrid hatırına bir güzellik yapacaklar. Tabi lafta kalmazsa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 bin TL civarında MTV'si yıllık. Çok km yapılacak ise yani dizel araca ihtiyaç varsa yedek parça aşınma,yakıt vs giderlerinden fazlası ile MTV farkını çıkartıyor. Kabaca en az 5 sene kullanılacak ve yıllık 10 bin altı yapılacak ise 1.2lt benzinli, 10 bin km üstü yapılacak ise hibrit tavsiye ediliyor.
  • etusch kullanıcısına yanıt
    10 yıl sonra %80 performans gosteren batarya neymiş?
    tesla 18650 li ıon kullanıyor (ki suan uygun en ileri teknoloji bu) omurlerı max. 10 yıl

    elektrikli motor bakımı devasa degil o dogru, ancak heryere 1.8 motorun yanında onu da tasıyorsun.

    sehir icinde ekonomi yapmak istiyorsanız ya toplu tasıma kullanırsınız yada 1.000.000 km falan yaparsınız.

    devir kesinlikle hybrid devri değil, tr de oyle bir devir olacagını da sanmıyorum zaten.
    1.6 dizel + otm. devri vardır, daha sonra da full elektrikli devri olacaktır.

    toyotaya laf etmiyorum fosil yakıttan elektrige gecis icin cabalarını takdir ediyorum ancak prius mark 1 den beri
    tr de hybridler mantıklı olmadılar, olmayacaklar.

    cidden alacak varsa iyi arastırsın.
  • Tüm araçların ekonomik ömrü 10 yıldır günümüzde. Kullanım kitapçığında da bu bilgi yazar. Bu günümüzde artık sektör standartı. Daha uzun gitse bile bunu yazar ve söylerler yoksa yasa önünde sıkıntı yaşarsınız.
  • Ful elektrikli için %80 batarya kapasitesi kaybı önemli olabilir ama hybrid için o kadar önemli değil. Çünkü batarya sürekli şarj olup tekrar kullanılıyor hiç bir zaman da o kadar tükenmesine izin vermiyor.
    Devir hybrid devri. Türkiye bunu napar, otomatikler yıllar sonra tutulmaya başlandı, dizeller yıllar sonra tutulmaya başlandı. Milllet dizeli bırakıyor bizde şimdi fanatikleri var. Bu da muhtemelen aynı şekilde olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • etusch kullanıcısına yanıt
    max. 10 yıl derken kasıtları o zaten
    batarya hiç %20 nin altına inmeyecek ve hic %80 in üstüne çıkmayacak, sıcaklık nem v.s. mükemmel.

    kaldı ki toyota 5 yıl/100k km ömür biçiyor bataryasına.

    madem ki hybridde batarya önemli değil, standart 60ah 12v akü koysunlar
    yetmiyorsa 180 ah lık marin aküler var ağır hizmet şartları için.
    madem akü önemsiz ve değersiz neden 0 yaris fiyatı 2200 dolar?https://forum.donanimhaber.com/yaris-hybrit-batarya-fiyati--106640853

    hybrid fena teknoloji değil ancak gelecek onda da değil,hybridin tek iyi yanı aktarma organlarındaki kayıpları azaltıyor.
    daha fazlasını beklemek hayal.
    zamanında toyota ceo su açıklama yapmıştı; hybridde öğrendiklerimizi gelecekte elektrikli araçlarda
    kullanacağız, hybrid bizim için deneme amaçlı diye.




  • 1997'den beri halen deneme mi yapıyorlar!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sen kendini haklı çıkarmak için eğip büküyorsun. Çok haklı olmak istiyorsan öyle ol.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.