Şimdi Ara

Toyota mı Honda mı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
38
Cevap
1
Favori
13.048
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    quote:

    Orijinalden alıntı: dr_onyx23

    hem sadece motoru olsa iyi ben 2013 yılında sıfır aldım 2013 ün ilk aylarında bi de baktım ki 2012 de olan park sensörü katlanır ayna yok. şaka gibi yeni yılda diğer markalar donanım arttırıyor honda ise donanımı azaltmış.lpg ile giderken benzin göstergesinin düşmesi cam açma düğmelerinin ışıksız olması vs. honda baktı ki müşteriler motor sorunsuz honda sorunsuz diye gözünü kapatıp alıyor aracı, sırf 1,6 atmosferik motoru ve otomatik şanzımanı sorunsuz diye alınıyor ne de olsa.

    2012 yi geç bi kalem; benim 2008 de bile park sensörü var

    2015 te neler gitmiştir acaba :)




  • dr_onyx23 D kullanıcısına yanıt
    Yakında çıkar kokusu
    ama birşeylerin gideceği kesin

    her geçen gün birşeyleri eksiltiyorlar

    mesela benim taaa 1999 da alıp kullandığım mitsubishi de
    4 cam da tam otomatik idi
    oysaki şimdi pek çok araç ta sadece sürücü tarafı tam otomatik, diğer 3 cam
    elektrikli ama tam otm. değil, camları açmak için düğmeye basılı tutmak gerek
    bizim civic lerde de durum böyle, pek çok marka da da durum aynı
  • caucass kullanıcısına yanıt
    adamlar alışmış türkiyeye avrupadaki en baz donanımları full olarak göndermeye camlar otomatik kalkmıyor mesela kumandadan, ben servise sordum cam kaldırma modülü taktırmak için, biz tavsiye etmiyoruz dedi elektrik aksamına zarar veriyormuş vs.
  • Servisin klasik bahanesi
    işine geldimi, para kazanacaksa her şeyi yaparlar
    işine gelmeyenler nedense zarar verir
  • caucass kullanıcısına yanıt
    servis zaten çok uçuk fiyat istiyor
  • hem fiyatları kazık, hem de işine gelmedimi yapmıyor, bahaneleri zaten hazır
  • caucass kullanıcısına yanıt
    sizin araba elegance mi
  • evet elegance otm. hemde inanılmaz temiz araba, ilk günki gibi duruyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr_onyx23

    o ışıksız düğme olayına anlam verememiştim :) 2013 te güya lpg uyumlu ama yol giderken benzin göstergesi düşüyor, simit depo lpg tankı koyuyorsun stepne evde kalıyor, lpg yi sanayide brc firması takıyor fakat 2 katı fiyata ben ilk aldığım gün gazdan birden benzine geçiyordu, götürdüm servise hemen yetkili abi 2 dk bekle dedi aldı arabayı sanayiye gitti yaptırıp getirdi :) bu mu lpg uyumu bence lpg li araç yapıyorlarsa orjinal deposu olması lazım orjinal göstergesi olması lazım yoksa 1300 tl ye takılan lpg yi ( o zaman o fiyattı ) 2800 tl ye satmakla olmuyor :)

    tr honda da şöyle bır durum var. honda ulkesel farka gore aracı acuradan veya kendı fırmasından alıp yolluyor. bıze sımdıye kadar hep acura nın arabaları geldı tlx-csx vs vs. fakat fb7 ıse amerıkan yanı dusuk kalıtede olan amerıkan hondası. eğer yenı gelecek accord ve cıvıcte amerıkan modeli gelirse 2.fiyaskoya hazır olsun herkes :) ayrıca bır ornek daha vereyım csx(fd6) aynı donemde 26bın$ iken amerıkan civici 17 18 bin$ idi. tabı donanım farkı var ama kalıtesı daha yuksek. en barız ornegı




  • fd6 nın Hem kalitesi yüksek hem iç ve dış dizaynı mükemmel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    2008 den beri kullandığım civic'i artık değiştirmek istedim
    ilk aklıma gelen eskiden beri pek çok modelini kullandığım ve hiç sorun yaşamadığım toyota oldu
    Önce avensis'i inceledim ama gerek iç dizaynı gerekse dışı çok köhne geldi bana
    üstelik 1.6 motorunda otomatik vites seçeneği yok, 1.8 veya 2.0 motor ise gereksiz vergi ve yakıt dezavantajı

    doğal olarak dizayn harikası ve dünyanın en çok satan 1 numarası eski aşkım corollaya yöneldim
    yönelmez olaydım, test sürüşü izlenimlerim tam hayal kırıklığı oldu, daha randevu alırken başladı hayal kırıklığım
    koskoca izmir tokullar plazda corolla test ARACI YOK, ONUN YERİNE AURİSİ DENEMEMİ ÖNERDİLER MOTOR cvt ŞANZUMAN AYNI AMA KASA KÜÇÜK
    gerçi showroom daki corollaları tek tek inceledikten sonra test sürüşüne çıktım
    ortak intibalarım şöyle:
    malzeme kalitesizliğinde çağ atlamış, bagajdaki kablolar grubu bile açıkta
    kaporta teneke , boya su bazlı trışka, içi dar küçük basık kasvetli , daha kapıdan girerken sığmakta zorlandım
    (110 kiloyum), o geniş ferah dedikleri iç alanda afakanlar bastı beni, elimi attığım her meteryal kalitesiz geldi
    kapı içleri koltuk döşemeleri falan çok zevksiz, koltuğa sığmadım zaten,
    güneşlikleri açınca makyaj aynalarının ışıkları yanmıyor, kendin elinle açacaksın ışığı
    görüş acısı önden de arkadan da çok yetersiz, kısıtlı, dar
    park sens. yok, üst donanımlarında geri görüş kamerası var ama park sensörü daha kullanışlı bence
    en üst donanımı (premium) hariç hiç birinde cruse control yokDizellerde direksiyondan vites kontrolü var ama benzinlilerin hiç birisinde yok
    vites koluyla manuel kullanabiliyorsun ama bizim halk dilindeki deyimiyle F1 vitesin tadı yok
    şanzuman iyi sanırım vites geçişleri hissedilmiyor, ama 136 HP yi hissedemedim, bizim 125 beygir çok daha canlı
    gerek motor sesi gerek yol (lastik) sesi çok rahatsız edici, hızlanınca bir de rüzgar sesi ekleniyor
    eskiden en sevdiğim özellik olan yumuşak süspansiyon da artık eskisi gibi değil sertleşmiş konfor olumsuz etkilenmiş

    Meğer bizim honda lar (Civic) ne geniş , ne ferah, ne konforlu, ne sessizmiş şimdi anladım
    Motor, yol tutuş, sessizlik, konfor, görüş açıklığı, kullanım kolaylığı, donanım....her şey corolladan daha iyi , hem de çok çok iyi
    bu kalıbımla çok rahat sığıyorum, son derece güçlü ve seri motor, mükemmel ötesi kullanım kolaylığı ve sürüş zevki,
    dünyanın en mükemmel otomatik-triptronic vitesi sistemi, özelliklede sorunsuz f1 kulakçıklarının kolay işlevsel ve keyifli kullanımı
    toyotalardan sonra civic in iç donanımı ve malzeme kalitesi bana mercedes gibi geldi valla
    dizayn konusunda zaten bırakın toyotayı, dünya markası mercedes bile zayıf kalır

    Toyotayı artık sildim,

    Bundan sonra ya accord, ya mercedes keser beni


    Kardeş sen doğru araca baktığından eminmisin yeni corollanın içi çok ferah geniş D segmentine yakın genişliği var,birde hız sabitleyici sadece premium da var demişsin yanlışın var Advence donanımda hız sabitleyici, geri görüş ,far-yağmur sensörü hepsi var ,koltukları rahat Civic gibi kalas değil ,yani kusura bakmada siz hondacılar arabanızı Allah ediyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bir depo LPG ile(ki 82-85tlye doluyor) 380-420 km arası uzun yol yapınca motorun degeri anlasiliyor bence.fiyatina göre bence cok iyi arac.ben gecen yıl elegance+serviste takılmış lpg(ancak eco modeli değil)+otomatik olanını piyasanin en yüksek olduğu dönem olan temmuzda 56bintlye aldım.arac 2012 ve 20bindeydi.golf 7highline dsg+1.6tdi düşündüm böyle km olan aracı 80den aşağı bulamadım.ha o arac hakedermi bence o da hakediyor.ama arada 25bin var dikkat ederseniz.maddi olarak sıkışıksaniz kesinlikle Honda iyi bir alternatif.
    Ayrıca fd6 dis görüntü haric yeni kasadan üstün değil.iki aracında sahibi olarak söylüyorum.kim üstün diyorsa aracina yediremediği için yazdığını düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SF01 S kullanıcısına yanıt
    Değerli kardeşim, ben 1978 den beri en çok toyota alıp sattım
    hele içlerinde biri corona idi, allah için süper arabaydı
    2008 e kadar aradaki bir kaç kaçamağı saymazsak hep toyota modelleri kullandım ve seviyordum
    2008 de sırf değişiklik olsun diye honda aldım, işte o zaman anladım aradaki farkları
    ben 115 kiloyum, bu kalıpla her araca kolay sığamıyorum, auris ve corollanın 2015 modelleri ile test sürüşü yaptım, çok küçük geldi iç hacmi
    senin kalas dediğin honda yayla gibi valla, üstelik açık renk (bej) iç mekan aracı daha da ferah gösteriyor
    civic in koltuğundan taşmıyorum hiç olmazsa, aurisin koltuğuna da sığdım ama tabure üstünde iğreti oturuyor gibi hissettim kendimi
    ben marka olarak toyotaları hala çok seviyorum, ama hondanın verdiği ferahlık hissini, sürüş keyfini maalesef veremiyor artık
    civiclerin sıradışı ön camı insana sanki araba kullanmıyor da, geniş ekran televizyon izliyormuş hissi veriyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    Değerli kardeşim, ben 1978 den beri en çok toyota alıp sattım
    hele içlerinde biri corona idi, allah için süper arabaydı
    2008 e kadar aradaki bir kaç kaçamağı saymazsak hep toyota modelleri kullandım ve seviyordum
    2008 de sırf değişiklik olsun diye honda aldım, işte o zaman anladım aradaki farkları
    ben 115 kiloyum, bu kalıpla her araca kolay sığamıyorum, auris ve corollanın 2015 modelleri ile test sürüşü yaptım, çok küçük geldi iç hacmi
    senin kalas dediğin honda yayla gibi valla, üstelik açık renk (bej) iç mekan aracı daha da ferah gösteriyor
    civic in koltuğundan taşmıyorum hiç olmazsa, aurisin koltuğuna da sığdım ama tabure üstünde iğreti oturuyor gibi hissettim kendimi
    ben marka olarak toyotaları hala çok seviyorum, ama hondanın verdiği ferahlık hissini, sürüş keyfini maalesef veremiyor artık
    civiclerin sıradışı ön camı insana sanki araba kullanmıyor da, geniş ekran televizyon izliyormuş hissi veriyor

    Valla kardeş bende 1.90 115 kiloyum ve arabayı yatarak sürerim ona rağmen yeni corollanın arkasına ben bile sığıyorum ,yeni Civic e binmedim ama eski civic e çok bindim birtürlü sığamamıştım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • eskisini bilemiyorum tabi
    benm araç fd7 kasa, ve emin ol corolladan çok daha geniş içi
  • toyotada corolla ve avensıs vardı. corollanın arka tarafına oturunca dızım ıle koltuk arasında 15 20 cm bosluk kalır ıken avensıste 3 5 cm anca kaldı. ama şu var avensisi sök 2 tane corolla çıkar. her şey büyüklük boy değil malesef. bunun şürüş dinamizmi karakteri de önemli. yoksa 5 mt boyunda b sınıfı da arac yapılır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: av.ak

    toyotada corolla ve avensıs vardı. corollanın arka tarafına oturunca dızım ıle koltuk arasında 15 20 cm bosluk kalır ıken avensıste 3 5 cm anca kaldı. ama şu var avensisi sök 2 tane corolla çıkar. her şey büyüklük boy değil malesef. bunun şürüş dinamizmi karakteri de önemli. yoksa 5 mt boyunda b sınıfı da arac yapılır

    Avensisi kullanan koltuğu en geri konuma almıştır
    ayrıca arka koltuktan bana ne, ortya oturanın sorunu o
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    quote:

    Orijinalden alıntı: av.ak

    toyotada corolla ve avensıs vardı. corollanın arka tarafına oturunca dızım ıle koltuk arasında 15 20 cm bosluk kalır ıken avensıste 3 5 cm anca kaldı. ama şu var avensisi sök 2 tane corolla çıkar. her şey büyüklük boy değil malesef. bunun şürüş dinamizmi karakteri de önemli. yoksa 5 mt boyunda b sınıfı da arac yapılır

    Avensisi kullanan koltuğu en geri konuma almıştır
    ayrıca arka koltuktan bana ne, ortya oturanın sorunu o

    hayır avensıs ve accord da anlamsız bır darlık var arka koltuklarda. aynı sey ınsıgnıa ıcın de gecerli




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.