Şimdi Ara

Toyota mı Honda mı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
38
Cevap
1
Favori
13.074
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2008 den beri kullandığım civic'i artık değiştirmek istedim
    ilk aklıma gelen eskiden beri pek çok modelini kullandığım ve hiç sorun yaşamadığım toyota oldu
    Önce avensis'i inceledim ama gerek iç dizaynı gerekse dışı çok köhne geldi bana
    üstelik 1.6 motorunda otomatik vites seçeneği yok, 1.8 veya 2.0 motor ise gereksiz vergi ve yakıt dezavantajı

    doğal olarak dizayn harikası ve dünyanın en çok satan 1 numarası eski aşkım corollaya yöneldim
    yönelmez olaydım, test sürüşü izlenimlerim tam hayal kırıklığı oldu, daha randevu alırken başladı hayal kırıklığım
    koskoca izmir tokullar plazda corolla test ARACI YOK, ONUN YERİNE AURİSİ DENEMEMİ ÖNERDİLER MOTOR cvt ŞANZUMAN AYNI AMA KASA KÜÇÜK
    gerçi showroom daki corollaları tek tek inceledikten sonra test sürüşüne çıktım
    ortak intibalarım şöyle:
    malzeme kalitesizliğinde çağ atlamış, bagajdaki kablolar grubu bile açıkta
    kaporta teneke , boya su bazlı trışka, içi dar küçük basık kasvetli , daha kapıdan girerken sığmakta zorlandım
    (110 kiloyum), o geniş ferah dedikleri iç alanda afakanlar bastı beni, elimi attığım her meteryal kalitesiz geldi
    kapı içleri koltuk döşemeleri falan çok zevksiz, koltuğa sığmadım zaten,
    güneşlikleri açınca makyaj aynalarının ışıkları yanmıyor, kendin elinle açacaksın ışığı
    görüş acısı önden de arkadan da çok yetersiz, kısıtlı, dar
    park sens. yok, üst donanımlarında geri görüş kamerası var ama park sensörü daha kullanışlı bence
    en üst donanımı (premium) hariç hiç birinde cruse control yokDizellerde direksiyondan vites kontrolü var ama benzinlilerin hiç birisinde yok
    vites koluyla manuel kullanabiliyorsun ama bizim halk dilindeki deyimiyle F1 vitesin tadı yok
    şanzuman iyi sanırım vites geçişleri hissedilmiyor, ama 136 HP yi hissedemedim, bizim 125 beygir çok daha canlı
    gerek motor sesi gerek yol (lastik) sesi çok rahatsız edici, hızlanınca bir de rüzgar sesi ekleniyor
    eskiden en sevdiğim özellik olan yumuşak süspansiyon da artık eskisi gibi değil sertleşmiş konfor olumsuz etkilenmiş

    Meğer bizim honda lar (Civic) ne geniş , ne ferah, ne konforlu, ne sessizmiş şimdi anladım
    Motor, yol tutuş, sessizlik, konfor, görüş açıklığı, kullanım kolaylığı, donanım....her şey corolladan daha iyi , hem de çok çok iyi
    bu kalıbımla çok rahat sığıyorum, son derece güçlü ve seri motor, mükemmel ötesi kullanım kolaylığı ve sürüş zevki,
    dünyanın en mükemmel otomatik-triptronic vitesi sistemi, özelliklede sorunsuz f1 kulakçıklarının kolay işlevsel ve keyifli kullanımı
    toyotalardan sonra civic in iç donanımı ve malzeme kalitesi bana mercedes gibi geldi valla
    dizayn konusunda zaten bırakın toyotayı, dünya markası mercedes bile zayıf kalır

    Toyotayı artık sildim,

    Bundan sonra ya accord, ya mercedes keser beni







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Toyota mı Honda mı: Bilinçli Bir Karar İçin Kapsamlı Bir Kılavuz

    Giriş

    Toyota ve Honda, otomotiv sektörünün iki önemli oyuncusudur ve her ikisi de güvenilirliği ve dayanıklılığıyla tanınır. "Toyota mı Honda mı?" sorusu, bir araç satın almayı düşünen birçok kişinin aklında sıklıkla yer almaktadır. Bu kapsamlı kılavuz, bilinçli bir karar vermene yardımcı olmak için her iki markanın da avantajlarını ve dezavantajlarını karşılaştıracaktır.

    Güvenilirlik ve Dayanıklılık

    Toyota ve Honda, güvenilirlik ve dayanıklılık söz konusu olduğunda sektör liderleridir. J.D. Power gibi kuruluşlar tarafından düzenli olarak yüksek sıralarda yer almaktadırlar. Her iki marka da olağanüstü işçilik standartlarına sahiptir ve araçları uzun yıllar sorunsuz bir şekilde çalışmasıyla bilinir.

    Yakıt Verimliliği

    Yakıt verimliliği günümüzün otomobil alıcıları için giderek daha önemli hale geliyor. Toyota ve Honda, bu alanda da mükemmelliğe sahiptir. Her iki marka da, yüksek yakıt ekonomisi sunan hibrit ve elektrikli araçlar da dahil olmak üzere çeşitli yakıt verimli araç modelleri sunmaktadır.

    Teknoloji ve Özellikler

    Toyota ve Honda, araçlarına en son teknoloji ve özellikleri entegre etme konusunda güçlü bir sicile sahiptir. Adaptif hız sabitleme, çarpışma uyarı sistemleri ve gelişmiş bilgi-eğlence sistemleri gibi özellikler her iki markanın araçlarında yaygındır.

    Stil ve Tasarım

    Stil ve tasarım kişisel tercihlere bağlı olsa da Toyota ve Honda farklı müşteri ihtiyaçlarını karşılamak için çeşitli araç modelleri sunar. Toyota, Camry ve RAV4 gibi daha muhafazakar tasarımlara sahipken, Honda, Civic ve Accord gibi daha sportif modeller sunmaktadır.

    Fiyat ve Değer

    Fiyat ve değer, otomobil alırken önemli faktörlerdir. Toyota ve Honda'nın araçları rekabetçi fiyatlarla sunulmaktadır ve her iki marka da paranın karşılığını veren yüksek kaliteli araçlar sunmaktadır.

    Sonuç

    Toyota ve Honda, güvenilirlik, yakıt verimliliği, teknoloji, stil ve değer açısından mükemmel bir üne sahip iki olağanüstü otomobil markasıdır. Hangi markanın senin için doğru olduğuna karar verirken, bireysel ihtiyaçlarını ve tercihlerini göz önünde bulundurmalısın. Her iki marka da üstün kaliteli araçlar sunar ve bilinçli bir karar vermek için kapsamlı bir araştırma yapman önemlidir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • aynı şeyi bende yaşadım. beni en çok şaşırtan ise 508 oldu. en çok onu beğenmiştim fd6 dan sonra
  • quote:

    Orijinalden alıntı: av.ak

    aynı şeyi bende yaşadım. beni en çok şaşırtan ise 508 oldu. en çok onu beğenmiştim fd6 dan sonra
    508 i incelemedim ama civic ten sonra o da yavan gelir hehalde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    508 i incelemedim ama civic ten sonra o da yavan gelir hehalde

    508 e kesinlikle bakın. passattan daha kalıtelı hıssettırdı bana(allure donanım)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: av.ak

    quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    508 i incelemedim ama civic ten sonra o da yavan gelir hehalde

    508 e kesinlikle bakın. passattan daha kalıtelı hıssettırdı bana(allure donanım)

    Alıntıları Göster
    passat kullandım
    malzeme kalitesi iyi ama alman kaba-saba lığı hakim
    fransızlar bu konudA ÇOK DAHA ZEVKLİ
    EN KISA ZAMANDA DENEYECEĞİM
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    passat kullandım
    malzeme kalitesi iyi ama alman kaba-saba lığı hakim
    fransızlar bu konudA ÇOK DAHA ZEVKLİ
    EN KISA ZAMANDA DENEYECEĞİM

    Alıntıları Göster
    iyi günler herkese :) öncelikle şunu söylemeliyim toyota corolla kullanmadım ama 2013 model hondam vardı en büyük dezavantajı klasik motor kullanılması.turbo ya geçmesi lazım artık honda nın. yokuş çıkarken 3. vites bağıra bağıra gitmek insanı çileden çıkarıyor.tork olmadıktan sonra istediği kadar bg koysunlar :) bi de 2013 lerde sol ön cam kapanınca kapı yerinden oynuyordu eski kasaları bilmem.ama vites geçişlerine diyecek söz yok. f1 çok çok başarılı.yolcu cam açıp kapama tuşlarında aydınlatma yok ( buna çok şaşırmıştım ). her şeye rağmen ön kokpit uçak gibi.bindiğiniz anda farkediyorsunuz teknolojiyi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr_onyx23

    iyi günler herkese :) öncelikle şunu söylemeliyim toyota corolla kullanmadım ama 2013 model hondam vardı en büyük dezavantajı klasik motor kullanılması.turbo ya geçmesi lazım artık honda nın. yokuş çıkarken 3. vites bağıra bağıra gitmek insanı çileden çıkarıyor.tork olmadıktan sonra istediği kadar bg koysunlar :) bi de 2013 lerde sol ön cam kapanınca kapı yerinden oynuyordu eski kasaları bilmem.ama vites geçişlerine diyecek söz yok. f1 çok çok başarılı.yolcu cam açıp kapama tuşlarında aydınlatma yok ( buna çok şaşırmıştım ). her şeye rağmen ön kokpit uçak gibi.bindiğiniz anda farkediyorsunuz teknolojiyi.

    Alıntıları Göster
    quote:

    yokuş çıkarken 3. vites bağıra bağıra gitmek insanı çileden çıkarıyor.tork olmadıktan sonra istediği kadar bg koysunlar


    her ne kadar iyi çekse de o bağırtı benide çok rahatsız ediyor
    turbo ya geçse nasıl olur bilemiyorum ama şu anda kullandığı i-vtec çok ilginç bir motor
    düşük devirlerde, sanırım 2700 devire kadar emme süpaplarından birisini devre dışı bırakıyor
    yani motor 12 süpap çalışıyor, bu da ekonomi sağlıyor, uzun yolda 120-130 km. gibi hızlarda benim otm. ile sarfiyatım 5 litre
    düz viteste 4.5 hatta 4 litreyi tutturanlar bile var, bu hacimde ve kiloda bir araç için çok iyi değerler

    yüksek devirde 16 süpap çalışıyor ve gücünü gösteriyor ama bedeli yüksek yakıt tüketimi oluyor
    125 hp yi hissediyor insan, bizim hoşumuza gitmeyen o bağırtıya millet bayılıyor, çoğu genç hastası o motor sesinin
    toyotalarda 136 hp var ama sanki daha güçsüz gibi, üstelik daha küçük ufak tefek araç
    ayrıca sürüş zevki yok

    kısa bir süre jetta kullandım, hiç bir şeyinden memnun kalmamıştım
    yine sadece bir kaç ay passat kullandım, malzeme kalitesi oldukça iyi, kasası çok sağlam
    ama motor özellikleri tatmin etmedi açıkçası




  • Genç olsam belki de severdim bilmiyorum ama clio accent linea vb dizel araçlar 1900-2000 devir 5. viteste rahatça çıkarken Yokuşu ben 3. vites bağıra bağıra çıkınca soğuyor insan araçtan. uzun yolda yokuş gördün mü ilk iş vites küçültmek :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr_onyx23

    Genç olsam belki de severdim bilmiyorum ama clio accent linea vb dizel araçlar 1900-2000 devir 5. viteste rahatça çıkarken Yokuşu ben 3. vites bağıra bağıra çıkınca soğuyor insan araçtan. uzun yolda yokuş gördün mü ilk iş vites küçültmek :)
    Toyota tam anlamıyla hödük, kalas gibi bir araba. Beş para etmez.
    Geçen hafta iş gereği firma aracı jette 2013 dizel dgs ile 800 km yol yaptım, bizde de 2009 civic premium otomatik var. arada dağlar kadar fark varmış, honda civic canmış onu anladım.

    O kadar çok fark gördüm ki kullanınca insan daha net fark ediyor. Honda kullanan birini sadece ve sadece Mercedes paklar, gerisi pişmanlıktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    Toyota tam anlamıyla hödük, kalas gibi bir araba. Beş para etmez.
    Geçen hafta iş gereği firma aracı jette 2013 dizel dgs ile 800 km yol yaptım, bizde de 2009 civic premium otomatik var. arada dağlar kadar fark varmış, honda civic canmış onu anladım.

    O kadar çok fark gördüm ki kullanınca insan daha net fark ediyor. Honda kullanan birini sadece ve sadece Mercedes paklar, gerisi pişmanlıktır.

    Alıntıları Göster
    Bu yorumlardan sonra Honda'ya kanım bir kere daha ısındı. Sanırım Honda'cı olma yolunda gidiyorum motor honda arabada da hondaya geçersem ilginç olacak :D




  • dr_onyx23 D kullanıcısına yanıt
    Size katılıyorum nerede okusam motorla ilgili dert tamam çok sağlam ama biraz daha yakıtı düşürüp performansı arttıracak bir seri çıkarmaları lazım :(. Dert o ki yurt dışındaki modeller hep 1.8 ama bizde vergi engeline takılıyorlar maalesef belki o hacimdeki motor daha seridir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qezgin

    Size katılıyorum nerede okusam motorla ilgili dert tamam çok sağlam ama biraz daha yakıtı düşürüp performansı arttıracak bir seri çıkarmaları lazım :(. Dert o ki yurt dışındaki modeller hep 1.8 ama bizde vergi engeline takılıyorlar maalesef belki o hacimdeki motor daha seridir.
    turbo dıyorsunuz da honda da bılıyor turbolu motor yapmasını. lpg sorunu ne olacak? honda alanların 3/4u lpg ıcın alıyor. turbo olursa kım alacak bu arabayı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: av.ak

    turbo dıyorsunuz da honda da bılıyor turbolu motor yapmasını. lpg sorunu ne olacak? honda alanların 3/4u lpg ıcın alıyor. turbo olursa kım alacak bu arabayı?

    Alıntıları Göster
    ben alırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    ben alırım

    bende alırım da ıstanbul trafıgınde 12 13 lt yakan benzınlı araba ıle alanların cogu gezmez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: av.ak

    quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    ben alırım

    bende alırım da ıstanbul trafıgınde 12 13 lt yakan benzınlı araba ıle alanların cogu gezmez

    Benide en çok düşündüren şey yakıtı :(
  • qezgin kullanıcısına yanıt
    hem sadece motoru olsa iyi ben 2013 yılında sıfır aldım 2013 ün ilk aylarında bi de baktım ki 2012 de olan park sensörü katlanır ayna yok. şaka gibi yeni yılda diğer markalar donanım arttırıyor honda ise donanımı azaltmış.lpg ile giderken benzin göstergesinin düşmesi cam açma düğmelerinin ışıksız olması vs. honda baktı ki müşteriler motor sorunsuz honda sorunsuz diye gözünü kapatıp alıyor aracı, sırf 1,6 atmosferik motoru ve otomatik şanzımanı sorunsuz diye alınıyor ne de olsa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr_onyx23

    hem sadece motoru olsa iyi ben 2013 yılında sıfır aldım 2013 ün ilk aylarında bi de baktım ki 2012 de olan park sensörü katlanır ayna yok. şaka gibi yeni yılda diğer markalar donanım arttırıyor honda ise donanımı azaltmış.lpg ile giderken benzin göstergesinin düşmesi cam açma düğmelerinin ışıksız olması vs. honda baktı ki müşteriler motor sorunsuz honda sorunsuz diye gözünü kapatıp alıyor aracı, sırf 1,6 atmosferik motoru ve otomatik şanzımanı sorunsuz diye alınıyor ne de olsa.

    2012 yılında ılk gelen parti lpg uyumsuzdu yurtdışı aracıydı sanırım. motorda ufak degısıklık yapıp lpg uyumlu sürdüler pıyasaya. ve tabı yaklasık 3 bın tl lık donanım keserek... fb7 kasa hondanın kesınlıkle yüz karası. ama bahsi geçen tuşların ısıksız olması corollada da mevcut




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr_onyx23

    hem sadece motoru olsa iyi ben 2013 yılında sıfır aldım 2013 ün ilk aylarında bi de baktım ki 2012 de olan park sensörü katlanır ayna yok. şaka gibi yeni yılda diğer markalar donanım arttırıyor honda ise donanımı azaltmış.lpg ile giderken benzin göstergesinin düşmesi cam açma düğmelerinin ışıksız olması vs. honda baktı ki müşteriler motor sorunsuz honda sorunsuz diye gözünü kapatıp alıyor aracı, sırf 1,6 atmosferik motoru ve otomatik şanzımanı sorunsuz diye alınıyor ne de olsa.

    2012 yi geç bi kalem; benim 2008 de bile park sensörü var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: av.ak

    quote:

    Orijinalden alıntı: dr_onyx23

    hem sadece motoru olsa iyi ben 2013 yılında sıfır aldım 2013 ün ilk aylarında bi de baktım ki 2012 de olan park sensörü katlanır ayna yok. şaka gibi yeni yılda diğer markalar donanım arttırıyor honda ise donanımı azaltmış.lpg ile giderken benzin göstergesinin düşmesi cam açma düğmelerinin ışıksız olması vs. honda baktı ki müşteriler motor sorunsuz honda sorunsuz diye gözünü kapatıp alıyor aracı, sırf 1,6 atmosferik motoru ve otomatik şanzımanı sorunsuz diye alınıyor ne de olsa.

    2012 yılında ılk gelen parti lpg uyumsuzdu yurtdışı aracıydı sanırım. motorda ufak degısıklık yapıp lpg uyumlu sürdüler pıyasaya. ve tabı yaklasık 3 bın tl lık donanım keserek... fb7 kasa hondanın kesınlıkle yüz karası. ama bahsi geçen tuşların ısıksız olması corollada da mevcut

    quote:

    fb7 kasa hondanın kesınlıkle yüz karası

    bencede haklısın, ama bu utanç verici durum fd6 lara yaradı, kıymete bindi araçlar
    cam tuşlarının ışıksız olması da herhalde göz almasın diyedir
    zaten bir süre kullanınca insan hiç göz artmadan el alışkanlığıyla buluyor o düğmeleri
    ben yıllardır, hiç gözümü yoldan ayırıp o cam açma düğmelerine bakmadım
    doğrusu ışık var mı yokmu onu da bilmiyordum, hiç merak etmemiştim




  • av.ak kullanıcısına yanıt
    o ışıksız düğme olayına anlam verememiştim :) 2013 te güya lpg uyumlu ama yol giderken benzin göstergesi düşüyor, simit depo lpg tankı koyuyorsun stepne evde kalıyor, lpg yi sanayide brc firması takıyor fakat 2 katı fiyata ben ilk aldığım gün gazdan birden benzine geçiyordu, götürdüm servise hemen yetkili abi 2 dk bekle dedi aldı arabayı sanayiye gitti yaptırıp getirdi :) bu mu lpg uyumu bence lpg li araç yapıyorlarsa orjinal deposu olması lazım orjinal göstergesi olması lazım yoksa 1300 tl ye takılan lpg yi ( o zaman o fiyattı ) 2800 tl ye satmakla olmuyor :)
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.