Şimdi Ara

TOYOTA RAV4 2.0 OTO.EXSTRA MI?SUZUKİ Grand Vitara 2.0 JLX-AL OTO mi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
28.923
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11

    Honda CRV düşünmez misiniz? Rav4 düşünen bir kişi bence CRVyi de düşünmesi gerekir..

    honda crv yi tabi düşünüyorum ama 4x4 değil o yüzden eledim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11

    Honda CRV düşünmez misiniz? Rav4 düşünen bir kişi bence CRVyi de düşünmesi gerekir..

    ben diyecektim+2
  • CRV 4x4 diye biliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teaman1977

    CRV 4x4 diye biliyorum.

    4x2 secenegi yok zaten
  • evet honda 4x4 müş nereden aklımda kaldı anlamadım 4x2 diye???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: obenturkcan

    evet honda 4x4 müş nereden aklımda kaldı anlamadım 4x2 diye???

    benzini dert etmessen crv rav4 den güzeldir (benim görüşüm)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KILIÇ -- 12 Ekim 2009; 12:48:15 >
  • teknik servis olayı ve yedek parça konusunda hiç msj alamadım bu da önemli aslında
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcugum

    kağıt üzerinde 1.4 tsi gayet başarılı görünüyor ama 1.4 motordan 150 hp çıkarmak ve onu 1500 kglik araçta kullanmak risk demek.Tiguan hem çok tipsiz ve rav4ün yanında küçük kalır.rav4 alın keyfinize bakın derim.ama tsi in vergi avantajıda az değil.

    tipi ile ilgili bir şey diyemem beğeni işi. ancak boyutlat aynı

    Rav4 4415mmX1815mmX1720mm
    Tiguan 4427mmX1809mmX1686mm

    RAV-4'ün yedek lastiksiz uzunluğu 431cm, lastikli bile daha kısa. Yani Tiguan 11-12 cm daha uzun...
    enleri arasında yarım santim, yükseklikleri arasında da 3.5 cm var RAV4 lehine.

    yani önemli bir fark yok aralarında...

    Ayrıca otomatik istiyorsanız Tiguanda şimdilik yok...
  • bu önerilen markaların teknik servis maliyetleri ve parça teminleri nasıl acaba?
  • aracların marka bölümünde vardır
  • markalar bölümünü bir inceleyecem teşekkürler
  • Merhaba, forum da yazılanlardan aklıma takılan grand Vitara nın 110-120 hızlerda zıplama yaptığı. Bende şu an XL-7 2,0 Dizel almayı planlıyorum. Bu araçla uzun yolda 110-120 de nasıl bir zıplama yapa bilirki arazi çamurlastikleriyle filanmı kullandınız acaba. Ben şehirler arası Allah ne verdiyse basıyorum gaza en az 140-150 bu durumda tavşan gibi zıplayarakmı gidicez sürekli ?? zıplamadan kastınız neydi. biraz açma imkanınız varmı ??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lacano

    Ben 06 Grand Vitara Deneyimlerime dayanarak size öneride bulunabilirim,Rav4 hakkında bir bilgim yoktur onun için bilgili arkadaşalar size yardımcı olacakalardır.

    Öncelikle size şunu belirteyim GV asfalt aracı değildir.Düşük hızlarda(80-90-100) araç konfor olarak sınıfındaki araçlarla üç aşağı beş yukarı aynı konforu sağlıyor.


    Fakat yüksek hızlarda (110-120) araç gerçekten çok fazla zıplama yapıyor.Bu beni çok fazla rahatsız etmiyor,fakat bu konu görecelidir.


    Gelelim yakıt tüketimi konusuna,araçta 2.0 Litrelik 130 HP (Yanlış hatırlamıyorsam (= ) gücünde bir motor var.Tam bir benzin canavarı Şehir dışında bile 7-8 litre arası yakıyor.Alacaksanız kesinlikle Tüp taktırmalısınız(Biz Atiker marka taktırdık sorun yok şimdilik , 40 litrelikte deposu var bagajı kesinlikle öldürmüyor), Yada dizel motor seçeneğine yönelmelisiniz.


    İç mekan olarak 06 lar piyasaya çıkan ilk modeller olduğu için ufak tefek kalite sorunu elbette olacaktır,En basiti sürücü tarafındaki 4 cam açma kapama tuşlarında ışık yoktu .Ama hala öyle olduğunu pek zannetmiyorum zira bu zamanda cam açma düğmesi ışıksız araçmı olur...


    Gelelim güvenlik konusuna bizdeki modelde arkaları kampana idi ,ama sanırım artık disk olmuş çünkü diskli bir kaç model gördüm piyasada.
    Birde şunu belirtmek isterim ki araç gerçekten çok sağlam.Bir yakınımız bahsettiğim araçla laza yaptı 120Km hızla (aracı kullanan yakınımız değil başka birisi ) su kanalına uçtular araç 3-4 takla attı araç içinde bulunan 2 kişide burunları bile kanamadan araçtan çıktılar,hemde emniyet kemerleri bağlanmamış vaziyette.Aracı kim gördüyse bu dediğimize inanmadı halada inanmıyorlar...


    Araç devamlı 4x4 difransiyel kilidi var difransiyel ayarı olarak 4H - 4H Lock High - 4H Lock Low mevcuttur.


    Sonuç olarak Ben olsam GV alırdım (Dizel motorlu versiyonunu) Benim gibi dağ bayır gezmeyi seviyorsanız GV rav4 e göre oldukça iyi bir seçenek...

    Yanlış Hatırladığım Bazı Noktalar Olabilir Uygun Bir Üslupla Beni Uyarırsanız Sevinirim....

    Merhaba Lacano, forum da yazılanlardan aklıma takılan grand Vitara nın 110-120 hızlarda zıplama yaptığı. Bende şu ara 2005-2006 XL-7 2,0 Dizel almayı planlıyorum. Bu araçla uzun yolda 110-120 de nasıl bir zıplama yapa bilirki arazi çamurlastikleriyle filanmı kullandınız acaba. Ben şehirler arası Allah ne verdiyse basıyorum gaza en az 140-150 bu durumda tavşan gibi zıplayarakmı gidicez sürekli ?? zıplamadan kastınız neydi. biraz açma imkanınız varmı ??

    Bu aracı kullanan deneyimi olan bir arkadaş varsa yardımlarını rica ederim.

    aklımda olan
    1.öncelik Grand Vitara XL-7 2,0 dizel
    2.öncelik Hyundai Santa Fe 2,0 dizel
    3.öncelik Rav 4 + LPG (sürekli dört çeker ve Takviye vitesi olmadığından biraz şüpheliyim )

    Bana bu 3 araç arasında en makul olanı G.Vitara geliyor.
    Bu arada bütçem 35.000 ile sınırlı.

    yardımlarınızı ve tecrübelerinizi sakınmazsanız sevinirim.




  • Benim tercihim RAV4 olurdu çok güzel araç ama biraz fazla yakar
  • Benim bu konuda tecrübem yok ama RAV4ün arazide güçlü olduğunu biliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: harbay

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lacano

    Ben 06 Grand Vitara Deneyimlerime dayanarak size öneride bulunabilirim,Rav4 hakkında bir bilgim yoktur onun için bilgili arkadaşalar size yardımcı olacakalardır.

    Öncelikle size şunu belirteyim GV asfalt aracı değildir.Düşük hızlarda(80-90-100) araç konfor olarak sınıfındaki araçlarla üç aşağı beş yukarı aynı konforu sağlıyor.


    Fakat yüksek hızlarda (110-120) araç gerçekten çok fazla zıplama yapıyor.Bu beni çok fazla rahatsız etmiyor,fakat bu konu görecelidir.


    Gelelim yakıt tüketimi konusuna,araçta 2.0 Litrelik 130 HP (Yanlış hatırlamıyorsam (= ) gücünde bir motor var.Tam bir benzin canavarı Şehir dışında bile 7-8 litre arası yakıyor.Alacaksanız kesinlikle Tüp taktırmalısınız(Biz Atiker marka taktırdık sorun yok şimdilik , 40 litrelikte deposu var bagajı kesinlikle öldürmüyor), Yada dizel motor seçeneğine yönelmelisiniz.


    İç mekan olarak 06 lar piyasaya çıkan ilk modeller olduğu için ufak tefek kalite sorunu elbette olacaktır,En basiti sürücü tarafındaki 4 cam açma kapama tuşlarında ışık yoktu .Ama hala öyle olduğunu pek zannetmiyorum zira bu zamanda cam açma düğmesi ışıksız araçmı olur...


    Gelelim güvenlik konusuna bizdeki modelde arkaları kampana idi ,ama sanırım artık disk olmuş çünkü diskli bir kaç model gördüm piyasada.
    Birde şunu belirtmek isterim ki araç gerçekten çok sağlam.Bir yakınımız bahsettiğim araçla laza yaptı 120Km hızla (aracı kullanan yakınımız değil başka birisi ) su kanalına uçtular araç 3-4 takla attı araç içinde bulunan 2 kişide burunları bile kanamadan araçtan çıktılar,hemde emniyet kemerleri bağlanmamış vaziyette.Aracı kim gördüyse bu dediğimize inanmadı halada inanmıyorlar...


    Araç devamlı 4x4 difransiyel kilidi var difransiyel ayarı olarak 4H - 4H Lock High - 4H Lock Low mevcuttur.


    Sonuç olarak Ben olsam GV alırdım (Dizel motorlu versiyonunu) Benim gibi dağ bayır gezmeyi seviyorsanız GV rav4 e göre oldukça iyi bir seçenek...

    Yanlış Hatırladığım Bazı Noktalar Olabilir Uygun Bir Üslupla Beni Uyarırsanız Sevinirim....

    Merhaba Lacano, forum da yazılanlardan aklıma takılan grand Vitara nın 110-120 hızlarda zıplama yaptığı. Bende şu ara 2005-2006 XL-7 2,0 Dizel almayı planlıyorum. Bu araçla uzun yolda 110-120 de nasıl bir zıplama yapa bilirki arazi çamurlastikleriyle filanmı kullandınız acaba. Ben şehirler arası Allah ne verdiyse basıyorum gaza en az 140-150 bu durumda tavşan gibi zıplayarakmı gidicez sürekli ?? zıplamadan kastınız neydi. biraz açma imkanınız varmı ??

    Bu aracı kullanan deneyimi olan bir arkadaş varsa yardımlarını rica ederim.

    aklımda olan
    1.öncelik Grand Vitara XL-7 2,0 dizel
    2.öncelik Hyundai Santa Fe 2,0 dizel
    3.öncelik Rav 4 + LPG (sürekli dört çeker ve Takviye vitesi olmadığından biraz şüpheliyim )

    Bana bu 3 araç arasında en makul olanı G.Vitara geliyor.
    Bu arada bütçem 35.000 ile sınırlı.

    yardımlarınızı ve tecrübelerinizi sakınmazsanız sevinirim.



    Zıplama olayı aslında anlatılmaz sizin bizzat arka tarafa binip görmeniz gerekiyor. Öyle aşırı bir zıplama yok araçta normal asfalt lastikleri mevcut idi çamur v.s bir şey yoktu. GV alırsanız size problem olarak sorun çıkartmaz kesinlikle, şöyle söylemek gerekirse alıntı yaptığınız mesajımdaki kaza yapan araç pertten dönme olarak hala kullanıyoruz, montajı çokta kaliteli olmamasına rağmen ufak tefek sorunlar çıkarttı mekanik olarak hiçbir sorunla karşılaşmadık. Sorularınız varsa yardımcı olmak isterim...




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.