Şimdi Ara

TOYOTA RAV4 2.0 OTO.EXSTRA MI?SUZUKİ Grand Vitara 2.0 JLX-AL OTO mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
36
Cevap
0
Favori
29.055
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar uzun süredir araştırıyorum sizin fikirlerinizide merak ediyorum
    karşılaştırma şartları
    -Fiyat
    -performans
    -servis ücretleri
    -yedek parça fiyatı ve temini
    -yetkili servislerinin durumu
    -yakıt
    -konfor
    -donanım
    -4x4 performansı

    saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi obenturkcan -- 10 Ekim 2009; 21:40:36 >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    SUZUKI Grand Vitara 2.0 JLX-AL OTO mu? TOYOTA RAV4 2.0 OTO.EXSTRA mı?

    SUZUKI Grand Vitara 2.0 JLX-AL OTO ve TOYOTA RAV4 2.0 OTO.EXSTRA, SUV segmentinde rekabet eden iki popüler modeldir. İkisini de inceleyerek hangisinin ihtiyaçlarınıza daha uygun olduğuna karar verebilirsin.

    Suzuki Grand Vitara 2.0 JLX-AL OTO

    Grand Vitara, hem şehir içi hem de arazi koşullarında güvenilir sürüş sunan bir SUV'dur. 2.0 litrelik benzinli motoru 140 beygir güç üretmektedir. 6 ileri otomatik şanzımanla eşleştirilen araç, sorunsuz vites geçişleri sağlar.

    Grand Vitara'nın iç mekanı konforlu ve işlevseldir. Yumuşak dokunuşlu malzemeler, kaliteli bir görünüm ve his sunarken, geniş koltuklar uzun yolculuklarda bile rahatlık sağlar. Araç, ısıtmalı ön koltuklar, dokunmatik ekranlı bilgi-eğlence sistemi ve sunroof gibi çeşitli özellikler sunar.

    Toyota RAV4 2.0 OTO.EXSTRA

    RAV4, şık tasarımı ve etkileyici performansıyla dikkat çeken bir SUV'dur. 2.0 litrelik benzinli motoru 173 beygir güç üretir ve CVT şanzımanla sorunsuz güç aktarımı sağlar.

    RAV4'ün iç mekanı, Grand Vitara'dan daha geniş ve ferah hissettirir. Yüksek tavan ve panoramik sunroof, kabine ferahlık katar. Araçta ayrıca Apple CarPlay ve Android Auto uyumlu dokunmatik ekranlı bilgi-eğlence sistemi, ısıtmalı direksiyon simidi ve kablosuz şarj cihazı gibi teknolojik özellikler bulunur.

    Karşılaştırma

    Grand Vitara, daha uygun bir fiyat noktasına sahiptir, ancak RAV4 daha güçlü bir motora ve daha geniş bir iç mekana sahiptir. RAV4'ün yakıt tüketimi biraz daha yüksektir, ancak daha iyi yol tutuşu ve daha fazla güvenlik özelliği sunar.

    Sonuç

    Hem Grand Vitara hem de RAV4, kendi avantajlarına ve dezavantajlarına sahip sağlam SUV'lardır. Grand Vitara daha bütçe dostu bir seçenekken, RAV4 daha fazla güç, alan ve teknolojik özellikler sunar. İhtiyaçlarına ve tercihlerine göre en uygun SUV'yi seçmen için bu karşılaştırmayı dikkatlice değerlendirmelisin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • toyota gerek servis parca temini olsun iyidir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KILIÇ

    toyota gerek servis parca temini olsun iyidir
    suziki alan bir tanıdığımız memnun kalmayıp satmayı düşünüyor. rampalarda ölüymüş ve bence toyota senin için idealdir. şimdiden hangisini alırsan al hayırlı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byavcı

    suziki alan bir tanıdığımız memnun kalmayıp satmayı düşünüyor. rampalarda ölüymüş ve bence toyota senin için idealdir. şimdiden hangisini alırsan al hayırlı olsun

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar hiç kullanan yada tanıdığında olan yok mu? enteresan yorum yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: obenturkcan

    arkadaşlar hiç kullanan yada tanıdığında olan yok mu? enteresan yorum yok

    Alıntıları Göster
    Hergün dağ bayır yapacaksan Suzuki Grand Vitara al. Ama Suzuki şehir içi arabası değil.
    Toyotayı her 2 yöndende memnun edecektir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Trabzon61~

    Hergün dağ bayır yapacaksan Suzuki Grand Vitara al. Ama Suzuki şehir içi arabası değil.
    Toyotayı her 2 yöndende memnun edecektir


    Alıntıları Göster
    kullanım şekli genelde şehir içi asfalt ama taktir edersiniz ki türkiyedeki yollar bozuk arazi şartlarını aratmıyor.birde kış için istiyorum 4x4 olmasını
  • quote:

    Orijinalden alıntı: obenturkcan

    kullanım şekli genelde şehir içi asfalt ama taktir edersiniz ki türkiyedeki yollar bozuk arazi şartlarını aratmıyor.birde kış için istiyorum 4x4 olmasını


    Evet Türkiyede bozuk yol çok ama arazi şartları kadarda değil onlar tek tük yerlerde var öyle bozuk yollar. Rav4 her türlü işinizi görücektir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Trabzon61~

    quote:

    Orijinalden alıntı: obenturkcan

    kullanım şekli genelde şehir içi asfalt ama taktir edersiniz ki türkiyedeki yollar bozuk arazi şartlarını aratmıyor.birde kış için istiyorum 4x4 olmasını


    Evet Türkiyede bozuk yol çok ama arazi şartları kadarda değil onlar tek tük yerlerde var öyle bozuk yollar. Rav4 her türlü işinizi görücektir


    Alıntıları Göster
    cevaplarınız için çok teşekkürler raw 4 sıfır fiyatı 74 bin peki bu fiyata başka tavsiyeniz var mı yoksa raw 4 iyimidir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: obenturkcan

    cevaplarınız için çok teşekkürler raw 4 sıfır fiyatı 74 bin peki bu fiyata başka tavsiyeniz var mı yoksa raw 4 iyimidir?

    rav4 iyidir ama siz arabayı sadece asfaltta kullanacaksanız yani araziye araçla çıkmayacaksanız benim önerim vw tiguan.Tiguani bir araştırın derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-72878BAA5

    quote:

    Orijinalden alıntı: obenturkcan

    cevaplarınız için çok teşekkürler raw 4 sıfır fiyatı 74 bin peki bu fiyata başka tavsiyeniz var mı yoksa raw 4 iyimidir?

    rav4 iyidir ama siz arabayı sadece asfaltta kullanacaksanız yani araziye araçla çıkmayacaksanız benim önerim vw tiguan.Tiguani bir araştırın derim.

    Alıntıları Göster
    evet tiguan na baktım fiyatı çok tuzlu 1.4 tsi alınabiliyor ama onunda full modeli değil,1.4 hacimli motorunda çok performans vereceğini düşünmüyorum sürekli yüksek devirde kullanmak gerekecektir +vw servis maliyetleri de cabası




  • quote:

    Orijinalden alıntı: obenturkcan

    evet tiguan na baktım fiyatı çok tuzlu 1.4 tsi alınabiliyor ama onunda full modeli değil,1.4 hacimli motorunda çok performans vereceğini düşünmüyorum sürekli yüksek devirde kullanmak gerekecektir +vw servis maliyetleri de cabası

    Zamanında bu motor passata koyulduğunda çok konuşuldu 1.4 motor eşşek kadar kasayı nasıl çekecek diye ama sonradan herkes gördü nasıl çektiğini dolayısıyla bence bir test edin ondan sonra daha detaylı yorumlarız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: obenturkcan

    evet tiguan na baktım fiyatı çok tuzlu 1.4 tsi alınabiliyor ama onunda full modeli değil,1.4 hacimli motorunda çok performans vereceğini düşünmüyorum sürekli yüksek devirde kullanmak gerekecektir +vw servis maliyetleri de cabası


    Tsi motor gerçekten beklenenin üstünde performans sağlıyor.

    Resimde gördüğün koca dana ( motorun çekiş kuvvetini gör örnek olsun diye koydum ) , 1.4 tsi 125 hp motora sahip ve 0-100'ü 9 saniye. ( Düz vites - Kendi denememdir. )

     TOYOTA RAV4 2.0 OTO.EXSTRA MI?SUZUKİ Grand Vitara 2.0 JLX-AL OTO mi?



    + Tiguan 1.4 tsi 150hp. Buda güzel bir seçenek olabilir ve en donanımlısı 71.000 TL

     TOYOTA RAV4 2.0 OTO.EXSTRA MI?SUZUKİ Grand Vitara 2.0 JLX-AL OTO mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ~Trabzon61~ -- 11 Ekim 2009; 11:19:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: obenturkcan

    evet tiguan na baktım fiyatı çok tuzlu 1.4 tsi alınabiliyor ama onunda full modeli değil,1.4 hacimli motorunda çok performans vereceğini düşünmüyorum sürekli yüksek devirde kullanmak gerekecektir +vw servis maliyetleri de cabası

    Gayet güzel bir performans verecektir.Neden böyle düşünüyorsunuz ki.Atmosferik değil turbo bir motor.Dolayısı ile üst devirlerde gezinmenize gerek yok.Max torkunu bildiğim kadarı ile 2000-5000 devir arasında falan veriyor.Bence bir bakın derim.Hem vergiden büyük avantajınız olur.Hemde yakıttanda az da olsa diğer araçlardan az yakacaktır.Satarkende daha az değer kaybı olur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FletneR_

    quote:

    Orijinalden alıntı: obenturkcan

    evet tiguan na baktım fiyatı çok tuzlu 1.4 tsi alınabiliyor ama onunda full modeli değil,1.4 hacimli motorunda çok performans vereceğini düşünmüyorum sürekli yüksek devirde kullanmak gerekecektir +vw servis maliyetleri de cabası

    Gayet güzel bir performans verecektir.Neden böyle düşünüyorsunuz ki.Atmosferik değil turbo bir motor.Dolayısı ile üst devirlerde gezinmenize gerek yok.Max torkunu bildiğim kadarı ile 2000-5000 devir arasında falan veriyor.Bence bir bakın derim.Hem vergiden büyük avantajınız olur.Hemde yakıttanda az da olsa diğer araçlardan az yakacaktır.Satarkende daha az değer kaybı olur

    Alıntıları Göster
    Ben 06 Grand Vitara Deneyimlerime dayanarak size öneride bulunabilirim,Rav4 hakkında bir bilgim yoktur onun için bilgili arkadaşalar size yardımcı olacakalardır.

    Öncelikle size şunu belirteyim GV asfalt aracı değildir.Düşük hızlarda(80-90-100) araç konfor olarak sınıfındaki araçlarla üç aşağı beş yukarı aynı konforu sağlıyor.


    Fakat yüksek hızlarda (110-120) araç gerçekten çok fazla zıplama yapıyor.Bu beni çok fazla rahatsız etmiyor,fakat bu konu görecelidir.


    Gelelim yakıt tüketimi konusuna,araçta 2.0 Litrelik 130 HP (Yanlış hatırlamıyorsam (= ) gücünde bir motor var.Tam bir benzin canavarı Şehir dışında bile 7-8 litre arası yakıyor.Alacaksanız kesinlikle Tüp taktırmalısınız(Biz Atiker marka taktırdık sorun yok şimdilik , 40 litrelikte deposu var bagajı kesinlikle öldürmüyor), Yada dizel motor seçeneğine yönelmelisiniz.


    İç mekan olarak 06 lar piyasaya çıkan ilk modeller olduğu için ufak tefek kalite sorunu elbette olacaktır,En basiti sürücü tarafındaki 4 cam açma kapama tuşlarında ışık yoktu .Ama hala öyle olduğunu pek zannetmiyorum zira bu zamanda cam açma düğmesi ışıksız araçmı olur...


    Gelelim güvenlik konusuna bizdeki modelde arkaları kampana idi ,ama sanırım artık disk olmuş çünkü diskli bir kaç model gördüm piyasada.
    Birde şunu belirtmek isterim ki araç gerçekten çok sağlam.Bir yakınımız bahsettiğim araçla laza yaptı 120Km hızla (aracı kullanan yakınımız değil başka birisi ) su kanalına uçtular araç 3-4 takla attı araç içinde bulunan 2 kişide burunları bile kanamadan araçtan çıktılar,hemde emniyet kemerleri bağlanmamış vaziyette.Aracı kim gördüyse bu dediğimize inanmadı halada inanmıyorlar...


    Araç devamlı 4x4 difransiyel kilidi var difransiyel ayarı olarak 4H - 4H Lock High - 4H Lock Low mevcuttur.


    Sonuç olarak Ben olsam GV alırdım (Dizel motorlu versiyonunu) Benim gibi dağ bayır gezmeyi seviyorsanız GV rav4 e göre oldukça iyi bir seçenek...

    Yanlış Hatırladığım Bazı Noktalar Olabilir Uygun Bir Üslupla Beni Uyarırsanız Sevinirim....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lacano

    Ben 06 Grand Vitara Deneyimlerime dayanarak size öneride bulunabilirim,Rav4 hakkında bir bilgim yoktur onun için bilgili arkadaşalar size yardımcı olacakalardır.

    Öncelikle size şunu belirteyim GV asfalt aracı değildir.Düşük hızlarda(80-90-100) araç konfor olarak sınıfındaki araçlarla üç aşağı beş yukarı aynı konforu sağlıyor.


    Fakat yüksek hızlarda (110-120) araç gerçekten çok fazla zıplama yapıyor.Bu beni çok fazla rahatsız etmiyor,fakat bu konu görecelidir.


    Gelelim yakıt tüketimi konusuna,araçta 2.0 Litrelik 130 HP (Yanlış hatırlamıyorsam (= ) gücünde bir motor var.Tam bir benzin canavarı Şehir dışında bile 7-8 litre arası yakıyor.Alacaksanız kesinlikle Tüp taktırmalısınız(Biz Atiker marka taktırdık sorun yok şimdilik , 40 litrelikte deposu var bagajı kesinlikle öldürmüyor), Yada dizel motor seçeneğine yönelmelisiniz.


    İç mekan olarak 06 lar piyasaya çıkan ilk modeller olduğu için ufak tefek kalite sorunu elbette olacaktır,En basiti sürücü tarafındaki 4 cam açma kapama tuşlarında ışık yoktu .Ama hala öyle olduğunu pek zannetmiyorum zira bu zamanda cam açma düğmesi ışıksız araçmı olur...


    Gelelim güvenlik konusuna bizdeki modelde arkaları kampana idi ,ama sanırım artık disk olmuş çünkü diskli bir kaç model gördüm piyasada.
    Birde şunu belirtmek isterim ki araç gerçekten çok sağlam.Bir yakınımız bahsettiğim araçla laza yaptı 120Km hızla (aracı kullanan yakınımız değil başka birisi ) su kanalına uçtular araç 3-4 takla attı araç içinde bulunan 2 kişide burunları bile kanamadan araçtan çıktılar,hemde emniyet kemerleri bağlanmamış vaziyette.Aracı kim gördüyse bu dediğimize inanmadı halada inanmıyorlar...


    Araç devamlı 4x4 difransiyel kilidi var difransiyel ayarı olarak 4H - 4H Lock High - 4H Lock Low mevcuttur.


    Sonuç olarak Ben olsam GV alırdım (Dizel motorlu versiyonunu) Benim gibi dağ bayır gezmeyi seviyorsanız GV rav4 e göre oldukça iyi bir seçenek...

    Yanlış Hatırladığım Bazı Noktalar Olabilir Uygun Bir Üslupla Beni Uyarırsanız Sevinirim....

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar anladığım kadarı ile bu 2 araç(raw4 ve suzuki) çok yakıyor kesin dizel almamız gerekiyor dizellerinde otomatik vites seceneği yok tiguana gelince çok iyi bir secenek gibi yakıt vergi vw kalitesi ama onunda otomatik vites seçeneği yok valla kafam karıştı başka bir seçenek bulacagız anlaşılan nissan range rover mitsubishi vs.???*




  • quote:

    Orijinalden alıntı: obenturkcan

    arkadaşlar anladığım kadarı ile bu 2 araç(raw4 ve suzuki) çok yakıyor kesin dizel almamız gerekiyor dizellerinde otomatik vites seceneği yok tiguana gelince çok iyi bir secenek gibi yakıt vergi vw kalitesi ama onunda otomatik vites seçeneği yok valla kafam karıştı başka bir seçenek bulacagız anlaşılan nissan range rover mitsubishi vs.???*

    Alıntıları Göster
    bana kalsa rav4 sana yeter
  • quote:

    Orijinalden alıntı: obenturkcan

    evet tiguan na baktım fiyatı çok tuzlu 1.4 tsi alınabiliyor ama onunda full modeli değil,1.4 hacimli motorunda çok performans vereceğini düşünmüyorum sürekli yüksek devirde kullanmak gerekecektir +vw servis maliyetleri de cabası

    eğer endişeniz performans ise hiç düşünmeyin. bu sınıfta 2.5 litre sınırını koyarsak, BMW X3 2.0 hariç hepsinden daha iyi 0-100 km hızlanmaya ve maksimum hıza sahip...
    en düşük devirden (1000 devir- yanlış okumadınız evet 1000 devirden itibaren) gaza bastığınız anda emrinize amade bir güç var...

    şehirlerarası 7.5, şehiriçi 10-11 arası yakıyor benimki...

    denemeden karar vermeyin derim ben...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: autograph

    quote:

    Orijinalden alıntı: obenturkcan

    evet tiguan na baktım fiyatı çok tuzlu 1.4 tsi alınabiliyor ama onunda full modeli değil,1.4 hacimli motorunda çok performans vereceğini düşünmüyorum sürekli yüksek devirde kullanmak gerekecektir +vw servis maliyetleri de cabası

    eğer endişeniz performans ise hiç düşünmeyin. bu sınıfta 2.5 litre sınırını koyarsak, BMW X3 2.0 hariç hepsinden daha iyi 0-100 km hızlanmaya ve maksimum hıza sahip...
    en düşük devirden (1000 devir- yanlış okumadınız evet 1000 devirden itibaren) gaza bastığınız anda emrinize amade bir güç var...

    şehirlerarası 7.5, şehiriçi 10-11 arası yakıyor benimki...

    denemeden karar vermeyin derim ben...

    Alıntıları Göster
    Honda CRV düşünmez misiniz? Rav4 düşünen bir kişi bence CRVyi de düşünmesi gerekir..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: El Gato Negro

    Honda CRV düşünmez misiniz? Rav4 düşünen bir kişi bence CRVyi de düşünmesi gerekir..

    Alıntıları Göster
    kağıt üzerinde 1.4 tsi gayet başarılı görünüyor ama 1.4 motordan 150 hp çıkarmak ve onu 1500 kglik araçta kullanmak risk demek.Tiguan hem çok tipsiz ve rav4ün yanında küçük kalır.rav4 alın keyfinize bakın derim.ama tsi in vergi avantajıda az değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: autograph


    quote:

    Orijinalden alıntı: obenturkcan

    evet tiguan na baktım fiyatı çok tuzlu 1.4 tsi alınabiliyor ama onunda full modeli değil,1.4 hacimli motorunda çok performans vereceğini düşünmüyorum sürekli yüksek devirde kullanmak gerekecektir +vw servis maliyetleri de cabası

    eğer endişeniz performans ise hiç düşünmeyin. bu sınıfta 2.5 litre sınırını koyarsak, BMW X3 2.0 hariç hepsinden daha iyi 0-100 km hızlanmaya ve maksimum hıza sahip...
    en düşük devirden (1000 devir- yanlış okumadınız evet 1000 devirden itibaren) gaza bastığınız anda emrinize amade bir güç var...

    şehirlerarası 7.5, şehiriçi 10-11 arası yakıyor benimki...

    denemeden karar vermeyin derim ben...

    hocam otomatik istiyorun tiguanda bu secenek yok




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.