Şimdi Ara

Toyota Rav4-Suzuki Vitara-Nissan X-Trail (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
1
Favori
7.180
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar dün aksam aracı teslim aldım.Ve aldıgım gibi araziye soktum sürüşü çok güzel ve sessizde bazen yüklenince içeri motor sesi sızıyor ama onun dışında pek bir sorunu yok.Frenleri güven veriyor ve çabuk hızlanıyor . Gece gece hangi manyak off road yaparki demeyin gece off road yapmak ayrı bir zevk veriyor arkadasımın cj7 si ve vitarayla çıktık yola bilerek kumda batırdım aracı. 4L konumuna almadan zorlayıp çıkardım banamısın demiyor arazi performansı son derece iyi yavaş yavaş modifikasyonlara başlıyacagım.Fotograflarıda fırsat bulunca eklerim hepinize iyi forumlar..
  • Hayırlı olsun tekrar. Güle güle kullan. Fotoları bekliyoruz
    Memnun kalmana çok sevindim hocam
  • Hayırlısı ile kullanmanız dileğiyle. Resimleri ve izlenimlerinizin devamını bekliyoruz.
  • Hayırlı olsun, arazide çekilmiş resimleri bekliyoruz.
  • hayırlı olsunnn bence rav4 emme nese
  • Güle güle kullanın. Demekki hakkını vereceksiniz aracın. O halde iyi seçim olmuş arazi açsından...
  • son derece memnunum aracımdan iyiki almışım diyebilirim ıslak zeminde 120yle giderken 90 derecelik bir viraj vardı oraya girmek için yavaşladım frene basınca hafiften kaymalar başladı ama ciddi bir sıkıntı yaşatmıyor
  • Öncelikle hayırlı olsun, güle güle kullanın, bol bol çamurlanın, hiç bir yerde takılmayın.

    Süslerken eski ofroadçuların önerilerini dikkate alın. Bazı aksesuarlar faydadan çok zarar verebiliyor, bazıları ise istenen korumayı sağlamıyor.

    Road --------------------Off-Road ikilisinde hangisine daha çok yaklaşırsanız diğerinden uzaklaşmak zorunda kalıyorsunuz. Sonuçta viraj kabiliyeti ve ıslak frenlemesi road'a yakın araca göre daha kötü olacaktır.
    Ne yapalım hem cam kenari olsun hem de pekmezim dökülmesi olmuyor :-))

    Bu işlerde önemli olan sizin yüzünüzdeki ifade, yazdıklarınızdan mutlu bir sırıtış hissediyorum:-) Hiç kaybolmasın...



    Yüksek araç, ne olursa olsun binek araç gibi düşünmemek lazım.
    quote:

    Orjinalden alıntı: akt02

    son derece memnunum aracımdan iyiki almışım diyebilirim ıslak zeminde 120yle giderken 90 derecelik bir viraj vardı oraya girmek için yavaşladım frene basınca hafiften kaymalar başladı ama ciddi bir sıkıntı yaşatmıyor




  • teşekkür ederim aracı yükselttikten sonra ani manevralardan yeterince kaçınmaya çalışacagım
  • aracı sevdiğine sevindim.
    ister offroad, irterse onroad olsun
    binek otomobilden oldukça fazla keyif veren bir aracın var.
    madem aracı yükselteceksin yapman gereken bir takımda MT lastik alman gerekecek.
    www.gezenbilir.com
    tüm offroadcıları burada bulabilirsin
  • ilk önce lastikler degisecek ama ilk etapta AT lastik takacagım sanırım kararım bf goodrich all terrain T/A dan yana olacak.
    gezenbilirde üyeligim var benim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akt02 -- 5 Haziran 2009; 17:33:18 >
  • bizde dizel vitara var.5 vitesde 200 filan yapamazsınız.yaparsada çok zorlanıyor

    ama viteslerdeki ivmelenmeleri oldukça iyi.performans olarak problem yaşamazsınız

    sadece çok yüksek hızlara çıkamazsınız

    quote:

    Orjinalden alıntı: teaman1977

    Suzuki dizel motor 1.9 motor, 127 beygir ve bu arada araç da en az 1630 kg.

    Aracın performansı umarım sizi tatmin eder.

    Grand Vitara'da bence en mantıklı seçim benzinlisi olurdu.

    İlla dizel olacaksa ve 70bin civarı para ödeyeceksem kesin Subaru Forester alırdım.


  • benim pekte performansla sorunum yok genelde arazide kullanacagım için çokta önemli degil hız faktörü
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.