Şimdi Ara

Toyota Türkiye, 3 milyonuncu aracını banttan indirdi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
3.537
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Toyota Türkiye, 3 milyonuncu aracını banttan indirdi



    Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye, 3 milyonuncu aracını üretti. Üretim bandından inen 3 milyonuncu araç olan 2.0 hibrit Toyota C-HR, İngiltere’ye ihraç edilecek.



    5500 kişilik istihdamı ve 3.6 Milyar $ değerindeki ihracatı ile katma değer sağlamaya devam eden Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye, Sakarya Arifiye’de bulunan üretim tesislerinde Toyota C-HR ve Corolla olmak üzere 2 modelin aynı hat üzerinde üretimini gerçekleştiriyor. Üretiminin yüzde 90’ını dünyanın 150’yi aşkın ülkesine ihraç eden Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye, 2021 yılı için 230 bin adet araç üreterek bunun 187 bini ihraç etmeyi planlıyor.



    Ayrıca Bkz.Gidişat kötü: Tesla bazı araçlarından USB girişini kaldırıyor



    Toyota’nın Avrupa’da üretime başlamasının 50. yılında Avrupa’daki üretim tesisleri arasında en yüksek üretim kapasitesine sahip olan Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye, C-HR ile Japonya dışında ilk Toyota Yeni Global Platformu (TNGA) modeli üreten fabrika olma özelliğini de taşıyor. Yeni bir dönüm noktasına ulaşmanın mutluluğunu yaşadıklarını belirten Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye Genel Müdür ve CEO’su Toshihiko Kudo, konuyla ilgili şu açıklamada bulundu:



    "Üretilip, hattan çıkan ve İngiltere’deki alıcısına ulaşmak üzere sevk edeceğimiz hibrit Toyota C-HR, 3 milyonuncu aracımız oldu. Toyota C-HR, şirketimizin 31 yıllık geçmişinde en önemli kilometre taşı. 2016 yılında Toyota C-HR ile başlayan sürecin bugün geldiği noktada toplam C-HR üretiminin yüzde 82’sini hibrit araçlarımız oluşturuyor.



    Günümüzde dünyanın karşılaştığı en önemli sorunların başında gelen iklim değişikliği konusunda biz de gerek ürettiğimiz çevreci hibrit modellerimiz gerekse iş fonksiyonlarımızda sürdürülebilir kalkınma amaçları ile uyumlandırdığımız çalışmalarımız ile daha güzel bir geleceğe katkıda bulunmak amacındayız."



    Toyota Otomotiv Sanayi’nin global Toyota nezdinde kalite seviyesi ile en iyi fabrikalardan biri olarak görüldüğünün altını çizen Kudo, Türkiye ekonomisine katma değer yaratmaya her zaman olduğu gibi devam edeceklerini kaydetti.









  • 71 Saniye gibi bir sürede bu araçlar prosesten geçiyor ve aynı işi 8 saat içerisinde 335 defa tekrar ediyorsunuz. Haftanın 6 günü çalış 1 gün tatiliniz var. Japonlar bedava köle çalıştırıyorlar tabiki çıkmazlar ülkemizden. Hatta çalışan herkeste mutlaka bir sağlık problemi var. Başta gelen sıkıntılar arasında bel boyun ve diz ağrıları.. Adam sakatlama fabrikası başka bir şey değil. Asgari ücretin 1 tık üstünü veriyor ama kesinlikle yapılacak iş değil. Devamlı takım liderleri ve grup liderleri tarafından baskı altındasınız sakın hata kaçırma etme birde sana kadroya alacaz edecez diye yalanlar söylerler bedava 5 ay 20 gün çalışıp sonrasında çıkışın verilir fabrikadan adam harcamayı iyi severler. Kısaca fabrikanın durumu budur.
    ABD Japonyayı atom bombasıyla ezdikten sonra anayasasını da kendi yazdı. Japonya silahlanmaya para harcamadı. ABD Rusya arasında Soğuk savaşın bir cephesi de değildi. Hala imparatorları da başlarında. Okumasını öğrenmesi 2 yıl süren alfabelerini de değiştirmediler. Çalışkanlar da. Ama tek başına çalışkan oldukları için gelişmediler. Bunu da unutmamak lazım.
    Bir de ülkeye yabancı yatırımcı gelmiyor derler.
    Yabancı yatırımcı gelir, bu sefer sömürmek için geliyor derler,
    Yabancı yatırımcı gelmez niye gelsin ki derler,
    Arap yatırımcı gelir araplar bizi sattı deyip araplara küfür ederler,
    Arap yatırımcı Avrupa'ya gider, gıkları çıkmaz.

    İşte muhalefet konforu böyle birşey.

    Yaptın neden yaptın,
    yapmadın neden yapmadın.

    Seksen doksan sene bu konforla yaşadılar, hala da aynı muhalefet konforunu yaşıyorlar.
    Valla yerlerinden olmak istemezdim, doksan senedir aynı kafada olup hala bu kafayla yaşamayı tercih etmek ve bu kafayla ömürlerini çürütmek.
    Yazık.
  • Süper, keşke böyle fabrikaların sayısı artsa da üretim canlansa bu ülkede. Kimse montaj vs yaa demesin ekonomiye olan katkısını düşünsün önce.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2. dünya savaşında yerle bir olmuş japonlara bakıp ibret almamız gerek.

  • MarionCobretti kullanıcısına yanıt

    e al olm

  • 71 Saniye gibi bir sürede bu araçlar prosesten geçiyor ve aynı işi 8 saat içerisinde 335 defa tekrar ediyorsunuz. Haftanın 6 günü çalış 1 gün tatiliniz var. Japonlar bedava köle çalıştırıyorlar tabiki çıkmazlar ülkemizden. Hatta çalışan herkeste mutlaka bir sağlık problemi var. Başta gelen sıkıntılar arasında bel boyun ve diz ağrıları.. Adam sakatlama fabrikası başka bir şey değil. Asgari ücretin 1 tık üstünü veriyor ama kesinlikle yapılacak iş değil. Devamlı takım liderleri ve grup liderleri tarafından baskı altındasınız sakın hata kaçırma etme birde sana kadroya alacaz edecez diye yalanlar söylerler bedava 5 ay 20 gün çalışıp sonrasında çıkışın verilir fabrikadan adam harcamayı iyi severler. Kısaca fabrikanın durumu budur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CapriceClassic kullanıcısına yanıt

    Bir zamanlar Volkswagen fabrika açıyor diye haberler çıktığında " ülkeyi sömürmeye geliyor, ucuz işçiliğe geliyor, bizi köleleştirmeye geliyor" diye bir ton ergen yorumu vardı.

    İnşallah yatırımlar artar da bizler de hakettiğimiz gelir seviyesine ulaşırız...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zed -- 14 Kasım 2021; 23:18:34 >
  • Dilerim Türkiye' deki üretimleri çok daha uzun yıllar devam eder...

  • Bir de ülkeye yabancı yatırımcı gelmiyor derler.
    Yabancı yatırımcı gelir, bu sefer sömürmek için geliyor derler,
    Yabancı yatırımcı gelmez niye gelsin ki derler,
    Arap yatırımcı gelir araplar bizi sattı deyip araplara küfür ederler,
    Arap yatırımcı Avrupa'ya gider, gıkları çıkmaz.

    İşte muhalefet konforu böyle birşey.

    Yaptın neden yaptın,
    yapmadın neden yapmadın.

    Seksen doksan sene bu konforla yaşadılar, hala da aynı muhalefet konforunu yaşıyorlar.
    Valla yerlerinden olmak istemezdim, doksan senedir aynı kafada olup hala bu kafayla yaşamayı tercih etmek ve bu kafayla ömürlerini çürütmek.
    Yazık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Novagate -- 15 Kasım 2021; 1:20:5 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Uzun uzun yazmışsın, bu saatte oldukça zaman ayırmışsın.
    Yazdıklarının çoğunda hemfikirim. Benim demek istediğim iş imkanıydı ama olayı nasıl anlamak istersen oraya çekmişsin. Kafan iyi değil herhalde bu saatte neyse…
    Kendi markamız olsun, A dan Z ye biz üretelim, kendi markamız için insanlar uğraşsın, iyi para kazansınlar, dünyaya ihrac edelim en güzeli, ancak bu günümüz şartlarında çok zor maalesef.
    Eldeki imkanlar dahilinde şu an en iyisi iş imkanlarının sağlanıp insanların eve ekmek götürmesi.
    Belli ki hayattan haberin yok. Kendin para kazanmaya başlarsan hayatın toz pembe olmadığını anlarsın bir gün…

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hibrit elektrikli lpg flan yaln hidrojen yakıtlsı gelişmesi lazım daha da

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MarionCobretti kullanıcısına yanıt
    ABD Japonyayı atom bombasıyla ezdikten sonra anayasasını da kendi yazdı. Japonya silahlanmaya para harcamadı. ABD Rusya arasında Soğuk savaşın bir cephesi de değildi. Hala imparatorları da başlarında. Okumasını öğrenmesi 2 yıl süren alfabelerini de değiştirmediler. Çalışkanlar da. Ama tek başına çalışkan oldukları için gelişmediler. Bunu da unutmamak lazım.

  • Bizde üretilen arabayı bize satmıyorlar bile 2.0 olduğu için güler misin ağlar mısın...

  • tezekos kullanıcısına yanıt

    %100 Doğru bir tespit. 20 den çok arkadaşım 5 ay 20 gün sonra fıtık veya bir sağlık problemi yüzünden işten çıkarıldı veya kadroya alınmadı.


    3 Vardiye çalışma şekli ile hayatınıza veda ediyorsunuz.

    4700 TL gibi bir ücret il sizin hayatınızı komple satın alıyor.

    öğle molası 45 DK olması yemek alanı yürüme alanı git gel çıkarıldığında 30dk gibi bir yemek zamanı kalmakta.


    Tuvalete gitmek için başka birsinin senin yerini doldurması lazım ama gelirse.

    Tuvalette her geçerdiğiniz dakika için maaştan düşmekte.

  • Gerçek kalite dünyanın her yerinde satar...

  • SirrealsQ kullanıcısına yanıt

    Şu an güncel olarak yemek molaları 30 Dk koşarak yemeğe yemeye gidip geliyorsunuz. Wc ye gidebilirseniz gitmek zorundaysanız çok çok zor yerinize girecek birisi lazım hat gidiyor çünkü. Sosyal hayat zaten yok o yorgunlukla kendinizi eve atıyorsunuz zaten sonra tekrar işe dinlenemeden. Çalışılacak bir fabrika değil kesinlikle.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt

    "Sermayesi başka ülkeden geliyor diye bu firmanın faydası olmaz" diye bir şey yok. Döviz giriş çıkışına da, ülke ekonomisine de faydası var bu firmaların çünkü ihracat yapıyorlar. Bu firmalar ürettikleri ürünlerin çoğunu yurt dışına Türkiye üzerinden satıyor. Toyota da aynı şekilde CH-R ve Corolla modelleri tüm dünyaya Türkiye'den gidiyor Her ülkede corolla üretip satmıyorlar.


    Ayrıca sağladıkları istihdam ile de, yan sanayiye sağladıkları destek ile de ülke ekonomisine oldukça faydası var bu tarz büyük firmaların.


    Bu tarz firmalar kendi üretimlerini kolaylaştırmak ve ihracatı kolaylaştırmak için farklı ülkelere fabrikalar kurup orada üretim yapıp satıyorlar, yada ucuz işçi gücünden yararlanmak için fakir ülkelere yatırım yapıp orada fabrikalar açarak oradaki işçileri çalıştırıyorlar. Her durumda da bizim için karlı bir durum. Zira ülkemizde zaten işsizlik var dolayısıyla çalışacak yerli firma olmadığı için yabancı firmalara ihtiyaç var. Aynı zamanda bu firmalar üretim yaparken kolay ve ucuz olması için olabildiğince yerli seçenekleri değerlendiriyorlar bu da çiftçi ve yan sanayi ye fayda sağlıyor. Sonuç olarak üretilmiş ürünler bizim kaynaklarımız kullanılarak üretilmiş olsa bile biz bu kaynaklarımız karşılığını almış oluyoruz. Diğer türlü zaten değerlendiremediğimiz için bizim için avantajlı bir durum haline geliyor.





  • Bizde Ekomominin kitabını yazdık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SirrealsQ kullanıcısına yanıt
    Tuvalette geçen sürede maaştan düşmez be hocam biraz abartmışsınız.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.