Şimdi Ara

>>> TOYOTA VERSO <<< (14. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
861
Cevap
24
Favori
133.437
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar çok bunaldım, acil yardım!!!
    Reno-Symbolümü(2011) satmak üzereyim. Üstüne kredi çekip başka araba alacağım. Ama kaç gündür internette dolaşa dolaşa bunaldım. C-MAX ile VERSO arasında kaldım. Bütçem 39-42.000 arası alacak gibi. Mesele şu ki düşük km olsun(25.000 gibi ve 2010 model ve üstü ), az yaksın(lpg ile 200Kr. gibi) asıl şehir içinde kullanacağım için hantal da olmasın, sağlam-güven verici olsun, biraz da verdiğim paraya değecek kadar da konforlu olsun, servis sıkıntısı ve kazığı olmasın,uzun yolda maddi manevi bunaltmasın, sedanı bırakıyorum o yüzden biraz da yerden yüksek olsun,geniş ve ferah olsun,arka koltuklar tam yatsın, sedan olmasın ama sedan pratikliğinde olsun, hız sabitleyici ve dijital klima eksik olmasın...kısacası memur için mükemmel bir aile arabası olsun!!!
    Bilmiyorum çok şey mi istiyorum? Bizim için bu paralar yüksek meblağlar olduğu için aldığımda keşke demek için çok geç olmasın isterim. Forumlarda kafam çok karıştı. Verso ne kadar yakıyor anlayamadım çeşitli rakamlar vermiş arkadaşlar. Ford için de sorunlu diye duyuyorum ve biraz da pahalı. Bu tiplerde atladığım model var mı bilmiyorum. Pejo-Reno gibi fransız istemiyorum. Japon ya da Alman olsun bu seferde. Değerli görüşleriniz benim için gerçekten çok çok değerli, şimdiden teşekkürler.
    (Umarım beni kınamazsınız, ne istediğimi bilmiyor gibi görünsem de asıl istediğimi tam bulamamaktan muzdaribim.)




  • Bende verso var 2006,cmax dizel olmasi yonunden avantajli ama sorunsuzluk, konfor, ikinci el, servis yonundn verso cok daha iyi. Sehir ici 21-22,sehirler arasi 17-18 kurus yakiyor verso, daha azda yakabiliyor sehirlerarasi ama ortalama bu. Bende gecen yil aldim, inanin suyuna bile ellemedim, 15 bin km olujca servise soktum(ozel), 250 tl ye tum bakimi yaptirdim. Ayni apartmanda cmax var, komsum bile satip verso alicam deyip duruyor, cmax cok konforsuzmus. Bu arada toyotanin motoru lpg ye en uygun motor, bana lpg ci enaz 300 bin km sorun cikarmaz dedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2011 Verso kullanıyorum ve 14000 km oldu. Ş.içi ve ş.dışı olmak üzere her türlü yolda denedim. Şase ve süspansiyon sistemi 7 kişilik altyapı ya uygun olarak dinamik bir sürüş için tasarlanmıl. Bu sebeple çok kasisli yollarda arka süspansiyon biraz sert hissettiriyor. Ancak genel olarak süspansiyonu çok oturaklı, konforlu. 7 kişi ile viraj ve yol stabilizasyonu mükemmel. Klima çok güçlü.

    Forumun başından beri aydınlatıcı olması için birebir gerçek yakıt sarfiyatı değerlerini verip duruyorum.

    İstanbul ş.içi kullanınca :
    * Yazın 7 Lt. (%50 durkalk ile + 0,5Lt)
    * Yazın klimalı 7,5 Lt. (%50 durkalk ile + 0,8Lt)
    * Kışın 7,5 Lt. (%50 durkalk ile + 0,7Lt)

    Şehirdışında :

    - 80-90 sabitle 5,7 Lt.
    - 120 sabitle 7 Lt.
    - 160 sabitle 8,5 Lt.

    Benim 7 kişi ile basarak genel ort. kullanımımla 7,5 Lt. ( klima + 0,5 Lt)

    Bu değerler 1,2 benzinli Symbol ile aynıdır. 1500 kg ve 1.6 motora göre çok iyidir. Valfmatic motor eski VVTI lara göre %20 daha ekonomik ve güçlüdür.

    Toyota Verso'yu gerçekten çok oturaklı, güvenilir, sağlam ve ekonomik yapmış. Üstelik birçok araca göre extra olan donanım Verso'da standart.

    Ben tavsiye ederim. Tüp takmanıza gerek yok. Geçen haberlerde lpg sızan araçta sigarasını yakan adamın vücudu ve yüzünün yandığını duydum ve kendime şunu sordum.

    LPG'den tasarruf ettiği paralarla görünümünü eski haline döndürebilirmi acaba?

    Herkese selamlar




  • Değerli yorumlarınız için çok çok teşekkürler. Gerçekten de bana uygun mesajlar yazmışsınız. Arabayı satınca ben de artık ciddi ciddi verso düşünüyorum. Umarım 40-42 bine az kilometrede bir elegant bulur ve size katılırım.
  • arkadaslar 2004 verso elegant kullanıyorum 2. vitese atarken ses geliyor vites dişlisi ve debriaj setinin degişmesi lazımmıs ama internette parcaları ve fiyatlarını bulamadım yardımcı olabilecek varsa sevinirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parodi42

    arkadaslar 2004 verso elegant kullanıyorum 2. vitese atarken ses geliyor vites dişlisi ve debriaj setinin degişmesi lazımmıs ama internette parcaları ve fiyatlarını bulamadım yardımcı olabilecek varsa sevinirim


    İkitelli Atatürk Oto Sanayi Sitesi'nde birçok Toyota çıkmacısı var. İhtiyacınız olan yada olacak birçok şeyi buradan pazarlık ederek servisin 1/5 fiyatına temin edip dışarıda taktırabilirsiniz.

    Hem şanzıman dişlisi hemde debriyaj seti neden değişiyor?

    Debriyaj iyi ayırmasa tüm dişlilerde ses yapar ve araç bayılır. Eğer 2. vites dişlisi bozuksa sadece o değişir. Hem dişli bozuk hemde debriyaj bitikse o başka. Debriyaj pedalı yeteri kadar sert ve gergin değilse baskıda da sorun olabilir.

    Açıklamanızdan sorunun kaynağını tam anlayamadım.




  • Arkadaşlar 2004 versomun sol sileceğinin takıldığı demiri eğmişler. Bayağı bir eğrilmiş, penseyle düzeltmeye çalıştım ama şimdi de yeni bir silecek ucu alıp takmama rağmen güzel silmiyor ve ses yapıyor. Parçanın değişmesi gerekli sanırım. Servisi aradım 150 lira fiyat çektiler parçanın adı da silecek koluymuş, online bakıyorum ama bulamıyorum. Çıkmacı da yok bulunduğum şehirde. Ne önerirsiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thorondor06 -- 8 Ağustos 2012; 10:52:34 >




  • Bugün tatilden döndük;4830 km yol yaptık,en ufak sorun çıkarmadı saolsun.2006 verso.
    Arkadaslar anlayan vardır,aldıgımdan beri arac en ufak hızda bile gitse tekerlerden cik cik sesi geliyor,özel servis jant kapaklarından dedi ve bişi yapmadı.acaba bu sesi kapakları degıstırmeden geçiştirmenin yolu yokmu?camlar açık gitmek istemiyorum sese taktıgım için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar, sizlerin bu resimdeki arabadan haberiniz yok galiba? :)

    iki sene 2005 model verso elegance kullanmış biri olarak verso c4 picassonun yanına yaklaşamaz ;)








  • Konuyu biraz daha açsan...
  • Toyota ile citroeni karsilastirdiginiza gore hic acik araba pazarina gitmemissiniz, citroen kadar sorunlu arac sayisi azdir, ikinci eli ölüdür ve 2 yilda bir servise cekip civatalari siktirmak gerekir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gidakontrol

    Toyota ile citroeni karsilastirdiginiza gore hic acik araba pazarina gitmemissiniz, citroen kadar sorunlu arac sayisi azdir, ikinci eli ölüdür ve 2 yilda bir servise cekip civatalari siktirmak gerekir.

    Citroenin yeni arabalarını biraz incelemeni ve araştırmanı tavsiye ederim. Toyota dünyanın en uzun ömürlü araçların bir tanesi doğrudur ancak citroenide es geçmemek gerekiyor bence.
    Düzenli bakımlarını yapan herhangi bir citroen kullanıcısına sorun bakalım yolda kalmış mı? Bizim insanımız bazı markaların değerlerini fazlasıyla artırıyor hepsi bundan ibaret.
  • Ayni sitede picasso alan arkadasim var, c4 kendim kullandim daha once. Son arabalari derken hangi modeli oneriyorsunuz acaba verso yerine. Picasso demeyin lutfen, on gogusten gelen sesleryuzunden arabayi satmayi dusunuyor arkadasim, daha 1 yillik arabanin sanki tum civatalari gevsemis gibi sesler geliyormus.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gidakontrol

    Ayni sitede picasso alan arkadasim var, c4 kendim kullandim daha once. Son arabalari derken hangi modeli oneriyorsunuz acaba verso yerine. Picasso demeyin lutfen, on gogusten gelen sesleryuzunden arabayi satmayi dusunuyor arkadasim, daha 1 yillik arabanin sanki tum civatalari gevsemis gibi sesler geliyormus.

    Citroenin son kasalarından bahsediyorum. Picassoda kasa değiştircek onu bekliyorum bende ama şuanki picassoda böyle bir sorunu varsa ki vardır çünkü arabanın her yeri çekmece vs.. :) servise gitsin çözerler sıkıntısını.
    Benim demek istediğim versoyu alacağıma bunu alırım hem ondan çok çok full hemde büyük.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pamuk

    quote:

    Orijinalden alıntı: gidakontrol

    Toyota ile citroeni karsilastirdiginiza gore hic acik araba pazarina gitmemissiniz, citroen kadar sorunlu arac sayisi azdir, ikinci eli ölüdür ve 2 yilda bir servise cekip civatalari siktirmak gerekir.

    Citroenin yeni arabalarını biraz incelemeni ve araştırmanı tavsiye ederim. Toyota dünyanın en uzun ömürlü araçların bir tanesi doğrudur ancak citroenide es geçmemek gerekiyor bence.
    Düzenli bakımlarını yapan herhangi bir citroen kullanıcısına sorun bakalım yolda kalmış mı? Bizim insanımız bazı markaların değerlerini fazlasıyla artırıyor hepsi bundan ibaret.


    Picasso görsel ve özellik olarak gerçekten mükemmel görünebilir. Ancak kullanıcılarının büyük kısmı araçlarından şikayetçi.

    Picasso forumlarını iyice araştırdığınızda 130km hızla giderken aniden stop eden ve serviste çözdük sorunu denilmesine rağmen aynı sorunu devamlı yaşayan Picasso kulanıcılarının feryatlarını bulacaksınız.

    Bu, şikayetlerden sadece biri...

    Ancak bence çok önemli bir sorun. Seyahatte gece yarısı dağ başında aracınız stop etti ve hiçbir çarenizin olmadığını düşünün.

    Ben Fransız araçlarını görsel olarak alımlı, özellik olarak ise çok dolu buluyorum. Picasso yada 5008 almamak için kendimi zor dizginledim. Sebebi ise PSA araçlarından edindiğim tecrübe.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gidakontrol

    Bugün tatilden döndük;4830 km yol yaptık,en ufak sorun çıkarmadı saolsun.2006 verso.
    Arkadaslar anlayan vardır,aldıgımdan beri arac en ufak hızda bile gitse tekerlerden cik cik sesi geliyor,özel servis jant kapaklarından dedi ve bişi yapmadı.acaba bu sesi kapakları degıstırmeden geçiştirmenin yolu yokmu?camlar açık gitmek istemiyorum sese taktıgım için

    Jant kapağından ses geldiğini hiç duymadım. Cik cik sesleri genelde fren kaliperlerinden gelir. Ama servis herhalde bizden daha iyi bilir diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    quote:

    Orijinalden alıntı: pamuk

    quote:

    Orijinalden alıntı: gidakontrol

    Toyota ile citroeni karsilastirdiginiza gore hic acik araba pazarina gitmemissiniz, citroen kadar sorunlu arac sayisi azdir, ikinci eli ölüdür ve 2 yilda bir servise cekip civatalari siktirmak gerekir.

    Citroenin yeni arabalarını biraz incelemeni ve araştırmanı tavsiye ederim. Toyota dünyanın en uzun ömürlü araçların bir tanesi doğrudur ancak citroenide es geçmemek gerekiyor bence.
    Düzenli bakımlarını yapan herhangi bir citroen kullanıcısına sorun bakalım yolda kalmış mı? Bizim insanımız bazı markaların değerlerini fazlasıyla artırıyor hepsi bundan ibaret.


    Picasso görsel ve özellik olarak gerçekten mükemmel görünebilir. Ancak kullanıcılarının büyük kısmı araçlarından şikayetçi.

    Picasso forumlarını iyice araştırdığınızda 130km hızla giderken aniden stop eden ve serviste çözdük sorunu denilmesine rağmen aynı sorunu devamlı yaşayan Picasso kulanıcılarının feryatlarını bulacaksınız.

    Bu, şikayetlerden sadece biri...

    Ancak bence çok önemli bir sorun. Seyahatte gece yarısı dağ başında aracınız stop etti ve hiçbir çarenizin olmadığını düşünün.

    Ben Fransız araçlarını görsel olarak alımlı, özellik olarak ise çok dolu buluyorum. Picasso yada 5008 almamak için kendimi zor dizginledim. Sebebi ise PSA araçlarından edindiğim tecrübe.


    C4 picassoyu 2-3 senedir kullanan 2 kişi ve 1 senedir kullanan 1 kişi tanıdıklarım var ve şikayeti olmadı hiç! Hatta biride picasso varken yeni kasa C4 de eşine aldı.
    Her arabada bazı sorunlar çıkar şans işi! bendede elegance verso vardı 110 dan sonra direksiyon titriyordu ve iki servise gitti sorunu çözemediler!
    1 akrabamda sırf toyotanın dizel modellerinde çok fazla yağ yaktığı için(servisdeki eleman ile konuşmuş) benzinli otomatik corolla aldı ve toyotaların yeni yarı otomatik şanzumanlarındada problem var! yokuşta 5 ila 10 kez dur kalk yapınca koku geliyor ve arabayı sağa çekmek zorunda kalıyorsunuz! bende C3 almadan önce markaları zamanında çok araştırdım ;)

    Mesela dizel toyota yaris kullanıcının köprü trafiğinde sık sık dur kalk yaptığı sırada arabasının balatasının fazla ısınmasından dolayı sağa çekmek zorunda olduğunuda çok kez okudum bu forumlarda!

    Ama bir dizel otomatik citroenlerde ne motorundan nede otomatiğinden böyle bir şey görmedim :) ki bugün citroen dediğin firma PSA grubu firmanın olup bu firmada ford ve volvoya motor teknelojisini verdiğini herkes bilir! belkide daha hangi teknolojilerini veriyordur başka firmalara.

    Daha önceden de dediğim gibi bazı markaları kendimiz büyütüyoruz ve haddinden fazla değer yapmasını sağlıyoruz.

    Burayı baştan sonuna kladar okumanızı tavsiye ediyoruz.
    http://forum.donanimhaber.com/m_8425884/mpage_1/key_/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pamuk -- 16 Ağustos 2012; 11:30:22 >




  • Evet haklısınız, araba işi gerçekten şans. Ancak PSA araçları belkide bugüne kadar TR'de Doğuş gibi güçlü bir firma tarafından temsil edilseydi bazı kullanıcılar araçların çıkardığı sorunlar ve çözümsüzlük sebebiyle bu kadar korkmayacaklardı. Doğuştan önce VW'yi Çiftçiler temsil ediyordu ve VW TR'de yok gibi birşeydi. Gerçekten o zamanlar VW almak bir riskti.

    Dediğiniz gibi Toyota'da da sorunlar çıkabiliyor. Ancak piyasadaki genel kanaât maalesef benimki gibi. Bugün esnafa 2.el satmaya götürdüğünüzde Citroen'i iyice öldürmeden almıyor.

    Ben Verso'dan genel olarak memnunum. Benzini az yakması sebebiyle "keşke dizel alsaydım" gibi bir pişmanlığımda olmadı, tüp taktırma ihtiyacı bile hissetmiyorum. Ayrıca 2010-2011 arası 1.4 D4d ve MMT sorunlarını (gerçi artık çözüldü) iyi bildiğimden benzinli ve manuel tercih ettim.




  • Arkadaşlar 2008 model versoma dokunmatik panel taktirmak istiyorum içinde radyo , televizyon , park kamerası ve navigasyon olacak orjinal toyota aksesuari olarak var mi boyle birsey ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.