Şimdi Ara

>>> TOYOTA VERSO <<< (26. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
861
Cevap
24
Favori
132.491
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2008 verso elegant 1.6 manuel aracım var ne kadar eder acaba ? toyotaya bir sorayım dedim 27 bin dediler yahu tertemiz araba bir sorunu da yok
  • 2009 model 1.6 comfort extra almayı düşünüyoruz 90,000km sağ arka kapı boyalıymış sizce ne kadar eder? yakıtı ortalama ne kadar olur yardımlarınızı bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mono87

    2008 verso elegant 1.6 manuel aracım var ne kadar eder acaba ? toyotaya bir sorayım dedim 27 bin dediler yahu tertemiz araba bir sorunu da yok

    Oluculuk yapmış toyota:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gidakontrol


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mono87

    2008 verso elegant 1.6 manuel aracım var ne kadar eder acaba ? toyotaya bir sorayım dedim 27 bin dediler yahu tertemiz araba bir sorunu da yok

    Oluculuk yapmış toyota:)

    kesinlikle. internetteki ilanlara bakılırsa bizim araç en az 40 bin etmesi lazım. araç 2008'de 52 bin tlye alınmıştı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mono87 -- 17 Kasım 2013; 12:22:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pithblood03

    2009 model 1.6 comfort extra almayı düşünüyoruz 90,000km sağ arka kapı boyalıymış sizce ne kadar eder? yakıtı ortalama ne kadar olur yardımlarınızı bekliyorum.

    Araç 2009 ise Comfort olabilir. Comfort Extra'da tavan barları ve digital klima olmalıdır.

    2011 leri 20 bin km'de 44-45 arasıdır. C.Extra 2009 orjinal çok düzgün bir araç olsaydı 40'a alınır derdim. Kapı boyalı olduğuna göre biraz daha düşer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dietherbohlen

    quote:

    Orijinalden alıntı: soran2

    Nerdeyse aramadığım,sormadığım çıkmacı kalmadı.Yok yok yok.

    aracınızın modelini bilmiyorum ancak verso hakkında bilgi araştırırken bu konuyu gördüm okurken sahibindende gördüğüm ilan belki işinize yarar.

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-minivan-van-toyota-verso-makarali-bagaj-kamuflaji-122521387/detay

    Yardımınız için sağolun.İlandaki perdeyi aldım ama uymadı.Toyota yedek parçaya sormuştum.Uyar demişlerdi ama 2. yarı için.2009'da iki kasa varmış.Gösterge paneli ortada olan yani benim verso 2009'un 2.yarısında çıkmış.Bu perde ilk yarının yani 2004-2008 arası verso perdesi.Cirlop gibi de temiz üzüldüm olmadığına,Allah'tan satıcı ilgili uymadığını söyledim göndericem,geri alacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    quote:

    Orijinalden alıntı: pithblood03

    2009 model 1.6 comfort extra almayı düşünüyoruz 90,000km sağ arka kapı boyalıymış sizce ne kadar eder? yakıtı ortalama ne kadar olur yardımlarınızı bekliyorum.

    Araç 2009 ise Comfort olabilir. Comfort Extra'da tavan barları ve digital klima olmalıdır.

    2011 leri 20 bin km'de 44-45 arasıdır. C.Extra 2009 orjinal çok düzgün bir araç olsaydı 40'a alınır derdim. Kapı boyalı olduğuna göre biraz daha düşer.

    ilgilendiğiniz için teşekkürler ama o araçtan vazgeçtik plakadan sorgulattığımızda satıcının bize söylemediği kazaları çıktı aklımızda 2008 model c.extra var o araç hakkında ne düşünürsünüz araç benzinli çok yakar diyorlar biz genelde şehir içi kullanıyoruz lpg taktırsak nasıl olur acaba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pithblood03

    quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    quote:

    Orijinalden alıntı: pithblood03

    2009 model 1.6 comfort extra almayı düşünüyoruz 90,000km sağ arka kapı boyalıymış sizce ne kadar eder? yakıtı ortalama ne kadar olur yardımlarınızı bekliyorum.

    Araç 2009 ise Comfort olabilir. Comfort Extra'da tavan barları ve digital klima olmalıdır.

    2011 leri 20 bin km'de 44-45 arasıdır. C.Extra 2009 orjinal çok düzgün bir araç olsaydı 40'a alınır derdim. Kapı boyalı olduğuna göre biraz daha düşer.

    ilgilendiğiniz için teşekkürler ama o araçtan vazgeçtik plakadan sorgulattığımızda satıcının bize söylemediği kazaları çıktı aklımızda 2008 model c.extra var o araç hakkında ne düşünürsünüz araç benzinli çok yakar diyorlar biz genelde şehir içi kullanıyoruz lpg taktırsak nasıl olur acaba?

    Eski kasadaki motor VVTI, yeni kasadaki motor valvematic.

    Eskisi yenisine göre hem beygir ve tork olarak daha düşük, hem de %15 daha fazla yakıyor.

    Benim tavsiyem maddi olarak biraz daha zorlayarak yeni kasa 2009-2010 almanızdır. Arada birkaç bin liradan fazla edecek kadar çok fark vardır.

    LPG konusunda forumun önceki sayfalarında birçok paylaşımda bulundum, okumanızı tavsiye ederim.




  • Hakan bey merhabalar.2011 siyah renk verso 1.6 premium zavolli marka lpg takili 44.000 km aracimi tok satici olarak satma düşüncesindeyim ev almayi dusundugumden.sahibinden.de fiyatlar az cok belli sizce kacin altina dusmeyeyim. Aracim istanbul trafiginde ufak tefek cizigi oldu ve sag arka stopu da kaskodan degistirdim catlamisti geri giderken hafif dokundurdum dayanamadim degistirdim orjinaliyle.sizce aracimda kacin altina dusmesem acil degil...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mehmet28 M kullanıcısına yanıt
    Piyasa şartlarına göre durum şöyledir.

    Aracınızı galeriye satıyorsanız size ödeyeceği en yüksek bedel binici fiyatının %10 altı olacaktır.

    Eğer bayiye satıyorsanız ve kendisi 2. el satışı yapıyorsa o da %10 altına alır. Ancak 2.el işi yapmıyorsa açıp galericiden fiyat alır. Bu durumda binici fiyatından %10 galerici payı, %5-10 (yeni vereceği araçtan kazanma durumuna göre) bayi payı düşülünce 46 binlik araca 36-38 teklif ederler.

    Siyah aracın boyası 2.elde yıpranmış olacağından tercih dezavantajını ve çizikleri düşünürsek sizin araç beyaz renk emsallerinin (düzgün ve orjinal olmak şartı ile) 1000TL altına rahatlıkla gitmelidir.

    Yinede durum tümüyle alıcının bakış açısına bağlıdır. Bazı alıcılar taklalı aracı bile önemsemeyerek orjinal ile aynı fiyattan alabiliyorlar. Bazılarıda bir çizik için fiyat kırmaya çalışıyor.

    Hakkınızda en hayırlısı neyse o olsun diyelim.




  • teşekkürler hakan bey aracımdan fazlasıyla memnunum aracımı satamıyorum diye bir durum yok şuanda ancak sizin dediğiniz kadar olumsuz bir durumla karşılaşacağımı zannetmiyorum ve aracım öyle her tarafı çizik dolu değil kendim hassas olduğum için abartıyor olabilirim ve bence beyaz aracın da uzun vadede olumsuz yanları çok fazla...sahibinden. de baktığım kadarıyla aracımın değeri şuanda 47-50 bin tl arası...
  • Bende 2006 model Verso lpg takılı 98000 km de comfort var. Elime biraz para geçti ve yenilemeye kararverdim. Acaba ne önerirsiniz, 4 kişilik bir aileyiz. Ufak arabaya sığmayiz, cipmi alsam yoksa yeni kasa 50 bine kadar versom alsam karar veremedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gidakontrol -- 13 Ağustos 2013; 22:30:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gidakontrol

    Bende 2006 model Verso lpg takılı 98000 km de comfort var. Elime biraz para geçti ve yenilemeye kararverdim. Acaba ne önerirsiniz, 4 kişilik bir aileyiz. Ufak arabaya sığmayiz, cipmi alsam yoksa yeni kasa 50 bine kadar versom alsam karar veremedim.

    Bende 2011 Verso vardı otomatik araca ihtiyacım olduğundan mecburen sattım. Citroen G.Picasso'ları çok meth ederlerdi ancak ben hep Citroen markasından uzak dururdum. 2012 G.Picasso aldım. Dizel olması benim için çok önemli değildi, zira Verso ile 7-7.5 arası benzin harcayarak kullanıyordum.

    Ancak Verso ile kıyaslayınca Citroen'in yol sesi hiç yok diyebilirim. Süspansiyonu havada süzülüyormuşçasına mükemmel. Otomatik olması, gaza basmadıkça kavrama yapmaması çok kullanışlı. Ayrıca Verso'yu tasarlayan mühendislerin düşünmediği birçok ayrıntıyı Citroen G.Picasso'da düşünerek hareket etmişler.

    Bugüne kadar Citroen'den uzak durun derdim. Servis ve y.parça konularında sorun yaşarmıyım bilemiyorum ancak konfor ve mükemmel rahatlık adına tavsiye edebilirim. Düzgün asfaltta giderken arabada değil sanki hovercraftta gibi hissettiriyor. Uzun yolculuklar gerçekten bir zevk oluyor.




  • Inceleyeyim onuda, teşekkürler öneri için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gidakontrol

    Inceleyeyim onuda, teşekkürler öneri için.

    Bence asfaltta orta hızlarda test edin farkı göreceksiniz.
  • Kaca aldiniz hakan bey ? yakit tüketimi ni olcebildinizmi? Madem versodan dondunuz bize de donusu tavsiye edermisiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mehmet28 M kullanıcısına yanıt
    59000 e 2012 9.ay çıkışlı beyaz 7 kişilik, dizel, otomatik, cam tavan, eHDI motor. Yakıt şehir içi basarsanız 6.5-7 arası, uzun yolda 5.5. lara kadar iniyor.

    Konforu ve özellikleri sebebiyle tavsiye ederim. Ancak ileride bir sürpriz yaşatırmı bilemiyorum, sonuçta Citroen.
  • Aracıma LPG taktırmaya karşı olduğum için bu forumda çok eleştirildim. Onlarca LPG faciasından bir tanesini aşapıda link veriyorum.

    Sizce üç kuruş tasarruf için değermi?

    http://fotogaleri.hurriyet.com.tr/galeridetay/72211/2/1/24520147/adanada-lpgli-arac-faciasi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    Aracıma LPG taktırmaya karşı olduğum için bu forumda çok eleştirildim. Onlarca LPG faciasından bir tanesini aşapıda link veriyorum.

    Sizce üç kuruş tasarruf için değermi?

    http://fotogaleri.hurriyet.com.tr/galeridetay/72211/2/1/24520147/adanada-lpgli-arac-faciasi

    Ben orada lpg sonucu oluşmuş bir kaza göremedim.merhum yol kenarındaki kanalizasyon borusuna çarpmış yazıyor,haberciler rating uğruna neleri abartın çarpıtıyorlar...lpg güvenlidir Hakan bey,helede iyi bir ustanın elinden çıkmış iyi bir marka lpg çok güvenlidir.tasarrufa gelince %40 tasarruf benim hesabıma göre üç beş kuruş etmiyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • LPG'li Araçlar Güvenli mi? Araçlarda LPG Sistemleri Hakkında
    Oto LPG sistemlerinin, standartlara uygun olarak montaj yapıldığında benzin kadar güvenli olduğu, hatta arkadan çarpmalarda hayat kurtarabildiği bildirildi.

    Çukurova Üniversitesi Mühendislik Mimarlık Fakültesi Makina Mühendisliği Bölümü Başkanı Prof. Dr. Kadir Aydın, AA muhabirine yaptığı açıklamada, oto LPG sistemleri hakkında tüm literatürlerde, en az benzin kadar güvenli olduğu bilgisinin yer aldığını kaydetti.

    Ancak, bunun için LPG sisteminin montajının doğru yapılması gerektiğini söyleyen Aydın, ''tabii ki montajla da bitmiyor. Belli periyotlarda kontrol edilmesi lazım. Örneğin, Karayolları Trafik Yönetmeliğine göre her yıl LPG için 'sızdırmazlık raporu' alınması gerekmekte'' dedi.

    Montaj aşamasında sıkça gerçekleştirilen hatalar arasında, motora giden LPG borularının araç içerisinden geçirilmesinin bulunduğunu söyleyen Aydın, aracına LPG montaj ettirenlerin şunlara dikkat etmesi gerektiğini söyledi:

    ''LPG boruları aracın dışından geçmelidir. Dolum ağzının araç ya da bagaj içerisinde olmaması da gerekmekte. Ayrıca, tankın bulunduğu bagaj içerisinde bir sızıntı durumunda gazın dışarı atılması için havalandırma borusu olmalı. LPG tanklarının 10 yılda bir yenilenmesi gerekiyor. Takılan LPG sisteminin, Avrupa'da geçerli ECR-64 standardına uygun olması lazım. Bu bilgi kitin üzerinde yazmalı. LPG'nin popüler olduğu ilk zamanlar bu standarda uymayan fason kitler vardı. Neyse ki şu anda bu piyasada fason kitler yok.

    Ayrıca, 'simit tank' olarak adlandırılan, stepnenin yerine konan tanklar yasak olmasına rağmen halen kullanılmakta. Stepne arabada bulunması gereken zorunlu teçhizattan birisi. LPG tankı konunca, stepne çıkarılıp araçtan kaldırılıyor. Bu nedenle yasaklandı.''

    LPG'de geçmişte yaşanan bir başka sıkıntının ise birinci nesil LPG sistemlerinin enjeksiyonlu motorlara uyumsuzluğu olduğunu belirten Aydın, ''şimdi enjeksiyonlu motorlara uygun, gaz püskürtmeli, yani 'sıralı sistem' olarak adlandırılan sistemler çıktı. Sıralı sistemin maliyeti biraz daha fazla ama sıkıntı çıkarmıyor. Zaten Türkiye'de, Avrupa'da da olduğu gibi LPG'nin fiyatı benzinin yarısından daha az. Aracını çok kullanan bir kişi 6 ay 1 yıl gibi bir sürede amorti edip kara geçebiliyor'' dedi.

    -''PATLAMA'' ENDİŞESİNE GEREK YOK-

    Aydın, çok sayıda trafik kazasında bilirkişilik yaptığına değinerek, şöyle devam etti:

    ''LPG tankları özel bir saçtan yapılıyor ve benzin deposundan daha dayanıklı. Bazı kazalarda, çarpmanın etkisiyle tankın yerinden kopup uçtuğunu, ancak patlamadığını dahi gördüm. Hatta, Emniyet Müdürlüğü için yaptığımız bir çalışmada, LPG tankına M-16, G-3 ve Kalaşnikof gibi silahlarla, normal ve izli mermi kullanarak ateş ettik. Delindi, ancak, patlamadı. Tank delindiğinde, içerisinde sıvı halde bulunan LPG buharlaşırken, anında buz haline dönüşüp deliği tıkıyor. Çünkü buharlaşmak için ısıya ihtiyacı var ve çevresindeki ısıyı emip anında buz haline geliyor. Yani gaz çıkışı dahi olmuyor.''

    Aydın, iyi monte edilmiş bir LPG tankının, arkadan çarpma durumlarında insanların hayatını kurtarabildiğini de ifade ederek, ''burada önemli olan, kurallara uygun şekilde tankın şasiye monte edilmesi. Doğru monte edilirse, çarpan araçla yolcular arasında bir bariyer görevi görebiliyor. Buna birkaç kazada rastladım'' dedi.

    LPG'nin patlama değil, benzin gibi yanma özelliği olduğunu ifade eden Aydın, ''LPG sıvı halde borulardan geçip motora gelene kadar sorun yok. Motora geldiğinde gaz haline getirilip, öyle püskürtülüyor. O bölgede sorun çıkması halinde tutuşma ihtimali var. Ama bu durum benzin için de geçerli. Zaten LPG tankındaki regülatörde, kaçak ve kaza gibi durumlarda gazı kesen güvenlik sistemleri mevcut'' dedi.

    LPG'nin zehirsiz, ancak, havadan ağır bir gaz olduğunu da ifade eden Aydın, ''Havadan ağır olduğundan, sızıntı durumunda yerde birikmeye başlıyor. Birikip insanın burun seviyesine kadar gelirse, havayı yukarı ittiği için insan oksijen alamayıp ölebiliyor. Bu nedenle yer altlarındaki kapalı otoparklar gibi yerlere LPG'li araçların girmesi yasak'' diye konuştu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.