|
Bildirim
Bu işi çözerse Toyota çözer, diğer araba üreticileri kaç senedir 1km bile menzil arttıramadı, hala 300 400km menzilli araba dolu piyasa.
|
1000 km menzili 10 dakikalık şarjla sağlarlarsa devrim olur işte.
|
Toyota hidrojenli otomobilde de benzer büyük hedefler peşinde olmalı. Toyota diyorsa yapar diğerleri de avcunu yalar ancak Toyota'yı taklit ederler. Toyota'nın hibrit teknolojisini bile yıllar önce Mercedes kopyala yapıştır yapmıştı ve kendine uyarlamıştı bu bile TOYOTA'nın büyüklüğünü anlatmaya yeterde artar bile
|
o 300-400km de, aracı tasarruf moduna alıp düz ovalık yerde sakince , araç yüksüz biçimde 20 derece havada kullanırsan
|
|
|
|
|
|
işte o zaman elektrikli otomobil alabilir. |
|
Bu daha kat kat gelişecektir elbet |
İyi hoş da elektrikli araçlara bir türlü sıcak yaklaşamıyorum, görünüşlerini hep değişik bir şeyler tasarlamaya çalışıp beceremiyorlar gibime geliyor. |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
iyi menzil değil mi |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 15 Haziran 2023; 19:53:4 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Hybrid yapmak kadar gereksiz bir şey yok, hiç bir getirisi yok, tam tersi, boşuna ARGE, parça bakım vs. Bir şey yapmak yerine 3 ayrı şeyle uğraşıyorsun; 1- içten yanmalı motor 2-electric motor 3- ikisinin aynı anda, paralel veya seri olarak çalışmalarını sağlamak < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|