Şimdi Ara

Toyota, yeni Corolla'nın reklamında elektrikli araçlarla alay etti (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
69
Cevap
0
Favori
3.547
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Merhaba, Türkiye’de 1000 e yakın saf elektrikli araç var.

    TR’de EV ler hakkinda bu kanali tavsiye ederim.
    https://www.youtube.com/user/floydian5

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yakın gelecekte tamamen elektrikli araç üretmeye başladığı zaman tükürdüğünü güzelce yalayacak. Açsın, bir tarafıyla dalga geçsin...

  • ozeba O kullanıcısına yanıt
    Tesla ile uzun yol yapan vardı galiba videolarını izlemedim ama video başlığından biliyorum.
    Adamın rotası şarj istasyonlarından geçecek mecbur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel bir reklam olmuş.

  • Dünyanın en çok satan markası, hybrid motorun mucidi, almanlarla rekabet edebiliyor, bu reklam hakkıdır..
  • siz saniyor musunuz ki tamamen elektrikli araclar doga dostu?
    o araclarin batarya yapiminda ne kadar co2 ve zararli gaz salinimi yapiyor ama insanlar o elektrikli araclarin veya bataryalarin imalatlarindaki zararli gaz salinimi hic dusunmiyor. su an en doga dostu araclar hybrid araclardir ozellikle son yillardaki katalizor teknolojileri ile benzinli araclarda zararli gaz salinimi yok denecek kadar azaldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arthur_Morgan -- 15 Şubat 2019; 9:0:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pcwolf28

    Tesla ile uzun yol yapan vardı galiba videolarını izlemedim ama video başlığından biliyorum.
    Adamın rotası şarj istasyonlarından geçecek mecbur.
    tesla günlükleri mi neydi youtube'da kanalın adı.
  • Evet öyle olması lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pcwolf28 P kullanıcısına yanıt
    Şarj istasyonları işi şuan sıkıntılı maalesef. Yıllar önce LPG'de de böyle olmuştu. O zamanlar her yerde LPG istasyonu yoktu. Zamanla yaygınlaştı. Elektrik sarjı da talep oldukça yaygınlaşacaktır mutlaka.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O dalga geçen arkadaş mtv öderken ne yapıyor acaba? Mesela zoe 250 km yi 40 liraya gidip üstüne mtv ödemiyor. Corolla 250 km yi 100 liraya gidip yıllık dünya kadar ötv ödüyor. Üstelik 1,0 atmosferik kadar güç var.



    1,8 civic arabaya biniyorum yolda hızlı giden ne corolla gördüm ne Chr. Gidemezsin zaten. Chr 140 a çıkana kadar ben kadranı bitiririm.



    Ekonomi desen İstanbul harici bir artısı yok.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: gs09gs09

    toyota kullanıcısı olarak almayın güzel kardeşlerim yapcakları motorun ta burdan oraya kadar ............. yani 100 yıldır aynı motor araba sollicam desen sollayamıyon niye gitmio çünki yakıtı az ordan kurtarırız desen oda az değil lansmanda 4 litre yakıyor diye lanse ediyorlar arabaya bin 4 5 kişi arkaya 2 bavul at minimum 7 litre yakarsın abartısız klima vs kapalı tabi onuda açarsan 10 litre tertemiz 10 litre yakan adam arabadan bir performans bekler açıkcası performans var mı yok niye yok vvti denilen lanet motor yüzünden turbo yok bişey yok bu araba nasıl asılıcak rampaya gel hemen bayılır hemen yani arkadan kaptırmadıysan biraz tıpa gaz yapmassan araba hızlanmaz bile :D
    1.6 CVT kullanıcısıyım.Rampada basarsam gayette güzel hızlanıyor araç. Hele sport moda alırsam daha da güzel hızlanıyor. 132 beygir araba nasıl gitmiyormuş anlamadım. Sollamada da hiç sıkıntı yaşamadım bu zamana kadar.




  • Gelecek hibritte hidrojen teknolojisinde. Dizel motorlar gibi elektrikli otomobillerde ileride yok olacak. Toyota, Honda, Hyundai'ın ülkemize gelmeyen çok farklı hibrit ve hidrojenli model çeşitleri mevcut dünya çapında. Toyota'nın bu göndermeside çok doğru hatta Toyota da 2020 yılına her modelin hibrit seçenekleri olacak. Rakipleri elektrikli araçlarla uğraşmaya devam ederken Toyota hibrit ve hidrojende liderliğini açık ara sürdürecektir

  • ozeba O kullanıcısına yanıt
    O zamanlar araç alımı şimdiye göre nasıldı ki, yaygınlaşması için satın almanın kolay olması gerekmez mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elefue kullanıcısına yanıt
    Qashqai 1.2 ama 110 beygir turbo beslemeli , araç gaza basınca gidiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arthur_Morgan

    siz saniyor musunuz ki tamamen elektrikli araclar doga dostu?
    o araclarin batarya yapiminda ne kadar co2 ve zararli gaz salinimi yapiyor ama insanlar o elektrikli araclarin veya bataryalarin imalatlarindaki zararli gaz salinimi hic dusunmiyor. su an en doga dostu araclar hybrid araclardir ozellikle son yillardaki katalizor teknolojileri ile benzinli araclarda zararli gaz salinimi yok denecek kadar azaldi.
    Bunu böyle düşünürsek işin içinden çıkamayız. O araçlara batarya üreten firmalar ve talep eden firmalar ürettikleri zararlı şeylerle mücadele edilecek şeyleri de yapmalı. Onbinlerce ağaç dikebilirler. Aslında "sentetik" ağaç dikseler daha harika olurdu daha kısa sürede sonuç alırlardı. (Her yıl yaklaşık 14000 araçtan çıkan CO2 emilimi yapabildiği söyleniyor.) Bataryalar öldükten sonra güvenli bir şekilde ortadan kaldırılırsa sorun çözülürdü. Bir insan senelerce fosil yakıtlı araba kullandığını düşünsün ne kadar karbondioksiti telafi edebilir bilinmez. Ama şirketler bunu yapsalar sorun kalmazdı. Benzinli veya dizel gibi araç üretenlerin bunları yapacağını sanmıyorum.




  • Doğanın hidrojen dengesi bozulsun istemiyorum. Bu bence ileride barajlar gibi sorun çıkartacaktır. Hele de o hidrojeni havadan almaya çalışma teknolojisi oluşturulursa.
  • OverClocK1ng kullanıcısına yanıt
    2035'te dünyadaki binek otomobillerinin %10'unun elektrikli olacağı öngörülüyor. Çok yakın değil yani.

    Hele bizim gibi fosil yakıtla elektrik üreten ülkeleri cehenneme çevirir. Hem çok daha maliyetli hem daha da büyük çevre faciası olur. Zaten zırt pırt elektrik kesilen ülkede bu işler hayal :)

    Şarj konusunun uzun sürmesine ben de katılıyorum. Bir ara batarya değişim istasyonu vs videosu vardı. O mantıklıydı mesela ama örn İstanbul - İzmir veya Antalyaya giderken çoluk çocuk hıyar gibi 1,5 saat beklemek kimse istemez.

  • kesbi kullanıcısına yanıt
    Verim dediğiniz şey hacim başına düşen beygir gücü değildir.Bu yanlıştan kurtulun.Evet motorları güçsüz bunu soyleyebilirsiniz.Ama verimsiz demek yanlış bir tabirdir. Verim motorun içine soktuğunuz yakıt enerjisi karşısında elde ettiğiniz enerjinin oranıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hibritli olması kaç km kar getirir ki bi depoda mesela?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hearthland kullanıcısına yanıt
    Kilo başına güç, hacme göre güç, hacme göre tüketim, yakıta göre tork hangi verimi anlarsanız anlayın tarihi eser leş gibi vermsiz bir motor işte. Tam amerikan kafası.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.